מבצעים וחדשות באירופה

מבצעים וחדשות באירופה

הזמן ישיר - קבל מחיר!

בצעו הזמנה ישירה מלאה באתר שלנו לקרוואן באירופה וקבלו הנחה!

למי מתאים שירות "מוטורהום ישיר"?

ללקוחות ותיקים או מנוסים שאינם זקוקים להכוונה או לייעוץ טלפוני ומעוניינים במחיר בלבד.
לרשות המזמינים און ליין באתר עומד כל המידע שהוא מהטובים בעולם: רעיונות לטיולים, מסלולים, כתבות, טיפים, מידע על תפעול, קישורים לחניונים ואפשרות להזמנת אטרקציות און ליין במחירים אטרקטיבים.

איך מזמינים קרוואן און ליין באתר?    

• היכנסו לחיפוש קרוואן באירופה באתר מוטורהום - רצוי לגלוש דרך מחשב.
• בחרו באיזור הרצוי (לדוגמא: גרמניה) ובתחנה הרצויה (לדוגמא: מינכן)
• בחרו בדגם קרוואן שמתאים לכם, חשוב שיופיע לידו כפתור "חשב מחיר" כמו בתמונה. 
• לחצו על כפתור "חשב מחיר", הכניסו תאריכים, דמי הכנה ותוספות רצויות
• מלאו פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי מלאים
• הדפיסו את הטופס, הוסיפו חתימה ושילחו את כל הדפים למייל או לפקס: 03-6442121
• נא וודאו לפני השליחה כי קראתם את התנאים הכלליים לאותו דגם שהזמנתם וכי פרטי הטיסות שבדקתם תואמים את שעות קבלת הרכב והחזרתו
• חשוב: אל תכרטסו טיסות עד שתקבלו מצוות מוטורהום אישור להזמנה בכתב (במייל) 
• שימו לב: דמי הביטול הרשומים בטופס ההזמנה, נכנסים לתוקף מרגע ביצוע ההזמנה!

ואם מעניין אותי דגם אחר?

ניתן לבצע הזמנה ישירה באתר רק לדגמים שלידם מופיע כפתור "חשב מחיר". במידה ואתם מעוניינים בדגם אחר, יש לפנות אלינו.

איך אדע שקיבלתם את הטפסים שמילאתי?

על הטפסים להגיע אלינו במייל או בפקס. כשנקבל מכם את כל הדפים נחזור אליכם במייל שבקשתכם התקבלה והיא בטיפול.

איך אקבל אישור להזמנה?

אישור הזמנה מגיע בדרך כלל תוך 24-48 שעות בכפוף לזמינות הקרוואן (לא בסופי שבוע).
לאחר אישור מהספק המקומי, תקבלו מאיתנו אישור הזמנה ישירות למייל שלכם, זה שמלאתם בטופס.
עם אישור ההזמנה יחויב כרטיס האשראי שלכם במקדמה בהתאם לרשום בתנאים בטופס.
לידיעתכם, פרטיכם האישיים וכן פרטי כרטיס האשראי שמסרתם אינם מסתובבים ברשת אלא נשלחים אלינו בפקס/מייל לבטחון בלבד ולא נעשה בהם כל שימוש.

מה קורה אם תאריך הנסיעה שלי קרוב?

במידה והזמנתכם חלה קרוב לתאריך איסוף הקרוואן, תחויבו במלוא הסכום בכרטיס האשראי. לאחר החיוב המלא תקבלו ישירות למייל שלכם: שובר הרכב להצגה בתחנה, דף פרטי תחנת ההשכרה, הנחיות הגעה ודף הנחיות וטיפים.

ומה קורה אם הדגם שהזמנתי לא זמין?

אישור הזמנה כפוף לזמינות. אם הדגם שביקשתם אינו זמין בתאריכים ובתחנה שרציתם, לא תבוצע כל הזמנה. בכל מקרה נחזור אליכם עם תשובה במהירות האפשרית ועם אופציה לדגם אחר שזמין, במידה ויש.

האם אחויב במקרה כזה?

כרטיס האשראי שלכם יחויב רק אם הדגם שהזמנתם זמין. 

תנאי המבצע

המבצע אינו חל על חבילות "טוס וסע" או על מבצעים מיוחדים.
חברת מוטורהום רשאית לשנות או לבטל את המבצע בכל עת.

קבלו הצעה