השכרת קרוואנים בחו"ל  
top_title_left.gif (1329 bytes)
תנאים כלליים
FRA / Group A1
חשב מחיר | צור קשר | תנאים | מחירים

תנאים כלליים  - צרפת 1

 

מינימום ימי השכרה

 המינימום 7 ימים לכל השכרה
 

הזמנות
ההזמנה בתוקף רק לאחר אישור מהספק המקומי.
ההזמנה היא לקטגוריה (קבוצה) ולא לדגם מסוים.
כל התמונות הן להמחשה בלבד. בשל שינויים ברכש ובצי הרכבים המתבצעים מפעם לפעם, ייתכנו שינויים בין הדגמים המופיעים בפרסום לבין הדגמים בפועל.

תנאי תשלום
עם אישור ההזמנה נדרשת מקדמה של 10% מסה"כ ההזמנה, מינימום 250 אירו, בכרטיס אשראי ישראלי ויזה או מסטרכארד. המקדמה לא תוחזר במקרה של ביטול הזמנה.

התשלום המלא יועבר למוטורהום עד 35 לפני יום קבלת הרכב.
התשלום יחויב בכרטיס אשראי ישראלי ויזה או מסטרכארד שנרשם בהזמנה לפי שער אירו מזומנים גבוה ביום התשלום.
לתשלום בהעברה בנקאית, צ'ק או מזומן או פריסת תשלומי קרדיט -יש ליצור עמנו קשר לפני מועד התשלום.
על תשלום במזומן במטבע חוץ תחול עמלת הפקדה בבנק בגובה 1%

להזמנות מתחת ל-35 יום נדרש תשלום מלא עם אישור ההזמנה.

החזרים לאחר התשלום, יבוצעו לפי שער מזומנים נמוך ביום ההחזר.

 

דמי ביטול 

במקרה של ביטול לאחר ביצוע ההזמנה, יחולו דמי ביטול לפי הפירוט הבא:

46 יום או יותר לפני יום איסוף הרכב : 10% מסה"כ ההזמנה, מינימום 250 אירו.

35-45 יום לפני יום איסוף הרכב: 30% מסה"כ ההזמנה

34 יום או פחות לפני יום איסוף הרכב: 100% מסה"כ ההזמנה 

ביום איסוף הרכב או אי הגעה: 100% מסה"כ ההזמנה

* בכל מקרה של ביטול הזמנה ייגבו דמי טיפול בסך 50 אירו בנוסף לדמי הביטול.
הודעת ביטול תתקבל בכתב בלבד ובשעות פעילות משרדי מוטורהום ישראל.
דמי הביטול מחושבים לפי הסכום הכללי של ההזמנה ללא הנחות במידה וניתנו.
במקרה של קיצור תקופת ההשכרה או שינוי תאריכי ההזמנה לעונה זולה יותר, במקרה של ביטול הזמנה יחושבו דמי הביטול לפי ההזמנה המקורית או לפי הגבוה מבין השניים. ביטול והזמנה מחדש אפשריים רק בתוך אותה שנה קלנדרית ובכפוף לאישור מספק הרכב.
מומלץ לרכוש מראש ביטוח כנגד דמי ביטול בעלות של 5% מסך מחיר ימי ההשכרה.
דמי הביטול נקבעים  ע"י חברת ההשכרה בחו"ל. במקרה של ביטול הזמנה תוך 14 יום מיום ביצוע ההזמנה, יגבו דמי הביטול ישירות ע"י חברת ההשכרה בחו"ל, ומוטורהום ישראל תגבה דמי טיפול עבור הייעוץ שניתן עד לביצוע ההזמנה.

 

שינוי הזמנה
כל שינוי בהזמנה לאחר אישורה יחויב ב-50 אירו. מדובר על שינויים קלים בלבד.

שינויים מהותיים כמו: שינוי שם הלקוח, שינוי גודל/סוג הרכב, שינוי תחנה, שינוי תאריך האיסוף או ההחזרה ייחשבו כביטול הזמנה ויחייבו הזמנה מחדש.
הפחתת מספר ימי השכרה לאחר שההזמנה שולמה אינה מזכה בהחזר כספי.
הארכת תקופת השכירות אפשרית בתיאום מראש בלבד.
 

רשיון נהיגה / נהג נוסף

על כל נהג להיות לפחות בן 23 שנה ולשאת רשיון נהיגה ישראלי בתוקף לפחות שנתיים.
מומלץ להביא גם רשיון בינלאומי באנגלית בנוסף לרשיון הישראלי.

אין תוספת עבור נהג שני. נהג שלישי יחויב בתוספת 50 אירו לכל התקופה.
המכסימום המותר הוא שלושה נהגים ברכב.
על כל הנהגים להירשם בחוזה ביום קבלת הרכב בתחנה.

 

דמי בטחון

ביום איסוף הרכב על השוכר להפקיד בתחנה דמי בטחון בסך 2000 אירו באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי בלבד מסוג ויזה או מסטרכארד בלבד. כרטיסי דביט, כרטיסים נטענים למיניהם או מזומן לא יתקבלו !!
דמי הבטחון נלקחים כאישור - יש לדאוג למסגרת אשראי בחשבון !
דמי הבטחון מבוטלים 30 יום לאחר החזרת הרכב במידה והרכב הוחזר למקום שנקבע בזמן, נקי וללא נזקים. חברת ההשכרה רשאית להשתמש בדמי הבטחון במידה ורכב הוחזר עם נזקים וכן לכיסוי הוצאות דוחות תנועה, דוחות חנייה, דוחות מהירות בנוסף ל-40 אירו דמי טיפול עבור כל דוח או קנס.
 

כיסוי ביטוחי – כלול במחיר

ביטוח חובה (כלול במחיר היומי)

ביטוח אחריות ציבורית נועד להגן על חברת ההשכרה בצרפת במקרה של שריפה או פיצוץ בגובה 760,000 אירו, וללא הגבלה במקרה של תאונה.

 

כיסוי ביטוחי בסיסי (כלול במחיר היומי)

כל הרכבים מבוטחים כנגד נזקים לרכב כתוצאה מתאונה, שריפה, גניבה, מעשה אלימות ותביעות צד שלישי, עם השתתפות עצמית בגובה של עד 2000 אירו לארוע.

במקרים של אובדן או נזק שנגרם לרכב בתקופת ההשכרה, על השוכר חלה השתתפות עצמית של עד 2000 אירו לארוע.

הכיסוי הביטוחי תקף ברוב מדינות מערב אירופה: צרפת, אנדורה, מונקו, אוסטריה, שוויץ, בלגיה, גרמניה, הולנד, איטליה, ספרד, פורטוגל, אנגליה, אירלנד, ליכטנשטיין, לוכסמבורג, נורבגיה, שבדיה, פינלנד ודנמרק, יוון, הונגריה, צ'כיה, סלובקיה, קרואטיה, פולין, סלובניה, לטביה, אסטוניה, ליטווניה. למדינות נוספות  נדרש באישור מראש.

 

ביטוחים מורחבים בתשלום - מומלץ !

 

1. ביטוח נזק לרכב CDW (Collision Damege Waiver)
תוספת 18 אירו ליום , מינימום 126 אירו, אין מכסימום

ביטוח זה מפחית את ההשתתפות העצמית של השוכר במקרה של נזק לרכב מ-2000 אירו מקסימום ל- 400 אירו לכל אירוע בניפרד.
נזק שניגרם לרכב כתוצאה מטמפרטורות נמוכות (קפיאה), נזק לפנים הרכב או לציוד, תקלה במכשירי חשמל (רדיו, מקרר, טלויזיה, מכשירי ניווט, מיזוג אוויר, חלונות, חלונות חשמל), נזק לצמיגים, נזק או אובדן חפצים אישיים, אינם מכוסים בביטוח זה.

חשוב: הפחתת ההשתתפות העצמית לא תחול במקרה של נזק לרכב שנגרם מפגיעה בחלקו העליון של הרכב, התנגשות בחפצים או עצים או כתוצאה מפגיעה תוך נסיעה ברברס. במקרים אלו השוכר יישא במלוא הוצאות הנזק. ראה פירוט סייגים לביטוח.

 

2. ביטוח השבתת רכב  PAI
תוספת 8 אירו ליום ,
מכסימום 300 אירו להשכרה

ביטוח זה מסייע לשוכר במקרה של תקלה מכנית ברכב או בתאונה שלא באשמתו. ביטוח זה מכסה הוצאות גרירה, לינה (במגבלה של עד 100 אירו ליום) ותחבורה חילופית. הביטוח תקף רק במדינות שפורטו לעיל.
איך זה עובד ? בכל מקרה של בעיה/תקלה מכנית ברכב, חובה על הלקוח להתקשר לקו הסיוע הטלפוני של חברת ההשכרה הפועל 24/7 בכל מערב אירופה וזאת סמוך לזמן האירוע. 

במידה והרכב יכול לזוז, השוכר יתבקש לנסוע לנקודת שירות קרובה ותתואם לו פגישה כדי לקבל סיוע וטיפול.
במידה והרכב הושבת עקב תאונה או תקלה ואינו יכול לזוז ממקומו, מוקד הסיוע יזמין לשוכר שירות גרר למוסך מורשה של פיאט או לסדנת תיקונים מקצועית אחרת במידה ומוסך פיאט יהיה סגור. הוצאות הגרר ישולמו ע"י חברת ההשכרה. קיימת גם אפשרות, במידה והשוכר מבקש זאת, שחברת ההשכרה תארגן את הסעתם של הנוסעים למקום אליו יגרר הרכב (ייתכנו הגבלות).

במקרה של השבתת רכב, במידה והזמן הנדרש לתיקון עולה על 4 שעות או במקרה שמוסך מורשה של פיאט סגור, השוכר זכאי לקבלת רכב חילופי עד למכסימום של 5 ימים וכן לינה חלופית במלון מקומי למכסימום 5 ימים בסכום של עד 100 אירו לאדם ליום.

אנו ממליצים לכל שוכר לרכוש את הביטוחים הנוספים הנ"ל וליהנות משקט נפשי בזמן הטיול.

 

סייגים לביטוח
כיסוי ביטוחי לא יחול בשום מקרה ( גם לא במקרה של רכישת ביטוח מורחב) במקרים הבאים :

* נזק כתוצאה מקפיאה

* נזק לפנים הרכב או תכולתו

* נזק לרדיו, צמיגים, חלונות, חלונות חשמל, מגן רוח, מראות צד או ציוד אחר מזכוכית

* גניבה של חפצים אישיים או ונדליזם

* נזק למכשירים אלקטרוניים/חשמליים המסופקים ע"י חברת ההשכרה (רדיו ,טלויזיה, GPS וכדומה) או מכשירים אישיים.

* הפרת תנאי החוזה,
* נזק שנגרם כתוצאה מהזנחה או רשלנות מצד הנהג,
* נזק כתוצאה משימוש לא נכון או לא זהיר,
* נהיגה באזורים אסורים או בדרכים שאינן סלולות,  שקיעה במים,
* נהיגה תחת אלכוהול או סמים, 
*
נהיגה תחת עייפות או חוסר עירנות של הנהג, 
*
נזק שנגרם לרכב ובמיוחד לגג או חלקו העליון של הרכב או לפרגולה במקרים של אי ציות לחוקי תנועה כגון התעלמות משלטי הגבלת גובה, גשרים, מנהרות או נזק שנגרם כתוצאה מאי הבאה בחשבון של מידות הרכב - נסיעה לא זהירה לאחור (רוורס) ללא הכוונה, נזקים הנגרמים מפגיעה בחפצים/עצים, שלטים וכדומה. 
* נזק שנגרם כתוצאה מחריגה מכמות המשקל המותרת לנשיאה ברכב,
* נזק שנגרם כתוצאה מנהיגה ע"י נהג שאינו מורשה לנהוג ברכב ע"פ תנאי החוזה, 
*
שימוש ברכב שלא למטרה שלמענה נשכר (השתתפות בתחרויות, מרוצים וכדומה אסורה), 
*
עזיבת מקום תאונה ללא דיווח למשטרה ולחברת ההשכרה, נטישת רכב וכיוצ"ב.

 

ימי פעילות התחנות

רוב התחנות פתוחות ופועלות בימים שני עד שבת. 
התחנות מרסיי ואנייר סגורות
בימי שני בבוקר. 
התחנות בטולוז, נאנטס וטור סגורות בימי שני במשך כל היום.
התחנות מרסיי נאנטס וליון סגורות בימי שבת אחה"צ.
כל התחנות סגורות להפסקת צהריים בין השעות 12:00-14:00.

ביולי-אוגוסט לא ניתן להחזיר רכבים בימי שבת ולא ניתן לאסוף רכבים בימי שבת אחה"צ !
* איסוף והחזרה בימי ראשון אפשרי עקרונית רק בתחנת קורסיקה Ajaccio באישור מיוחד ובתוספת 50 אירו לתשלום בתחנה.

כל התחנות סגורות בימי ראשון ובחגים המפורטים (2017):

1 בינואר, 17 במרץ, 1 במאי, 8 במאי, 25 במאי, 5 ביוני ,15 באוגוסט, 1 בנובמבר, 11 בנובמבר, 24-25 בדצמבר. אין אפשרות לקבל או להחזיר רכב בימים האלה:



ימים ושעות קבלת הרכב והחזרתו

פריז:

איסוף: ימים שני- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-16:30. שבת בוקר בלבד: 09:00-11:00 אחה"צ באישור מיוחד.

החזרה: ימים שני- שישי: 09:00-12:00 או 14:00-17:30. שבת בוקר בלבד: 09:00-12:00 אחה"צ באישור מיוחד.

מרסיי:
איסוף: ימים שלישי- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-16:30. שני אחה"צ בלבד: 14:00-16:30. שבת בוקר בלבד: 09:00-11:00

החזרה: ימים שלישי- שישי: 09:00-11:30 או 14:00-17:30. שני אחה"צ בלבד: 14:00-17:30. שבת בוקר בלבד: 09:00-11:00

ניס:
איסוף: ימים שני- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-17:00. שבת: 09:00-11:00 או 15:00-17:00.

החזרה: ימים שני- שישי: 09:00-11:30 או 14:00-17:30. שבת: 09:00-11:30 או 15:00-17:00.

ליון:
איסוף: ימים שני- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-17:00. שבת: בוקר בלבד 09:00-11:00

החזרה: ימים שני- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-17:30. שבת: בוקר בלבד 09:00-11:00
טולוז:

איסוף: ימים שני- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-17:00. שבת: 09:00-11:00 או 14:00-17:00.
החזרה: ימים שני- שישי: 09:00-11:30 או 14:00-17:30. שבת: בוקר בלבד 09:00-11:00 אחה"צ באישור מיוחד

אנייר Angers :

איסוף: ימים שלישי- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-17:00. שני: אחהצ בלבד 14:00-17:00. שבת: 09:00-11:00 אחה"צ באישור מיוחד

החזרה: ימים שלישי- שישי: 09:00-11:30 או 14:00-17:30. שני: אחהצ בלבד 14:00-17:00. שבת: בוקר בלבד 09:00-11:00 אחה"צ באישור מיוחד

טור Tours :

איסוף: ימים שלישי- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-17:00. שני: סגור. שבת: 09:00-11:00 אחה"צ באישור מיוחד

החזרה: ימים שלישי- שישי: 09:00-11:30 או 14:00-17:30. שני: סגור. שבת: בוקר בלבד 09:00-11:00 אחה"צ באישור מיוחד

נאנט Nantes :

איסוף: ימים שלישי- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-17:00. שני: סגור. שבת: בוקר בלבד 09:00-11:00

החזרה: ימים שלישי- שישי: 09:00-11:30 או 14:00-17:30. שני: סגור. שבת: בוקר בלבד 09:00-11:00

קורסיקה Ajaccio:
איסוף: ימים שני- שבת: 09:00-11:00 או 14:00-17:00.
החזרה: ימים שני- שבת: 09:00-11:00 או 14:00-17:30.

נהלי קבלת הרכב והחזרתו:
באופן רגיל מקבלים את הקרוואן בשעות אחר הצהריים ומחזירים בבוקר.
קבלת הרכב בבוקר תיחשב כיום השכרה נוסף.
החזרה אחר הצהריים תיחשב כיום השכרה נוסף.

יש להגיע לתחת ההשכרה לפחות שעה וחצי לפני סגירתה.
לא תתאפשר יציאה של רכבים לאחר השעה 16:30 !

החזרה של רכבים לא תתאפשר לאחר השעה 17:00 !
לא יינתן החזר במקרה שהלקוח אחר להגיע לתחנה לאחר השעות המצוינות לעיל.

 

תהליך קבלת הרכב:

בתחנת האיסוף, על השוכר להציג רישיון נהיגה לאומי או בינלאומי בתוקף ולהפקיד דמי בטחון בסך 2000 אירו באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי (ויזה או מסטכארד) על מנת להבטיח שהרכב יוחזר בזמן, על כל ציודו וללא נזקים. כמו כן יתבקש הלקוח לצפות בסרטון וידאו קצר בן רבע שעה,המסביר כיצד יש לתפעל מוטורהום. (הסרטון באנגלית או בצרפתית ויקבל חוברת "הוראות הפעלה". הרכב יעבור בדיקה ע"י נציג החברה בנוכחות הלקוח, כשבסופה הלקוח יתבקש לחתום על חוזה השכירות ולאשר כי בדק את הרכב וכי אין בו נזקים וכי הוא במצב טוב מבחינה מכאנית ומכל בחינה אחרת. אם זה לא המצב אז על הלקוח לציין זאת בחוזה השכירות.

חשוב! זמן ההדרכה נועד לכם ולטובתכם.  על מנת למנוע אי נעימויות וויכוחים בעת החזרת הרכב, מומלץ מאוד לפני החתימה על  החוזה, לערוך בדיקה יסודית של הרכב מבחוץ ומבפנים (כולל הגג ותחתית הרכב) בנוכחות נציג החברה. במידה ומצאתם ליקוי, תקלה או חלק שחסר- יידעו את הנציג וציינו זאת בכתב.

בדקו כי הרכב נמסר לכם נקי ולפי התנאים (דלק, גז, מים) וכי כל הציוד שהזמנתם נמצא ותקין.

נצלו את הזמן על מנת לשאול שאלות ולקבל מידע: היכן הסופרמרקט הקרוב, תחנת דלק, חניון  קמפינג קרוב וכד.

עיברו על כל המערכות (חימום, מיזוג, מקרר, תנור, צינורות המים למילוי וריקון, כבל חשמל, מערכת בקרה וכדומה) וודאו כי הנכם יודעים היכן נמצא כל פריט וכיצד מפעילים אותו בטרם תצאו לדרך. 

 

תהליך החזרת הרכב:

בתום ההשכרה עליכם להחזיר את הרכב לתחנה, נא להגיע לפחות שעה לפני סגירת התחנה.

הרכב יעבור בדיקה ע"י נציג החברה כשבסופה יתבקש הלקוח לחתום על הסכם החזרה. בזמן החזרת הרכב, על הנציג בתחנה לחתום על  טופס המאשר את החזרת הרכב. ללא חתימת הנציג, כל  ההוצאות יחולו על השוכר, במיוחד אם הרכב הושאר בתחנה מחוץ לשעות הפעילות. 
חשוב: יש להחזיר את הרכב נקי וריק מבפנים כולל מקרר, כיריים, מקלחת ושירותים, מכלי המים מרוקנים ומכל הדלק מלא כפי שניתן ביום קבלת הרכב. רכב שלא יוחזר נקי לפי התנאים הנ"ל יחויב בדמי נקיון בסך 100 אירו על ריקון וניקוי השירותים, 100 אירו נוספים על ניקוי הרכב מבפנים וקנסות נוספים במידה ויידרשו.

החזרה מאוחרת
- במקרה של החזרה מאוחרת ללא אישור מוקדם, יחויב הלקוח בקנס של יום השכרה על כל 4 שעות איחור. אם לא ניתנה התראה על האיחור הרכב יוכרז כחסר. בנוסף, גם לא יחול עוד כל כיסוי ביטוחי.
החזרה מוקדמת - לא יינתן החזר בגין החזרה מוקדמת לפני השעות המצוינות לעיל או במקרה של ימים שלא נוצלו.

 

העברות בפריז - בתשלום מראש

ניתן לקבל העברות אל תחנת הקרוואנים בפריז משדה התעופה אורלי , משדה התעופה שארל דה גול, ממלונות במרכז פריז, או מתחנת הרכבת בפריז ((Paris Gare du Nord טרמינל Eurostar .
חשוב: יש להזמין ולשלם עבור ההעברה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד ההזמנה, בצירוף פרטים מלאים של הטיסה , כתובת בית המלון או פרטי תחנת הרכבת ושעות ההגעה. כמו כן חובה לספק מספר טלפוני סלולרי שישמש לתיאומים ! 

ההעברות אפשריות בין השעות 08:00-15:00, אולם בשל עומסי תנועה לא ניתן להבטיח את שעת האיסוף המדויקת.

הסעה לעד 4 נוסעים 90 אירו לכל כיוון (120 אירו במידה וכולל 4 זוגות אופניים)

הסעה לעד 5 נוסעים – 110 אירו לכל כיוון  (150 אירו במידה וכולל 5 זוגות אופניים)

הסעה לעד 6 נוסעים  130 אירו לל כיוון (200 אירו במידה וכולל 5 זוגות אופניים)

* לא יינתן החזר בגין תשלום העברות במידה והלקוח הגיע באופן עצמאי.

* העברות מיוחדות למשל עם מטען גדול במיוחד או גלשני רוח/מים - יש להודיע מראש ולשלם בהתאם לתעריף שיקבע ע"י החברה.
נקודת מפגש ההסעה בשדה התעופה פריז:
שדה"ת שארל דה גול, טרמינל 1 - בשער היציאה
שדה"ת שארל דה גול,טרמינל 2 - בשער היציאה
שדה"ת שארל דה גול, טרמינל 3 - בשער היציאה
שדה"ת אורלי - בשער היציאה 

הסעות - קורסיקה
ניתן לקבל העברות אל תחנת הקרוואנים ב-Ajaccio קורסיקה , משדהתה עופה, תחנת רכבת, טרמינל מעבורת או ממלון , בתוספת תשלום של 30 אירו לכל כיוון. סכום זה משולם בתחנה ביום קבלת הרכב.

 

אחסון מזוודות

ניתן להשאיר למשמרת בתחנה מזוודות, על אחריות השוכר בלבד. השירות לא ניתן בהשכרות לכיוון אחד.

דלק, גז והוצאות שוטפות
עלויות תפעול נורמליות שוטפות ודלק הן על חשבון הלקוח.
הרכב יימסר עם מכל מלא ויוחזר עם מכל מלא.
הרכב נמסר עם מכל גז ראשון מלא ומכל שני מלא חלקית.
מילוי גז במידה ונגמר, היא באחריות הלקוח ועל חשבונו. אין צורך להחזיר את מכל/י הגז מלא/ים.

כסאות בטיחות

בכל הקראוונים יש מושבים אחוריים ואפשרות לחיבור כסאות בטיחות או כסאות בוסטר

בדגם MiniVan ניתן לחבר עד כסא בטיחות אחד או בוסטר אחד

בדגמי A1, A2, A3, E3 ניתן לחבר עד 2 כסאות בטיחות או כסא בטיחות אחד ובוסטר אחד

בדגם A4 ניתן לחבר עד 2 כסאות בטיחות ובוסטר אחד או 3 בוסטרים

בדגמי D1, D2 ניתן לחבר עד 2 כסאות בטיחות ו2 בוסטרים או 4 בוסטרים

* ילדים מתחת גיל 6 חודשים חייבים לשבת בכסא נגד כיוון הנסיעה

* ילדים מגיל 6 חודשים ומתחת 4 שנים חייבים לשבת על כסא בטיחות עם או נגד כיוון הנסיעה

* ילדים מעל גיל 4 שנים ומתחת 7 שנים חייבים לשבת על כסא בטיחות עם כיוון הנסיעה או על  בוסטר

* ילדים מתחת גיל 4 לא יכולים לשבת בכסאות הקדמיים ברכבים בהם יש 2 או יותר שורות ישיבה

* ילדים מגיל 4-7 לא יכולים לשבת בכסאות הקדמיים ברכבים בהם 2 או יותר שורות ישיבה אלא אם כל הכסאות האחוריים תפוסים על ילדים צעירים יותר בכסאות בטיחות או בוסטרים.

 

אחריות על תחזוקה
הלקוח נושא באחריות לתחזוקה השוטפת של הרכב בזמן הטיול (נוזלי קירור, שמנים, אויר בצמיגים).

הלקוח יישא באחריות על נזקים שייגרמו כתוצאה מהזנחה או תפעול ללא תחזוקה שוטפת ראויה.

תקלות ותיקונים
בכל מקרה של תקלה טכנית, מכנית, נזק או בעיה בתפעול מערכות ברכב או בציוד, לא משנה מאיזו סיבה, חובה על הלקוח לדווח לתחנת ההשכרה ולקו הסיוע הטלפוני בסמוך לזמן הארוע ולתת לחברה הזדמנות להגיש סיוע.
חשוב - על השוכר חלה חובת דיווח. במידה והשוכר לא ידווח בזמן ולפי התנאים, לא תהיה באפשרותו לדרוש כל פיצוי מחברת ההשכרה ולא יחול כיסוי ביטוחי.
הלקוח רשאי לבצע תיקון אך ורק לאחר קבלת אישור בכתב מחברת ההשכרה, למעט מקרים בהם התיקונים או החילוץ הכרחיים למניעת נזק נוסף לרכב או לכל שטח / רכוש אחר - במקרה כזה חובה על הלקוח לדווח טלפונית לחברת ההשכרה על כוונות פעולותיו ולקבל אישור לביצוען.
חברת ההשכרה תספק החזר כספי ללקוח רק על עלויות פעולות שהיא נתנה אישור לביצוען וזאת רק אל מול הגשת קבלות מקוריות. הלקוח ישא באחריות על נזק מכני שנגרם כתוצאה מהזנחה או טיפול או תחזוקה לקויים ברכב מצד הלקוח.
מומלץ לכל לקוח לרכוש ביטוח PAI הנותן מענה במקרה של השבתת רכב. (פירוט בסעיף הביטוחים) 
 

תאונות

במקרה של תאונה בה מעורב כלי רכב נוסף, שריפה, גנבה או התנגשות עם בעלי חיים, על הלקוח לדווח מיידית למשטרה ולחברת ההשכרה. אין לעזוב את מקום האירוע מבלי דיווח לגורמים הנ"ל. יש להשתמש בטופס התאונה המקורי בצרפתית הנמצא בחוברת תפעול הרכב. (אין להשתמש בהעתק הטופס באנגלית). יש להציג דו"ח משטרה על הנזק בכתב, כולל שרטוט האירוע, שמות כל הנוסעים המעורבים באירוע, כתובותיהם, חתימה של שני הצדדים ומספר לוחית הרישוי של הרכבים המעורבים וכן פרטי עדים.
חברת ההשכרה תחייב דמי טיפול של 40 אירו עבור כל תאונה. במידה והוכח כי התאונה אינה באשמת השוכר, סכום זה יוחזר לשוכר.
כל תאונה הגורמת לקרואן לצאת מכלל שימוש והנגרמת בשל הפרת חוקי התנועה או תנאי הדרך או עקב רשלנות של השוכר, גורמת לביטול חוזה ההשכרה ללא קשר לביטוח שנרכש. במקרה כזה הלקוח אינו זכאי להחזר עבור ימים שלא נוצלו או לרכב חילופי.
חשוב - חברת ההשכרה לא תישא בכל אחריות במידה והשוכר לא דיווח ולא פעל לפי הנהלים.


במקרה של גנבת רכב (נדיר)

במקרה שהרכב נגנב, חובה על השוכר למלא דו"ח תלונה לרשויות תוך 48 שעות מרגע האירוע.
יש למסור את מפתחות הרכב יחד עם הדו"ח. לקוח שלא יחזיר את המפתחות יימצא אשם באופן מלא בגניבת הרכב. הלקוח מסכים לשלם את מלוא המחיר הכרוך בהחלפת כל הציוד שהיה ברכב שהוא רכוש חברת ההשכרה (כולל לפחות: רדיו,
GPS, ומפתחות). חפצים אישיים אינם מכוסים ע"י חברת ההשכרה.


קנסות תנועה וכדומה
עם החזרת הרכב באחריות השוכר לשלם לחברת ההשכרה עבור קנסות תנועה, קנסות חנייה, קנסות כבישי אגרה וכדומה שהתקבלו במהלך תקופת ההשכרה. החברה רשאית לגבות דמי טיפול של 40 אירו למקרה. 

רכב חילופי

מכל סיבה שהיא, מעבר לשליטת החברה, הרכב שהוזמן אינו זמין, שמורה לחברה הזכות לתת רכב חילופי מדגם דומה או יקר יותר.

 

הגבלות תנועה

חל איסור נסיעה לצפון אפריקה.

נסיעה למזרח אירופה מותרת למדינות הבאות: פולין, הונגריה, צ'כיה, סלובקיה, אסטוניה, לטוויה, ליטווניה, וכן לסלובניה וקרואטיה. לא יחול כיסוי ביטוחי במדינות מזרח אירופה מלבד אלו.

 

בעלי חיים

באופן עקרוני ניתן לצרף בעלי חיים, אולם באחריות השוכר לדאוג כי הרכב יוחזר נקי וללא נזקים.

 

חשוב - נקיטת זהירות

כנגד קיפאון - במקומות בהם הטמפרטורה יורדת מתחת לאפס מעלות, בחורף בעיקר, יש סכנה של קפיאת המים במערכות הרכב השונות. על מנת למנוע זאת יש לדאוג לחימום הרכב באופן רציף וכן לדאוג לרוקן את המים מיד לאחר השימוש כדי למנוע קפיאה.
חימום הרכב מופעל אוטומטית בזמן נסיעה. בזמן חנייה יש לדאוג לחימום. על מנת שהגז לא ייגמר מהר- רצוי להפעיל את החימום על דרגה נמוכה. הסברים על השימוש ברכב במקרים אלו ניתנים ביום קבלת הרכב בתחנה ובמדריך התפעול.

כנגד התלקחות - בכל תדלוק או מילוי גז ולפני כל תחילת נסיעה, יש להקפיד על כיבוי כל המערכות הפועלות על גז - מקרר, מנוע, מחמם מים, כיריים, תנור וכדומה.

כללי
המחירים והתנאים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב ספיציפי.  התמונות והמידות הן להמחשה בלבד.
הקרוואנים עשויים להיות שונים בצורתם מאלו המופיעים בפרסום.
התנאים בעברית באתר מוטורהום הם תרגום חופשי של התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית. בכל מקרה של אי התאמה או סתירה, הנוסח הקובע הינו נוסח התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית, שעליהם חותם הלקוח ביום קבלת הרכב.

 

חשוב לדעת: תפקידה של מוטורהום ישראל הוא לקשר ולתווך בלבד בין השוכר לבין ספק הרכב עד לקבלת הרכב מהספק. התקשרות השוכר עם מוטורהום ישראל היא לשם יעוץ והזמנת הרכב מספק הרכב בארץ היעד בלבד. יש להדגיש כי מלבד הסכם זה, בעת לקיחת הרכב חותם השוכר על חוזה חדש מול ספק הרכב וזהו החוזה המחייב בין ספק הרכב והשוכר. עם חתימת השוכר על חוזה ההשכרה מול ספק הרכב מסתיימת אחריותה ותפקידה של מוטורהום ישראל כלפי השוכר והיא לא תהיה אחראית לכל תקלה ברכב ו/או בתיפקודו של ספק הרכב. באחריות השוכר לקרוא בעיון את התנאים הכלליים כפי שהם מופיעים באתר האינטרנט של מוטורהום ישראל טרם ביצוע ההזמנה ולוודא שהתנאים מקובלים עליו וכי בהתאם לתנאים לא חלה כל אחריות על מוטורהום ישראל. ספק הרכב הינו האחראי הבלעדי לביצועה התקין של ההזמנה. במקרה של תקלה או בעיה ברכב על השוכר לפנות ישירות לספק הרכב. במידה והשוכר לא קיבל מהספק מענה הולם לפנייתו, תנסה מוטורהום לסייע ע"י פנייה לספק, אולם אין בכך כדי להטיל אחריות כלשהיא על מוטורהום בגין אי הענות הספק.מוטורהום ישראל אינה שלוחה של ספק הרכב ולא נציגתו של ספק הרכב בישראל והיא מהווה אך ורק גורם מתווך בין הספק לשוכר. כל תפקידה הוא לייעץ לשוכר ולקשר בין הספק לשוכר וכן להעביר את הכספים שהתקבלו מהשוכר בגין השכירות לידי הספק ועל כן אינה מייצגת את הספק ואינה הכתובת לתביעות כנגד ספק הרכב. מקום השיפוט בין השוכר לספק יהיה בארץ היעד ובהתאם לחוזה שנחתם בין השוכר לספק הרכב.

דף הבית
צרו קשר
דגמי קרוואנים
מבצעים וחדשות
פגישות יעוץ
מוטורהום "טוס וסע"
שירותי תיירות
למטייל העצמאי עם רכב רגיל ומלונות
המיוחדים שלנו
תפעול ומידע כללי
מסלולי קרוואנים
מכתבי מטיילים
הצעות לטיולים
חניוני קמפינג
חנות מוטורהום
ביטוח מוטורהום
מוטורהום סרטונים
קישורים לתכנון טיול
אודותינו
קרוואנים בתקשורת
דרושים
שנה טובה
בניית אתרים
סייברסרב