טיול סוכות באוסטריה, סלובניה ואיטליה / משפחת אלי

הרכב: טיול משפחתי
אוקטובר 2008
התחלה וסיום במינכן

לצוות מוטורהום קודם כל תודה על הטיפול המסור והמקצועי.
אנחנו מצרפים רשמי מסע עם תמונות לשימוש מטיילים אחרים.

יום 1 (08.10)
אחרי לילה מתיש נוסעים במונית לאסוף את הקרוואן בתחנה במינכן, לא מומלץ ברכבת יש הרבה הליכה לתחנה. נסיעה לכוון אגם פרין בגרמניה, שם ישנו בקמפינג. בהמשך נגלה שקמפינג הוא לא מצרך נפוץ בעונה זו, הם נסגרים ב30.9.

יום 2 (9.10)
נסיעה לכוון אניף, אוסטריה ביקור בארמון הלבורן מופע מדהים של מזרקות, לקראת הצהריים נסיעה לזלצבורג. חנינו בכניסה לעיר ולקחנו אוטובוס. לקראת הערב לינה בקמפינג סבסנט גיליגאן על גדות אגם, רק אנחנו היינו בקמפינג בדד.

יום 3 (10.10)
טיול בוקר בכפר סנט גיליגן, שתינו קפה ושטרודל במאפיה היחידה בכפר. בדרך עצירה ברכבת הרים לילדים. כמובן שהם עלו פעמיים. נסיעה למערת המלח בהאליין, מעניין מאד, גולשים פנימה במיגלשה וההסבר מרתק. לקראת ערב חיפוש מתיש של קמפינג כולם סגורים ומסוגרים ישנו בתחנת דלק עם נהגי המשאיות.

יום 4 (11.10)
נסיעה למערת הקרח WERFEN. העליה מאד ארוכה למערה לקחת בחשבון יום שלם. במערה בפנים מדהים ומרתק. מצאנו קמפינג נטוש. בבוקר בעלת הבית עשקה אותנו, לקחה 40 יורו לילה בלי  לתת כלום.

יום 5 (12.10)
נסיעה לסלובניה דרך מעבר הסוצ'ה - מעבר מדהים רק למיומני נהיגה. פגשנו רק ישראלים בדרך. שם אין בעיית קמפינגים לנו בקמפינג על גדות הנהר שוב לבד עם נוף מדהים.

יום 6 (13.10)
נסיעה לאורך הסוצ'ה עד לאגם בוהיני, טיול רגלי לאורכו לינה בקמפינג קטן ונטוש.

יום 7 (14.10)
ביקור במפלי סוויצ'ה, בילוי באגם בוהיני, השכרת אופניים ורכיבה לאורך הנהר, ארוחת צהרים פיצה מדהימה בבוהיני, ניעה לאגם בלד לינה בקמפינג בלד. מומלץ, חמישה כוכבים...

יום 8 (15.10)
טיול בגשרי עץ בקניון וינטגר, מסלול מדהים. נסיעה ללובליאנה ובילוי עד הערב ברחובות העיר. לינה בקמפינג ליד מערות הנטיפים פוסטוגנה. היה שוב ריק ונטוש בקמפינג, לא נעים...

יום 9 (16.10)
ביקור במערת נטיפים, היא די יקרה והסיור מהיר ולא ברור. נסיעה לוונציה - הגעה בצהריים יש חניון מיוחד לקרוואנים שניתן להתחבר לחשמל. שיטוט ברחובות המדהימים, אכלנו במסעדה על גדות המים מאד יקרה... עוגה ב-12 יורו. ישנו בחניון מותשים.

יום 10 (17.10)
נסיעה לכוון קורטינה באיטליה נסיעה דרך טרוויזיו שם קנינו בסופר ענק עוף בגריל ואכלנו בחניון של הסופר. הגעה לקורטינה, עיירה איטלקית מדהימה עם נוף מדהים. שם מצאנו קמפינג נחמד בקלות.

יום 11 (18.10)
בילוי בוקר בקורטינה. חובה לשתות קפה ולאכול עוגות במאפיה. נסיעה לאינסבורג, אוסטריה. טיול בעיר. לינה בקמפינג מדהים ליד העיר, 5 כוכבים.

יום 12 (19.10)
נסיעה לכוון מינכן, לינה בקמפינג ליד מינכן.

יום 13 (20.10)
בילוי יום שלם במינכן. נסיעה מהקמפינג באוטובוס ומטרו. לא סימפטי בלילה לחזור, אולי כדאי לקחת את הקרוואן לעיר במקום ללכת בחשכה לקמפינג...

יום 14 (21.10)
נקיון והתארגנות לחזרה. מאד מומלץ לארוז מצעים בשקיות ואקום ולשאוב, כך חוסכים השכרת מצעים יקרה.

לסיכום
בסך הכל לא נסענו הרבה. המסלול מדהים.
יש לקחת בחשבון שזו לא העונה באירופה ללינה בקמפינגים. קר, מבודדים והרבה פעמים הקמפינגים סגורים.