השכרת קרוואנים בחו"ל  
top_title_left.gif (1329 bytes)
תנאים כלליים
USA3 / MS31
צור קשר | תנאים | מחירים

תנאים כלליים  ארה"ב  3 

 

כללי

כל המחירים והתנאים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.

ההזמנה היא לקטגוריה (קבוצת רכבים) ולא לרכב מסוים. כל התמונות והמידות הן להמחשה בלבד.
ההמלצה באתר באשר למבוגרים וילדים היא בגדר המלצה בלבד - על השוכר לשים לב לחלוקה הפנימית, מספר המיטות ומספר המושבים וכן לגודל המיטות ולבדוק התאמה לנוסעים.
ייתכנו שינויים הנובעים מדגמים שונים באותה קטגוריה.


דגמים להשכרות שיחולו מ-1 באפריל 2017 ועד 31 במרץ 2018
* דגמי Standard - קטגוריות FS31,AF34  C22, C25, C28- מובטחים רכבים ממודלים 2014 או חדישים יותר
* דגמי
Economy - קטגוריות  EC25, EC-C25S, EC-28, EC-CS30, EC-AS32  - רכבים ממודלים 2009 
או חדישים יותר
* דגמי Premier  - הבטחת מודל חדיש בתוספת תשלום
בקטגוריות C22, C25 , C28, FS31, AF34 ניתן להבטיח רכב ממודל 2017 או חדיש יותר בתוספת $17 לכל יום השכרה , בנוסף למחיר ההשכרה. שירות זה אפשרי בחלק מן התחנות באישור מראש.
* מודל הרכב אינו בהכרח שנת יצור הרכב אלא השנה בה עוצב מודל מסוים. כך למשל רכב שעוצב במודל 2016 עשוי להיות מיוצר בשנים 2015-2016


דגמים להשכרות שיחולו מ-1 באפריל 2018 ועד 31 באוקטובר 2018
* דגמי Standard - קטגוריות FS31,AF34  C22,C25,C28- מובטחים רכבים ממודלים 2017 או חדישים יותר
* דגמי
Economy - קטגוריות  M22, M28, MS31, MA34  - רכבים ממודלים 2014-2016 
דגמי Economy מוצעים במספר תחנות נבחרות: לוס אנג'לס, לאס וגאס, סן פרנסיסקו, אורלנדו ודאלאס.
* מודל הרכב אינו בהכרח שנת יצור הרכב אלא השנה בה עוצב מודל מסוים. כך למשל רכב שעוצב במודל 2017 עשוי להיות מיוצר בשנים 2016-2017

 

מינימום ימי השכרה

נדרשים מינימום 7 ימי השכרה לכל ההשכרות.

 

השכרות לטווח ארוך
לא ניתן לפצל השכרה ארוכה למספר השכרות קצרות יותר במידה והאיסוף של הקרוואן בהשכרה השניה חל באותו מקום בו הוחזר הקרוואן הראשון ומשך ההשכרה הראשונה הוא פחות מ-45 לילות.

 

הזמנות ותשלומים

ההזמנה בתוקף רק לאחר אישור בכתב מהספק המקומי.

ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב מסוים.
תנאי תשלום: עם אישור ההזמנה יחויב הלקוח במקדמה בשווה ערך ל-5% מסה"כ, מינימום 200$.

יתרת התשלום נידרשת עד 55 יום לפני יום איסוף הרכב.
להזמנות שיבוצעו פחות מ-55 יום לפני תאריך היציאה, נדרש תשלום מלא עם אישור ההזמנה.
להזמנות מעל 35 יום ייתכנו תנאי תשלום שונים.
כל החיובים יבוצעו אוטומטית בכרטיס האשראי ויזה או מסטרכארד שניתן בעת ההזמנה, בתשלום אחד בשקלים לפי שער דולר מזומנים גבוה, אלא אם כן הלקוח ציין אופן תשלום אחר בטופס.

לתשלום בהעברה בנקאית, צ'ק או מזומן או פריסת תשלומי קרדיט -יש ליצור עמנו קשר לפני מועד התשלום.
על תשלום במזומן במטבע חוץ תחול עמלת הפקדה בבנק בגובה 1%

החזרים לאחר התשלום, יבוצעו לפי שער מזומנים נמוך ביום ההחזר.

בעת ההזמנה יש לספק פרטי כרטיס אשראי, מספר הנוסעים, פרטי הטיסות, פרטי המלון.

לתשלום מראש: הזמנת מיילים נוספים, חבילת "הכל כלול", ביטוח מורחב, העברות.

לתשלום ביום האיסוף :ציוד נוסף , ערכות לרכב וערכות אישיות, דמי בטחון.

חברות ההשכרה שומרות לעצמן את הזכות לבטל את ההזמנה במידה ולא התקבל התשלום בזמן. 

  

מסים - ישולמו מראש

על מחיר ההשכרה יש להוסיף מס מקומי בהתאם ליעד ממנו אוספים את הרכב.

מחיר ההשכרה כפוף לשינויים בהתאם לעדכון  גובה המס גם לאחר שההזמנה שולמה. 

דמי ביטול
55 יום או יותר לפני יום איסוף הרכב: 5% מסה"כ, מינימום 200$ (המקדמה)
20-54 יום לפני יום איסוף הרכב: 10% מסה"כ, מינימום 550$ 

4-19 יום לפני יום איסוף הרכב: 25% מסה"כ, מינימום 900$ 

3 ימים או פחות לפני יום איסוף הרכב או אי הגעה: מחיר מלא (100%)

השכרות לכיוון אחד: 200$ נוספים לדמי הביטול ייגבו בנוסף לדמי הביטול, בכל מקרה של ביטול הזמנה, ללא יוצא מן הכלל.

* בכל מקרה של ביטול הזמנה, ייגבו דמי טיפול בסך 50$ בנוסף לדמי הביטול.
* להשכרות של מעל 35 יום ייתכנו דמי ביטול שונים.
* לקבוצות של 5 רכבים או יותר עשויים לחול תנאים שונים.
* הודעת ביטול תתקבל בכתב בלבד ובשעות פעילות משרדי מוטורהום ישראל.

 דמי הביטול מחושבים לפי הסכום הכללי של ההזמנה ללא הנחות במידה וניתנו.
 
במקרה של קיצור תקופת ההשכרה או שינוי תאריכי ההזמנה לעונה זולה יותר, במקרה של ביטול

 הזמנה יחושבו דמי הביטול לפי ההזמנה המקורית או לפי הגבוה מבין השניים. ביטול והזמנה מחדש

 אפשריים רק בתוך אותה שנה קלנדרית ובכפוף לאישור מספק הרכב.
 דמי הביטול נקבעים  ע"י חברת ההשכרה בחו"ל. במקרה של ביטול הזמנה תוך 14 יום מיום ביצוע
 ההזמנה, יגבו דמי הביטול ישירות ע"י חברת ההשכרה בחו"ל ומוטורהום ישראל תגבה דמי טיפול
 עבור הייעוץ שניתן עד לביצוע ההזמנה.

 

 שינוי הזמנה

מחיר ההשכרה נקבע לפי גודל הרכב, היעד ותאריך ההשכרה.

כל שינוי באחד או יותר מהפרטים הבאים עשוי לגרום לתמחור מחדש של מחיר ההשכרה לפי המחיר היומי החדש ביום השינוי או לפי המחיר הגבוה מביניהם, כולל תמחור מחדש של מבצעים או הנחות:

* שינויים שיגרמו לתמחור מחדש של ההזמנה ע"פ המחירון הגמיש:
שינוי שם השוכר,
שינוי גודל/סוג הרכב,

שינוי תחנת האיסוף,

שינוי תאריך האיסוף,

שינוי תחנת ההחזרה ,

שינוי תאריך ההחזרה,

ביטול והזמנה מחדש

* שינויים שלא יגרמו לתמחור מחדש:
שינוי מספר הנוסעים (כל עוד נשאר גודל הרכב המקורי),
הוספת פריטים אופציונליים לתשלום מראש.

* בנוסף, על כל שינוי תחול תוספת של 50$ לכל שינוי. 
 שינויים שיבוצעו לאחר שההזמנה כבר שולמה יחויבו ב-50$ לכל שינוי.
 הפחתת מספר ימי השכרה או הפחתת כמות המיילים לאחר שההזמנה שולמה אינה מזכה בהחזר כספי.

 

דרישות מהנהג

מינימום גיל הנהג 21 שנה לפחות, נושא רישיון נהיגה בתוקף לכל תקופת ההשכרה ודרכון בתוקף.
מומלץ להצטייד ב
רשיון נהיגה בינלאומי בנוסף לרשיון הישראלי. 

 

נהג/ים נוסף/ים

כל הנהגים חייבים להיות בני 21 שנה לפחות.

אין תשלום עבור נהג נוסף, כל הנוסעים העשויים לנהוג ברכב חייבים להיות נוכחים בתחנה ביום קבלת הרכב, לחתום על חוזה השכירות ולהציג רשיון נהיגה בתוקף (ישראלי + בינלאומי) ודרכון בתוקף.

דמי ביטחון

על השוכר להפקיד בתחנה ביום קבלת הרכב, דמי בטחון על סך של 1000 דולר ארה"ב באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי ראשי בלבד (ויזה, מסטרכארד או אמריקן אקספרס בלבד).
כרטיסי DEBIT למיניהם או כרטיסים נטענים מכל סוג שהוא לא יתקבלו !
כרטיס האשראי ישמש לגביית כל החיובים הנוספים המשולמים בתחנה. על השוכר לדאוג ליתרה מספקת בבנק לכיסוי דמי הביטחון.
דמי הביטחון יוחזרו אוטומטית לחשבון השוכר לאחר סיום חוזה השכירות, במידה והרכב הוחזר בזמן, נקי וללא נזקים. החזר הערבון עשוי לקחת עד 8 שבועות. הפרשי שערים אינם באחריות החברה.
** החל מ1 באפריל 2018 - דמי הבטחון אינם יורדים בפועל אלא נלקחים ממסגרת כרטיס האשראי מחשבון השוכר. 

תוספת פסטיבל ברנינג מן 2017-2018

תוספת חובה של 1000$ תחול לכל להשכרת קרוואן בסן פרנסיסקו
בין התאריכים 21 באוגוסט - 7
בספטמבר 2017 (כולל)
ובין התאריכים 20 באוגוסט - 5 בספטמבר 2018 (כולל)

איסוף או החזרת רכבים ב-3-4 בספטמבר 2017 בתחנת סן פרנסיסקו לא יתאפשרו -התחנה סגורה.
איסוף או החזרת רכבים ב-2-3  בספטמבר 2018 בתחנת סן פרנסיסקו לא יתאפשרו -התחנה סגורה.
תוספת זו משולמת מראש עם אישור ההזמנה.

  

ימים ושעות פעילות התחנות

רוב תחנות ההשכרה פתוחות בימים שני עד שבת: בין השעות: 17:00-08:00 וחלק מן התחנות פתוחות גם בימי ראשון מאפריל עד ספטמבר: בין השעות: 16:00-08:00. מידע זה כפוף לשינויים.
* התחנות ניו ג'רזי, דאלאס וסיאטל (בלינגהם) סגורות בימי ראשון כל השנה.
* תחנת ניו ג'רזי סגורה בימי שבת וראשון החל מ-1 באוקטובר ועד 31 במרץ.
* התחנות דנוור, מיאמי, שיקאגו , פניקס, סן דייגו וסולט לייק סיטי - סגורות בימי שבת וראשון כל השנה.

* התחנה בדנוור תהיה סגורה החל מ-1 בנובמבר ועד 31 במרץ.

* התחנה בבלינגהאם (סיאטל/ונקובר) תהיה סגורה בימי ראשון וגם בימי שבת מ- 1 באוקטובר 2018 ועד 31 במרץ 2019 וכן במשך כל השבוע החל 27 בינואר 2018 ועד 11 בפברואר 2018 ומה -26 בינואר 2019 ועד 10 בפברואר 2019 . תחנה זו תהיה פתוחה ממאי עד ספטמבר בין השעות 09:00 עד 17:00 ומאוקטובר עד אפריל בין השעות 09:00 עד 16:00.

אין קבלה והחזרה של רכבים בימים בהם התחנות סגורות ובחגים המפורטים להלן: 


חגים בארה"ב - 2017 כל התחנות יהיו סגורות בחגים הבאים:
1 בינואר 2017 - ראש השנה האזרחי)
16 באפריל  2017-איסטר (פסחא)
29 במאי  2017 - יום הזכרון
4 ביולי  2017 - יום העצמאות האמריקאי
24 ביולי  2017  - יום החלוצים (סולט לייק סיטי בלבד)
3 בספטמבר 2017 - חג הפועלים (סן פרנסיסקו בלבד)
4 בספטמבר 2017 - חג הפועלים (בכל התחנות)
23 בנובמבר 2017 - חג ההודייה
24-25 בדצמבר 2017 - כריסטמס
31 בדצמבר 2017 - ערב ראש השנה האזרחי
1 בינואר 2018 - ראש השנה האזרחי


חגים בארה"ב - 2018 כל התחנות יהיו סגורות בחגים הבאים:
1 בינואר 2018 - ראש השנה האזרחי
01 באפריל  2018 - איסטר (פסחא)
28 במאי 2018 - יום הזכרון
4 ביולי
  2018 - יום העצמאות האמריקאי
24 ביולי  2018  - יום החלוצים (סולט לייק סיטי בלבד)
2 בספטמבר 2018 - חג הפועלים (סן פרנסיסקו בלבד)
3 בספטמבר 2018 - חג הפועלים (בכל התחנות)

22 בנובמבר 2018 (חג ההודיה)
24-25  בדצמבר 2018 - חג המולד

31 בדצמבר 2018 - ערב ראש השנה האזרחי
1 בינואר 2019 - ראש השנה האזרחי


הערה כללית לגבי חגים
מומלץ מאוד להימנע ככל האפשר מאיסוף והחזרה בתאריכים הסמוכים לחגים וחופשות. בתאריכים אלו העומס בכבישים הוא רב ביותר מה שגורם לפקק תנועה ואפילו אפשרות שתאחרו לטיסה שלכם !
כמו כן בתאריכים הללו העומס בתחנות ההשכרה רב ביותר מבחינת כמות לקוחות המחזירים ואוספים קרוואנים, מה שיוצר עיכובים משמעותיים בקבלה והחזרה של רכבים.

 

נוהלי איסוף הרכב:

 

לילה ראשון במלון

לקוחות המגיעים בטיסות טרנס אטלנטיות, מומלץ ללון לילה ראשון במלון ולאסוף את הרכב למחרת.

לא יסופקו העברות ללקוחות שיגיעו לתחנת ההשכרה ביום הטיסה.


 

שירות הסעות
חברת ההשכרה מספקת הסעות ללא תשלום ממלונות מסוימים לתחנות ההשכרה וחזרה.
* השירות אפשרי רק בתחנות : לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, לאס וגאס, ניו ג'רזי, דאלאס, אורלנדו בלבד. ההסעה לתחנות אלה מסופקת בין השעות 10:00-14:00.
* הסעה ממנהטן לתחנה בניו ג'רזי:
יש אפשרות להזמין הסעה ממלונות במרכז מנהטן אל תחנת הקרוואנים בניו ג'רזי או הפוך בתוספת של 80$ לכל כיוון. ההסעה מהמלונות אחרי השעה 13:00.

* לשוכרים בתחנת בלינגהאם (סיאטל/ונקובר) - הסעה מסופקת ממלונות מסוימים באזור שדה התעופה ונקובר בשעה 12:00 בצהריים.
* להסעות בבלינגהאם חלה תוספת מעבר גבול בסף 6$ לכל אדם. נדרש להצטייד בויזת כניסה לארה"ב.  לא מסופקות הסעות מאזור שדה התעופה סיאטל או מהעיר סיאטל !

בשאר התחנות לא מסופק שירות הסעות ועל הלקוח להגיע לתחנות באופן עצמאי.

* העברות ניתנות מהמלונות שבהסדר בלבד, ע"פ רשימת המלונות בדף התחנה המסופק.
* על הלקוח להתקשר בבוקר יום האיסוף ,לא יאוחר מהשעה 09:30, לטלפון: 1-800-367-6507 כדי לתאם את שעת ההסעה מהמלון שנקבע.

* יש להזמין את ההסעה לפחות 10 ימי עבודה לפני יום איסוף הרכב ולציין את מספר הנוסעים.
* התשלום עבור ההסעות בהלוך יחויב בתחנת האיסוף ביום קבלת הרכב.

* ייתכנו עיכובים במיוחד בשיא העונה. לא יינתן החזר או פיצוי בעבור עיכוב בהסעה.

חשוב: לקוחות המתקשרים לקו 1-800 מחויבים להשתמש בטלפון קווי (לא סלולרי). התקשרות בטלפון סלולרי למספר 1-800 עשויה לגרום לטעויות בתיאומים, היות וקו זה אינו ישיר לתחנות אלא למרכזיה. לקוחות בעלי טלפון סלולרי חייבים להתקשר ישירות למספר הטלפון של תחנת האיסוף ולא ל-1-800.

העברות מוקדם בבוקר -PAD
הסעות PAD כרוכות בתשלום של 125$
ניתן להזמין העברות מוקדם בבוקר, בדרך כלל בין השעות 07:15 ל- 08:00.
לקוחות שהזמינו שירות PAD יוכלו לאסוף את הרכב  מוקדם עד 11:00.

* השירות ניתן בתחנות: לוס אנג'לס, לאס וגאס, סן פרנסיסקו, ניו ג'רזי ואורלנדו בלבד.

* העברות מוקדמות ניתנות בחלק ממלונות באזור שדה התעופה בלבד כמפורט בדף התחנה.

שירות זה אינו ניתן בכל שאר התחנות.
* על הלקוח להודיע לחברת ההשכרה את פרטי המלון בו הוא עומד לשהות לפחות 7 ימי עבודה לפני יום איסוף הרכב על מנת לתאם את ההעברה באמצעות מילוי טופס ואישורו בפקס.
כמו כן על הלקוח להתקשר עם הגעתו למלון לטל:  1-800-337-2199 ולהאזין להוראות המוקלטות כדי לבדוק ולתאם את שעת ההסעה וההגעה. (לעיתים רכב ההסעה יוצא לדרך כבר ב-6:45 בבוקר). 

בדרך כלל (אם לא נאמר אחרת) על הלקוח להתייצב בשעה 07:15 באזור ההמתנה לרכב ההסעות.

מומלץ להתקשר יום לפני קבלת הרכב על מנת לאשר הגעה לטל:   1-800-367-6507

* לא ינתן החזר כספי במידה והלקוח לא הודיע את פרטי המלון 7 ימי עבודה לפחות לפני יום האיסוף.

חשוב: לקוחות המתקשרים לקו 1-800 מחוייבים להשתמש בטלפון קוי (לא סלולרי). התקשרות בטלפון סלולרי למספר 1-800 עשויה לגרום לטעויות בתיאומים, היות וקו זה אינו ישיר לתחנות אלא למרכזיה. לקוחות בעלי טלפון סלולרי חייבים להתקשר ישירות למספר הטלפון של תחנת האיסוף ולא ל-1-800.

 

הגעה עצמאית לתחנה

לקוחות המגיעים באופן עצמאי לאחת מהתחנות הבאות: דאלאס, לאס וגאס, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, אורלנדו, ניו יורק/ניו ג'רזי ובבלינגהאם (סיאטל/ונקובר), חייבים להתקשר בבוקר האיסוף לטל: 1-800-367-6507 לא יאוחר מהשעה 09:00 בבוקר על מנת לתאם את שעת איסוף הרכב.

אין להגיע לתחנה ללא תיאום טלפוני מוקדם!

חשוב: לקוחות המתקשרים לקו 1-800 – חייבים להשתמש בטלפון קוי (לא סלולרי). התקשרות בטלפון סלולרי למספר 1-800 עשויה לגרום לטעויות בתיאומים, היות וקו זה אינו ישיר לתחנות אלא למרכזיה. לקוחות בעלי טלפון סלולרי חייבים להתקשר ישירות למספר הטלפון של תחנת האיסוף ולא ל-1-800.

המלצה: לקוחות המגיעים מהעיר סיאטל או משדה התעופה של סיאטל  ומעוניינים להגיע לתחנת הקרוואנים בבלינגהאם מומלץ לשכור רכב רגיל  ב-Avis או להשתמש באוטובוס. (רשת גרייהאונד מומלצת) http://www.greyhound.com/home.asp 
משדה התעופה של בלינגהאם תסופק הסעה חינם לתחנה (יש להתקשר טלפונית לאחר ההגעה לשדה"ת בלינגהאם).

 

זמני איסוף הרכב

איסוף הרכב בימים שני-שבת 13:00-15:00

התחנות נסגרות ב-16:00.

לקוחות המגיעים באופן עצמאי חייבים להגיע לתחנה לפחות שעה לפני שעת הסגירה.

לא יינתן החזר בגין איסוף מאוחר.

 

איסוף הרכב מוקדם ללקוחות PAD 

ללקוחות שרכשו את העברות המוקדמות (PAD) - ניתן לקבל את הרכב בימים שני-שבת בין השעות: 08:00-11:00 בבוקר.

לא יינתן החזר בגין איסוף מאוחר מהזמן שנקבע.

 

סיור הדרכה וחוזה שכירות

בתחנה יתבקש הלקוח לערוך סיור להיכרות עם הרכב ואופן תפעולו.

ברוב התחנות יוקרן בנוסף סרטון הסברה בן כ-20 דקות.

בתום הדרכה יתבקש הלקוח לחתום על חוזה השכירות, בו הוא מאשר כי הרכב נמסר לשביעות רצונו.

 

חשוב!

זמן ההדרכה נועד לכם ולטובתכם.

 * על מנת למנוע אי נעימויות וויכוחים בעת החזרת הרכב, מומלץ מאוד לפני החתימה על החוזה,  

 לערוך בדיקה יסודית של הרכב מבחוץ ומבפנים (כולל הגג ותחתית הרכב) בנוכחות נציג החברה.

 במידה ומצאתם ליקוי, תקלה או חלק שחסר- יידעו את הנציג וציינו זאת בכתב.

 * בדקו כי הרכב נמסר לכם נקי ולפי התנאים (דלק, גז, מים) וכי כל הציוד שהזמנתם נמצא ותקין.

 * נצלו את הזמן על מנת לשאול שאלות ולקבל מידע: היכן הסופרמרקט הקרוב, תחנת דלק, חניון 

 קמפינג קרוב וכדומה.

 * עיברו על כל המערכות (חימום, מיזוג, מקרר, תנור, צינורות המים למילוי וריקון, כבל חשמל, 

 מערכת בקרה וכדומה) וודאו כי הנכם יודעים היכן נמצא כל פריט וכיצד מפעילים אותו בטרם  תצאו

 לדרך. 

 

נוהלי החזרת הרכב

זמני החזרת הרכב- החזרת הרכב בימים שני-שבת בשעות: 08:00-11:00

החזרה אחרי השעה 11:00 תגרור קנס אוטומטי בסך 50$ לכל שעת איחור.

לא יינתן החזר במידה והלקוח החליט להחזיר את הרכב לפני המועד שהוזמן.

יש להחזיר את הרכב למקום שנקבע, בזמן, נקי מבפנים, עם מכל דלק וגז מלאים לפי הכמות שניתנה ביום האיסוף, ועם מכלי מים מרוקנים. רכב שלא יוחזר בתנאים הללו יחויב בדמי ניקיון (בסך 50$ לשעה), הוצאות דלק ודמי ריקון מכלי המים והשירותים. לקוח יחויב עבור ציוד שלא הוחזר.

לא יינתן החזר בגין החזרה מוקדמת או אי ניצול ימי השכרה.
לא יינתן החזר בגין מיילים לא מנוצלים.
חובה להחזיר את הרכב למקום שנקבע בחוזה השכירות. החזרת רכב למקום אחר ממה שנקבע בחוזה השכירות ללא אישור מראש מחברת ההשכרה תגרור קנסות כבדים ותישלל כל זכות לפיצוי.

חשוב! יש לקחת בחשבון שהחזרת הרכב עלולה לקחת יותר זמן מהצפוי. לקוחות החוזרים בטיסה- מתבקשים להזמין טיסות לשעות אחר הצהרים ואילך ולארגן לעצמם את אופן ההגעה לשדה התעופה.


הסעות מהתחנה חזרה למלונות:
חברת ההשכרה מספקת הסעות מתחנות ההשכרה חזרה למלונות שבהסדר, כלול בדמי ההכנה (תשלום חובה לכל השכרה). השירות אפשרי בתחנות: לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, לאס וגאס, ניו יורק/ניו ג'רזי, דאלאס ואורלנדו בלבד.  ההסעה חזרה למלונות עוזבת את התחנות הנ"ל בין השעות 08:00 -13:00.
הסעה מתחנת הקרוואנים בניו ג'רזי אל מלונות במרכז העיר ניו יורק - כרוכה בתשלום של 80$
בתחנה בבלינגהאם ההסעה חזרה למלונות באזור שדה התעופה ונקובר יוצאת בשעה 10:00 בבוקר לערך. לא מסופקות הסעות לאזור שדה התעופה סיאטל או לעיר סיאטל ! לקוחות שלהם טיסה היוצאת באותו יום, מתבקשים שלא לקבוע טיסה מוקדמת ולקחת בחשבון כי ייתכנו עיכובים בהסעות וכיוצא מכך עיכובים במעבר הגבול בין ארה"ב לקנדה.
בשאר התחנות לא מסופק שירות הסעות.
העברות ניתנות אל המלונות שבהסדר בלבד, ע"פ רשימת המלונות בדף התחנה המסופק.

התשלום עבור הסעות בחזור יחויב בתחנת ההחזרה.

* ייתכנו עיכובים במיוחד בשיא העונה. לא יינתן החזר או פיצוי בעבור עיכוב בהסעה.

 

כיסוי ביטוחי

המידע שלהלן הוא תקציר בלבד של תנאי הביטוח. התנאים הקובעים מופיע בחוזה השכירות שייחתם ע"י הלקוח ביום איסוף הרכב בו מפורטים התנאים במלואם.

בכל מקרה של תאונה על הלקוח לחשוף כל כיסוי ביטוחי שיש להם בפני חברת ההשכרה.

 

ביטוח Public Liability  - כלול במחיר ההשכרה

ביטוח חובה במקרים של תאונה שנגרמה באשמת השוכר, הכיסוי הוא ע"פ הדרישות המינימליות של כל מדינה בה התרחש האירוע/התאונה. הביטוח הנ"ל אינו תקף במקרה שהלקוח לא נהג בזהירות, או כחוק כמתחייב ע"פ התנאים הכלליים המפורטים בחוזה ההשכרה.  למידע נוסף ניתן לעיין באתר:  

 http://www.360financialliteracy.org/Topics/Insurance/Cars-and-Auto-Insurance/State-by-State-Minimum-Coverage-Requirements

ביטוח Premium VIP - כלול במחיר ההשכרה

ביטוח זה הוא ביטוח מקיף משני וביטוח התנגשויות שנועד להקטין את ההשתתפות העצמית של הלקוח למקסימום של 1000$ לאירוע במקרים של תאונה, נשק לשמשת, גנבה, שריפה או ונדליזם, אך לא רק במקרים אלה. ביטוח זה מכסה רק נזק הנגרם לרכב עצמו (בדומה לביטוח מקיף), ואינו מכסה תביעות בגין נזק לרכוש או פגיעה גופנית מעבר למינימום הנדרש בכל מדינה בה אירעה התאונה.

 

ביטוח SLI  - Supplemental Liability Insurance ביטוח מורחב בתוספת 12$ ליום –מומלץ!

ביטוח SLI נועד להעניק כיסוי ביטוחי נוסף מעל המינימום הנדרש בכל מדינה בה אירעה התאונה ועד 1 מיליון דולר ארה"ב, כנגד תביעות צד שלישי בגין פגיעה גופנית או נזק לרכוש, שנגרמו כתוצאה מתאונה בה היה מעורב הרכב השכור. ביטוח SLI אינו תקף במקרה של נסיעה באזורים האסורים לתנועה לפי תנאי השכירות (לדוגמא עמק המוות בחודשים יוני עד ספטמבר כולל, נסיעה בתוך ניו יורק, מונטריאול וקוויבק, צפון קנדה, אלסקה).

במקרה של אובדן או נזק לרכב, הלקוח יישא בהשתתפות עצמית של עד 1000$ לאירוע במידה ועמד בתנאי החוזה, בלי קשר אם הנזק נגרם באשמת הלקוח או שלא באשמתו. במידה ונעשה נזק לרכב תוך הפרה של תנאי חוזה השכירות, האחריות תחול על הלקוח במלואה, בלי קשר למי אשם בנזק.  ההשתתפות העצמית חלה על כל אירוע בנפרד.

במקרים הבאים לא יחול כיסוי ביטוחי והלקוח יישא במלוא האחריות משפטית ופיננסית:

* רשלנות של השוכר לדוגמא נזק שנגרם מנסיעה ברברס, נזק עקב שימוש שגוי במכשירי ניווט,

  הירדמות של הנהג וכדומה

* נזק שנגרם תוך או עקב הפרת התנאים הכלליים של חוזה ההשכרה

* נזק לפנים הרכב

* נזק שנגרם עקב כניסה למבנה חנייה

* נזק שנגרם לרכב כתוצאה מחימום יתר או קפיאה (ראה סעיף הכנה לחורף Winterizing)

* נזק שנגרם בכוונה או בזדון עי השוכר או הנוסעים

* נזק שנגרם לרכב כתוצאה משימוש לרעה לצורך פעילות לא חוקית

* נזק שנגרם כתוצאה משימוש /תפעול לא נכון לדוגמא שימוש בסוג דלק לא נכון או בדלק מזוהם, התעלמות ממצב השמנים, נוזלי קירור או מצב בצמיגים

* נזק או כל הפסד שנגרמו במהלך הנסיעה באזורים אסורים ע"פ התנאים או מנהיגה בדרכים לא סלולות "Off road".

* נזק שנגרם לרכב כתוצאה מנהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים או חומרים ממכרים אחרים

* נזק או פגיעות גוף שנגרמו עקב העמסת משקל יתר בניגוד למותר (מכסימום 1500 ליברות עם ציוד מתאים)

* נשיאה של כמות נוסעים גדולה מעבר למותר ע"פ מספר חגורות הבטיחות ברכב

* נהיגה ברכב או תפעולו ע"י נהג בלתי מורשה - שאינו רשום בחוזה או שאין לו רישיון נהיגה בתוקף

* נהיגה ברכב או תפעולו ע"י נהג שגילו מתחת לגיל המינימום המותר ע"פ תנאי השכירות

* הביטוח אינו מכסה את נזקים אישיים של הנוסעים ורכושם. אנו ממליצים על רכישת ביטוח נסיעות לפני היציאה מהארץ.

* נזק כתוצאה מנהיגה דרך כל מעבר או אזור מקורה כמו מנהרה, מעבר מקורה, כניסה של מלון וכדומה.

ביטוח VIP - במקרה של השבתה מכנית - כלול במחיר ההשכרה
במקרה שחופשתו של הלקוח הופרעה בשל
השבתת הרכב מסיבה מכנית בלבד (לא עקב תאונה או נזק) ליותר מ-12 שעות עבודה, וזאת לאחר שהלקוח דיווח על המקרה לחברת ההשכרה, הלקוח יהיה זכאי להחזר בגובה ימי השכירות האבודים או לפיצוי עבור לינה ותחבורה חלופית (עד 25$ לאדם ליום עבור לינה במלון ו-50$ לקבוצה ליום עבור תחבורה) עד מקסימום של 1500$ סה"כ.

רדיו, טלויזיה, DVD, CD, Bluetooth, USB, GPS, Wi-FI, גנרטור, סוללות, מיזוג אוויר, מקרר, חימום, מיקרו, קרוז קונטרול, פרגולה, Slide Out, וכדומה אינם נחשבים לתקלה מכנית המשביתה את הרכב ועל כן אינם מזכים בהחזר או פיצוי.

החזרי הוצאות יתקבלו רק מול הצגת חשבוניות מקוריות.

 

 

שירות דרכים וקו סיוע טלפוני

חברת ההשכרה מספקת קו עזרה טלפוני: -1-800-367-4707 למקרה של בעיה בתפעול הרכב.

* קו הסיוע פועל בימים שני עד שבת במשך שעות היום, למעט חגים מיוחדים.
בנוסף ניתן  ליצור קשר גם דרך המייל   roadsidegroup@elmonterv.com

* בכל מקרה של בעיה מכנית, תאונה או כל בעיה אחרת- חובה על השוכר להתקשר מידית לקו הסיוע ולא לתחנת ההשכרה. קו השירות הטלפוני מיועד לעזור ללקוח לפתור בעיות במהלך תקופת ההשכרה ואינו מוסמך לקבל החלטות בנושא החזרים - זוהי סמכותו הבלעדית של מנהל תחנת ההחזרה. 

* בכל התקשרות יש לדאוג כי מדריך התפעול יהיה בהישג יד ולהצטייד בסבלנות עד לקבלת מענה.

* השוכר לא יהיה זכאי לדרוש עבור זמן אבוד במידה ולא פנה בזמן אמת למוקד השירות הטלפוני לקבלת סיוע ולא פעל ע"פ ההנחיות.

* בנסיבות מסוימות ייתכן והשוכר יקבל קרוואן חילופי במהלך ההשכרה, לחברת ההשכרה שמורה זכות בלעדית להחליט אם מתי והיכן תבוצע החלפת קרוואן באחר.

* במידה והשוכר גרם באשמתו להשבתת הקרוואן, ברוב המקרים הוא יידרש לשלם את כל ההוצאות הכרוכות הבאת קרוואן חילופי אליו, בנוסף לתשלום עבור הנזק עד לסכום של 5000$.
* בכל מקרה שהשוכר היה מעורב בתאונה ובלי קשר למי אשם, לחברת ההשכרה שמורה זכות בלעדית להחליט אם מתי והיכן תבוצע החלפת קרוואן באחר.

* בכל מקרה שהשוכר נהג בניגוד לתנאי ההשכרה - למשל במקרים של התעלמות מתנאי הדרך, נהיגה ברשלנות, נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול, הירדמות תוך כדי נהיגה, מקרים אלו ייחשבו הפרה בוטה של החוזה והשוכר יישא במלוא האחריות ובמלוא ההוצאות , (ללא סכום מינימום או מכסימום) הכרוכות בגרירה, החלפת רכב או חלקים, תיקון הנזקים שנגרמו לקרוואן ואף עשוי להיות מחויב בגין זמן ההשכרה שהפסידה חברת ההשכרה.

מדריך תפעול

לכל רכב מצורף מדריך תפעול לרכב המיועד לשימוש בכל מקרה של בעיה בתפעול  מערכות הרכב.

בשלב ראשון יש לנסות ולפתור את הבעיה באמצעות ההוראות המפורטות במדריך.  במידה והבעיה לא נפתרה, יש להתקשר לקו הסיוע הטלפוני. נא ודאו בעת קבלת הרכב שקיבלתם את המדריך.

 

תחזוקה, תיקונים והחזר הוצאות

באחריות הלקוח לבדוק שמן מנוע, נוזלים, ורמת התחממות של הרכב בכל תדלוק, ולדווח מיידית על כל תקלה מכנית. באחריות הלקוח נזקים שנגרמים מהזנחה בדרך תפעול הרכב ואחזקתו.

לקוח ששוכר קרוואן לתקופה ארוכה יידרש  לשאת בהוצאות תחזוקה נורמליות שוטפות כמו להוסיף שמן מנוע, להחליף נוזלי בלמים, להחליף שמנים, החלפת צמיגים וכדומה.

ערכת כלי עבודה לתיקון תקר בגלגל או תיקון ברכב אינה מסופקת משום שחל איסור על הלקוח לבצע תיקונים בעצמו.

הסברים ותהליכים על הוצאות אחזקת הרכב ניתנים בתחנת האיסוף.

ניתן לקבל החזר הוצאות ללא אישור מראש עבור תיקונים הכרחיים עד 75$ כנגד הצגת קבלות

    על התיקון בלבד. החזר זה אינו תקף במקרים של הכנת הרכב לחורף (Winterizing) או

    השתמשתו חזרה (de-winterizing)

במקרה של ציוד חסר בקרוואן, כגון שמיכה חסרה, צינור מים , צינור ביוב וכדומה, באפשרות

הלקוח לרכוש את הפריט החסר ללא אישור מוקדם ולקבל החזר עד 75$ מול הצגת קבלות.

לתיקונים מעל 75$ נידרש אישור מראש ממשרד שירות הלקוחות באמצעות קו הסיוע הטלפוני

   של החברה: 1-800-367-4707 או באמצעות המייל  roadsidegroup@elmonterv.com

במקרה של תקלה שאורכת יותר מ-12 שעות, שלא באשמת השוכר, אחריות החברה מסתכמת בהחזרת התשלום היומי של הרכב בלבד. רדיו, מיזוג אויר, מקרר, מיקרו ,גנרטור, קרוז קונטרול ומכשירים אחרים, אינם נחשבים לבעיה המשביתה את הרכב. לא יינתן פיצוי עבור הוצאות תחבורה, לינה או שיחות טלפון. כדי להמנע מהוצאות טלפון מיותרות, רצוי ליצור קשר עם החברה באמצעות מספר החינם שלה. לא יינתן החזר כספי בעבור הוצאות שיחות טלפון.

חברת ההשכרה רשאית להחליט אם, מתי והיכן לתת רכב חילופי במקום הרכב שהושבת.

במקרה של השבתת הרכב שנגרמה באשמת הלקוח, יחולו הוצאות ההובלה של הרכב או החלפים על הלקוח עד לסכום של 5000 דולר. במידה והסיבה להשבתת הרכב היא הפרת תנאי ההשכרה מצד הנהג-  כגון נהיגה תחת עייפות, הרדמות של הנהג, נהיגה תחת סמים או אלכוהול או הזנחה -הלקוח יחויב במלוא הוצאות הכרוכות בגרירה, הובלה, תיקון של הרכב, וזמן השכרה אבוד ככל שהחברה תמצא לנכון.

תלונות ובקשות לפיצוי יש לשלוח בכתב עד 45 יום לאחר החזרת הרכב, בצירוף מסמכים רלוונטיים. תשובה עשויה לארוך עד חודשיים מהגשת התלונה.

חובת דיווח -  בכל מקרה של תקלה, נזק או בעיה בתפעול מערכות ברכב או בציוד, חובה על הלקוח לדווח לקו הסיוע הטלפוני סמוך לזמן התרחשות האירוע על מנת לאפשר לחברת להגיש סיוע בפתרון הבעיה. לא יינתן כל פיצוי במידה והלקוח לא פנה בזמן אמת למוקד השירות הטלפוני לקבלת סיוע וביצע אחר ההוראות שניתנו לו על ידי צוות החברה ו/או לא הופיע לפגישה שנקבעה לו במוסך או בסדנת שירות. כל בקשה לפיצוי חייבת להיות מאושרת קודם לכן עי צוות החברה או ע"י סדנת שירות מורשית מטעם החברה. רק אז יישקל מתן פיצוי

רכב מלווה אינו זכאי לפיצוי.

חובה להחזיר את הרכב למקום שנקבע בחוזה השכירות. החזרת רכב למקום אחר ממה שנקבע בחוזה השכירות ללא אישור מראש מחברת ההשכרה תגרור קנסות כבדים ותישלל כל זכות לפיצוי עקב זמן אבוד.

השתתפות עצמית: על הלקוח תחול השתתפות בגובה 1000$ לאירוע במידה ונגרם נזק לרכב.

החברה רשאית לחייב את הלקוח, במידה ונגרם לה הפסד של אובדן ימי השכרת הרכב ללקוח אחר, עקב תיקון מתמשך של הרכב הניזוק,  עד גובה מלוא ההשתתפות העצמית. הסכום ייקבע בהתאם להערכת זמן התיקון שיידרש כדי להחזיר את הרכב למצב בו ניתן להשכירו.

בהשכרות ארוכות - השוכר אחראי לתחזוקה השוטפת של הרכב כגון טיפולי שמנים והחלפת צמיגים. לא יינתן החזר כספי בגין אלה.

 

במקרה של תאונה או נזק לרכב

1. הימנעו מלהצהיר או לחתום על מסמכים כלשהם

2. הודיעו למשטרה בהקדם האפשרי

3. אספו כמה שיותר פרטים על הרכבים והנהגים המעורבים באירוע

4. מלאו את טופס דיווח תאונה הנמצא ברכב

5. בתום הכנת הדוח, התקשרו מידית לקו הסיוע הטלפוני של חברת ההשכרה 1-800-367-470

ומסרו דיווח.

 

במקרה של גנבת הרכב

הודיעו למשטרה והתקשרו לקו הסיוע הטלפוני לדווח על המקרה.

 

קנסות חניה ותנועה
באחריות השוכר לשלם כל קנס תנועה או חניה בעת תקופת ההשכרה.
השוכר רשאי לשלם את הקנסות בעצמו, או למסרם לתחנת ההחזרה להמשך טיפול. במקרה כזה יחולו דמי טיפול בסך 25$ עבור כל קנס.
אי דיווח ואי תשלום קנסות כולל אי תשלום בכבישי אגרה כמו Golden Gate Bridge / Fast Trak וכדומה ,יגרור דמי טיפול בסך 250$, בנוסף לקנסות עצמם.

כבישי אגרה בארה"ב
כבישי אגרה בארה"ב מנוהלים ע"י הרשויות המקומיות. תיירים בארה"ב צריכים להיות ערים לעניין ולהיערך מראש בהתאם.
חברת ההשכרה מציעה פתרונות לכבישי אגרה מרכזיים בקליפורניה ובפלורידה :

כביש אגרה Golden Gate Bridge בסן פרנסיסקו- קליפורניה
חברת ההשכרה תחייב אוטומטית מראש כל לקוח בעלות כביש האגרה + דמי טיפול 10$ (25$ החל מ1 באפריל 2018). החיוב יבוצע
אוטומטית עי חברת ההשכרה באמצעות כרטיס האשראי שהשוכר מסר ביום קבלת הרכב.
במידה והלקוח אינו מעוניין בשירות עליו לומר זאת ביום קבלת הרכב בתחנה.
השירות אינו כולל תשלום עבור קנסות !
למידע נוסף: http://www.bayareafastrak.org  
וכן:
http://goldengate.org/tolls/toptenfaqs.php

כבישי אגרה בפלורידה ** לא תקף החל מ1 באפריל 2018
למטיילים בפלורידה ניתן לשכור מתקן המשדר כבישי אגרה - SunPass Portable Transponder
את המתקן מצמידים לשמשה הקדמית של הרכב מבפנים מתחת למראה.
ניתן לקבל מידע ו/או לרכוש את המתקן גם בתחנות ההשכרה של החברה בפלורידה (אורלנדו ומיאמי) בעלות של 6 דולר ליום.
החזרה בתחנה אחרת כרוכה בתוספת של 30 דולר.
למידע נוסף אודות SunPass:

www.sunpass.com וכן: www.sunpass.com/tollcalculator


 

דלק, גז

הרכב יימסר עם מכל דלק מלא או מלא חלקית ומכל גז מלא. את הרכב יש להחזיר עם מכלים מלאים כפי שניתנו ביום קבלת הרכב אחרת הלקוח יחויב בהפרשים. מידע על תחנות דלק קרובות יינתן בתחנת האיסוף ביום האיסוף.

* לא יינתן החזר או פיצוי עבור צריכת דלק מעבר למצופה, גם לא בגין שדרוג לרכב גדול יותר מהמוזמן.

 

מזוודות

מומלץ להצטייד במזוודות רכות או תיקים מתקפלים ולא במזוודות קשיחות.

ניתן לאחסן מזוודות בתחנות ההשכרה העיקריות (לוס אנג'לס, לאס וגאס, סן פרנסיסקו, אורלנדו, ניו ג'רזי, דאלאס, סיאטל, סן דייגו), על בסיס מקום פנוי ובאחריות הלקוח בלבד. בכל שאר התחנות לא ניתן להשאיר מזוודות.
לא ניתן לשמור מזוודות במקרים של השכרות לכיוון אחד.

מקום האחסון בתחנה מוגבל ואינו מובטח. החברה אינה אחראית לאובדן ציוד אישי.

לקוחות הבאים עם ההסעה: יש לקחת בחשבון כי המקום בהסעה הוא מוגבל ועל כן רצוי להימנע ממטען רב או כמות גדולה של מזוודות.

 

איסורי תנועה

הפרה של האיסורים הבאים ע"י השוכר תבטל את כל הביטוחים הקיימים בחוזה. לחברת ההשכרה תהיה זכות לתבוע את השוכר על כל הנזקים שיגרמו כולל נזק לצמיגים, גרירה, השבתת הרכב, עיכובים, זמן אבוד, או כל הוצאה אחרת שתיגרם כתוצאה מנסיעה בתנאי דרך בלתי נאותים, במזג אויר קיצוני, באזורים קיים סיכון בטחוני /התראות בטחוניות, או במקרים של כוח עליון.

בכל מקרה, מומלץ לברר בתחנת האיסוף מידע אודות נסיעה תחת ההגבלות האלה:

חל איסור על נסיעה בכבישים לא סלולים או לא ציבוריים.

חל איסור מוחלט על נסיעה ביולי-אוגוסט בעמק המוות בשל הטמפרטורות הגבוהות המהוות סכנה לרכב ולנוסעים. במקרה של הפרת האיסור הנ"ל, לא יהיה כל כיסוי ביטוחי. נסיעה באזורים אלו בחודשים מאי, יוני וספטמבר – תהיה כולה באחריות הלקוח, והוא יישא בכל נזק שיגרם כולל הוצאות גרירה. כל לקוח השוכר במהלך החודשים יולי-אוגוסט  יתבקש לחתום על הסכמה לתנאים אלו בתחנת ההשכרה.

נסיעה לאלסקה, יוקון, והטריטוריות הצפון מערביות מותרת בכבישים ציבוריים וממוספרים בלבד. לא יינתן החזר בגין תיקונים באזורים אלו. כמו כן לא יינתנו שירותי חילוף וגרירה באזורים אלו.

נסיעה למכסיקו מותרת רק במידה והלקוח רכש את הביטוח המיוחד למכסיקו MALI)) – ראה כיסוי ביטוחי). בכל מקרה . לא יינתן החזר בגין תיקונים או אובדן זמן.

ניו יורק - בגלל מיגבלות של גובה, גז וחניה, חל איסור תנועה על רכבים עם גז במנהטן.

כמו כן אסורה התנועה במנהרות תת קרקעיות ומנהרות תת מימיות באזור מנהטן, ניו יורק סיטי וסביבתה. לדוגמא: Lincoln Tunnel, Holland Tunnel, Mid Town Tunnel
* מעבר על גשרים לדוגמא על George Washington Bridge או Verrazano Bridge ,חייב להיעשות על המסלול העליון בגלל שהקרוואן נושא גז.

* קרוואן אינו הפתרון לביקור קרובים בשכונות המגורים שמסביב לניו יורק (קווינס, ברוקלין, בפאלו , לונג איילנד וכדומה). עקרונית אין איסור להכנס לשכונות האלה אולם
כדאי לדעת שהנהיגה בכבישים הראשיים (Park Ways) הסובבים את העיר אף היא אסורה ואתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה.
* למי שמתכוון לשהות בעיר ניו יורק, מומלץ לעשות זאת במלון בתום הטיול בקרוואן, לאחר החזרת הרכב לתחנה. 

עקב ריבוי גנבות באונטריו וקוויבק- אין לחנות בערים מונטריאול, אוטאווה וקוויבק סיטי.

   למטיילים באזורים אלו מומלץ לחנות בקמפינג מחוץ לעיר ולהכנס אליה בתחבורה ציבורית.

   יש להודיע לתחנת ההשכרה מראש על הכוונה להיכנס לאזורים אלו. במקרה של גנבת רכב
   תחול
השתתפות עצמית גבוהה מהרגיל. פרטים יינתנו בתחנה ביום קבלת  הרכב.

בכל תחנה תימצא רשימה מעודכנת של אזורים האסורים לנסיעה ע"פ מגבלות מזג האוויר

    וכבישים אסורים. נא לבדוק בתחנת האיסוף. 

אזהרות חורף

נסיעה בקרוואן בתקופת החורף מותרת עקרונית, אולם השוכר חייב להיות מודע למגבלות השימוש

ולאופן התפעול הנידרש. השוכר ישא במלוא האחריות כל נזק שייגרם לרכב בשל קפיאה או

טמפרטורות נמוכות. יש לדעת כי בחורף ולעיתים גם בחודשי האביב והסתיו, במיוחד באזורים

צפוניים - עלולה הטמפרטורה לצנוח מתחת לאפס ובכך לסכן את מערכת המים. לכן כל קרוואן

שנוסע בתנאי טמפרטורה נמוכה חייב לעבור תהליך הכנה לחורף שנקרא Winterizing.

תהליך זה כולל ריקון של המים מכל הצינורות ומכלי המים במקומם מילוי המכלים בנוזל "אנטי

פריז". לאחר תהליך זה אין אפשרות להשתמש במערכת המים בקרוואן לצריכה כולל מקלחות,

שירותים או שטיפת כלים עד ליציאה מהאזור הקר לאזור חם יותר ועד אז אין לחבר את הרכב

למקור מים חיצוני ואין למלא את מכל המים. במידה והשוכר מעוניין להחליף את נוזל האנטי פריז

חזרה למים רגילים, יחול חיוב של עד 150 דולר בעבור פעולה זו.

חשוב - התשלום עבור תהליך הכנת הרכב לחורף (winterizing) ו/או השמשתו חזרה

(de-winterizing) חל על השוכר.

לנוסעים לאזורים צפוניים או בתקופות בהן קיימת סכנת קפיאה, מומלץ ביותר לקבל הנחיות מסודרות

מצוות תחנת האיסוף.  בנוסף ניתן ומומלץ לצפות מראש בסרטון הדגמה על תפעול בחורף באתר

מוטורהום ישראל.


אזהרות קיץ
נהיגה בקיץ תחת טמפרטורות גבוהות במיוחד עלולה לפגום במערכות מסוימות ברכב כגון
 מערכת מיזוג האוויר, גנרטור או מקרר. יש לקחת בחשבון כי תפקוד מערכות המיזוג והקירור (מקרר וןפריזר) בקרוואן עשוי להיות מוגבל כשבחוץ חם מאוד. לדוגמא המזגן העילי בקרוואן מסוגל לקרר את פנים הקרוואן לעד 20 מעלות פחות מהטמפרטורה בחוץ בלבד.

 

שדרוג/ שינוי הרכב / רכב חילופי

חברת ההשכרה עושה את כל המאמצים על מנת להבטיח את הרכב המוזמן. עם זאת מסיבות

שאינן באחריותה, שומרת לעצמה החברה את הזמן לתת רכב חילופי דומה או גדול יותר. (יוצא מן הכלל לשוכרים רכב מסוג A , להם קיימת אפשרות לקבלת רכב מסוג C).

לא יינתן החזר כספי בגין הוצאות נוספות שנגרמו בשל שינוי גודל הרכב כגון: דלק, מעבורות,

   הוצאות חניה בקמפינג וכד.

אם מסיבה שאינה בשליטת החברה, תיאלץ החברה לתת רכב קטן יותר בהסכמת הלקוח, יזוכה הלקוח בהפרש בין הדגמים, ע"פ המחירון ביום ההזמנה. לא יינתן זיכוי במקרה שהלקוח ביקש רכב קטן יותר או רכב שמחירו נמוך יותר מהרכב המוזמן.

לא ינתן זיכוי/החזר כספי במקרה של תלונות עקב שנת יצור הרכב, אלא אם כן הלקוח שילם את התוספת להבטחת דגם חדיש מראש (Premier Model). במידה ודגם חדיש לא היה זמין החברה תזכה את הלקוח בגין ההפרש במחיר שני הדגמים בלבד. סעיף זה אינו תקף מאפריל 2018.

על לקוחות שמזמינים מקומות מראש בחניוני קמפינג לקחת בחשבון אפשרות שישודרגו לרכב גדול יותר. כנ"ל לגבי הזמנת מעבורות - מומלץ להזמין מראש מקום לקרוואן גדול יותר מהמוזמן.

 

חשוב - נקיטת זהירות

כנגד קיפאון - נהיגה בחורף מותרת אולם הלקוח יהיה אחראי לכל נזק שעלול להיגרם בשל קפיאה או טמפרטורות נמוכות. במקומות בהם הטמפרטורה יורדת מתחת לאפס מעלות, בחורף בעיקר, יש סכנה של קפיאת המים במערכות הרכב השונות. על מנת למנוע זאת משתמשים בנוזל אנטי - פריז מיוחד אך אז לא ניתן להשתמש במים מהצינורות לתצרוכת. הסברים על השימוש ניתנים בעת קבלת הרכב בתחנה.

כנגד התלקחות - בכל תדלוק או מילוי גז ולפני כל תחילת נסיעה, יש להקפיד על כיבוי כל המערכות הפועלות על גז – מקרר, מנוע, מחמם מים, כיריים, תנור וכדומה.

 

מעבורות

הזמנה מוקדמת למעבורות מומלצת ביותר, במיוחד בעונת התיירות המבוקשת. בעונה זו קשה להבטיח מקום על המעבורות. למזמינים מקום מראש במעבורות מומלץ להזמין מקום לרכב גדול יותר מהרכב המוזמן, למקרה שהרכב ישודרג.

 

בעלי חיים
הסעת בעלי חיים ברכבים אפשרית. באחריות הלקוח לדאוג כי הרכב יוחזר נקי וללא נזקים. הוצאות ניקיון יחולו על השוכר. יש להודיע לפחות 7 ימים לפני יום קבלת הרכב אם בע"ח מצורף לנסיעה. כמו כן יש להודיע מה גודל הכלוב עבור ההסעות.

 

גרירה / אחסון מחוץ לרכב

חל איסור לאחסן ציוד על גג הרכב או מחוץ לרכב, למעט אופניים הניתנים להשכרה עם מתקן נשיאה באישורה של חברת ההשכרה.

כללי:
התנאים בעברית באתר מוטורהום הם תרגום חופשי של התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית. בכל מקרה של אי התאמה או סתירה, הנוסח הקובע הינו נוסח התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית, שעליהם חותם הלקוח ביום קבלת הרכב.

 

חשוב לדעת: תפקידה של מוטורהום ישראל הוא לקשר ולתווך בלבד בין השוכר לבין ספק הרכב עד לקבלת הרכב מהספק. התקשרות השוכר עם מוטורהום ישראל היא לשם יעוץ והזמנת הרכב מספק הרכב בארץ היעד בלבד. יש להדגיש כי מלבד הסכם זה, בעת לקיחת הרכב חותם השוכר על חוזה חדש מול ספק הרכב וזהו החוזה המחייב בין ספק הרכב והשוכר. עם חתימת השוכר על חוזה ההשכרה מול ספק הרכב מסתיימת אחריותה ותפקידה של מוטורהום ישראל כלפי השוכר והיא לא תהיה אחראית לכל תקלה ברכב ו/או בתיפקודו של ספק הרכב. באחריות השוכר לקרוא בעיון את התנאים הכלליים כפי שהם מופיעים באתר האינטרנט של מוטורהום ישראל טרם ביצוע ההזמנה ולוודא שהתנאים מקובלים עליו וכי בהתאם לתנאים לא חלה כל אחריות על מוטורהום ישראל. ספק הרכב הינו האחראי הבלעדי לביצועה התקין של ההזמנה. במקרה של תקלה או בעיה ברכב על השוכר לפנות ישירות לספק הרכב. במידה והשוכר לא קיבל מהספק מענה הולם לפנייתו, תנסה מוטורהום לסייע ע"י פנייה לספק, אולם אין בכך כדי להטיל אחריות כלשהיא על מוטורהום בגין אי הענות הספק.מוטורהום ישראל אינה שלוחה של ספק הרכב ולא נציגתו של ספק הרכב בישראל והיא מהווה אך ורק גורם מתווך בין הספק לשוכר. כל תפקידה הוא לייעץ לשוכר ולקשר בין הספק לשוכר וכן להעביר את הכספים שהתקבלו מהשוכר בגין השכירות לידי הספק ועל כן אינה מייצגת את הספק ואינה הכתובת לתביעות כנגד ספק הרכב. מקום השיפוט בין השוכר לספק יהיה בארץ היעד ובהתאם לחוזה שנחתם בין השוכר לספק הרכב.

דף הבית
צרו קשר
דגמי קרוואנים
מבצעים וחדשות
פגישות יעוץ
מוטורהום "טוס וסע"
שירותי תיירות
למטייל העצמאי עם רכב רגיל ומלונות
המיוחדים שלנו
תפעול ומידע כללי
מסלולי קרוואנים
מכתבי מטיילים
הצעות לטיולים
חניוני קמפינג
חנות מוטורהום
ביטוח מוטורהום
מוטורהום סרטונים
קישורים לתכנון טיול
אודותינו
קרוואנים בתקשורת
דרושים
שונות
בניית אתרים
סייברסרב