חוויה לא סטנדרטית בדרום מערב ארה"ב / משפחת רשף

הכל התחיל כמו כל טיול שיגרתי אחר: בחרנו יעד, לקחנו חופש מהעבודה, ארזנו מזוודות והופ...הגענו לחו"ל...

נראה פשוט וסטנדרטי אבל...הטיול הזה לא היה סטנדרטי בכלל.

זה התחיל כשהגענו ליוטה וטיילנו בעמק מלא בפסלים, לא הבנו עדיין שאנו נמצאים בעמק קסום, התיישבנו לאכול כשבסיומה של הארוחה נפלה עלינו תרדמה עמוקה. בערך ב-4 בבוקר התעוררנו להבזקי אור אדומים וכתומים וכשפקחנו את עינינו, היה נדמה שכל העמק הקסום הזה מלא בחיות. מצאנו את עצמנו עדים לתופעה מדהימה של זריחה בעמק הקסום, שם על גדות הנהר התגודדו עשרות חיות ושתו ממי הנהר...התעוררנו מהחלום  ומצאנו את עצמנו בזריחה בתוך
ה-Monument Valley מפארק הקרוואנים המדהים. יצאנו עם חצובה ומצלמה ולא הפסקנו לצלם.

המשכנו משם ליער עבות. שעות אחר הצהרים הוסיפו לאווירה המיוחדת. אט אט הגיעה שעת בין הערביים, יצאנו כולם למשחק יאצי סוער.
אבא שקד על הכנת המדורה לארוחת ערב, רוני כבר הכינה את מקלות המרשמלו המפורסמים והתחילה לשפד, היה נדמה כי זה הולך להיות ערב שקט וטעים.
לפתע גלי קראה לי והראתה לי שלט. בשלט היה כתוב שאתמול נראה דוב לאחרונה בדיוק באזור שלנו! החלטנו הפעם לא להירדם ולחכות לדוב הנחמד. פעם אחת בחיים אפשר לראות דוב שחור קטן לא בגן חיות, לא נחכה?! חיכינו וחיכינו...בינתיים נשכבנו כולם במיטה אחת וצפינו בסרט. כשהתעוררנו מצאנו את עצמנו עם מצלמה ביד ובלי אף דוב...

נסענו ונסענו, חושך ועוד חושך, המדבר השתרע על אלפי קילומטרים, נדמה כאילו הלכנו לאיבוד בחולות עצומים. זה הרגיש מוזר, השתרר שקט מוחלט...כעבור 200 קילומטרים, התחלנו לראות הבזקי אור, האור הלך והתחזק, השקט המוחלט התחלף בקולות מוסיקה רועשים... לאס וגאס!!
אז נכנסנו עם הקרוואן ל-Strip, למסיבה שלא נגמרת, המוני אנשים חוגגים שרק העצימו את הניגוד שבין הטבע הפראי לחוויה של מסיבה ענקית. כל יום הרגיש כמו מסיבה, הולכים לישון מאוחר וקמים מאוחר, ריקודים מופעים ומלונות מפוארים וגם איך אפשר בלי קניות קניות קניות – איזה כיף.

קרוואן

אז עם המון חוויות חזרנו לטבע, בהתחלה חוצים את המדבר, אחר כך עמקים ולבסוף יערות עצומים שבישרו על המחר היערות רק החלו להיות מפתיעים יותר ויותר. הכל סביבנו היה ענק ומרשים, הצמרות היו כל כך גבוהות שלא הצלחנו לראות את הקצה שלהן. העמסנו תרמיל על שכם והתחלנו לצעוד, היער נעשה סבוך יותר ויותר, גזעים כרותים עצומים נקרו בדרכנו, עברנו בתוך עצים ענקיים, זה כאילו נכנסנו למדינת ענקים והרגשנו עצמנו כגמדים. הבנו שהגענו לשמורת הסקוייה המרשימה שם עצי הענק מגמדים את שאר הטבע.

חזרה לטבע כביש מס' 1 זימן חוויה מיוחדת, נסענו בכבישים מפותלים ונחשפנו לנוף פראי, שזור במפרצי ים מצוקיים. הגענו עד סן פרנסיסקו, ישבנו על המים, שמענו את אריק אינשטיין. הגענו לחנות בוטיק מיוחדת, קינחו בארוחת ערב משובחת בשכונת סלסליטו ובערב התקבצנו בקראוון וצפינו בסרט: 'הבריחה מאלקטרז'. הסרט הוסיף לחוויה בסן פרנסיסקו מימד מסתורי ואפל. החנינו את הקראוון מחוץ לסן פרנסיסקו ולמחרת בבוקר חזרנו אליה ונפגשנו בצבעוניות האנושית המרכיבה את העיר. בין צ'יינה טאון לאיטליה הקטנה, רציפי הנמל והשווקים המיוחדים, מצאנו את עצמנו שוב ושוב בחוויות מרתקות.

עץ סבוך

חווית הטיול אפשרה לנו להרגיש הכי בבית שאפשר, לתת לכל אחד מאיתנו את המקום שלו והשקט שלו בתוך הקרוואן. הצלחנו להגיע ולהתמזג עם הטבע בצורותיו השונות ובעיקר הצלחנו להכיר סוגים שונים של אנשים. הטיול תם אך לא נשלם ואנחנו עוד נחזור!!