טיול בר מצווה ליער השחור ומפלי הריין / משפחות ונונו ומסילתי

אוגוסט 2014
התחלה וסיום בפרנקפורט

משפחת מוטורהום היקרה,
רצינו להודות על טיול מדהים ואיכותי לו זכינו לחוות בעזרתכם המקצועית והאדיבה.
ברצוננו לציין שזכינו לפגישה אישית וסופר מקצועית ממנכ"ל מוטורהום - אבי, בלעדייך כל זה לא היה קורה...
היינו סופר מאורגנים ומתוקתקים הן מבחינת המסלול והן מבחינת הטיפים שהיו MUST!
על כך אנו רוצים להגיד המון תודה ולהודות מקרב לב! מאחלים לך המשך פעילות משגשגת ומוצלחת של עוד המון שנים טובות ופורחות.
בהוקרה רבה, משפחת ונונו ומשפחת מסילתי

והנה פירוט הטיול שלנו
באוגוסט 2014 יצאנו לטיול 9 ימים ליער שחור (לא יכולנו לקחת חופש ארוך יותר) וטעימה קטנה ממפלי הריין שבשוויץ. יצאנו שתי משפחות - משפחת ונונו (זוג+3 גילאים 13 ,10 ,4) ומשפחת מסילתי (זוג+3 גילאים 13 ,13 ,10). טיול זה תוכנן כטיול בר-מצווה לילדים הגדולים בשתי המשפחות.

המסלול
נחיתה בפרנקפורט - לקחנו קרוואן מסוג C4 - גודל מצויין, אבל אם רוצים להתפנק אפשרי לקחת משהו מרווח יותר. תחנת הקרוואנים נמצאת במרחק 10 דקות נסיעה מהשדה - תבקשו מונית גדולה. בתחנה היו ממש אדיבים וסבלניים, קיבלנו הסבר מפורט על שימוש בקרוואן. משם נסענו לסופרמרקט קרוב להצטייד במזון בסיסי (ALDI) והתחלנו בנסיעה לכיוון היעד הראשון ומציאת קמפינג ללינה.

להלן המקומות שביקרנו בהם
לגולנד - חוויתי לילדים, מתאים בעיקר לקטנים שבחבורה, לדעתנו אפשר לוותר אם עושים את פארק אירופה.
 טירת נוינשוונשטיין - חובה להזמין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט.
 העיירה לינדאו - חנייה בחוף והולכים לטייל באי.
 אי הפרפרים - לוקחים מעבורת בנירנבורג.
 מפלי הריין - טירת לופן.
 מפלי טריברג - טיול למפלים ועוברים בדרך לשעוני הקוקיה.
 אגם טיטזה - אזור יפיפה יש הרבה אטרקציות באיזור, חניוני הקרוואנים על האגם.
 פסגת פלדברג - עלייה ברכבל לפסגה נוף מדהים - בחורף משמש כאתר סקי.
 פארק החבלים - אקשיין פורסט קרוב לאגם טיטזה קל לשלב עם אטרקציות נוספות מומלץ!!
 פארק המים באדפארדייס - מומלץ ביום גשום, אנחנו נפלנו ליום גשום העברנו 3 שעות כייפיות לילדים, תצטיידו בבגדי החלפה יש מלתחות במקום. היות ויצאנו מאוחר מהמקום חנינו את הרכב בחניון של הפארק והעברנו שם את הלילה.
 פרייבורג - עיירה יפה לבילוי יומי של שיטוט בשוק שבכיכר וחנויות של בגדים, נעליים וכו'. ישנם תעלות מים קטנות שהילדים יכולים להשיט סירות קטנות.
 מגלשות טודנאו - נוף מדהים וחוויה בלתי נשכחת לילדים. מסלול של 4 ק"מ עלייה ברכבל וירידה במגלשת הרים. מומלץ להגיע מוקדם!! יש דף הסבר בעברית עם כללי זהירות.
 פארק אירופה - מומולץ לישון בחניון הקרוואנים צמוד לפארק אירופה יום לפני וגם את היום שאחרי, כך  אחרי יום מעייף אין צורך בנסיעה, ואפשר ללכת רגלית בחזרה מהפארק לחניון. בבוקר יש שאטל שיוצא מהחניון לפארק אירופה, שירות לאורחי החניון. חניון מומלץ מאוד, יש מסעדה מצויינת.

חובה להצטייד

ממיר חשמלי - להטענת טלפונים, אייפדים מחשב וכו'
 משחקים לילדים - שקט בזמן נסיעה באגף האחורי
 בגדים חמים - גם אם נוסעים בקיץ
 והכי חשוב - תכינו את עצמכם להמון המון גמישות בשינוי מסלול גם אם לא הכול יוצא כפי שתכננתם

אנו ממליצים בחום לכל המתלבטים וגם למפונקים שבחבורה, טיול שונה ואיכותי לכל המשפחה, אל תחששו!! חוויה עצומה ובלתי נשכחת!