אמריקה

טיול בקרוואן בבריטיש קולומביה, 11 יום מונקובר / משפחת בריש

שלום לכולם,
ראשית אומר כי היה כיף גדול. הטיול בקרוואן ענה על כל הצפיות ועבר ללא תקלות - אולי מזל, אבל ללא ספק רמת הרכב הטובה מכאנית ואחזקת המרכב תרמה לעניין.

התמקמנו בוונקובר לסופי שבוע בתחילת ובסיום הטיול ומשם לקחנו קרוואן ל-11 לילות, סיבוב מעגלי.
מלכתחילה הלכנו על טיול רגוע ללא גמיעת קילומטרז'ים ללא אבחנה. בחרנו לצאת בחודש יוני על מנת לצמצמם בעלויות ובצפיפות.

עזבנו את וונקובר באחה"צ של יום שני וחנינו ליד הופ. ביום השני טילנו בפארק שנקרא מאנינג ליד קרמאוס. משם המשכנו והגענו ביום השלישי לאגם אוסיוס, נחמד ביותר כולל אטרקציות מים לילדים.

המשכנו לארבעה ימים של סיור מדרום לצפון באזור האוקנאגן – הרבה מים ושמש, יין ופירות. שוב מומלץ עם ילדים שלפעמים קצת מתבאסים כשקר.

הר רוולסטוק קנדה Revelstoke Mountain

מצפון האוקנאגן – ביום שני של השבוע השני נסענו להר רוולסטוק שבכניסה הדרומית לפארקים המפורסמים של הרוקי'ס, שיחקנו בשלג והיה מגניב. ויתרנו על הרוקי'ס והצפנו לפארק וולס-גריי, בילינו שם יומיים. טיילנו ברגל במספר מסלולים וכמובן שלא ויתרנו על המפלים היפים.

פארק וולס גריי בריטיש קולומביה wells gray

שני טיפים על וולס גריי
• יש חניון קרוואנים נחמד משולב במסלול גולף בכניסה לפארק כ-30 ק"מ צפונית ל-CLEARWATER. שקט וסימפטי.
• ראינו 2 דובים שחורים!!! סעו אחה"צ על כביש הפארק בשעות שאין כמעט תנועה - החבר'ה פשוט מסתובבים ליד הכביש.

מוולס גריי התחלנו במסע חזרה, ביקרנו באתר הסקי וויסלר אליו הגענו מצפון בדרכי הרים מדהימות, גם הדרך לאורך הים חזרה לוונקובר מפתיעה ויפה.

את הדרך מוולס גריי לונקובר חזרה עשינו בניסעה בקרוואן דרך אתר הסקי וויסטלר אליו הגענו מצפון , בדרכי הרים מדהימות

לגבי המינהלות
איסוף והחזרת הקרוואן עברו חלק, השירות הקנדי היה טוב ויעיל.
הקרוואן שבחרנו, C25, מיטה זוגית מאחור ומיטה זוגית מעל הקבינה הספיק מעל ומעבר לשני מבוגרים ושני ילדים.
קנינו כסא תינוק בקנדה. הזמנו ללא כלי מטבח ומיטה, להפתעתנו מצאנו את כל הציוד ממתין לנו בקרוואן ללא חיוב (לאמיצים שרוצים לחסוך. במקרה הגרוע מבזבזים שעתיים קניות).

לסיכום – כיף, פונקציונלי ומומלץ!