שבועיים בצרפת מפרנקפורט / משפחת אוליבר, גן יבנה

הרכב: זוג הורים ושלושה ילדים
יולי 2009
התחלה וסיום בפרנקפורט

משפחת אוליבר - רני, אורנה והבנות רותם (16), טל (11) ונועה (6) יוצאים בפעם השלישית בקרוואן. לאחר בדיקות וחישובים החלטנו לקחת את הקרוואן בפרנקפורט עקב הפרש ניכר במחיר על אף הנסיעה הארוכה.

היום הראשון, 13/7 – נחתנו בטיסת אל-על ונסענו לקבל את הקרוואן. קיבלנו את הקרוואן, דגם E לשישה אנשים. לקח כשעתיים עקב בקשתנו לתיקון מספר בעיות קלות של סגירות וכדומה. משם נסענו לקניות בסופר הקרוב ויצאנו לדרך. היעד היה להתחיל בפריז עם מזג האוויר יאפשר זאת. נסענו עד גבול גרמניה-צרפת ושם חנינו לחניית לילה בקמפינג Saarlouis.

היום השני, 14/7 – אחרי לילה גשום ובוקר גשום החלטנו לא להיכנס לפריז היום אלא לעשות נסיעה ארוכה לכיוון נורמנדי. נסענו דרך האוטוסטראדה של כבישי אגרה שזה לא זול אך המהיר ביותר. הגענו לאוטרטה ETRETAT בשעות אחרי הצהרים המוקדמות חנינו בקמפינג Camping Municipal בכניסה לעיר, ויצאנו לטייל בעיר ובצוקים. מרחק של 15 דקות מהקמפינג.

היום השלישי, 15/7 – בבוקר נסענו באופני רכבת מ-LES LOGES ל-ETRETAT וחזרנו ברכבת קיטור. לאחר מכן נסענו לגשר נורמנדי ולאחר מכן לעיירה Honfleur בה סיירנו. לאחר מכן לעיירות Trouville-sur-Mer ו-Deauville ולאחר מכן נסענו לקמפינג שלא זוכר את שמו והוא ממש לא היה משהו.

היום הרביעי, 16/7 – סיירנו בחופי הנחיתה ובבית הקברות הצבאי האמריקני ובאי היפה Le Mont-Saint-Michel ולאחר מכן ל-Camping Du Mont Saint Michel.

היום החמישי, 17/7 – בבוקר הלכנו לאקווריום הגדול בסנט מאלו, מאוד נחמד, לאחר מכן סיירנו בעיר העתיקה של סנט מאלו ועל חומות העיר ברוח עזה. לאחר מכן ביקרנו בעיירה דינארד ובלילה ישנו בקמפינג בעיר - Camping La Touesse.

היום השישי, 18/7 – בבוקר נסעו לקייפ פרהל וסיירנו לאורך המצוקים, מקום יפהפה. לאחר מכן נסענו לפארק הפרחים של בריטאני, ממש לא משהו מיוחד. התקדמנו לאנג'ר לקמפינג Camping du Lac de Maine.

היום השביעי, 19/7 – ביקור בוקר בגן החיות דה דוא לה פונטיין ולאחריו נסענו לטירת וילנדרי ומשם נסענו לפגודה של שנטלו לאחר מכן לקמפינג de L'ecluse.

היום השמיני, 20/7 – בבוקר טירת שנונסו. הלכנו ברגל מהקמפינג בערך ק"מ וחצי, טירה יפה מאוד וגנים יפים. לאחר מכן חזרנו לקמפינג ויצאנו לכיוון בלואה. בשעות אחרי הצהריים הגענו לקמפינג CAMPING DU VAL DE FLUX ב-Beaugency.

היום התשיעי, העשירי והאחד-עשר, 21-23/7 – אחרי התארגנות יצאנו לפריז ונכנסנו ל-Camping Du Bois de Boulogne ללילה. לאחר מכן עם האוטובוס שמסיע מהקמפינג לתחנת מטרו קרובה טיילנו בשער הניצחון שדרות אליזה, גני טיבולי ואיל דה סיטה קתדרלת נוטרדם, מגדל אייפל, שייט על הסיין, רובע סן ז'רמן, גני לוקסמבורג, גבעת מונמרט. ביום האחרון יצאנו בצהריים לכיוון ארמונות וורסאי ביקרנו בארמון ובגנים. בסיום התקדמנו לכיוון פרובינס. הגענו אליה בערב ולא מצאנו קמפינג אז ביצענו חניה יבשה בחניה.

ביום השנים עשר, 24/7פרובינס עיירת ימי הביניים. מקום נחמד רק כדאי להגיע אחרי השעה 14:00 כיוון שאז מתחילים מופעי האבירים ומופע הנשרים. כמו כן לאחר שקיבלנו מפה בנקודת מידע ידענו שקיים מקום לקרוואנים כולל ריקון ומילויי בחניה בכניסה אנחנו חנינו במקום שישנו בו במרחק של פחות מקילומטר. בשעות הצהריים יצאנו לכיוון חבל אלזס והגענו בשעות הערב המוקדמות ל-Camping Intercommunal Riquewihr.

היום השלושה עשר, 25/7 – סיורים בעיירות בחבל אלזס ובדרך היין. היינו בעיירה המדהימה ריקוואר ובעיירה קייסרברג, בקולמור ואורבני. שינה ב-Camping Mun. Le Vallon de l'Ehn באורבני. סוף סוף קמפינג עם אינטרנט אלחוטי חופשי.

היום הארבעה עשר, 26/7 – החלטנו לנוח. נשארנו בקמפינג לעוד לילה טיילנו שוב באורבני, ובעיקר מנוחה.

היום החמישה עשר, 27/7 – בבוקר טיילנו בשטרסבורג ולאחר מכן התקדמנו לפרנקפורט והתארגנות והחזרת הקרוואן. שינה ב-Campingplatz Am Steinrodsee.

היום השישה עשר, 28/7 – החזרת הקרוואן ללא בעיות מיוחדות, חוץ ממכה שקיבלנו ממראה של רכב שקילפה קצת מדבקה על הקרוואן. החברה היתה מצויינת הקרוואן מצויין על אף אורכו כ-7 מטר. טיסה הביתה.