שבוע בבריטיש קולומביה באוקטובר / עדנה ורן לשם (אם ובנה)

שלום רב לכל אנשי מוטורהום,
היה לנו טיול מדהים, קיבלנו שרות מצוין ללא שום תקלות.

להלן מסלול הטיול שלנו בבריטיש קולומביה

יום 1 - התחלנו אחה"צ מוונקובר ל-Harison Hot Spring. חנינו ליד מרינה קטנה.

יום 2 - לאחר כוס קפה  "עלית", רחצה בבריכה החמה של המקום + מקלחת טובה נסענו  ל-Kamloops, התקופה העונתית (אוקטובר) הייתה מדהימה, שלכת של כל הצבעים האפשריים בין צהוב לבורדו. את הלילה עשינו בקמפינג מקומי.

יום 3 - Nakusp היה מקום החניה הבא שלנו, כל הדרך עברה בעמק צר, אגמים גדולים ולצידם שרשרת הרים גבוהים שבחלקם שלג. ב-Adams Park עצרנו לראות את מסע הטלת הביצים של דגי הסלמון בנהר, צבע הסלמון בזמן זה אדום עם ראש ירוק.

יום 4-5 - היינו ב-Nelson וסביבתה, גם שם יש מעיינות חמים שהתרחצנו בהם. העיר עצמה נחמדה מאוד. רן, הבן שלי, גר ב-Harrop זאת הסיבה שבילינו שם יומיים, ובעצם זאת גם הסיבה לבחירת מסלול הנסיעה.

יום 6 - הגענו לחניית לילה ב-Olive, בנסיעה לאורך עמק של חוות חקלאיות, כרמים, יין טוב - טעמנו. גם פה היו הרבה אגמים ומרחבי מרעה. העיר פרוסה משני צדי אגם ענק (לידו הכינרת שלנו נראית "אגמון").

יום 7 - נסיעה ארוכה עם מראות נהדרים של יערות עד. חנית לילה בחניון ענק ליד נקודת ההתחלה בוונקובר.

יום 8 - החזרת הקרוואן, הייתה לנו הסעה לשדה התעופה, שם שכרנו אוטו קטן בכדי לנצל את היום האחרון בוונקובר.

לסיכום הייתה לנו חוויה בלתי נשכחת. מקווה לפגוש אתכם שנית.