טיול פסח בפארקים של יוטה ואריזונה ב-3 קרוואנים

משפחת רוזנר, משפחת מולה ומשפחת רבינוביץ'
אפריל 2021
התחלה וסיום בלאס וגאס

לפני שנה וחצי הזמנו את הטיול הזה. טיול קרוואנים בפארקים/קניונים של אריזונה ויוטה. ואז התחילה הקורונה וכל הפארקים נסגרו. אז דחינו את כל הטיול בשנה. דחינו את ההזמנות של הקרוואנים ואת ההזמנות לחניונים שניתן היה לדחות. את השאר חידשנו לפני מספר חודשים כהכנה לטיול המעודכן.
את ההזמנה של הקרוואנים עשינו דווקא דרך חברה ישראלית בשם מוטורהום ישראל. יצא שהמחיר היה זול יותר מאשר המחיר ישירות מול חברת Cruise America המקומית אז מומלץ לבדוק ולהשוות.
חלפו החודשים, חופשת האביב הגיעה ויצאנו לדרך, אנחנו (משפחת רוזנר) ומשפחות מולה ורבינוביץ' לטיול של 10 ימים.

מפת מסלול הטיול:

מפת מסלול

הטיול התאפיין בגמישות ושינויים בתוכניות שצצו תוך כדי הטיול בגלל אילוצים של קורונה, מזג אויר ועוד...
תוכנית מקורית
– Vegas - Zion - Bryce - Page/Lake Powell - Antelope - Grand Canyon - Vegas
תוכנית סופית - Vegas - Zion - Bryce - Moab - Grand Canyon - Vegas

מסלול הטיול

יום 1, 9.4
אחרי שנה של לימודים בזום בלבד (Google meets), חזר היום איתן ליום ראשון של לימודים (3.5 שעות) בבית הספר. הלימודים הם בשתי קבוצות, חלק מהילדים בכתה וחלק בזום. המורה לא זזה מהכסא שלה והילדים ב-6 feet apart. הילדים מתבקשים לעזוב את שטח בית הספר מיד ברגע שהלימודים מסתיימים... כרגע מתחילים ביומיים בשבוע ואמורים להרחיב ל-4 ימים. בכל אופן, חיכינו שיסיים את יום הלימודים (המתבגר סיכם את החוויה ב"היה כיף" ויצאנו לדרך, לכיוון לאס וגאס, שם נאסוף למחרת את הקרוואן.
את הלילה נעביר ב-Barstow, California שנמצאת שעתיים מוגאס. עם הפקקים של יום שישי הגענו תוך 7 שעות. איך גדעון אמר, "קפצנו מירושלים לאילת וחזרה אבל כמעט ולא הרגשנו את זה..." מדהים כל פעם מחדש...
ארוחה לא רעה במסעדת פיצות וסטייקים עם הרבינוביצ'ים ולינה במוטל קטן.

יום 2, 10.4
ארוחת בוקר "קורונה סטייל" במוטל, שזה אומר שאפשרו רק ל 5 אנשים להכנס לחדרון ולאסוף לתוך שקית נייר פרי, מאפין, יוגורט וכוס שתיה. בשעה 9 מסתיימת ארוחת הבוקר.
קוריוז קטן של חוויה אמריקאית טיפוסית: בחדר הייתה תמונה מדליקה של Route 66 שזו דרך מפורסמת שחוצה את ארה"ב ממזרח למערב ועוברת בעיירה הזו. בשעה 9:05 נגשתי אל הבחורה מהקבלה שבחדר הסמוך וביקשתי שתפתח שוב את החדר כדי  שאוכל לצלם את התמונה. היא ענתה בפנים חתומות שאי אפשר כי החדר סגור כי ארוחת הבוקר הסתיימה. מי סגר אותו? אלוהים? אבל מכיוון שכבר התרגלתי, "לחוקים באמריקה", לא ממש הופתעתי וויתרתי.

לאס וגאס, הצטיידות בוולמארט וקבלת הקרוואנים

אחרי שעתיים קלילות של נסיעה הגענו לווגאס. כאן פגשנו את משפחת מולה.
ארוחת צהריים עם כל המשפחות ואז בילינו שעה בוולמרט בהצטיידות במוצרי מזון לטיול. מלאנו יחד 3 עגלות אבל יצא יחסית זול. כנראה שילוב של וולמרט + נבדה.

3 קרוואנים בחניון של וולמארט בלאס וגאס

מכאן, 2 דקות לחניון הקרוואנים של חברת Cruise America. קיבלנו את ה-RV כולל תדרוך וחבילת מטבח שמסתבר שהייתה כלולה בהזמנה שלנו . בעיקרון מי שמגיע מהבית יכול להצטייד בכלים ולחסוך את העלות הנוספת.
חשוב להביא: מטאטא, סמרטוט ריצפה, מגבונים וכפפות כדי לחבר ולפרק את צינור הביוב. בנוסף, סבון ידיים, מגבות ידיים ומגנט שמחזיק את הטלפון עוזרים מאוד. גדעון התרגל לנסיעה ממש מהר, במיוחד היה מבסוט שהיה Cruise Control.

הפארק הלאומי Zion יוטה

כעבור שעתיים וחצי הגענו לחניון Zion Campground. מחברים בפעם הראשונה בטיול את הקרוואנים – מים, חשמל, ביוב. ההסברים שניתנו במשרד כשקיבלנו את הקרוואן היו מאוד טובים ומסתבר שאפשר להרכיב את הביוב בלי שום חוויות טראומטיות. תוך יום, החיבור והניתוק לקחו פחות מ-5 דקות וכל החששות התפוגגו.
העיירה עצמה מאוד חמודה עם מסעדות ומוטלים ציוריים. מי שמחליט להגיע לכאן ללא קרוואן בוודאי יהנה גם.

יום 3, 11.4
איך אומרים? "מתחילים הכי חזק ומכאן מגבירים"... התחלנו במסלול "הלוך חזור" שנקרא Narrows, אורכו 10 מייל. אנחנו עשינו 6 מייל.  מדובר במסלול הליכה במים (מי שלגים) שמגיעים בשיא העומק עד גובה החזה. ממש "נחל קיבוצים".
אל המסלול הגענו ע"י הסעה (שאטל) שיצא מהרחוב הראשי של העיירה (5 דק' הליכה מפארק הקרוואנים). בדרך עצרנו בחנות המטיילים Zion Guru לאסוף את החליפות המיוחדות להליכה במים כולל נעליים ומקל (תודה לאלינוש שסגרה לנו את הפינה). גדעון לא לקח חליפה ואומר שלמבוגרים, בעונה הזו, החליפות הן לא חובה. מה שכן, הוא השתמש בגרביים טרמיות מיוחדות למים כי הן מונעות שפשופים וקור ושכר נעלי טיולים להליכה במים כדי לא להרטיב את שלו. למדנו שיש חנות נוספת בהמשך הרחוב (ממש ממול לפארק הקרוואנים) שרק בה יש בגדים לילדים הקטנים (וגם למבוגרים) וגם מוציאה שאטלים. שמה Zion Adventure Company.
מקל הליכה (דומה למקל של מטאטא ומתואם לגובה של האדם, לא מקלות הליכה סטנדרטיים של  טיולים) הוא חובה כי יש אבנים ענקיות במים ואפשר בקלות ליפול.

יש להצטייד בחליפות מיוחדות ומקלות להליכה בתוך המים בפארק ציון

לגבי השאטלים - השאטלים החינמיים התמלאו מיד כשנפתחו להזמנות (ב-1 לחודש עבור ה-15) אז הזמנו שאטל דרך חנות המטיילים בעלות של 45 דולר לאדם.
כדאי לדעת שמדי יום, בשעה 5, נפתחת עוד אפשרות של הזמנת כרטיסים לשאטל. הם עולים 1 דולר בלבד לכרטיס. אבל הם נגמרים תוך שניות. בלי הגזמה. כשניסינו לבצע שתי הזמנות כאלה עבור יום המחרת (אפשר להזמין רק עד 8 כרטיסים להזמנה) משני טלפונים במקביל, הצלחנו לתפוס רק סט אחד לבוקר ב-9 וסט שני לשעה 1 מה שלא היה רלוונטי. בהמשך הערב נתנו את הכרטיסים למשפחה ישראלית אחרת שפגשנו במחנה.

מסלול הליכה בתוך מים בפארק הלאומי Zion במדינת יוטה

המסלול מקסים וסופר כיף. ההליכה עצמה לא הייתה קשה. נהננו מאוד! מתחילים בהליכה לצד הנהר. באיזשהו שלב עוברים להליכה שהיא ברובה במים אבל במים רדודים. באיזורים מסוימים המים הופכים להיות יותר עמוקים. בגלל שהשאטל חזר לאסוף אותנו ב-4 לא יכולנו להספיק לסיים את ההליכה ולהגיע עד ל-Wall Street שהוא המקום הצר ביותר בואדי בו המרחק בין קירות הסלע העצומים הוא הקטן ביותר.

מסלול narrows בתוך הנהר בפארק זיון

הליכה בתוך מי הנחל בפארק ציון

בדרך חזרה פתחנו לקטנים אבובים והשטנו אותם. חבל הוא חובה כי הסחף של המים לא מבוטל.
את הערב העברנו בכייף עם החבורה העליזה במחנה.
במסגרת התהיות על חווית ה-RV הסכמנו שלמי שלא אוהב Road Trips בגלל הצורך כל הזמן לארוז ולפרוק את הבית, הקרוואן פותר את זה. בנוסף תנאי קמפינג עם מדורה ועל האש אבל גם עם מקרר וגז לבישול + שירותים ומקלחת צמודים ולינה במיטה חמה מושך יותר מקמפינג באוהל, בעונה הזו של השנה.

יושבים בצוותא בקמפינג בפארק ציון יוטה

ערב חברתי עם גיטרה בקמפינג Zion National Park

יום 4, 12.4 - יום נוסף בפארק Zion
עזבנו את המחנה ונכנסנו עם הקרוואנים אל תוך ה-Zion פארק. ממש בהתחלה שלו יש מסלול בשם Watchman trail. מסלול של 3.1 מייל של עלייה יחסית מתונה על ההר, תצפית וירידה. חביב אבל אפשר לדלג.
בתחתית ההר חניה גדולה שמתאימה גם לקרוואנים. בסוף המסלול שוב נהננו מנפלאות הקרוואן כי בכמה דקות הכנו נקניקיות וסלטים ונהננו מארוחה טעימה על שפת הנחל.

ממצטלמים ומבלים על שפת הנחל עם ארוחה טעימה

בקרוואן גדעון גילה שהוא לא מוצא את הטלפון וחזר לנחל. שם מסתבר שהוא נפל ונח לו במים בערך כ-20 דקות. באופן קסם אחרי רבע שעה של אוורור במזגן – הטלפון, סמסונג גלקסי 10, חזר לתפקוד מלא. איזה כיף.

Bryce Canyon יוטה

מכאן המשכנו לכיוון ברייס קניון. עוברים במנהרה ובצד השני יש Overlook שאמור להיות יפה. מגיעים אליו בהליכה של 1 מייל. העניין הוא שבחניה של המקום אין מקום לקרוואנים וגם לא מצאנו חניה על הכביש באיזור, אז המשכנו ישירות למחנה בברייס. בדרך חלפנו על פני נופים משתנים ומרשימים כולל ה-Red Canyon. אולי עדיף היה לדלג על המסלול של הבוקר ב-Zion ולטייל כאן...

הכביש המוביל לברייס, טיול קרוואנים בפסח

Red Canyon בתוך פארק Zion
נופים באיזור של ה-Red Canyon בתוך פארק Zion

הגענו לברייס. הגענו בשעה 4 אחה"צ ומכיוון שהערב עוד צעיר נכנסנו לפארק עצמו ומיד חנינו ליד מרכז המבקרים.
משם לקחנו שאטל פנימי שעובר כל 12 דקות (חינם) לנקודה שנקראת Sunset point לתצפית מהממת על הקניון! משם הלכנו לאורך הקניון במסלולון שמגיע מה-Sunset ל-Sunrise. הצטלמנו בלי סוף במקום המהמם הזה (!) ומשם לקחנו שאטל חזרה אל החניון. מכאן בנסיעה קצרצרה אל המחנה.

תצפית sunset Point בפארק ציון

בברייס קניון

קר! כל כך קר שאת הערב העברנו בתוך הקרוואנים. קרוואן מבוגרים, קרוואן ילדים.
בשלב הזה הבנו שהתוכניות שלנו צריכות להשתנות כי ביום הבא צפויה רוח חזקה, מה שאומר שאת הסירות באגם פאוול, כדאי מאוד ורצוי לבטל...

ילדים בקרוואן

טיול פסח של 3 קרוואנים בפארקים של ארה"ב
חוויות מהקרוואן

יום 5, 13.4 - מסלול הליכה מקסים בפארק Bryce + שינוי מסלול...
על הבוקר התקשרנו לדחות ביום את הסירות באגם ויצאנו למסלול המקסים של Navajo loop trail.
רנג'רית נחמדה הסבירה לקבוצת מטיילים על הסיבות להיווצרות המגדלים המקסימים של הקניון הנוצרים בגלל ההתרחבות וההתכווצות התמידיים של האבנים בגלל החום ביום והקור בלילה.

Bryce_navajo_loop_trail

המסלול לא היה קשה מלבד העלייה בסוף עם רוח וחול. היה יפה מאוד!!!
כולנו נהננו מאוד מהנוף עוצר הנשימה שנראה כמו מגדלי חול שנוצרו על ידי ענק. ענק אומנותי ביותר שהשקיע בצבעים מרהיבים של חום, אדום, לבן וצהוב.

Navajo Loop Trail Bryce NP טיול בקרוואן בפארק הלאומי ציון

בינתיים התקשרו מהאגם שגם ביום המחרת תהיה רוח ומבטלים לנו את ההזמנה של הסירות. מיד גדעון נכנס לפעולה והוציא לפועל את אחת מהתוכניות החלופיות עליהן דיברנו ביום הקודם... בחודשים שלקראת הטיול, אופיר העלה אפשרות של הערכת המסלול ונסיעה למואב Moab (4.5 שעות נסיעה מה-Bryce). מכיוון שאז עוד התכוונו לעשות את קניון אנטילופ וגם תכננו על Page ו-Lake Powell, זה ירד מהפרק.
עכשיו כששתי האופציות האלה בוטלו (באנטילופ ניתן לבקר רק דרך סיור מאורגן והוא סגור כבר חודשים לרגל הקורונה...) התוכנית לנסוע למואב יצאה לפועל! אז סיימנו את המסלול בברייס ויצאנו לדרך למחנה ב-Silckrock Campground ב-Moab (ראיתי אח"כ שיש אתרים אחרים עם בריכה, אז כדאי לבדוק).
עוד אטרקציה חשובה לספר עליה, בדרך, עצרנו בתחנת דלק ובחור נחמד דיבר איתנו והתעניין בטיול בקרוואן. כשהתקרבנו לקרוואן ועידן ראה את הבחור הוא התרגש מאוד שמדובר ב-Jordan Matter שהוא יוטיובר ידוע עם 6.6M עוקבים. מיד וידאנו שלילדים יהיה תיעוד של האירוע המרגש.

הגענו עייפים לחלקה שהוזמנה בשבילנו. מישהו מקומי שגר באתר הזה בקרוואן משלו, שלא התאים לו שנישן סמוך אליו גרם לנו לעבור לחלקה אחרת.פינקתי את עצמי במקלחת חמה וארוכה במקלחות הסופר נקיות של המקום (בקרוואן המים החמים נגמרים תוך 6 דקות, אז העדפתי מקלחת ביתית על פני מקלחת צבאית) וחתכנו לישון מוקדם כי היינו עייפים.

מכייפים באקסטרים ב-Moab

יום 6, 14.4 - טיול רייזרים ATV במדבר של מואב, הארוחה שלא קרתה וה-Arches
האטרקציה הראשונה של היום, שזה היה החלום של אופיר והוזמן ע"י אורלי אתמול בדרך לכאן בנקודות המסויימות בכביש שבהן הייתה קליטה סלולרית... נסיעה במדבר ברכבי שטח (Moab Tour Company). אחרי שחרש את הארץ עם רנגרים, מואב נשמע כמו יעד ראוי.
המסלול היה יפהפה, עם הסלעים הענקיים והאדומים שלו! היה לי קשה להאמין איך הרכב הזה ממש יורד ועולה במדרגות של סלעים וכשאתה מגיע לסלע כזה אתה צריך פשוט להאמין שההרכב מסוגל לעבור אותו ואתה פשוט לוחץ על הגז ובאופן פלאי הרכב עובר... אני יודעת שיחסית למקצוענים בתחום עשינו מסלול פשוט (כחול), אבל בעיני, היתה רמה נהדרת של אדרנלין למרות שאני תמיד פוחדת ממקומות כאלה.
כל הילדים נהנו ממש. במיוחד מהנסיעות המטורפות של אופיר ואח"כ בסוף, בחלק המישורי כשנתנו להם לנהוג בעצמם...שששש...!!!

טיול רייזרים ATV במדבר של מואב באפריל, שלושה קרוואנים

מואב היא בירת רכבי השטח של ארצות הברית

היום זה יום העצמאות, אז בזמן שהצטערנו ששכחנו להביא איתנו דגל ישראל, בנינו דגל מאבנים, הילדים יצרו את המספר 73 אנושי.

ילדים

חזרנו למחנה שמחים מרוצים, עייפים ומאובקים. נהננו ממקלחות נעימות ואחרי שארגנו ארוחת צהריים מהירה, הלכנו לנוח לקראת פעילות הערב...
הייתה לנו הזמנה בשעה 6 לארוחת ערב של בוקרים ואחריה שייט עם מופע אורקולי (Sound and Light Show with Dinner). היה נשמע שווה אבל לצערנו, שוב בגלל רוחות, התקשרו להודיע לנו שהאירוע מבוטל.
מה עושים עכשיו? בגלל משהו שקראתי ביום הקודם באינטרנט היינו תחת הרושם שלא ניתן להכנס עם הקרוואנים לפארק ה-Arches שכל כך רציתי לבקר בו, אז כולנו חיפשנו דרכים להגיע ולטייל בפארק (חיסרון של קרוואן שהוא לא רכב+נגרר שניתן לנתק). כבר סגרתי על השכרת ג'יפ ב-300 דולר ליום המחרת אבל כשאורלי וגדעון אמרו שהם בעצם לא ראו שום מניעה לכניסה עם הקרוואן הצעתי שמכיוון שממילא אין לנו תוכניות להמשך הערב, שננסה כבר היום להכנס לטיול בפארק שנמצא כ-5  דקות נסיעה משם.

פארק הקשתות ארצ'ס Arches

איזו החלטה נהדרת! לפארק אפשר להכנס 24 שעות ביממה. הגענו ואפילו לא היה אף שומר בכניסה...

פארק ארצ'ס

נסענו ברחבי הפארק והתלהבנו מהנוף היחודי של סלעי הענק האדומים. כמו בעננים, כל סלע הזכיר צורה מיוחדת אחרת, לפעמים של חיות לפעמים של אנשים. ראינו מרחוק את ה-Double Arch ששמנו לעצמנו בתור יעד לטיול רגלי ביום המחרת והספקנו, לפני רדת החשכה, לראות עוד כמה קשתות כולל ה-Delicate Arch המפורסמת שמנקודת התצפית עליה נראתה קטנה והרבה פחות מרשימה מאשר בשלט עצמו. מרוצים מאוד חזרנו לעיר לארוחת ערב במסעדה איטלקית נחמדה. עד כאן. לילה טוב.

מצטלמים על רקע ה- Delicate Arch בפארק הקשתות

יום 7, 15.4
בטיול שהוא בסימן זרימה וספונטניות היו לנו אפשרויות רבות להמשך - לחזור לגרנד קניון, לפי התוכנית המקורית, לנסוע שוב ל-Page או להשאר באיזור ולנסוע ישירות לוגאס. החלטנו להמשיך בתוכנית המקורית ולחזור ללאס וגאס.
בבוקר רצינו לחזור לטיול רגלי ב-Arches אבל ידענו שאחרי 8 בבוקר הפארק מתמלא במבקרים ויש סיכוי שלא תהיה לנו חניה לקרוואנים. אז ניצלנו את הקרוואן בצורה מושלמת: במקום להעיר את הילדים, לחכות שיתארגנו, להכין ולאכול ארוחת בוקר וכו', יצאנו עם הקרוואנים בזמן שהילדים ישנים. בכניסה לפארק כבר התחיל להתהוות תור אבל הוא עדיין היה קצר אז נכנסנו במהירות (עדיין לא עמד אף שומר בכניסה) ומצאנו חניה בקלות. הכנו ארוחת בוקר והתרגשתי במיוחד לאכול אל מול הנוף הייחודי של ה-Double Arch.

קרוואן

תוך הליכה קצרה (קילומטר 1) הגענו אל הקשתות עצמן והילדים נהנו מהטיפוס אל ראש ההר. ואז, כשהגשם התחיל לזלוג, חזרנו חזרה אל הקרוואנים ונסענו לטיול קצר בעיירה החמודה.

קשתות

הצטיידנו באוכל לדרך ויצאנו למסע של 5.5 שעות אל החניון בגרנד קניון. הדרך ארוכה היא ורבה... הילדים התחלקו לקבוצות בין הקרוואנים והעבירו יחד את הדרך. עוד מעט נגיע...

גרנד קניון Grand Canyon

נכנסנו לפארק הענק והספקנו לתפוס עוד כמה צילומים לאור קרני השמש האחרונות...

שקיעה מרהיבה בגרנד קניון, טיול קרוואנים בארה"ב

גם כאן היה קר ובאופן מפתיע נאמר לנו שאסור להדליק אש אז ויתרנו על תפוחי אדמה במדורה והעברנו עוד ערב נפרד ילדים-מבוגרים בקרוואן. כיפאק להארי פוטר שמכשף את כל הילדים...
בשלב זה, משפחת רבינוביץ' עשתה סטייה קלה מהמסלול כדי לעבור בMonument valley. למי שמזהה מהסרט פורסט גאמפ

טיול בקרוואן נוסעים למונומנט וואלי

יום 8, 16.4 - גרנד קניון עד לאס וגאס
הגרנד קניון ענק ומרשים ביותר. בגלל קוצר הזמן וכי הבטחנו לילדים שסיימנו עם המסעות, בחרנו בדרך הפופולרית ביותר לחוות את המקום, שהיא הליכה סלולה על הטיילת סביב הקניון, ה-Rim trail. ראינו שיש מסלולים מאתגרים של 8 מייל לכל כיוון בירידה תלולה ואז עלייה אבל כאמור החלטנו לוותר על זה.

גרנד קניון

חוזרים ללאס וגאס

מכאן יוצאים ל-4 שעות נסיעה עד וגאס. בדרך החלטנו לא לעצור בספארי מקומי או ב Oatman) Ghost Town) ובמקום זה התרעננו בפיצרייה טעימה בעיירה חמודה ביותר בשם וויליאמס Williams, על כביש 66 ההסטורי.

טיול בקרוואן, כביש 66 ההסטורי, וויליאמס route-66

לאס וגאס. הגענו לפארק הקרוואנים של ה-Circus Circus. אחרי ארוחת סטייקים טעימה ב-Outback, נסענו קצת בעיר לראות את המלונות השונים. העיצובים השונים של המלונות, האורות והצבעים תמיד מרגשים בעיני.

יום 9, 17.4 - החזרת קרוואנים + יום בעיר
בבוקר פינינו והחזרנו את הקרוואנים. סה"כ 1300 מייל (שילמנו אקסטרה על מיילים מעבר ל-1000).
בשאר היום בילינו בלאס וגאס!

לאס וגאס

פארק המים של ה-Circus Circus היה אטרקציה נהדרת עבור הילדים. ארוחת צהריים במסעדה תאילנדית טעימה, Thai Paradise Restaurant היה אטרקציה לכולנו. חברים סיפרו שהילדים שלהם (בני 6 ו-9) נהנו בלונה פארק של ה-Circus Circus שיש שם גם לייזר טאג.
ביקרנו בתערוכה על ה-Titanic שהייתה ממש טובה בעיניי במלון Luxor. אהבתי שבכניסה כל אחד מקבל כרטיס של מישהו אמיתי שהיה על הספינה שמספר לנו מי הוא, מה גילו, באיזה "class" הוא היה וכד'. במהלך הביקור אנחנו לומדים על הבניה של הספינה, יום ההפלגה, והטביעה. מוצגים שם פריטים אמיתיים שנמצאו על הספינה כמו תכשיטים, כלי אוכל ועוד. אנחנו מטיילים במאין שחזור של הספינה ורואים דוגמאות לחדרים.
ביקרנו כמובן גם בחנות M&M וקינחנו בארוחת ערב במסעדת Burger של גורדון רמזי. תפריט קטן, בעיקר של המבורגרים, אבל היה טעים ומיוחד.

מוזיאון סוכריות m&m בלאס וגאס

לאס וגאס, תערוכת טיטאניק ומסעדה של השף גורדון רמזי

יום 10, 18.4
השיבה הביתה. חזרה רצופה של 7.5 שעות לאס וגאס-סניוול. חזרנו עייפים אך מרוצים מאוד.
תודה לחברים המהממים שלנו שהפכו את הטיול לחוויה בלתי נשכחת.