תנאים כלליים

תנאים כלליים

ITA3 / Group A
מחירים | תנאים

 תנאים כלליים - איטליה 3

הזמנות ותשלומים

הזמנה בתוקף רק לאחר אישור בכתב מהספק המקומי.

ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב מסוים.

עם אישור ההזמנה נדרשת מקדמה בש"ע ל-30% מסה"כ ההזמנה, מינימום 200 אירו. המקדמה תיגבה בשקלים בכרטיס אשראי ישראלי ויזה או ישראכרט.
יתרת התשלום תועבר למוטורהום ישראל עד 66 יום לפני איסוף הרכב. אמצעי תשלום: כרטיס אשראי, העברה בנקאית, צ'ק או מזומן.
על תשלום במזומן במטבע חוץ תחול עמלת הפקדה בבנק בגובה 1%
להזמנות מתחת ל- 66 יום, נדרש תשלום מיידי בכרטיס אשראי עם אישור ההזמנה.

 

מינימום ימי השכרה

מינימום השכרה בקיץ (15 ביולי- עד 31 באוגוסט) הינו 10 ימים.

בשאר התאריכים המינימום הינו 7 ימים.

היום הראשון להשכרה והיום האחרון להשכרה נחשבים שניהם במנין הימים בלי קשר לשעות האיסוף וההחזרה

 

דמי ביטול

66 יום או יותר לפני יום האיסוף: 30% מסה"כ ההזמנה, מינימום 200 אירו. (המקדמה)

65-36 יום לפני האיסוף: 55% מסה"כ ההזמנה

35 יום או פחות לפני יום האיסוף: 100% מסה"כ ההזמנה

* בכל מקרה של ביטול הזמנה ייגבו דמי טיפול בסך 50 אירו בנוסף לדמי הביטול.
* הודעת ביטול תתקבל בכתב בלבד ובשעות פעילות משרדי מוטורהום ישראל.

דמי הביטול מחושבים לפי הסכום הכללי של ההזמנה ללא הנחות במידה וניתנו.
במקרה של קיצור תקופת ההשכרה או שינוי תאריכי ההזמנה לעונה זולה יותר, במקרה של ביטול הזמנה יחושבו דמי הביטול לפי ההזמנה המקורית או לפי הגבוה מבין השניים. ביטול והזמנה מחדש אפשריים רק בתוך אותה שנה קלנדרית ובכפוף לאישור מספק הרכב.
דמי הביטול נקבעים  ע"י חברת ההשכרה בחו"ל. במקרה של ביטול הזמנה תוך 14 יום מיום ביצוע ההזמנה, יגבו דמי הביטול ישירות ע"י חברת ההשכרה בחו"ל, ומוטורהום ישראל תגבה דמי טיפול עבור הייעוץ שניתן עד לביצוע ההזמנה.


ביטוח נוסעים כנגד דמי ביטול

מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים כנגד דמי הביטול מרגע ביצוע ההזמנה. פרטים באתר מוטורהום.

 
שינוי הזמנה לאחר שההזמנה אושרה

ניתן לבצע שינוי בהזמנה לאחר אישורה, עד 46 יום לפני יום האיסוף וזאת בכפוף לזמינות הרכבים.

דמי הביטול נכנסים לתוקף בכל מקרה מרגע אישור ההזמנה המקורית, ללא קשר לשינויים שיבוצעו.

כל שינוי מההזמנה המקורית יחויב בתוספת 25 אירו.
קיצור ימי השכירות או הפחתת פריטים מההזמנה לאחר התשלום המלא אינם מזכים בהחזר כספי.
שינויים מהותיים כמו: שינוי שם הלקוח, שינוי גודל/סוג הרכב, שינוי תחנה, שינוי תאריך האיסוף או ההחזרה ייחשבו כביטול הזמנה ויחייבו הזמנה מחדש.

 

דרישות מהנהג

גיל המינימום הנדרש לשוכר או לנהג הנוסף הוא 21 שנה ובעל רשיון בתוקף שנתיים לפחות, גיל המקסימום הוא 70 שנה.

חובה על כל הנהגים ברכב להצטייד ברשיון ישראלי המתאים לסוג הרכב ובנוסף לרשיון בינלאומי המתאים לסוג הרכב.

אין תוספת תשלום עבור נהג/ים נוסף/ים, אולם רק נהגים שיירשמו בחוזה השכירות מורשים לנהוג ברכב. יש לספק את פרטי כל הנהגים כולל שם וכתובת והשוכר הוא הנושא היחיד באחריות כלפי החוזה.

על השוכר להציג בתחנת איסוף הרכב רשיון נהיגה ישראלי בתוקף , רשיון נהיגה בינלאומי , דרכון בתוקף וכן כרטיס אשראי בינלאומי ויזה או מסטרכארד להפקדת דמי הביטחון.

 

דמי בטחון

על השוכר להפקיד דמי ביטחון בסך 1400 אירו בעת איסוף הרכב באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי בלבד - ויזה או מאסטרכרד. בעל הכרטיס חייב להיות השוכר הראשי.
החברה אינה מקבלת כרטיסי אשראי מסוג דיינרס או אמריקן אקספרס, כרטיס דביט, כרטיסים נטענים למיניהם וגם לא מזומן או המחאות.

הרכב לא יימסר מבלי ששולמו דמי הביטחון.
חשוב: כתנאי למסירת הרכב על השוכר להציג: דרכון לזיהוי, רשינות נהיגה בתוקף (ישראלי ובינלאומי), וכרטיס אשראי בינלאומי ויזה או מסטרכארד בתוקף שעליו פרטי חשבון הבנק של השוכר הראשי.
מזומן, המחאות או כרטיסים אחרים לא יתקבלו.

לאחר החזרת הרכב ללא נזקים או תביעות נוספות כמו קנסות תנועה, קנסות חניה, יוחזרו דמי הביטחון לחשבון כרטיס האשראי. תיקונים או תשלום קנסות יקוזזו מדמי הביטחון.

חשוב:  דמי הביטחון מוחזרים לחשבון כרטיס האשראי של הלקוח, בדרך כלל עד שבועיים לאחר החזרת הרכב. דמי הביטחון אינם נושאים ריבית וכפופים לשינויים והפרשי שערים בין השקל לאירו.

לא יינתן החזר בגין הפרשים הנובעים משערי מט"ח הנגבים ע"י חברות האשראי.

 

איסוף והחזרה

ניתן לקבל ולהחזיר את הרכב בשדות תעופה באיטליה בתוספת תשלום, בימים שני-שישי בין השעות 9 בבוקר - 6 בערב, ובשבת בין השעות 9-11 בבוקר בלבד.

איסוף ו/או החזרה בימי ראשון וחגים אפשרי בתיאום מראש ובתוספת תשלום של 80 אירו.

 

 

ימי האיסוף וההחזרה ייחשבו כיום השכרה כל עוד לא עברו 24 שעות.

ימי ושעות איסוף והחזרה:

רומא: שני עד שישי בין השעות 15:30-18:00 / 09:30-12:30
מילנו: 
שני עד שבת בין השעות 15:00-18:30 / -09:00-12:30 

ונציה / טרביזיו /קנובה, שני עד שבת-   שני-שישי: בין השעות 14:30-18:30/ 08:30-12:00  שבת: 08:00-12:00

בימי ראשון ובחגים ניתן לאסוף ולהחזיר רק באישור מיוחד ובתוספת 80 אירו לכל יום חריג.

 

חגים 2017

1 לינואר

6 לינואר

16-17 באפריל

25 באפריל

1 במאי

2 ביוני

15 באוגוסט

1 בנובמבר

8 בדצמבר

25-26 בדצמבר

 

נוהלי איסוף הרכב -

עם ההזמנה יש לספק את פרטי הטיסה וכן מספר טלפון סלולרי לתיאומים.

הרכב ממתין למאחרים 90 דקות בתחנה (למעט אם הוסכם אחרת).

על השוכר הראשי ושאר הנהגים, להציג רישיונות (ישראלי ובינלאומי) ,דרכונים וכן למסור כרטיס אשראי לצורך דמי הבטחון.

יש לקחת בחשבון לפחות שעה להסברים והדגמות על השימוש במוטורהום (מומלץ להביא נייר וכלי כתיבה).

בגמר התהליך יידרש השכור הראשי לחתום על חוזה השכירות וטופס שחרור ובזאת הוא מאשר כי הרכב על ציודו נמסרו לשביעות רצונו.

חשוב!

זמן ההדרכה נועד לכם ולטובתכם.

על מנת למנוע אי נעימויות וויכוחים בעת החזרת הרכב, מומלץ מאוד לפני החתימה על  החוזה, לערוך בדיקה יסודית של הרכב מבחוץ ומבפנים (כולל הגג ותחתית הרכב) בנוכחות נציג החברה. במידה ומצאתם ליקוי, תקלה או חלק שחסר- יידעו את הנציג וציינו זאת בכתב. בדקו כי הרכב נמסר לכם נקי ולפי התנאים (דלק, גז, מים) וכי כל הציוד שהזמנתם נמצא ותקין.

נצלו את הזמן על מנת לשאול שאלות ולקבל מידע: היכן הסופרמרקט הקרוב, תחנת דלק, חניון קמפינג קרוב וכדומה.

עיברו על כל המערכות (חימום, מיזוג, מקרר, תנור, צינורות המים למילוי וריקון, כבל חשמל, מערכת בקרה וכדומה) וודאו כי הנכם יודעים היכן נמצא כל פריט וכיצד מפעילים אותו בטרם תצאו לדרך. 

 

דחייה במועד איסוף הקרואן
במקרה שהלקוח יודע שיאחר לאיסוף הרכב עליו להודיע מיידית לחברת ההשכרה ובכל מקרה לא יאוחר מ 24 שעות לאחר מכן, כך שחברת ההשכרה תוכל לארגן את החזרת הרכב בצורה הטובה ביותר בהתאם לנסיבות העיקוב וזאת תוך גביית ההוצאות הנלוות אם ישנן, מהלקוח. 

 

נוהלי החזרת הרכב:

חשוב - הרכב יוחזר עם מיכל דלק מלא, מיכלי מים ושירותים מרוקנים ונקיים, יש להשאיר את פתחי המכלים פתוחים

במידה והרכב יוחזר כשאינו נקי מבפנים, יחול קנס בגובה של מינימום 100 אירו

במידה והרכב יחזור כשמכלי המים והשירותים אינם מרוקנים, יחול קנס בגובה של עד 100 אירו.

בזמן החזרת הרכב, על הנציג בתחנה לחתום על  טופס המאשר את החזרת הרכב. ללא חתימת הנציג, כל ההוצאות יחולו על השוכר, במיוחד אם הרכב הושאר בתחנה מחוץ לשעות הפעילות.

חברת ההשכרה רשאית להשתמש בכרטיס האשראי של הלקוח לכיסוי כל פגיעה או נזק שיתגלו ברכב בעת החזרתו או תוף 48 שעות מהחזרת הרכב ואשר לא הופיעו בדו"ח בעת איסוף הרכב.
במיד הומד המהירות נשבר על הלקוח להודיע לחברה מידית, אחרת יחויב השוכר בסכום ש"ע ל-400 ק"מ עם החזרת הרכב עם מד שבור ללא דיווח .

 

החזרה מוקדמת
לא יינתן החזר בגין החזרה מוקדמת או אי ניצול ימי השכרה.

 

הארכת השכירות תוך כדי הטיול

אם לקוח מעוניין להאריך את משך ההשכרה עליו לבקש אישור מחברת ההשכרה בהתראה של יומיים לפחות לפני מועד ההחזרה המקורי. אם לא ניתנה התראה כזו, חברת ההשכרה רשאית לפנות לדווח למשטרה על רכב נעדר והלקוח יישא בהוצאות.

החזרה מאוחרת

במידה שחל איחור בהחזרת הרכב לא משנה מאיזו סיבה, על הלקוח לעדכן את חברת ההשכרה. באם זה מתאפשר לה, חברת ההשכרה תאשר החזרה מאוחרת לפי תנאים חדשים של המחירון בתחנת ההשכרה וישולם שם.

במקרה של החזרה מאוחרת מעבר לשעה וליום שנקבעו, הלקוח יחויב בשווי ערך של פי ארבע מעלות יום השכרה עבור כל יום או חלק מיום שחרג מעבר למוסכם בחוזה. במידה וזמן ההחזרה אינו תואם את הזמן המופיע בחוזה, לא יחולו עוד יחסי שוכר-משכיר כמופיע בחוזה.

במקרה של תביעות שיגרמו לחברה או מצד השוכר הבא בתור, עקב החזרה מאוחרת- השוכר ישא במלא האחריות וההוצאות.


טיסות חזרה ביום ההחזרה:

החזרת הרכב עשויה להתארך יותר מן הצפוי. משום כך מומלץ לא לקבוע את החזרה בטיסות בוקר, אלא משעות הצהרים ואילך. יש לקחת בחשבון התייצבות בשדה התעופה לפחות שעתיים וחצי לפני טיסה וכן זמן הגעה לשדה.

 

כיסוי ביטוחי

מחיר ההשכרה כולל ביטוח מקיף , ביטוח צד גימל וביטוח נזק לרכב עם השתתפות עצמית עד 1400 אירו לאירוע ,

ביטוח כנגד שריפה, גניבה ונזקי טבע עם השתתפות עצמית בסך 10% מערך הקרואן (בדר"כ לא יותר מ-3000 אירו השתתפות עצמית).

על השוכר תחול השתתפות עצמית עד 1400 אירו לאירוע בכל מקרה של נזק שיגרם לרכב במהלך תקופת ההשכרה.

במקרה של גניבת הרכב, גניבת הציוד בו בחלקו או במלואו ובמקרה של שריפה או תאונה, חובה על הלקוח לדווח לחברת ההשכרה תוך 24 שעות במייל או בפקס אחרת הלקוח ישא באחריות המלאה לנזקים או האובדן.

במקרה של גנבת הרכב חובה על הלקוח להחזיר את המפתח לחברת ההשכרה אחרת הוא ישא בעלות ערכו המלא של הרכב.

במקרה של אובדן חפצים על הלקוח למלא הצהרה בנוגע לתאונה ועדיף גם להחתים את צד גימל. בכל מקרה של תאונה על הלקוח לקרוא למשטרה ולוודא שהדו"חות וההצהרות מלאים לחלוטין כולל הצהרת עדים ופרטים מלאים של הרכבים המעורבים כולל לוחיות זיהוי. על הלקוח להשאיר אצלו עותק של ההצהרות והדו"חות מהמשטרה ולשלוח אותם לחברת ההשכרה עד 48 שעות מזמן האירוע. במקרה שהלקוח נמצא אשם בתאונה, הוא יחויב בעלות יום השכרה של הרכב עבור כל יום שהוא מושבת לשם התיקונים (יום ההשכרה מחושב לפי מועד הנסיעה).

 

לא יחול כל כיסוי ביטוחי במקרים הבאים:

השימוש בקרוואן הוא למטרת נופש וטיול בלבד. חל איסור מוחלט להשתמש ברכב למטרות אחרות, תחרויות, אירועי ספורט, מבחני רכב מכל סוג או להובלת חומרים דליקים, רעילים או מסוכנים או לבצע כל פעולה אחרת המהווה עברה על החוק, או כל שימוש אחר שמנוגד לחוזה, במיוחד באזורים שאינם מיועדים לנהיגה.

הפרת תנאי החוזה, נזק שנגרם כתוצאה מהזנחה או רשלנות מצד הנהג, שימוש לא נכון , נהיגה באזורים אסורים או בדרכים שאינן סלולות, נהיגה תחת אלכוהול או סמים, נהיגה תחת עייפות או חוסר עירנות של הנהג, ביצוע עבירות תנועה

כולל עבירות מהירות, כמו כן אין כיסוי לנזק שנגרם לחלקו העליון של הרכב או לפרגולה במקרים של אי ציות לחוקי תנועה כגון התעלמות משלטי הגבלת גובה, גשרים , מנהרות, נסיעה לא זהירה לאחור. נזק שנגרם כתוצאה מנהיגה ע"י נהג שאינו מורשה לנהוג ברכב ע"פ תנאי החוזה, שימוש ברכב שלא למטרה שלמענה נשכר וכיוצ"ב.

הכיסוי הביטוחי לא כולל תקלות בצמיגים, ברדיו, בזכוכיות, במגני הרוח, בחלקים פנימיים של הקרואן, נזקים שנגרמו מקפיאת מערכות, נזק/גניבה של חפצים אישיים. מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים ומטען בישראל טרם היציאה מהארץ.

כל הפרה של אחד מהסעיפים הנ"ל ייחשב כהפרה של חוזה השכירות .

 

אחריות ותחזוקה

על השוכר לדווח לתחנת ההשכרה מיידית בכל מקרה של נזק או תקלה מכנית שנגרמו לרכב או לציוד במהלך תקופת השכירות. באחריות השוכר לנהוג ברכב בזהירות, לבדוק שמן מנוע, נוזלים, לחץ בצמיגים ורמת התחממות של הרכב בכל תדלוק , לשמור על חימום כנגד קיפאון בטמפרטורות נמוכות. במידה ויש צורך לבצע טיפול שמנים יש להביא קבלות על שם חברת ההשכרה וזו תחזיר את הסכום לשוכר.

נזקים שייגרמו מהזנחה בדרך תפעול הרכב ואחזקתו הם באחריות הלקוח.

כמו כן באחריות הלקוח לוודא כי הרכב יהיה נעול כראוי.

הלקוח יישא באחריות המלאה לכל נזק שייגרם בזמן נהיגה של נהג שאינו מורשה, כלומר ששמו לא הופיע בחוזה ההשכרה כנהג או שגילו אינו עומד בתנאי החוזה.

באחריות הלקוח לשלם קנסות תנועה וחנייה, אגרות כבישים. חברת ההשכרה רשאית להשתמש בכרטיס האשראי של הלקוח לתשלום קנסות שלא שולמו ע"י השוכר שיגיעו לידיה לאחר תקופת ההשכרה.

הסברים על אופן אחזקת הרכב  ותפעולו ניתנים בעת איסוף הרכב.

 

קנסות על נקיון / קנסות תנועה

רכב שיוחזר כשאינו נקי מבפנים יחויב בדמי ניקיון  בסך  של מינימום 100 אירו

רכב שיוחזר כשמכלי המים והשירותים אינם מרוקנים יחויב בסך של עד 100 אירו

חברת ההשכרה תיגבה 30 אירו דמי טיפול בכל מקרה של קנס בגין עבירת תנועה או קנס בגין אי תשלום כביש אגרה וזאת בנוסף לקנסות עצמם.

 

דלק , גז והוצאות שוטפות

עלויות תפעול נורמליות שוטפות ודלק הן על חשבון הלקוח.

הרכב יימסר עם מכל דלק מלא ויוחזר עם מכל מלא.

רכב שלא יוחזר עם מכל דלק מלא יחויב בתשלום עבור לפי מחיר השוק + 30 אירו דמי טיפול עבור מילוי המכל.

הרכב נמסר בדר"כ עם מכל גז ראשון מלא ומכל שני מלא חלקית. מילוי גז במידה ונגמר, היא באחריות הלקוח ועל חשבונו. 

 

תיקונים

בכל מקרה של תקלה, נזק או בעיה בתפעול מערכות ברכב או בציוד, חובה על הלקוח לדווח לתחנת ההשכרה תוך 24 שעות. קו סיוע טלפוני פועל בשעות היום בימים שני-שבת.

* ניתן לבצע תיקונים הכרחיים ללא אישור עד סכום של 150 אירו.

* לתיקונים מעל 150 אירו נידרש אישור מראש ממרכז שירות הלקוחות באמצעות קו הסיוע הטלפוני. לא יינתן כל החזר כספי מבלי שנרשמה פנייה טלפונית.

* ערכת כלים לתיקון הרכב אינה מסופקת, שכן חל איסור על הלקוח לבצע תיקונים ברכבעל דעת עצמו.

* אם זה מתאפשר, על הלקוח לבצע תיקונים ע"י מכונאים שאושרו ע"י יצרן הרכב.

* במקרה של תקלה שבאחריות החברה, ואינה באשמת הלקוח, על הלקוח ליידע את חברת ההשכרה באופן מיידי בנוגע לתקלה ולאפשר לחברה להגיש סיוע ותיקון תוך פרק זמן סביר. יש לקחת בחשבון כי במדינות מרוחקות הסיוע עשוי לארוך יותר זמן. בכל מקרה על הלקוח לאפשר לחברה לפתור את הבעיה תוך הסתייעות בקו הסיוע ובעצות מחברת ההשכרה .

* כל ההוצאות הנגרמות עקב תקלה מכאנית שלא באשמת הלקוח מתוך רשלנות וכדומה, יוחזרו ללקוח ע"י חברת ההשכרה בעת החזרת הרכב וזאת מול הצגת מסמכים המפרטים את כל התיקונים שנעשו.

* החזר הוצאות עבור תיקונים מאושרים מראש- יוחזרו כנגד הצגת קבלות על שם חברת ההשכרה בלבד. חלקים שהוחלפו יש לשמור ולהחזיר לחברה.

* במקרה של תקלה חמורה המשביתה את הרכב לזמן בלתי סביר ושאינה באשמת הלקוח, חברת ההשכרה רשאית לספק לשוכר רכב חילופי דומה או מקטגוריה גבוהה יותר. במידה ובמקרה זה החברה סיפקה לשוכר רכב מקטגוריה זולה יותר מזה ששכר, החברה תפצה את השוכר בגין הפרש המחירים בין הרכב המקורי לרכב החילופי.

 

אחריות החברה

חברת ההשכרה אינה אחראית לבעיות בציוד ברכב לאחר יציאתו של הלקוח מהתחנה עם הרכב או לליקויים, פגמים או תקלות אחרות שלא הופיעו בטופס בדיקת הרכב אותו מילא הלקוח לפני יציאתו מהתחנה ושקרו אחרי יציאת הלקוח מהתחנה.

חברת ההשכרה גם אינה אחראית לבעיות העלולות לצוץ במהלך ההשכרה כגון מחלה או מגבלה של הלקוח כולל גם פגיעה שעלולה לשבש את מהלך הטיול בתפקוד הרכב למשל בשל תאונה (גם אם היא באשמת צד שלישי ומכוסה בביטוח), שביתה, מלחמה, שיבושים בכביש, גניבת הרכב מחלה או תנאי מזג אויר שמונעים המשך הטיול כפי שתוכנן.

במקרה שהלקוח נאלץ לבטל את הטיול עליו להודיע מיידית ולא יאוחר מ 24 שעות לחברת ההשכרה כדי זו תוכל לארגן את החזרת הרכב בצורה היעילה ביותר.

חברת ההשכרה רשאית לדחות את תחילת ההשכרה במקרה של כשל מכני (השבתת רכב) או עיכוב כתוצאה מכוח עליון. במקרה של עיכוב של יותר מ-48 שעות במדיאת הרכב, תשלם חברת ההשכרה את מלוא ההחזר הכספי ללקוח ללא תביעות נוספות מצידו.

 

תאונות

במקרה של תאונה, התנגשות עם בעלי חיים, שריפה, פריצה או נזק, על הלקוח לדווח מיידית למשטרה, לתחנת ההשכרה ולמספר החירום המסופק בחוזה. אין לחתום על טופס הודאה באשמה.

בעת החזרת הרכב, יש להציג דו"ח משטרה על הנזק בכתב, כולל שרטוט וכן את שמות כל הנוסעים המעורבים באירוע, כתובותיהם ופרטי העדים אם ישנם, חתימה של שני הצדדים ומספר לוחית הרישוי של הרכבים המעורבים.
אי דיווח לפי התנאים ימנע מהלקוח כל אפשרות לבקשת פיצוי.

 

שדרוג / רכב חליפי

במידה ומסיבה שאינה בשליטת החברה הרכב שהוזמן אינו זמין, החברה שומרת לעצמה את הזכות למסור לשוכר רכב מקטגוריה דומה או גבוהה יותר עם אותו ציוד, ללא חיוב נוסף, או רכב בתאריכים אחרים. במידה והוצע רכב מקטגוריה קטנה יותר בהסכמת הלקוח, יוחזר לו ההפרש במחירים בין השניים. הלקוח יידרש לחתום על הסכמה בכתב. במידה והלקוח יסרב בכתב להצעת החברה - הסכום ששולם יוחזר ללקוח ובזאת לא תהיינה לו כל תביעות נוספות נגד החברה.

 

מגבלות גיאוגרפיות

ניתן לנסוע לכל מדינות אירופה שלהן הסכם גרין קארד.
הנסיעה אסורה למדינות או אזורים בהם חל משבר או מלחמה.
לנסיעה למדינות מזרח אירופה - יש צורך באישור מיוחד מראש, והלקוח יידרש לחתום על הצהרה כי יחנה את הרכב במקומות מסודרים בלבד. יש לקחת בחשבון כי קבלת שירות במקרה של תקלה טכנית או תאונה עלול להיות בעייתי יותר במזרח אירופה.

 

כבישי אגרה
* כבישי אגרה באיטליה:
לפני הכניסה לכביש מהיר, יש למשוך כרטיס ולשלם עבור הקילומטר אז שעברתם ביציאה. מומלץ להצטייד במלאי של מטבעות.

* כבישי אגרה בשוויץ: מומלץ לרכוש במעבר הגבול (ובתחנות דלק הקרובות לגבול) מדבקה לרכב הנקראת Vignette המאפשרת לנהוג באוטוסטרדות בשוויץ. מחיר המדבקה: 35 אירו והיא תקפה למשך שנה.

* כבישי אגרה בסלובניה: חובה לרכוש מדבקה לכבישי אגרה גם לנוסעים לסלובניה, בתחנות דלק לפני מעבר הגבול. מידע נוסף ניתן לקבל בתחנות ההשכרה , לשכות תיירות או בתחנות דלק לפני מעברי גבול. מחירי האגרות עשויים להשתנות.

*  כבישי אגרה באוסטריה:  נדרשים לרכוש קופסת GO-Box - מכשיר בגודל קופסת סיגריות הפועל על עקרון של טלכרט ומודד את הקילומטראז שעברתם ועל פי זה מחייב את התשלום. את המכשיר מצמידים לשמשת הרכב. ניתן לרכוש אותו בתחנות דלק לפני מעבר הגבול לאוסטריה ומחירו 80 אירו. הקנס במידה ועצר אתכם שוטר - 220 אירו!  יש לטעון את המכשיר ב-50 אירו נוספים בכל פעם שכמות הק"מ עומדת להיגמר. בהחזרה, יש להזדכות על המכשיר בנקודת מכירה אוסטרית לפני החזרת הרכב. שם ניתן לקבל החזרה במידה ונשארו ק"מ בלתי מנוצלים.

 

בעלי חיים

אסור להסיע בעלי חיים. למפרים צפויים קנסות.

 

עישון

העישון אסור בכל הרכבים. למפרים צפויים קנסות.
 

חשוב - זהירות

כנגד קיפאון - במקומות בהם הטמפרטורה יורדת מתחת לאפס מעלות, בחורף בעיקר, יש סכנה של קפיאת המים במערכות הרכב השונות. על מנת למנוע זאת יש לדאוג לחימום הרכב באופן רציף וכן לדאוג לרוקן את המים מיד לאחר השימוש כדי למנוע קפיאה.
חימום הרכב מופעל אוטומטית בזמן נסיעה. בזמן חנייה יש לדאוג לחימום. על מנת שהגז לא ייגמר מהר- רצוי להפעיל את החימום על דרגה נמוכה. הסברים על השימוש ברכב במקרים אלו ניתנים ביום קבלת הרכב בתחנה ובמדריך התפעול.

כנגד התלקחות - בכל תדלוק או מילוי גז ולפני כל תחילת נסיעה, יש להקפיד על כיבוי המנוע וכל המערכות הפועלות על גז: מקרר, מחמם מים, כיריים, תנור וכדומה.

 

כללי

המחירים והתנאים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב ספיציפי.  התמונות והמידות הן להמחשה בלבד.
הקרוואנים עשויים להיות שונים בצורתם מאלו המופיעים בפרסום.
התנאים בעברית באתר מוטורהום הם תרגום חופשי של התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית. בכל מקרה של אי התאמה או סתירה, הנוסח הקובע הינו נוסח התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית, שעליהם חותם הלקוח ביום קבלת הרכב.

 
לתנאים המקוריים באנגלית

 

חשוב לדעת: תפקידה של מוטורהום ישראל הוא לקשר ולתווך בלבד בין השוכר לבין ספק הרכב עד לקבלת הרכב מהספק. התקשרות השוכר עם מוטורהום ישראל היא לשם יעוץ והזמנת הרכב מספק הרכב בארץ היעד בלבד. יש להדגיש כי מלבד הסכם זה, בעת לקיחת הרכב חותם השוכר על חוזה חדש מול ספק הרכב וזהו החוזה המחייב בין ספק הרכב והשוכר. עם חתימת השוכר על חוזה ההשכרה מול ספק הרכב מסתיימת אחריותה ותפקידה של מוטורהום ישראל כלפי השוכר והיא לא תהיה אחראית לכל תקלה ברכב ו/או בתיפקודו של ספק הרכב. באחריות השוכר לקרוא בעיון את התנאים הכלליים כפי שהם מופיעים באתר האינטרנט של מוטורהום ישראל טרם ביצוע ההזמנה ולוודא שהתנאים מקובלים עליו וכי בהתאם לתנאים לא חלה כל אחריות על מוטורהום ישראל. ספק הרכב הינו האחראי הבלעדי לביצועה התקין של ההזמנה. במקרה של תקלה או בעיה ברכב על השוכר לפנות ישירות לספק הרכב. במידה והשוכר לא קיבל מהספק מענה הולם לפנייתו, תנסה מוטורהום לסייע ע"י פנייה לספק, אולם אין בכך כדי להטיל אחריות כלשהיא על מוטורהום בגין אי הענות הספק.מוטורהום ישראל אינה שלוחה של ספק הרכב ולא נציגתו של ספק הרכב בישראל והיא מהווה אך ורק גורם מתווך בין הספק לשוכר. כל תפקידה הוא לייעץ לשוכר ולקשר בין הספק לשוכר וכן להעביר את הכספים שהתקבלו מהשוכר בגין השכירות לידי הספק ועל כן אינה מייצגת את הספק ואינה הכתובת לתביעות כנגד ספק הרכב. מקום השיפוט בין השוכר לספק יהיה בארץ היעד ובהתאם לחוזה שנחתם בין השוכר לספק הרכב.

קבלו הצעה