פסיפיק

אוקטובר 2010
התחלה בקיירנס וסיום באליס ספרינגס

שלום לצוות מוטורהום,
חזרנו אחרי 4 חודשי הנאה גדולה.
טיילנו כחודש וחצי עם הקראוון באוסטרליה וגמענו כ-10000 ק"מ. הקראוון היה מצויין. הדגם שבחרנו היה נוח מאד ואני חייבת לציין לטובה את הצוות החביב בקיירנס. בסבלנות הם ליוו אותנו והדריכו. קיבלנו כל מה שהזמנו ונהננו מכל רגע. מאוסטרליה המשכנו לניו-זילנד להמשך מוצלח של הטיול.

ההכנות
אחרי כמה חודשים של למידת החומר והתייעצויות חוזרות עם שירלי ואבי יצאנו לדרך ב-10.10.2009 לשלושה וחצי חודשי טיול באוסטרליה וניו-זילנד.

המסלול
את הטיול התחלנו בקיירנס (Cairns) שבאוסטרליה שם לקחנו את הקרוואן. בגדול תכננו לצאת מקיירנס דרך החוף מצפון מזרח אוסטרליה, דרך הבלו מאונטנס, סידני, מלבורן, הגרייט אושן רואד, אדלייד ודרך המדבר להגיע לאולורו (איירס רוק). הערכה היתה 8000 ק"מ. בפועל עברנו 10,000 ק"מ.

הקרוואן
אני חייבת לציין את הנוחות הרבה שהיתה לנו בדגם הקארוון שבחרנו ואת היותו אוטומטי. דגם Spirit 2 Deluxe עם שירותים ומקלחת. הקרוואן היה מרווח מספיק ל-2 אנשים מבוגרים. היו בו גז, מיקרו, כלי מטבח, שרותים ומיטה נוחה. היה נוח מאוד להתנייע איתו. את הקרוואן החזרנו באליס ספרינגס.

חניונים
המסלול היה מגוון ומענין מאוד. השתדלנו ללון בקמפים של Big 4  שתמיד היו נקיים וממוקמים במקום טוב באמצע. אולי זו הזדמנות להמליץ דווקא על 2 קמפים שלא שייכים ל-Big 4 ומאוד נהנינו. אחד ממוקם ב-Toora ושייך ל-Top Tourist. נמצא לא רחוק משמורת Wilsons Promontory שבמדינת ויקטוריה (שמורה מאוד מומלצת). השני נקרא Kennet River לא רחוק מ-Lorne בגרייט אושן רואד. בקמפ זה אפשר לראות מקרוב קואלות, קנגרו וציפורים יפות. כמובן שיש גם השלכות ותובנות, במיוחד לגבי המדבר. הדרך ארוכה ולא תמיד מענינת אבל בסה"כ מאוד נהנינו.

אחרי 48 ימים עזבנו את אוסטרליה בדרכנו לניו זילנד. בניו זילנד נסענו ברכב פרטי. התחלנו באי הצפוני וטיילנו כשבועיים  והמשכנו אל האי הדרומי לעוד 35 ימים. הנופים, המים, השקט והיופי בלתי נשכחים. ההספק היה גדול.

ושוב, תודה לשירלי, לאבי ולכל הצוות על הטיפים והיחס הנהדר.