תנאים כלליים

תנאים כלליים

FRA / Adventure Van Plus
מחירים | תנאים

תנאים כלליים - צרפת לדגמי FRA

 

מינימום ימי השכרה
המינימום 7 ימים לכל השכרה

הזמנות
ההזמנה בתוקף רק לאחר אישור מהספק המקומי.
ההזמנה היא לקטגוריה (קבוצה) ולא לדגם מסוים.
כל התמונות הן להמחשה בלבד. בשל שינויים ברכש ובצי הרכבים המתבצעים מפעם לפעם, ייתכנו שינויים בין הדגמים המופיעים בפרסום לבין הדגמים בפועל.

תנאי תשלום
עם אישור ההזמנה נדרשת מקדמה בשווה ערך ל-300 אירו, בכרטיס אשראי ישראלי ויזה או מסטרכארד. המקדמה לא תוחזר במקרה של ביטול הזמנה. יתרת התשלום תועבר למוטורהום עד 55 לפני יום קבלת הרכב.
התשלום יחויב בכרטיס אשראי ישראלי ויזה או מסטרכארד שנרשם בהזמנה לפי שער אירו מזומנים גבוה ביום התשלום.
לתשלום בהעברה בנקאית, צ'ק או מזומן או פריסת תשלומי קרדיט -יש ליצור עמנו קשר לפני מועד התשלום.
על תשלום במזומן במטבע חוץ תחול עמלת הפקדה בבנק בגובה 1%. כל תשלום במזומן ע"פ חוק המזומן.
להזמנות שיבוצעו פחות מ-50 יום לפני ,תאריך תחילת ההשכרה, נדרש תשלום מלא מיידית עם אישור ההזמנה.
החזרים לאחר התשלום, יבוצעו לפי שער מזומנים נמוך ביום ההחזר.

דמי ביטול:
55 יום או יותר לפני יום איסוף הרכב : 300 אירו.
21-54 יום לפני יום איסוף הרכב: 30% מסה"כ ההזמנה.
20 יום או פחות לפני יום איסוף הרכב: 100% מסה"כ ההזמנה .
ביום איסוף הרכב או אי הגעה: 100% מסה"כ ההזמנה.
בכל מקרה של ביטול ייגבו דמי טיפול בהזמנה בנוסף לדמי הביטול - 50 אירו אם הלקוח הודיע על ביטול יותר מ-7 ימי עסקים לפני יום תחילת השכירות, 120 אירו אם הביטול חל 7 ימי עסקים או פחות לפני יום תחילת השכירות.
הודעת ביטול תתקבל בכתב בלבד ובשעות פעילות משרדי מוטורהום ישראל.
דמי הביטול מחושבים לפי הסכום הכללי של ההזמנה ללא הנחות במידה וניתנו.
במקרה של קיצור תקופת ההשכרה או שינוי תאריכי ההזמנה לעונה זולה יותר, או דחייה עקב קורונה, במקרה של ביטול הזמנה יחושבו דמי הביטול לפי ההזמנה המקורית או לפי המחיר הגבוה מבין השניים. ביטול והזמנה מחדש אפשריים רק בתוך אותה שנה קלנדרית, באותה תחנת השכרה ובכפוף לזמינות ולאישור מספק הרכב.
מומלץ לרכוש מראש ביטוח כנגד דמי ביטול.
לידיעתך, ככל שמדובר בעסקת מכר מרחוק, סעיפים 14ג(ג) ו-14ה לחוק הגנת הצרכן, מאפשרים ביטול תוך 14 יום מיום ההזמנה ו-4 חודשים לאוכלוסיות מיוחדות (להלן "התקופה"). ע"פ תיקון מספר 58 לחוק הגנת הצרכן לעניין עסקת מכר מרחוק, במקרה של שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל באמצעות נותן שירות מחוץ לישראל (כגון השכרת קרוואנים בתי מלון וכדומה) באפשרותך לבחור בין החלופות הבאות:
א. ביטול הזמנה בהתאם למדיניות הביטול של נותן השירות.
ב. ביטול הזמנה על פי חוק הגנת הצרכן הישראלי לעניין עסקת מכר מרחוק תוך כדי "התקופה" בתוספת של 10% מסך כל עלות העסקה. יש להודיע לנו על כך מראש לפני ביצוע ההזמנה. למען הסר ספק, על ביטול שיבוצע מחוץ ל"תקופה" יחולו דמי הביטול הרגילים כמפורט מעלה.

שינוי בהזמנה
שינויים יתאפשרו רק באותה שנה קלנדרית. ניתן לבצע שינוי בהזמנה לאחר אישורה, עד 65 יום לפני יום האיסוף וזאת בכפוף לזמינות הרכבים.
כל שינוי בהזמנה לאחר אישורה יחויב ב-70 אירו. מדובר על שינויים קלים בלבד. שינויים מהותיים כמו: שינוי שם הלקוח, שינוי גודל/סוג הרכב, שינוי תחנה, שינוי תאריך האיסוף או ההחזרה ייחשבו כביטול הזמנה ויחייבו הזמנה מחדש.
הפחתת מספר ימי השכרה או הפחתת פריטים לאחר שההזמנה כבר שולמה במלואה אינה מזכה בהחזר כספי.
הארכת תקופת השכירות אפשרית בתיאום מראש בלבד.

רשיון נהיגה / נהג נוסף
על כל נהג להיות לפחות בן 23 שנה ולשאת רשיון נהיגה ישראלי בתוקף לפחות שלוש שנים.
חובה על כל נהג להביא רשיון בינלאומי באנגלית בנוסף לרשיון הישראלי.
אין תוספת עבור נהג שני. נהג שלישי יחויב בתוספת 50 אירו לכל התקופה.
המכסימום המותר הוא שלושה נהגים ברכב.
על כל הנהגים להיות נוכחים בתחנה ולהירשם בחוזה ביום קבלת הרכב בתחנה.

דמי בטחון
ביום איסוף הרכב על השוכר להפקיד בתחנה דמי בטחון בסך 2400 אירו
במידה ונרכש ביטוח CDW- דמי הבטחון יופחתו ל1000 אירו
דמי הבטחון ישולמו באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי בלבד מסוג ויזה או מסטרכארד בלבד. כרטיסי דביט, כרטיסים נטענים למיניהם או מזומן לא יתקבלו !!
דמי הבטחון נלקחים כאישור - יש לדאוג למסגרת אשראי בחשבון !
דמי הבטחון מבוטלים 30 יום לאחר החזרת הרכב במידה והרכב הוחזר למקום שנקבע בזמן, נקי וללא נזקים. חברת ההשכרה רשאית להשתמש בדמי הבטחון במידה ורכב הוחזר עם נזקים וכן לכיסוי הוצאות דוחות תנועה, דוחות חנייה, דוחות מהירות בנוסף ל-40 אירו דמי טיפול עבור כל דוח או קנס.
החברה רשאית לגבות מדמי הבטחון  5% תוספת אם השוכר לא שילם את מלוא חובותיו בעת החזרת הרכב (קנסות, ימים נוספים, פריטים או שירותים נוספים ששכר בתחנה). 

כיסוי ביטוחי - כלול במחיר
ביטוח חובה (כלול במחיר היומי). ביטוח אחריות ציבורית נועד להגן על חברת ההשכרה בצרפת במקרה של שריפה או פיצוץ בגובה 760,000 אירו, וללא הגבלה במקרה של תאונה. כל הרכבים מבוטחים כנגד נזקים לרכב כתוצאה מתאונה, שריפה, גניבה, מעשה אלימות ותביעות צד שלישי, עם השתתפות עצמית בגובה של עד 2400 אירו לארוע. במקרים של אובדן או נזק שנגרם לרכב בתקופת ההשכרה, על השוכר חלה השתתפות עצמית של עד 2400 אירו לארוע. הכיסוי הביטוחי תקף ברוב מדינות מערב אירופה: צרפת, אנדורה, מונקו, אוסטריה, שוויץ, בלגיה, גרמניה, הולנד, איטליה, ספרד, פורטוגל, אנגליה, אירלנד, ליכטנשטיין, לוכסמבורג, נורבגיה, שבדיה, פינלנד ודנמרק, יוון, הונגריה, צ'כיה, סלובקיה, קרואטיה, פולין, סלובניה, לטביה, אסטוניה, ליטווניה. למדינות נוספות  נדרש באישור מראש.

ביטוחים מורחבים בתשלום - מומלץ!
אנו ממליצים לכל שוכר לרכוש את הביטוחים הנוספים הנ"ל וליהנות משקט נפשי בזמן הטיול:

• ביטוח נזק לרכב CDW (Collision Damege Waiver)
תוספת 16 אירו ליום , מינימום 149 אירו, אין מכסימום
ביטוח זה מפחית את ההשתתפות העצמית של השוכר במקרה של נזק לרכב מ-2400 אירו מקסימום ל- 800 אירו לכל אירוע בניפרד.
ביטוח זה אינו מכסה נזק שניגרם לרכב כתוצאה מטמפרטורות נמוכות (קפיאה), נזק לפנים הרכב או לציוד, נזק לצמיגים, גלגלים, מראות צד וכל נזקי הזכוכית כגון שמשות וחלונות, תקלה במכשירי חשמל (רדיו, מקרר, טלויזיה, מכשירי ניווט, מיזוג אוויר, חלונות, חלונות חשמל, WIFI, GPS, ראוטר), נזק לצמיגים, נזק או אובדן חפצים אישיים.
חשוב: הפחתת ההשתתפות העצמית לא תחול במקרה של נזק לרכב שנגרם מפגיעה בגג או בחלקים העליונים של הרכב, התנגשות בחפצים או עצים או כתוצאה מפגיעה תוך נסיעה ברברס. במקרים אלו השוכר יישא במלוא הוצאות הנזק. ראה פירוט סייגים לביטוח.

• ביטוח שמשות  (Windscreen Damage Waiver) WDW
תוספת 6.5 אירו ליום (או 15 אירו ליום לדגמי Class A).
ביטוח זה מוריד כל אחריות מהשוכר במקרה של נזק תאונתי לזכוכיות הקרוואן (בקבינה בלבד, לא כולל מראות).

ביטוח סיוע 24/7
תוספת 8 אירו ליום, מכסימום 300 אירו להשכרה
ביטוח זה מסייע לשוכר במקרה של תקלה מכנית ברכב או בתאונה שלא באשמתו. ביטוח זה מכסה הוצאות גרירה, לינה (במגבלה של עד 100 אירו ליום) ותחבורה חילופית. הביטוח תקף רק במדינות שפורטו לעיל.
איך זה עובד ? בכל מקרה של בעיה/תקלה מכנית ברכב, חובה על הלקוח להתקשר לקו הסיוע הטלפוני של חברת ההשכרה הפועל 24/7 בכל מערב אירופה וזאת סמוך לזמן האירוע. במידה והרכב יכול לזוז, השוכר יתבקש לנסוע לנקודת שירות קרובה ותתואם לו פגישה כדי לקבל סיוע וטיפול. במידה והרכב הושבת עקב תאונה או תקלה ואינו יכול לזוז ממקומו, מוקד הסיוע יזמין לשוכר שירות גרר למוסך מורשה של פיאט או לסדנת תיקונים מקצועית אחרת במידה ומוסך פיאט יהיה סגור. הוצאות הגרר ישולמו ע"י חברת ההשכרה. קיימת גם אפשרות, במידה והשוכר מבקש זאת, שחברת ההשכרה תארגן את הסעתם של הנוסעים למקום אליו יגרר הרכב (ייתכנו הגבלות). במקרה של השבתת רכב, במידה והזמן הנדרש לתיקון עולה על 4 שעות או במקרה שמוסך מורשה של פיאט סגור, השוכר זכאי לקבלת רכב חילופי עד למכסימום של 5 ימים וכן לינה חלופית במלון מקומי למכסימום 5 ימים בסכום של עד 100 אירו לאדם ליום.

 ביטוח דמי ביטול - ישולם מראש
ביטוח כנגד דמי ביטול בתוספת של 7% ממחיר ההשכרה היומי, מינימום 120 אירו.
על מנת שהביטוח יהיה תקף, חובה לרכוש אותו ולשלמו מראש בעת ביצוע ההזמנה.
במקרה של רכישת ביטוח זה, השוכר יקבל החזר כספי פחות סכום הביטוח ופחות דמי טיפול,  וזאת במקרה של ביטול שיבוצע רק עד 48 שעות לפני תאריך איסוף הרכב. על השוכר לשלוח אל מוטורהום ישראל הודעת ביטול רשמית בכתב לא יאוחר מ-72 שעות לפני תחילת השכירות.

סייגים לביטוח
כיסוי ביטוחי לא יחול בשום מקרה ( גם לא במקרה של רכישת ביטוח מורחב) בכל אחד מהמקרים הבאים:
נזק כתוצאה מקפיאה,
נזק לפנים הרכב או תכולתו,
נזק לרדיו, צמיגים, חלונות, חלונות חשמל, מגן רוח, מראות צד או ציוד אחר מזכוכית,
גניבה של חפצים אישיים או ונדליזם,
נזק למכשירים אלקטרוניים/חשמליים המסופקים ע"י חברת ההשכרה (רדיו ,טלויזיה, GPS, WIFI, ראוטר וכדומה) או מכשירים אישיים,
הפרת תנאי החוזה,
נזק שנגרם כתוצאה מהזנחה או רשלנות מצד הנהג,
נזק כתוצאה משימוש לא נכון או לא זהיר,
נהיגה באזורים אסורים או בדרכים שאינן סלולות,  שקיעה במים,
נהיגה תחת אלכוהול או סמים,
נהיגה תחת עייפות או חוסר עירנות של הנהג,
נזק שנגרם לרכב ובמיוחד לגג או חלקו העליון של הרכב או לפרגולה במקרים של אי ציות לחוקי תנועה כגון התעלמות משלטי הגבלת גובה, גשרים, מנהרות או נזק שנגרם כתוצאה מאי הבאה בחשבון של מידות הרכב - נסיעה לא זהירה לאחור (רוורס) ללא הכוונה, נזקים הנגרמים מפגיעה בחפצים/עצים, שלטים וכדומה.
נזק שנגרם כתוצאה מחריגה מכמות המשקל המותרת לנשיאה ברכב,
נזק שנגרם כתוצאה מנהיגה ע"י נהג שאינו מורשה לנהוג ברכב ע"פ תנאי החוזה,
שימוש ברכב שלא למטרה שלמענה נשכר (השתתפות בתחרויות, מרוצים וכדומה אסורה),
עזיבת מקום תאונה ללא דיווח למשטרה ולחברת ההשכרה, נטישת רכב וכיוצ"ב.

ימי פעילות התחנות
רוב התחנות פתוחות ופועלות בימים שני עד שבת.
התחנות מרסיי ואנייר סגורות בימי שני בבוקר. 
התחנה בטור סגורה בימי שני במשך כל היום.
התחנות מרסיי, נאנט, גרנובל, וליון סגורות בימי שבת אחה"צ.
כל התחנות סגורות להפסקת צהריים בין השעות 12:00-14:00, ובניס גם בשבת בין השעות 12:00-15:00.
בימי ראשון כל התחנות סגורות (אין אפשרות לקבל או להחזיר רכב בימי ראשון. יוצא מן הכלל תחנת קורסיקה Ajaccio באישור מיוחד ובתוספת תשלום.
כל התחנות סגורות בחגים המפורטים

חגים 2024
01 בינואר, 1 באפריל, 1 במאי, 8-12 במאי,  14 ביולי, 15 באוגוסט, 1 בנובמבר, 11 בנובמבר, 22 בדצמבר עד 5 בינואר.

קבלת רכב והחזרתו בשיא העונה
בין התאריכים 15 ביולי עד 20 באוגוסט – על כל השכרה להתחיל ביום שבת ולהסתיים ביום שישי, אלא אם כן ניתן אישור מיוחד מראש.

ימים ושעות קבלת הרכב והחזרתו בשאר התאריכים:

פריז:
איסוף: ימים שני- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-16:30. שבת בוקר בלבד: 09:00-11:00 אחה"צ באישור מיוחד.
החזרה: ימים שני- שישי: 09:00-12:00 או 14:00-17:30. שבת בוקר בלבד: 09:00-12:00 אחה"צ באישור מיוחד.

מרסיי:
איסוף: ימים שלישי- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-16:30. שני אחה"צ בלבד: 14:00-16:30. שבת בוקר בלבד: 09:00-11:00
החזרה: ימים שלישי- שישי: 09:00-11:30 או 14:00-17:30. שני אחה"צ בלבד: 14:00-17:30. שבת בוקר בלבד: 09:00-11:00

ניס:
איסוף: ימים שני- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-17:00. שבת: 09:00-11:00, אחה"צ סגור.
החזרה: ימים שני- שישי: 09:00-11:30 או 14:00-17:30. שבת: 09:00-11:00,  אחה"צ סגור.

ליון:
איסוף: ימים שני- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-17:00. שבת: בוקר בלבד 09:00-11:00
החזרה: ימי שני: 09:00-11:00 או 14:00-17:30, שלישי - שישי: 09:00-11:30 או 14:00-17:30 ובשבת: בוקר בלבד 09:00-11:00

טולוז:
איסוף: ימים שני- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-17:00. שבת: 09:00-11:00 או 14:00-17:00.
החזרה: ימים שני- שישי: 09:00-11:30 או 14:00-17:30. שבת: בוקר בלבד 09:00-11:00 אחה"צ באישור מיוחד

נאנט Nantes:
איסוף: ימים שלישי-שבת: 09:00-11:00 או 14:00-17:00. שני: סגור
החזרה: ימים שלישי-שבת: 09:00-11:30 או 14:00-17:30. שני: סגור

שטרסבורג Strasbourg:
איסוף: ימים שני- שבת: 09:00-11:00 או 14:00-17:00
החזרה: ימים שני- שבת: 09:00-11:30 או 14:00-17:30

קורסיקה Ajaccio:
איסוף: ימים שני- שבת: 09:00-11:00 או 14:00-17:00.
החזרה: ימים שני- שבת: 09:00-11:00 או 14:00-17:30.

בורדו Bordeaux:
איסוף: ימים שני- שישי: 09:00-11:00 או 14:00-17:00. שבת בוקר בלבד: 09:00-11:00
החזרה: ימים שני- שישי: 09:00-11:30 או 14:00-17:30. שבת בוקר בלבד: 09:00-11:00

נהלי קבלת הרכב והחזרתו:
ניתן לקבל קרוואנים בבוקר או אחה"צ, כפוף לשעות פעילות התחנות וכפוף לזמינות
ניתן להחזיר קרוואנים בבוקר או אחה"צ, כפוף לשעות פעילות התחנות וכפוף לזמינות
קבלת הרכב בבוקר תיחשב כיום השכרה נוסף.
החזרה אחר הצהריים תיחשב כיום השכרה נוסף.
יש להגיע לתחת ההשכרה לפחות שעה וחצי לפני סגירתה.
לא תתאפשר יציאה של רכבים לאחר השעה 16:30 !
החזרה של רכבים לא תתאפשר לאחר השעה 17:00 !
לא יינתן החזר במקרה שהלקוח אחר להגיע לתחנה לאחר השעות המצוינות לעיל.

תהליך קבלת הרכב
בתחנת האיסוף, על השוכר להציג רישיון נהיגה לאומי בתוקף ורשיון בינלאומי באנגלית בתוקף ולהפקיד דמי בטחון בסך 2400 אירו באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי (ויזה או מסטכארד) על מנת להבטיח שהרכב יוחזר בזמן, על כל ציודו וללא נזקים. כמו כן יתבקש הלקוח לצפות בסרטון וידאו קצר בן רבע שעה,המסביר כיצד יש לתפעל מוטורהום. (הסרטון באנגלית או בצרפתית ויקבל חוברת "הוראות הפעלה". הרכב יעבור בדיקה ע"י נציג החברה בנוכחות הלקוח, כשבסופה הלקוח יתבקש לחתום על חוזה השכירות ולאשר כי בדק את הרכב וכי אין בו נזקים וכי הוא במצב טוב מבחינה מכאנית ומכל בחינה אחרת. אם זה לא המצב אז על הלקוח לציין זאת בחוזה השכירות.
חשוב! זמן ההדרכה נועד לכם ולטובתכם.  על מנת למנוע אי נעימויות וויכוחים בעת החזרת הרכב, מומלץ מאוד לפני החתימה על  החוזה, לערוך בדיקה יסודית של הרכב מבחוץ ומבפנים (כולל הגג ותחתית הרכב) בנוכחות נציג החברה. במידה ומצאתם ליקוי, תקלה או חלק שחסר- יידעו את הנציג וציינו זאת בכתב. בדקו כי הרכב נמסר לכם נקי ולפי התנאים (דלק, גז, מים) וכי כל הציוד שהזמנתם נמצא ותקין. נצלו את הזמן על מנת לשאול שאלות ולקבל מידע: היכן הסופרמרקט הקרוב, תחנת דלק, חניון  קמפינג קרוב וכד. עיברו על כל המערכות (חימום, מיזוג, מקרר, תנור, צינורות המים למילוי וריקון, כבל חשמל, מערכת בקרה וכדומה) וודאו כי הנכם יודעים היכן נמצא כל פריט וכיצד מפעילים אותו בטרם תצאו לדרך. 

תהליך החזרת הרכב
בתום ההשכרה עליכם להחזיר את הרכב לתחנה, נא להגיע לפחות שעה לפני סגירת התחנה. הרכב יעבור בדיקה ע"י נציג החברה כשבסופה יתבקש הלקוח לחתום על הסכם החזרה. בזמן החזרת הרכב, על הנציג בתחנה לחתום על  טופס המאשר את החזרת הרכב. ללא חתימת הנציג, כל  ההוצאות יחולו על השוכר, במיוחד אם הרכב הושאר בתחנה מחוץ לשעות הפעילות.
חשוב: יש להחזיר את הרכב נקי וריק מבפנים כולל מקרר, כיריים, מקלחת ושירותים, מכלי המים מרוקנים ומכל הדלק מלא כפי שניתן ביום קבלת הרכב. רכב שלא יוחזר נקי לפי התנאים הנ"ל יחויב בדמי נקיון בסך 240 אירו על ריקון וניקוי השירותים, 160 אירו נוספים על ניקוי הרכב מבפנים וקנסות נוספים במידה ויידרשו.
החזרה מאוחרת - במקרה של החזרה מאוחרת ללא אישור מוקדם מחברת ההשכרה, יחויב הלקוח בקנס של 200 אירו ובנוסף 50 אירו על כל שעת איחור. אם לא ניתנה התראה על האיחור - הרכב יוכרז כחסר. בנוסף, גם לא יחול עוד כל כיסוי ביטוחי.
החזרה מוקדמת - לא יינתן החזר בגין החזרה מוקדמת לפני השעות המצוינות לעיל או במקרה של ימים שלא נוצלו.

העברות בפריז - בתשלום מראש
ניתן לקבל העברות מ/אל תחנת הקרוואנים בפריז משדה התעופה אורלי, משדה התעופה שארל דה גול, ממלונות שדה התעופה, ממלונות במרכז פריז, מתחנת הרכבת בפריז ((Paris Gare du Nord טרמינלEurostar  או מתחנות רכבת אחרות בפריז.
הסעה לעד 3 נוסעים - 110 אירו לכל כיוון
הסעה ל-4-6 נוסעים - 140 אירו לכל כיוון
 הסעה מיוחדת לדיסנילנד פריז אפשרית בתוספת 40 אירו בנוסף לעלות ההסעה הרגילה
* לא יינתן החזר בגין תשלום העברות במידה והלקוח הגיע באופן עצמאי.
* הסעות מיוחדות אחרות - (כגון לקוח עם ציוד מיוחד או מטען גדול במיוחד, גלשן וכו') יתומחרו בנפרד בהתאם לתעריף שייקבע ע"י החברה ויש להודיע על כך מראש עם ביצוע ההזמנה.
נקודת מפגש ההסעה בשדה התעופה פריז:
שדה"ת שארל דה גול, טרמינל 1 - בשער היציאה
שדה"ת שארל דה גול,טרמינל 2 - בשער היציאה
שדה"ת שארל דה גול, טרמינל 3 - בשער היציאה
שדה"ת אורלי - בשער היציאה 

הסעות - בקורסיקה - בתשלום מראש
ניתן לקבל העברות מ/אל תחנת הקרוואנים משדה התעופה, מתחנת רכבת, מטרמינל המעבורת או ממלון בתשלום מראש של 40 אירו לכל כיוון.
ניתן לארגן הסעה מ-BASTIA, FIGARI, CALVI. פרטים ימסרו ע"פ דרישה.
חשוב: יש להזמין ולשלם עבור ההעברה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד ההזמנה, בצירוף פרטים מלאים של הטיסה, כתובת בית המלון או פרטי תחנת הרכבת ושעות ההגעה וכן חובה לספק מספר טלפוני סלולרי וכתובת אימייל שישמשו לתיאומים! בשל עומסי תנועה לא ניתן להבטיח את שעת האיסוף המדויקת. ההעברות אפשריות בכל שעה, עם זאת יש להשאיר מספיק זמן כדי להגיע לתחנת ההשכרה בשעות הפעילות. במקרה של עיכוב בהגעת טיסה, יכול להיות מצב שהלקוח יאסוף את הקרוואן יום למחרת.

אחסון מזוודות
ניתן להשאיר למשמרת בתחנה מזוודות, על אחריות השוכר בלבד. השירות לא ניתן בהשכרות לכיוון אחד.

דלק, גז והוצאות שוטפות
עלויות תפעול נורמליות שוטפות ודלק הן על חשבון הלקוח.
הרכב יימסר עם מכל מלא ויוחזר עם מכל מלא.
הרכב נמסר עם מכל גז ראשון מלא ומכל שני מלא חלקית.
מילוי גז במידה ונגמר, היא באחריות הלקוח ועל חשבונו. אין צורך להחזיר את מכל/י הגז מלא/ים.
עלות דיזל בצרפת בממוצע - 1.8 אירו לליטר, נכון למאי 2023.

כסאות בטיחות
חברת ההשכרה מספקת כסאות בטיחות (בתשלום) בהתאם לזמינות בתחנות, אך אינה אחראית לחיבור הכסאות לרכב. על השוכר לחבר את כסאות הבטיחות באופן עצמאי. לכל הקראוונים יש כסאות אחוריים ואפשרות לחיבור כסאות בטיחות או כסאות בוסטר. (אין Iso Fix)
יש להזמין כסאות בטיחות מראש בעת ביצוע ההזמנה לקרוואן ולציין גיל ומשקל הילד.

אחריות על תפעול ותחזוקה
* באחריות השוכר לדאוג לתחזוקה השוטפת של הרכב בזמן הטיול (נוזלי קירור, שמנים, אויר בצמיגים) וכן למילוי נוזל Ad Blue המיועד להפחתת פליטה במנועי דיזל. חברת ההשכרה תחייב את השוכר בהחזרה עבור נוזל Ad Blue שיהיה חסר, בהתאם לכמות הקילומטרים שנסע בטיול.
* הבטרייה הנטענת של הרכב חייבת להיות מוטענת במהלך הטיול כדי לא להגיע למצב של התרוקנות (הסברים ניתנים בתחנה). השוכר לא יהיה רשאי לדרוש פיצוי במקרה בעיות אי אספקת חשמל ברכב עקב בטריה שהתרוקנה.
* נסיעה בחורף בין החודשים נובמבר למרץ בעיקר באזורים הרריים, מחייבת את השוכר להצטייד בכל הנדרש לנסיעה צמיגי חורף ושרשראות שלג על מנת להימנע מקנסות. פרטים באתר
הלקוח יישא באחריות על נזקים שייגרמו כתוצאה מהזנחה או תפעול ללא תחזוקה שוטפת ראויה.

תקלות ותיקונים
בכל מקרה של תקלה טכנית, מכנית, נזק או בעיה בתפעול מערכות ברכב או בציוד, לא משנה מאיזו סיבה, חובה על הלקוח לדווח לתחנת ההשכרה ולקו הסיוע הטלפוני בסמוך לזמן הארוע ולתת לחברה הזדמנות להגיש סיוע. 
הסיוע הטלפוני פעיל בשעות פעילות החברה, בין השעות 9:00-12:00 בבוקר ובין 14:00-18:00 אחה"צ. מחוץ לשעות אלו ניתן לפנות למוקד שפתוח 24 שעות ביממה במידה והשוכר רכש מראש את "ביטוח סיוע 24/7".
חשוב - על השוכר חלה חובת דיווח. במידה והשוכר לא ידווח בזמן ולפי התנאים, לא תהיה באפשרותו לדרוש כל פיצוי מחברת ההשכרה ולא יחול כיסוי ביטוחי.
הלקוח רשאי לבצע תיקון אך ורק לאחר קבלת אישור בכתב מחברת ההשכרה, למעט מקרים בהם התיקונים או החילוץ הכרחיים למניעת נזק נוסף לרכב או לכל שטח / רכוש אחר - במקרה כזה חובה על הלקוח לדווח טלפונית לחברת ההשכרה על כוונות פעולותיו ולקבל אישור לביצוען.
חברת ההשכרה תספק החזר כספי ללקוח רק על עלויות פעולות שהיא נתנה אישור לביצוען וזאת רק אל מול הגשת קבלות מקוריות. הלקוח ישא באחריות על נזק מכני שנגרם כתוצאה מהזנחה או טיפול או תחזוקה לקויים ברכב מצד הלקוח.
מומלץ לכל לקוח לרכוש ביטוח סיוע 24/7 הנותן מענה במקרים של תקלות מכניות או השבתת רכב. (פירוט בסעיף הביטוחים).

תאונות
במקרה של תאונה בה מעורב כלי רכב נוסף, שריפה, גנבה או התנגשות עם בעלי חיים, על הלקוח לדווח מיידית למשטרה ולחברת ההשכרה. אין לעזוב את מקום האירוע מבלי דיווח לגורמים הנ"ל. יש להשתמש בטופס התאונה המקורי בצרפתית הנמצא בחוברת תפעול הרכב. (אין להשתמש בהעתק הטופס באנגלית). יש להציג דו"ח משטרה על הנזק בכתב, כולל שרטוט האירוע, שמות כל הנוסעים המעורבים באירוע, כתובותיהם, חתימה של שני הצדדים ומספר לוחית הרישוי של הרכבים המעורבים וכן פרטי עדים.
חברת ההשכרה תחייב דמי טיפול של 50 אירו עבור כל תאונה בנוסף לעלות התיקון. במידה והוכח כי התאונה אינה באשמת השוכר, סכום זה יוחזר לשוכר. כל תאונה הגורמת לקרואן לצאת מכלל שימוש והנגרמת בשל הפרת חוקי התנועה או תנאי הדרך או עקב רשלנות של השוכר, גורמת לביטול חוזה ההשכרה ללא קשר לביטוח שנרכש. במקרה כזה הלקוח אינו זכאי להחזר עבור ימים שלא נוצלו או לרכב חילופי.
חשוב - חברת ההשכרה לא תישא בכל אחריות במידה והשוכר לא דיווח ולא פעל לפי הנהלים.

במקרה של גנבת רכב (נדיר)
במקרה של גניבה, לא משנה מה הכיסוי היה מנוי, הלקוח יחויב קנס של 3,600 אירו. אי החזרת כל המפתחות ודו"ח משטרתי יגרור העמדה לדין על כל שווי הרכב.
במקרה שהרכב נגנב, חובה על השוכר למלא דו"ח תלונה לרשויות תוך 48 שעות מרגע האירוע.
יש למסור את מפתחות הרכב יחד עם הדו"ח. לקוח שלא יחזיר את המפתחות יימצא אשם באופן מלא בגניבת הרכב. הלקוח מסכים לשלם את מלוא המחיר הכרוך בהחלפת כל הציוד שהיה ברכב שהוא רכוש חברת ההשכרה (כולל לפחות: רדיו, GPS, ומפתחות). חפצים אישיים אינם מכוסים ע"י חברת ההשכרה.

כבישי אגרה, קנסות תנועה וכדומה
השוכר יהיה אחראי לשלם עבור נסיעה בכבישי אגרה (Automatic Tolls), נסיעה באזורים בעלי פליטה נמוכה (Low Emission Zones) ונסיעה באזורים אחרים בצרפת או במדינות אחרות באירופה בהן חלים כללי נהיגה ספציפיים או הדורשים רישום, אישור מיוחד או מסמכים מיוחדים.
עם החזרת הרכב באחריות השוכר לשלם לחברת ההשכרה עבור קנסות תנועה, קנסות חנייה, קנסות כבישי אגרה או כל חיוב אחר שיגיע עקב אי ציות לכללי נהיגה באזורים מסוימים, שהתקבלו במהלך תקופת ההשכרה. החברה רשאית לגבות דמי טיפול של 40 אירו למקרה. 

רכב חילופי
אם מכל סיבה שהיא, מעבר לשליטת החברה, הרכב שהוזמן אינו זמין, שמורה לחברה הזכות לתת רכב חילופי מדגם דומה או יקר יותר.

הגבלות תנועה
חל איסור נסיעה לצפון אפריקה.
נסיעה למזרח אירופה מותרת למדינות הבאות: פולין, הונגריה, צ'כיה, סלובקיה, אסטוניה, לטוויה, ליטווניה, וכן לסלובניה וקרואטיה. לא יחול כיסוי ביטוחי במדינות מזרח אירופה מלבד אלו.

בעלי חיים
באופן עקרוני ניתן לצרף בעלי חיים, אולם באחריות השוכר לדאוג כי הרכב יוחזר נקי וללא נזקים.

חשוב - נקיטת זהירות
כנגד קיפאון - במקומות בהם הטמפרטורה יורדת מתחת לאפס מעלות, בחורף בעיקר, יש סכנה של קפיאת המים במערכות הרכב השונות. על מנת למנוע זאת יש לדאוג לחימום הרכב באופן רציף וכן לדאוג לרוקן את המים מיד לאחר השימוש כדי למנוע קפיאה.
חימום הרכב מופעל אוטומטית בזמן נסיעה. בזמן חנייה יש לדאוג לחימום. על מנת שהגז לא ייגמר מהר- רצוי להפעיל את החימום על דרגה נמוכה. הסברים על השימוש ברכב במקרים אלו ניתנים ביום קבלת הרכב בתחנה ובמדריך התפעול.
כנגד התלקחות - בכל תדלוק או מילוי גז ולפני כל תחילת נסיעה, יש להקפיד על כיבוי כל המערכות הפועלות על גז - מקרר, מנוע, מחמם מים, כיריים, תנור וכדומה.

כללי
המחירים והתנאים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב ספיציפי.  התמונות והמידות הן להמחשה בלבד.
הקרוואנים עשויים להיות שונים בצורתם מאלו המופיעים בפרסום.
התנאים בעברית באתר מוטורהום הם תרגום חופשי של התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית. בכל מקרה של אי התאמה או סתירה, הנוסח הקובע הינו נוסח התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית, שעליהם חותם הלקוח ביום קבלת הרכב.

חשוב לדעת: תפקידה של מוטורהום ישראל הוא לקשר ולתווך בלבד בין השוכר לבין ספק הרכב עד לקבלת הרכב מהספק. התקשרות השוכר עם מוטורהום ישראל היא לשם יעוץ והזמנת הרכב מספק הרכב בארץ היעד בלבד. יש להדגיש כי מלבד הסכם זה, בעת לקיחת הרכב חותם השוכר על חוזה חדש מול ספק הרכב וזהו החוזה המחייב בין ספק הרכב והשוכר. עם חתימת השוכר על חוזה ההשכרה מול ספק הרכב מסתיימת אחריותה ותפקידה של מוטורהום ישראל כלפי השוכר והיא לא תהיה אחראית לכל תקלה ברכב ו/או בתיפקודו של ספק הרכב. באחריות השוכר לקרוא בעיון את התנאים הכלליים כפי שהם מופיעים באתר האינטרנט של מוטורהום ישראל טרם ביצוע ההזמנה ולוודא שהתנאים מקובלים עליו וכי בהתאם לתנאים לא חלה כל אחריות על מוטורהום ישראל. ספק הרכב הינו האחראי הבלעדי לביצועה התקין של ההזמנה. במקרה של תקלה או בעיה ברכב על השוכר לפנות ישירות לספק הרכב. במידה והשוכר לא קיבל מהספק מענה הולם לפנייתו, תנסה מוטורהום לסייע ע"י פנייה לספק, אולם אין בכך כדי להטיל אחריות כלשהיא על מוטורהום בגין אי הענות הספק.מוטורהום ישראל אינה שלוחה של ספק הרכב ולא נציגתו של ספק הרכב בישראל והיא מהווה אך ורק גורם מתווך בין הספק לשוכר. כל תפקידה הוא לייעץ לשוכר ולקשר בין הספק לשוכר וכן להעביר את הכספים שהתקבלו מהשוכר בגין השכירות לידי הספק ועל כן אינה מייצגת את הספק ואינה הכתובת לתביעות כנגד ספק הרכב. מקום השיפוט בין השוכר לספק יהיה בארץ היעד ובהתאם לחוזה שנחתם בין השוכר לספק הרכב.

קבלו הצעה