השכרת קרוואנים בחו"ל  
top_title_left.gif (1329 bytes)
תנאים כלליים

תנאים כלליים דגמי ארה"ב 2
בתוקף עד 31 באוקטובר 2018

כללי
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב מסוים. כל התמונות והמידות הן להמחשה בלבד.
חברת ההשכרה רוכשת רכבים מיצרנים שונים ועל כן
עשויים לחול שינויים מהמופיע בפרסום הנובעים מדגמים שונים באותה קטגוריה.

מינימום ימי השכרה
נדרשים מינימום 7 ימי השכרה לכל ההשכרות.

 

השכרה לטווח ארוך

חוזה ההשכרה הוא לתקופה של 35 יום מקסימום לפי המחיר ביום הראשון.

ניתן לשכור לתקופה ארוכה יותר, אך החל מהיום ה-36 ייקבע המחיר לפי המחיר החדש ולא לפי מחיר ההשכרה המקורי.

 

הזמנות ותשלומים

ההזמנה בתוקף רק לאחר אישור בכתב מהספק המקומי ואישור בכתב ממוטורהום.

ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב מסוים.

תנאי התשלום: מקדמה בש"ע ל- 200$ עם אישור ההזמנה שתחויב בכרטיס האשראי. המקדמה אינה מוחזרת במקרה של ביטול הזמנה.
תשלום מלא נידרש עד 50 יום לפני יום איסוף הרכב, בכרטיס אשראי ישראלי ויזה או מסטרכארד בתשלום אחד לפי שער דולר מזומנים גבוה.

לתשלום בהעברה בנקאית, צ'ק או מזומן או פריסת תשלומי קרדיט -יש ליצור עמנו קשר לפני מועד התשלום.
על תשלום במזומן במטבע חוץ תחול עמלת הפקדה בבנק בגובה 1%  

להזמנות שבוצעו פחות מ-50 יום לפני תאריך היציאה, נדרש תשלום מלא עם אישור ההזמנה.

החזרים לאחר התשלום, יבוצעו לפי שער מזומנים נמוך ביום ההחזר.

בעת ההזמנה יש לספק פרטי כרטיס אשראי, מספר הנוסעים, פרטי הטיסות, פרטי המלון.

הזמנת חבילות מיילים-  יש לשלם מראש!

הזמנת חבילת Early Bird  - יש להזמין לפחות 30 יום מראש.

ציוד נוסף )למעט מיילים) - ניתן לשלם בתחנה ביום האיסוף.

חברות ההשכרה שומרות לעצמן את הזכות לבטל את ההזמנה במידה ולא התקבל התשלום בזמן.

 מסים - ישולמו מראש

על מחיר ההשכרה יש להוסיף עלות מס מקומי בהתאם ליעד ממנו אוספים את הרכב.

מחיר ההשכרה כפוף לשינויים בהתאם לעדכון  גובה המס גם לאחר שההזמנה שולמה. 

 

דמי ביטול - מידע כללי לכל השכרה בכל תאריך

הודעת ביטול תתקבל בכתב בלבד ובשעות פעילות משרדי מוטורהום ישראל
דמי הביטול מחושבים לפי הסכום הכללי של ההזמנה ללא הנחות במידה וניתנו.
במקרה של קיצור תקופת ההשכרה או שינוי תאריכי ההזמנה לעונה זולה יותר, במקרה של ביטול הזמנה יחושבו דמי הביטול לפי ההזמנה המקורית או לפי הגבוה מבין השניים. ביטול והזמנה מחדש אפשריים רק בתוך אותה שנה קלנדרית ובכפוף לאישור מספק הרכב.
דמי הביטול נקבעים  ע"י חברת ההשכרה בחו"ל. במקרה של ביטול הזמנה תוך 14 יום מיום ביצוע ההזמנה, יגבו דמי הביטול ישירות ע"י חברת ההשכרה בחו"ל, ומוטורהום ישראל תגבה דמי טיפול עבור הייעוץ שניתן עד לביצוע ההזמנה.


דמי ביטול ליציאות מ-1 באפריל 2017 ועד 31 באוקטובר 2018
50 ימים או יותר לפני יום איסוף הרכב - 200$ (המקדמה)
17-49 יום לפני יום איסוף הרכב - 600$

10-16 יום לפני יום איסוף הרכב - 950$

3-9 יום לפני יום איסוף הרכב - 90% מסה"כ ההשכרה (מינימום 1000$)

פחות מ-3 ימים לפני איסוף הרכב או אי הגעה - 100%
* להשכרות ארוכות מעל 35 יום יחולו דמי ביטול שונים כמפורט על טופס ההזמנה.

 

הזמנה לקבוצה

לקבוצות של 4 רכבים או יותר יחולו דמי ביטול נפרדים וכן תנאים שונים

 

דמי שינוי הזמנה

כל שינוי בהזמנה כפוף לשינויים מהמחיר המקורי ולתמחור מחדש של כל ההזמנה לפי המחיר היומי שיחול ביום השינוי, או לפי הגבוה מביניהם.

 שינויים שיגרמו לתמחור מחדש של ההזמנה ע"פ המחירון הגמיש:
שינוי שם השוכר,
שינוי גודל/סוג הרכב,
שינוי תחנת האיסוף,
שינוי תאריך האיסוף,
שינוי תחנת ההחזרה ,
שינוי תאריך ההחזרה,
ביטול והזמנה מחדש.

* שינוים שלא יגרמו לתמחור מחדש:
שינוי מספר הנוסעים (כל עוד נשאר גודל הרכב המקורי),
הוספת פריטים אופציונליים לתשלום מראש (מיילים, ציוד).

 כל שינוי יחויב ב-50 $ .
 הפחתת מספר ימי השכרה או הפחתת כמות המיילים לאחר שההזמנה שולמה אינה מזכה בהחזר כספי.


דמי ביטחון

על השוכר להפקיד בתחנה ביום קבלת הרכב דמי בטחון בסכום של- 500$ ארה"ב באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי על שם השוכר הראשי. 
מזומן, כרטיסי
Debit או כרטיסים נטענים למיניהם לא יתקבלו !
כרטיס זה ישמש לגביית כל החיובים הנוספים בתחנה. החזרים ללקוח יבוצעו גם לכרטיס אשראי זה.
עקב אירוע פסטיבל ברנינג מן - לכל השכרה שתתחיל בסן פרנסיסקו, לאס וגאס, לוס אנג'לס, סיאטל, סולט לייק סיטי ופורטלנד בין התאריכים 22-27 באוגוסט 2018 (כולל) יוגדלו דמי הביטחון ל-1,000$ ארה"ב. בלי קשר אם השוכר מתכוון לבקר בפסטיבל או לא.

לאחר החזרת הרכב ללא נזקים, יקוזזו כל החיובים הנוספים כמו מיילים נוספים, מתשלום דמי הביטחון. החזרים יופקדו לחשבון הלקוח או יישלחו לבית הלקוח באמצעות צ'ק.
 

ימים ושעות פעילות התחנות

כל התחנות סגורות בימי ראשון אין קבלה והחזרה של רכבים בימי ראשון.
תחנת אנקורג' (אלסקה) סגורה בין ה30 באוקטובר 2017 עד 15 באפריל 2018, ובין ה8 באוקטובר 2018 ועד 15 באפריל 2019.
יוצא מן הכלל השכרות במסגרת חבילת Early bird באישור מיוחד מראש ולא בימי ראשון הסמוכים לחגים.

כל התחנות סגורות בחגים המפורטים להלן. בימים אלו אין קבלה והחזרה של רכבים:

חגים בארה"ב 2017
2 בינואר - ראש השנה האזרחי
29 במאי - יום הזיכרון
4 ביולי - יום העצמאות האמריקאי
4 בספטמבר- חג הפועלים
23 בנובמבר- חג ההודייה
25 בדצמבר- כריסטמס

חגים בארה"ב 2018
1 בינואר - ראש השנה האזרחי
28 במאי - יום הזיכרון
4 ביולי - יום העצמאות האמריקאי
03 בספטמבר- חג הפועלים
22 בנובמבר- חג ההודייה
25 בדצמבר- כריסטמס
1 בינואר 2019 - ראש השנה האזרחי

דרישות מהנהג

מינימום גיל הנהג 21 שנים, בעל רישיון נהיגה בתוקף לכל תקופת ההשכרה.

יש להצטייד בדרכון, רישיון נהיגה בינלאומי ובכרטיס אשראי בינלאומי.

השוכר הראשי שעל שמו בוצעה ההזמנה הוא זה שעליו לאסוף ולהחזיר את הרכב ולהפקיד את דמי הביטחון בכרטיס אשראי על שמו.

אין תשלום עבור נהג/ים נוסף/ים, אך כל הנוסעים העשויים לנהוג ברכב חייבים להיות נוכחים ביום קבלת הרכב ולחתום על החוזה.
 

נוהלי איסוף הרכב

 

לילה ראשון במלון

לקוחות המגיעים בטיסה טרנסאטלנטית או טיסת פנים ארוכה, מתבקשים ללון לילה ראשון במלון ולאסוף את הרכב למחרת. לא ניתן לקבל את הרכב ביום הנחיתה.

(למעט השכרה באנקוראז'/אלסקה במידה והלקוח מגיע לתחנה בין השעות 12:00-15:00 בלבד).

 

הגעה לתחנת האיסוף

בבוקר יום האיסוף (החל מ-08:00) חובה על הלקוח להתקשר לתחנה ולתאם את שעת איסוף הרכב.

הגעה לתחנה ללא הודעה מוקדמת תגרור עיכובים ואינה באחריות החברה.

ההגעה לתחנת האיסוף היא באחריות ועל חשבון הלקוח .

לא יינתן החזר בגין איסוף מאוחר.

זמני האיסוף

איסוף הרכב בימים שני-שישי בשעות: 13:00-16:00
איסוף רכב בימי שבת - השעות משתנות מתחנה לתחנה. חלק מהתחנות פתוחות רק עד שעות הצהריים.

יוצא מן הכלל איסוף בבוקר בתוספת מחיר באישור מיוחד, או במסגרת תכנית ה- "Early Bird"

חשוב:

* תהליך קבלת הרכב עשוי לקחת זמן ארוך מהצפוי, על כן מומלץ לא לתכנן לצאת לטיול לפני השעה 16:00).

* התחנות נסגרות בשעה 16:00 בדיוק. מומלץ להגיע לתחנה לפחות שעה לפני הסגירה. לא יימסרו רכבים לאחר השעה 16:00.

 

העברות משדה התעופה - ללקוחות Early Bird בלבד

לקוחות שרכשו מראש את תכנית ה- Early Bird, זכאים לקבל העברות מ/אל שדה התעופה או ממלונות שדה התעופה החל מהשעה 08:30. 

ההעברות מתבצעות מ/אל מלונות שבהסדר, באזור שדה התעופה בלבד - Airport Hotels

לקוחות המתאכסנים במלונות שאינם עונים להגדרה זו, אינם זכאים להעברות ומתבקשים להגיע באופן עצמאי ועל חשבונם לתחנת ההשכרה.

על לקוחות אלה להתקשר לתחנת הקרוואנים יום לפני יום האיסוף, כדי לתאם את ההסעה ושעת ההעברה. 

 

תוכנית הסעות Early Bird (EBDS) : 
עלות החבילה 402$ +מס מקומי, לאיסוף בכל ימות השבוע (לא כולל ימי א)
יש להזמין לפחות חודש מראש. התשלום מראש, עם אישור ההזמנה

ללקוחות המעוניינים להרוויח בין 4 ל-8 שעות שכירות ביום האיסוף וההחזרה וליהנות מהעברות ומתנאים מועדפים, קיימת אפשרות לרכוש תכנית Early Bird בתוספת תשלום.
תוכנית זו כוללת:

* העברה ממלונות שדה התעופה (Airport Hotels) החל מהשעה 08:30 לתחנת הקרוואנים,
* זכות ראשונים בתור לקבלת הרכב,

* איסוף מוקדם של הרכב החל מ-9 בבוקר ועד 12 בצהריים (במקום בשעות הרגילות 13-15)
* אפשרות להחזרה מאוחרת של הרכב עד שעה 15:00 (במקום החזרה בשעות הרגילות 9-11)
* הסעה חזרה למלונות שדה התעופה.

חשוב: לקוחות שרכשו מראש חבילת EBD חייבים להתקשר לתחנת האיסוף יום לפני יום איסוף הרכב על מנת לתאם את ההסעה ושעת האיסוף.

* בסיאטל מסופקות ההסעות בתשלום ממלונות בשדה התעופה Sea-Tac (טקומה) או ממלונות בדאון טאון.

סיור הדרכה וחוזה שכירות

בתחנה יתבקש הלקוח לערוך סיור בן 30 דקות להיכרות עם הרכב ואופן תפעולו. ההשתתפות חובה.

ברוב התחנות יוקרן בנוסף סרטון הסברה באנגלית או בגרמנית.

בתום הדרכה יתבקש הלקוח לחתום על חוזה השכירות, בו הוא מאשר כי הרכב נמסר לשביעות רצונו.

לנוחותכם באתר מוטורהום מופיעים סרטוני הדרכה בהם תוכלו לצפות בביתכם עוד טרם תצאו לטיול.

 

חשוב!

זמן ההדרכה נועד לכם ולטובתכם.

 ·   על מנת למנוע אי נעימויות וויכוחים בעת החזרת הרכב, מומלץ מאוד לפני החתימה על החוזה,  לערוך בדיקה יסודית של הרכב מבחוץ ומבפנים (כולל הגג ותחתית הרכב) בנוכחות נציג החברה.

   במידה ומצאתם ליקוי, תקלה או חלק שחסר- יידעו את הנציג וציינו זאת בכתב.

 ·   בדקו כי הרכב נמסר לכם נקי ולפי התנאים (דלק, גז, מים) וכי כל הציוד שהזמנתם נמצא ותקין.

 ·   נצלו את הזמן על מנת לשאול שאלות ולקבל מידע: היכן הסופרמרקט הקרוב, תחנת דלק, חניון קמפינג קרוב וכדומה.

 ·   עיברו על כל המערכות (חימום, מיזוג, מקרר, תנור, צינורות המים למילוי וריקון, כבל חשמל, מערכת בקרה וכדומה) וודאו כי הנכם יודעים היכן נמצא כל פריט וכיצד מפעילים אותו בטרם תצאו לדרך. 

 

שדרוג/ שינוי הרכב / רכב חילופי

·  במידה והרכב שהוזמן יימצא ע"י הלקוח קטן מדי לגודל המשפחה, ובמידה ויימצא רכב פנוי גדול יותר- יקבל הלקוח את הרכב המשודרג בתוספת מחיר, ע"פ המחירון המצוי בתחנה.

·  במידה והרכב שהוזמן יימצא ע"י הלקוח גדול מדי לגודל המשפחה, ובמידה ויימצא רכב פנוי קטן יותר- יקבל הלקוח את הרכב הקטן באותו המחיר.

·  אם מסיבה שאינה בשליטת החברה, לא נמצא הרכב שהוזמן, תדאג החברה למתן רכב חילופי דומה או גדול יותר ללא תוספת מחיר וללא תנאים נוספים.

·  אם מסיבה שאינה בשליטת החברה, תיאלץ החברה לתת רכב קטן יותר בהסכמת הלקוח, יזוכה הלקוח מיידית בהפרש  וללא תנאים נוספים, ע"פ המחירון המצוי בתחנה.

 

נוהלי החזרת הרכב

 

זמני ההחזרה

החזרת הרכב בימים שני-שבת בשעות: 09:00-11:00

החזרה מאוחרת, אחרי 11:00 תגרור חיוב נוסף של 25$ לכל שעת איחור.

יוצאים מן הכלל הם לקוחות תכנית ה- "Early Bird" שבאפשרותם להחזיר את הרכב עד השעה 15:00 וליהנות מהסעה חזרה למלונות שדה התעופה.
לא יינתן החזר בגין החזרה מוקדמת או אי ניצול ימי השכרה.
לא יינתן החזר בגין מיילים לא מנוצלים.

 

החזרת הרכב

יש להחזיר את הרכב נקי, עם מכל דלק וגז מלאים לפי הכמות שניתנה ביום האיסוף, ועם מכלי מים מרוקנים. רכב שלא יוחזר בתנאים הללו יחויב בדמי ניקיון עד 250$ פלוס 50$ עבור ריקון מכלים, פלוס הוצאות דלק במידה וחסר.

הלקוח יחויב עבור ציוד שלא הוחזר כולל מדריך תפעול לרכב.
בזמן החזרת הרכב, על הנציג בתחנה לחתום על  טופס המאשר את החזרת הרכב. ללא חתימת הנציג, כל  ההוצאות יחולו על השוכר, במיוחד אם הרכב הושאר בתחנה מחוץ לשעות הפעילות.

 

חשוב! יש לקחת בחשבון שהחזרת הרכב עלולה לקחת יותר זמן מהצפוי. לקוחות החוזרים בטיסה- מתבקשים להזמין טיסות לשעות אחר הצהרים ואילך (רצוי לא לפני השעה 15:00).

 

קנסות חניה ותנועה

הלקוח חייב לדווח לחברת ההשכרה על כל עבירת תנועה או חניה ולשאת בתשלומי הקנסות.
חברת ההשכרה רשאית לחייב את כרטיס האשראי של השוכר בגין כל קנס שיגיע אל חברת ההשכרה בגין עברות תנועה, חנייה וכו, שבוצעו במהלך תקופת ההשכרה ואשר לא שולמו ע"י השוכר. בנוסף יחולו דמי טיפול של עד 250$ בנוסף לקנס עצמו. 

כבישי אגרה בחיוב אוטומטי
במידה ותעברו בכבישי באגרה בגשר הזהב בסן פרנסיסקו ובכביש האגרה במיאמי Florida Turnpike , מצלמה בכביש תקלוט את מספר זיהוי הרכב והחשבון עבור כביש האגרה יגיע ישירות לחברת ההשכרה. החיוב יבוצע אוטומטית עי חברת ההשכרה באמצעות כרטיס האשראי שמסרתם כדמי בטחון. עלות השירות 10$ דמי טיפול + עלויות אגרות הכבישים.
מידע נוסף ניתן לקבל בתחנות ההשכרה הרלוונטיות בקליפורניה ובפלורידה
וכן באתרים הבאים:
לגבי כביש
Golden Gate Bridge:
http://www.bayareafastrak.org  
http://goldengate.org/tolls/toptenfaqs.php
לגבי כביש אגרה
Florida Turnpike:
www.sunpass.com וכן:
www.sunpass.com/tollcalculator

נסיעה בנתיבים   Fastrack , EZ Pass lanes
נסיעה בנתיבים המסומנים  Fastrack , EZ Pass lanes  ללא מכשיר קליטה מתאים תגרור קנסות באופו אוטומטי של 25-100 דולר לכל עבירה. באחריות כל שוכר להמנע מנסיעה בנתיבים אלו.
חברת ההשכרה רשאית לגבות דמי טיפול בסך 35$ בכל עמקרה של עבירת תנועה בנוסף לקנס עצמו.

מעבורות

הזמנה מוקדמת למעבורות מומלצת ביותר, במיוחד בעונת התיירות המבוקשת. בעונה זו קשה להבטיח מקום על המעבורות. למזמינים מראש מומלץ להזמין מקום לרכב בגודל 30 פיט, גם אם הרכב שהוזמן קטן יותר, למקרה שהרכב ישודרג.

 

מזוודות

מומלץ להצטייד במזוודות רכות או תיקים מתקפלים ולא במזוודות קשיחות.

ניתן לאחסן מזוודות בתחנת ההשכרה באחריות הלקוח בלבד. (בלתי אפשרי להשכרות לכיוון אחד).

 

כיסוי ביטוחי – כלול במחיר

כל הכיסויים הביטוחיים הם מקסימליים וכלולים במחיר ההשכרה הבסיסי.

·   כל רכבי החברה מבוטחים בגובה של מינימום 10 מיליון דולר כנגד תביעות צד שלישי בגין נזקי רכוש או פגיעה גופנית שנגרמו כתוצאה משימוש ברכב החברה. מדובר על תביעות כנגד החברה בלבד.

·   ביטוח חובה כנגד תביעות גוף או רכוש ע"פ הדרישות המינימליות של כל מדינה או מחוז בארה"ב או בקנדה בהם התרחש האירוע/התאונה. הביטוח הנ"ל אינו תקף במקרה שהלקוח לא נהג בזהירות, או כחוק כמתחייב ע"פ התנאים הכלליים המפורטים בחוזה ההשכרה.

·   בנוסף החברה מספקת ביטוח SLI עד גובה מליון דולר כלול במחיר ההשכרה. ביטוח זה אינו חל במכסיקו.

·   במקרה של אובדן או נזק לרכב, הלקוח יישא בהשתתפות עצמית של עד 1000$ לאירוע במידה ועמד בתנאי החוזה, בלי קשר אם הנזק נגרם באשמת הלקוח או שלא באשמתו. במידה ונעשה נזק לרכב תוך הפרה של תנאי חוזה השכירות, האחריות לנזק או לגניבה תחול על הלקוח במלואה, בלי קשר למי אשם בנזק.  ההשתתפות העצמית חלה על כל ארוע בניפרד.

·   החזר הוצאות של עד מקסימום 3000$ לכל תקופת ההשכרה יינתן במקרה של השבתת הרכב ותיקון של יותר מ-12 שעות  (30$ לאדם ליום עבור לינה ו-30$ לקבוצה ליום עבור תחבורה).

·   במקרה של תקלה שלא באשמת השוכר המחייבת תיקון של פחות מ-12 שעות , אחריות החברה מסתכמת בהחזר עבור התשלום היומי של הרכב בלבד. (רדיו, מיזוג אוויר, מקרר, מיקרו, קרוז קונטרול וגנרטור, לא יחשבו כתקלה המחייבת החזר בגין זמן אבוד).

·   לא יחול כל החזר הוצאות במקרים של התנגשות, תאונה או במידה והשוכר לא דיווח על התקלה

או האירוע מיידית לקו הסיוע הטלפוני.

·   הביטוח אינו תקף במקסיקו. הכניסה למכסיקו אסורה בהחלט.
·   במידה והלקוח הפר את תנאי החוזה או שהשתמש ברכב לצרכים אסורים, או שהשתמש ברכב באופן רשלני או שלא סיפק דוח משטרה כנדרש - לא יחול כיסוי ביטוחי והלקוח יישא בכל האחריות לאובדן או נזק שנגרם מכל סיבה שהיא, בלי קשר אם הנזק נגרם באשמת השוכר או שלא באשמתו.

 

שירות דרכים וקו סיוע טלפוני

חברת ההשכרה מספקת קו עזרה טלפוני 24 שעות,7 ימים בשבוע:  1-800-334-4110  (בארה"ב)

בכל מקרה של בעיה מכנית, תאונה או כל בעיה אחרת- חובה להתקשר מיד לקו הסיוע ולא לתחנת ההשכרה. חשוב: לקוח שלא דיווח לחברה בזמן התרחשות האירוע או הנזק , לא יוכל לקבל סיוע ולא יהיה זכאי לכל פיצוי. 

בכל התקשרות יש לדאוג כי מדריך התפעול יהיה בהישג יד ולהצטייד בסבלנות עד לקבלת מענה.
חשוב: קו הסיוע הוא שיחת חינם הניתנת לביצוע מכל טלפון נייח מקומי כגון בקמפינגים, מסעדות, תחנות שירות, מוסכים וכדומה. חברת ההשכרה לא תפצה בהחזר עבור שיחות שהלקוח ביצע בטלפון סלולרי, הודעות טקסט או כל צורת התקשרות אחרת. יתרה מזו חברת ההשכרה ממליצה לרכוש סים מקומי כדי להוזיל את עלויות התקשורת.

 

מדריך תפעול

לכל רכב מצורף מדריך תפעול לרכב המיועד לשימוש בכל מקרה של בעיה בתפעול  מערכות הרכב.

בשלב ראשון יש לנסות ולפתור את הבעיה באמצעות ההוראות המפורטות במדריך. 

במידה והבעיה לא נפתרה, יש להתקשר לקו הסיוע הטלפוני.

ניתן להדפיס את מדריך התפעול דרך אתר האינטרנט של חברת ההשכרה, לפני היציאה לדרך.

 

תחזוקה, תיקונים והחזר הוצאות

·   באחריות הלקוח לבדוק שמן מנוע, נוזלים, ורמת התחממות של הרכב בכל תדלוק, ולדווח מיידית על כל תקלה מכנית. באחריות הלקוח נזקים שנגרמים מהזנחה בדרך תפעול הרכב ואחזקתו.

·   הסברים ותהליכים על הוצאות אחזקת הרכב ניתנים בתחנת האיסוף.

·   ערכת כלים לתיקון הרכב אינה מסופקת, שכן חל איסור על הלקוח לבצע תיקונים ברכב.

·   במקרה של תקלה שאורכת פחות מ-12 שעות, שלא באשמת השוכר, אחריות החברה מסתכמת בהחזרת התשלום היומי של הרכב בלבד. חלק מהוצאות הלינה והתחבורה יוחזרו ללקוח. (ראה פירוט בסעיף כיסוי ביטוחי) . רדיו, מיזוג אויר, מקרר, מיקרו ,גנרטור, קרוז קונטרול ומכשירים אחרים, אינם נחשבים לבעיה המשביתה את הרכב.

·   לתיקונים מעל 75$ נידרש אישור מראש ממשרד שירות הלקוחות באמצעות קו הסיוע הטלפוני.

·   ניתן לקבל החזר הוצאות הכרחיות עד 75$ ללא אישור ממרכז הסיוע הטלפוני. לא כולל חלקים

הקשורים למצבר או טעינה (סטרט)

·   החזר הוצאות עבור תיקונים מאושרים מראש יוחזרו כנגד הצגת קבלות בלבד.

תלונות

הגשת תלונה או בקשה לפיצוי חייבת להתבצע עד 3 חודשים לאחר ההשכרה.

תלונות שיגיעו לחברה לאחר מועד זה לא יזכו את השוכר בכל פיצוי.

לקוח שלא דיווח לחברה בזמן התרחשות האירוע או הנזק , לא יוכל לזכות בכל פיצוי.

חובה על הלקוח לצרף מכתב תלונה באנגלית ולצרף מסמכים רלוונטים לביסוס טיעוניו.

 

מקרה חירום

במקרה של תאונה או גנבה הלקוח חייב להודיע לחברה מיידית מזירת האירוע בצירוף דו"ח מהמשטרה בכתב. (שוטר שנמצא במקום התאונה או מסניף משטרה קרוב), או מכסימום תוך 24 שעות באמצעות קו הסיוע הטלפוני.

חברת ההשכרה לא תישא באחריות במידה ולא תהיה פנייה רשומה התואמת את שעת האירוע.

בכל מקרה של תקלה בדרכים, יש להתקשר ישירות לקו השירות הטלפוני כשמדריך התפעול בהישג יד.

 

איסורי תנועה

הפרה של האיסורים הבאים תבטל את כל הביטוחים הקיימים בחוזה, ולחברה תהיה זכות לתבוע את הנוהג על כל הנזקים שיגרמו כולל נזק לצמיגים, גרירה, השבתת הרכב או כל הוצאה אחרת שתיגרם.

בכל מקרה, מומלץ לברר בתחנת האיסוף מידע אודות נסיעה תחת ההגבלות האלה:

·    עמק המוות - נסיעה בעמק המוות ובאזורי מדבר אחרים אפשרית עקרונית גם בחודשי הקיץ (יולי אוגוסט) אולם על השוכר לנקוט בזהירות מירבית שכן טמפרטורות גבוהות עלולות לגרום לנזק בלתי הפיך לקרוואן. על השוכר תחול אחריות מלאה לשלמות הרכב והנוסעים. חברת ההשכרה לא תישא בכל אחריות במידה וייגרם נזק לרכב או לנוסעים עקב נסיעה באזורים אלו.

·   חל איסור על נסיעה בכבישים לא סלולים, לא ציבוריים, וכבישים מסוימים כמו דרך האפצ'ים

   באריזונה. 

·   ניו יורק - בגלל מוגבלויות של גובה, גז וחניה, חל איסור תנועה על רכבים עם גז במנהטן.

כמו כן אסורה התנועה במנהרות תת קרקעיות ומנהרות תת מימיות באזור מנהטן, ניו יורק סיטי וסביבתה. לדוגמא: Lincoln Tunnel, Holland Tunnel, Mid Town Tunnel
* מעבר על גשרים לדוגמא על George Washington Bridge או Verrazano Bridge ,חייב להיעשות על המסלול העליון בגלל שהקרוואן נושא גז.

* קרוואן אינו הפתרון לביקור קרובים בשכונות המגורים שמסביב לניו יורק (קווינס, ברוקלין, בפאלו , לונג איילנד וכדומה). עקרונית אין איסור להכנס לשכונות האלה אולם
כדאי לדעת שהנהיגה בכבישים הראשיים (Park Ways) הסובבים את העיר אף היא אסורה ואתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה.
* למי שמתכוון לשהות בעיר ניו יורק, מומלץ לעשות זאת במלון בתום הטיול בקרוואן, לאחר החזרת הרכב לתחנה. 

·   נסיעה לאלסקה, יוקון,  Newfoundland והטריטוריות הצפון מערביות מותרת , למעט נסיעה בדרכים לא ציבוריות, לא מסומנות או בכל דרך בה עשויים להיות תנאי כביש בלתי נאותים העלולים לסכן את הרכב או לגרום לנזק לרכב.

·   החברה רשאית לאסור על נסיעה לאזורים מסוימים בשל תנאי מזג אויר או תנאי דרך בלתי מתאימים.

·   מקסיקו- עקב התרעות בטיחות -הנסיעה למכסיקו כולל באחה אסורה בהחלט. על השוכר חל איסור מוחלט לחצות את הגבול בין ארה"ב למכסיקו. לא יחול כל כיסוי ביטוחי למפרים הוראה זו והשוכר יישא באחריות המלאה.
  

אזהרות חורף
נסיעה בקרוואן בתקופת החורף מותרת, אולם הלקוח יהיה אחראי לכל נזק שעלול להיגרם בשל קפיאה או טמפרטורות נמוכות. כדאי לדעת כי גם בחודשי האביב והסתיו, במיוחד באוזרים צפוניים - עלולה הטמפרטורה לצנוח מתחת לאפס ובכך לסכן את מערכת המים בקרוואן. כדי למנוע קפיאת המים במכלים ובצינורות חברת ההשכרה מרוקנת מראש את מכלי המים ברכבים לחלוטין בתחנות באזורים הצפוניים או באלו שקיים סיכון כזה, מסביבות אמצע אוקטובר ועד סוף מרץ. תהליך זה נקרא Winterizing ולאחריו אין אפשרות להשתמש במערכת המים בקרוואן כולל מקלחת, שירותים, כיור וכיוצ"ב עד ליציאה מהאזור הקר לאזור חם יותר.

לקוחות המעוניינים להחזיר את השימוש במערכת המים (תהליך הפוך שנקרא De Winterizing)- צפויים לשלם כ-40$ ואז יוכלו שוב להשתמש בכיור, במקלחת ובשירותים. מרגע זה יש לנקוט זהירות יתרה ולשים לב מאוד למצבים בהם הטמפרטורה בחוץ יורדת שוב. במצב כזה יש למלא במכלי המים נוזל "אנטי פריז" ושוב לא יהיה ניתן להשתמש במערכות המים.
לנוסעים לאזורים צפוניים או בתקופות בהן קיימת סכנת קפיאה, מומלץ ביותר לקבל הנחיות מסודרות מתחנת האיסוף.

אזהרות קיץ
נהיגה בקיץ תחת טמפרטורות גבוהות במיוחד עלולה לפגום במערכות מסוימות ברכב כגון מערכת מיזוג האוויר, גנרטור או מקרר. יש לקחת בחשבון כי תפקוד מערכות המיזוג והקירור (מקרר ופריזר) בקרוואן עשוי להיות מוגבל כשבחוץ חם מאוד. לדוגמא המזגן העילי בקרוואן מסוגל לקרר את פנים הקרוואן לעד 20 מעלות פחות מהטמפרטורה בחוץ בלבד.

כללי זהירות נגד התלקחות
בכל תדלוק או מילוי גז ולפני כל תחילת נסיעה, יש להקפיד על כיבוי המנוע וכן כל המערכות הפועלות על גז : מקרר, מחמם מים, כיריים, תנור וכדומה.
אין להדליק אש או לעשן בקרוואן.

מה כולל הציוד בקרוואן ומה אפשר לשכור בתשלום ?
ציוד בקרוואן וציוד נלווה מפורט תחת כפתור "מחירים" ליד הדגם שבחרתם.

כסאות בטיחות
חברה זו אינה מספקת כסאות בטיחות להשכרה. השוכרים מתבקשים לדאוג לכסאות בטיחות באופן עצמאי באם נדרש בהתאם לגיל ומשקל הילדים.

בעלי חיים

עקרונית אפשר להסיע בעלי חיים קטנים, אולם באחריות הלקוח להחזיר את הרכב נקי וללא נזקים. החזרה שלא לפי התנאים האלו תגרור קנס של 250 דולר. 

 

אחסון מחוץ לרכב / אופניים

חל איסור לאחסן ציוד על גג הרכב או מחוץ לרכב. כמו כן אסורה הגרירה. לא ניתן להוסיף מתקן נשיאה לאופניים מחוץ לרכב.

כללי
התנאים בעברית באתר מוטורהום הם תרגום חופשי של התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית.
בכל מקרה של אי התאמה או סתירה, הנוסח הקובע הינו נוסח התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית, שעליהם חותם הלקוח ביום קבלת הרכב.

 

 

חשוב לדעת: תפקידה של מוטורהום ישראל הוא לקשר ולתווך בלבד בין השוכר לבין ספק הרכב עד לקבלת הרכב מהספק. התקשרות השוכר עם מוטורהום ישראל היא לשם יעוץ והזמנת הרכב מספק הרכב בארץ היעד בלבד. יש להדגיש כי מלבד הסכם זה, בעת לקיחת הרכב חותם השוכר על חוזה חדש מול ספק הרכב וזהו החוזה המחייב בין ספק הרכב והשוכר. עם חתימת השוכר על חוזה ההשכרה מול ספק הרכב מסתיימת אחריותה ותפקידה של מוטורהום ישראל כלפי השוכר והיא לא תהיה אחראית לכל תקלה ברכב ו/או בתיפקודו של ספק הרכב. באחריות השוכר לקרוא בעיון את התנאים הכלליים כפי שהם מופיעים באתר האינטרנט של מוטורהום ישראל טרם ביצוע ההזמנה ולוודא שהתנאים מקובלים עליו וכי בהתאם לתנאים לא חלה כל אחריות על מוטורהום ישראל. ספק הרכב הינו האחראי הבלעדי לביצועה התקין של ההזמנה. במקרה של תקלה או בעיה ברכב על השוכר לפנות ישירות לספק הרכב. במידה והשוכר לא קיבל מהספק מענה הולם לפנייתו, תנסה מוטורהום לסייע ע"י פנייה לספק, אולם אין בכך כדי להטיל אחריות כלשהיא על מוטורהום בגין אי הענות הספק.מוטורהום ישראל אינה שלוחה של ספק הרכב ולא נציגתו של ספק הרכב בישראל והיא מהווה אך ורק גורם מתווך בין הספק לשוכר. כל תפקידה הוא לייעץ לשוכר ולקשר בין הספק לשוכר וכן להעביר את הכספים שהתקבלו מהשוכר בגין השכירות לידי הספק ועל כן אינה מייצגת את הספק ואינה הכתובת לתביעות כנגד ספק הרכב. מקום השיפוט בין השוכר לספק יהיה בארץ היעד ובהתאם לחוזה שנחתם בין השוכר לספק הרכב.

דף הבית
צרו קשר
דגמי קרוואנים
מבצעים וחדשות
פגישות יעוץ
מוטורהום "טוס וסע"
שירותי תיירות
למטייל העצמאי עם רכב רגיל ומלונות
המיוחדים שלנו
תפעול ומידע כללי
מסלולי קרוואנים
מכתבי מטיילים
הצעות לטיולים
חניוני קמפינג
חנות מוטורהום
ביטוח מוטורהום
מוטורהום סרטונים
קישורים לתכנון טיול
אודותינו
קרוואנים בתקשורת
דרושים
שונות
בניית אתרים
סייברסרב