השכרת קרוואנים בחו"ל  
top_title_left.gif (1329 bytes)
תנאים כלליים
SPA1 / Group G
חשב מחיר | צור קשר | תנאים | מחירים

תנאים כלליים ספרד

מינימום ימי השכרה

בעונה המבוקשת (יולי, אוגוסט, איסטר) נדרשים מינימום 7 ימי השכרה לכל הדגמים.

לדגמים A,B, H,G - מינימום 7 ימי השכרה בכל התקופות. לשאר הדגמים נדרשים מינימום 3 ימי השכרה למעט בעונה המבוקשת.

 

הזמנות
ההזמנה בתוקף רק לאחר אישור מהספק המקומי.
ההזמנה היא לקטגוריה (קבוצה) ולא לדגם מסוים.
כל התמונות הן להמחשה בלבד. בשל שינויים ברכש ובצי הרכבים המתבצעים מפעם לפעם, ייתכנו שינויים בין הדגמים המופיעים בפרסום לבין הדגמים בפועל.


תנאי תשלום
עם אישור ההזמנה נדרשת מקדמה בסך 30% מהתשלום הכולל בכרטיס אשראי ויזה או מסטרכארד. המקדמה לא תוחזר במקרה של ביטול הזמנה.

התשלום המלא יועבר עד 45 לפני יום קבלת הרכב, לפי שער אירו מזומנים גבוה ביום התשלום.
התשלום יבוצע בכרטיס אשראי  ישראלי ויזה או מסטרכארד. לתשלום בהעברה בנקאית, צ'ק או מזומן או פריסת תשלומי קרדיט -יש ליצור עמנו קשר לפני מועד התשלום.
על תשלום במזומן במטבע חוץ תחול עמלת הפקדה בבנק בגובה 1%

להזמנות מתחת ל-45 יום נדרש תשלום מלא עם אישור ההזמנה.

החזרים לאחר התשלום, יבוצעו לפי שער מזומנים נמוך ביום ההחזר.

 

דמי ביטול

30 יום או יותר לפני יום איסוף הרכב: 50%  מסה"כ ההזמנה

בין 30-16 יום לפני יום איסוף הרכב80%  מסה"כ ההזמנה

מתחת ל- 16 יום לפני יום איסוף הרכב: 100% סה"כ ההזמנה

* בכל מקרה של ביטול הזמנה ייגבו דמי טיפול בסך 50 אירו בנוסף לדמי הביטול.
הודעת ביטול תתקבל בכתב בלבד ובשעות פעילות משרדי מוטורהום ישראל.
דמי הביטול מחושבים לפי הסכום הכללי של ההזמנה ללא הנחות במידה וניתנו.
במקרה של קיצור תקופת ההשכרה או שינוי תאריכי ההזמנה לעונה זולה יותר, במקרה של ביטול הזמנה יחושבו דמי הביטול לפי ההזמנה המקורית או לפי הגבוה מבין השניים. ביטול והזמנה מחדש אפשריים רק בתוך אותה שנה קלנדרית ובכפוף לאישור מספק הרכב.
דמי הביטול נקבעים ע"י חברת ההשכרה בחו"ל. במקרה של ביטול הזמנה תוך 14 יום מיום ביצוע ההזמנה, יגבו דמי הביטול ישירות ע"י חברת ההשכרה בחו"ל, ומוטורהום ישראל תגבה דמי טיפול עבור הייעוץ שניתן עד לביצוע ההזמנה.

 

שינוי הזמנה

שינויים מהותיים כמו: שינוי שם הלקוח, שינוי גודל/סוג הרכב, שינוי תחנה, שינוי תאריך האיסוף או ההחזרה ייחשבו כביטול הזמנה ויחייבו הזמנה מחדש.

דמי בטחון

עם איסוף הרכב על הלקוח להפקיד דמי ביטחון בסך 600 אירו באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי בלבד - ויזה או מאסטרכרד או אמריקן אכספרס, על שם השוכר הראשי. 

דמי הבטחון יורדים בפועל, יש לדאוג למסגרת בחשבון.
חשוב: החברה אינה מקבלת כרטיסי דביט או כרטיסים נטענים מכל סוג שהוא. 
כמו כן לא ניתן לשלם את דמי הביטחון במזומן.

הרכב לא יימסר מבלי ששולמו הסכום המלא ודמי הביטחון בכרטיס אשראי. 
לאחר החזרת הרכב ללא נזקים או תביעות נוספות כמו קנסות תנועה , קנסות חניה , יוחזרו דמי הביטחון לחשבון כרטיס האשראי. תיקונים או תשלום קנסות יקוזזו מדמי הביטחון.

חשוב:  דמי הביטחון מוחזרים לחשבון כרטיס האשראי שנמסר, בדרך כלל בין 10 ימים לשבועיים לאחר החזרת הרכב.  דמי הביטחון אינם נושאים ריבית וכפופים לשינויים והפרשי שערים בין השקל לאירו. לא יינתן החזר בגין הפרשים הנובעים משערי מט"ח הנגבים ע"י חברות האשראי.

 

תנאי רשיון הנהיגה ודרישות מהנהג

על הנהג להיות מעל גיל 25 ומחזיק ברשיון נהיגה לפחות 3 שנים.

יש להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי לצורך הפקדת דמי הבטחון.

על כל הנהגים להצטייד ברשיון נהיגה בינלאומי באנגלית בנוסף לרשיון הישראלי המקורי.

חשוב: חובה על הלקוח להציג דרכון ורישיון נהיגה לאומי התואם את המדינה בה הוצא הדרכון.

רשיון בינלאומי הוא מסמך נלווה ואינו מחליף את הרשיון הלאומי המקורי.
במקרה לא יוצגו המסמכים הדרושים בזמן איסוף הרכב, זכות החברה למנוע את קבלת הרכב ולגבות 100% מעלות ההשכרה.

 

שירות העברות מ/אל שדה התעופה

החברה מספקת שירות העברות משדה התעופה ללא תשלום אל תחנות הקרוואנים בתנאים הבאים:

* ההעברות ניתנות בתיאום ובאישור מראש בלבד.
* השירות ניתן להשכרות של 7 ימים מינימום, בתחנות מדריד, ברצלונה ומלגה בלבד.
* השירות ניתן חינם רק ללקוחות הנוחתים סמוך לשעת קבלת הרכב וחוזרים בטיסה סמוך לשעת החזרת הקרוואן.

* באחריות הלקוח לספק מידע מדויק ופרטי טיסות מלאים לפחות 10 ימי עבודה  לפני תאריך איסוף הקרוואן על מנת להבטיח את ההעברות בהתאמה.
* בתחנת הקרוואנים הלקוח יתבקש להציג כרטיס טיסה או כרטיס עלייה למטוס התואמים את תאריך קבלת הרכב, כנ"ל לגבי יום ההחזרה – יש להציג כרטיס טיסה הנושא תאריך המראה הזהה ליום החזרת הקרוואן.

* למגיעים בטיסה בינלאומית זמן ההמתנה להסעה הוא לפחות חצי שעה ועד שעה לאחר הנחיתה.

למגיעים בטיסה פנימית זמן ההמתנה להסעה הוא כחצי שעה לאחר הנחיתה.
על הלקוחות להמתין לנציג החברה בשער היציאה.

* בכל מקרה של עיכוב בשעת הנחיתה או ההמראה, חובה על הלקוח להודיע מידית לחברת ההשכרה, כנ"ל במקרה של עיכוב בשל אובדן מטען או כל עיכוב אחר.
* במקרה שהלקוחות לא יופיעו בזמן או יאחרו, לאחר שהטיסה כבר נחתה, נציג חברת ההשכרה ימתין 45 דקות ולאחר מכן תתבטל זכות השוכרים להסעה מצד החברה ועל הלקוחות להגיע באופן עצמאי ועל חשבונם לתחנה ההשכרה או לשאת ב-100 אירו עבור ההסעה.

* למגיעים לתחנה ברכב תהיה אפשרות לחניה חינם בזמן ההשכרה בתחנת האיסוף.

 

הסעות בברצלונה מידע חשוב: 

* שירות ההסעה בברצלונה ניתן בימים שני עד שישי בלבד.

בימי שבת לא ניתן שירות הסעות ועל הלקוח להגיע עצמאית לתחנה במונית. ניתן לקבל החזר הוצאות מונית רק עם הצגת קבלה מקורית. חברת ההשכרה תשלם ישירות לנהג המונית, לכן על הלקוח להגיע לתחנה בשעות הפעילות. מונית ממוצעת מכילה ארבעה נוסעים ומטען רגיל. במידה ומדובר ביותר מ-4 נוסעים, חברת ההשכרה תממן עד 2 מוניות מכסימום. מטען חורג/ציוד מיוחד יהיה על חשבון הלקוח ולא יזוכה בהחזר.
הנחיות למגיעים לשדה התעופה ברצלונה:
במידה והטיסה מגיע לטרמינל 1 – נקודת המפגש להסעה תהיה ב-
Parking G (Hotel Bus)
במידה והטיסה מגיעה לטרמינל 2 – נקודת המפגש תהיה ב-
Technical Area (Bloque Tecnico)  בין טרמינל A ל-B
במידה והטיסה היא של
Easy Jet – נקודת המפגש להסעה תהיה בטרמינל 2-C (Hotel Bus)-

ההסעה תמתין ללקוח בנקודת מפגש עם שלט ועליו שם חברת ההשכרה ושם הלקוח.

 

 

איסוף הרכב והחזרתו

ימים שני עד שישי - שעות איסוף בבוקר:  10:00-14:00  שעת ההחזרה: 10:00 -14:00

על בסיס 24 שעות.

ימים שני עד שישי- שעות איסוף אחר הצוהריים:  16:30- 19:30 שעות ההחזרה:  16:30- 19:30 על בסיס 24 שעות. 

* איסוף בוקר והחזרה אחר הצהריים מותנים באישור מראש ובתוספת יום נוסף. 

* בימי שבת- איסוף והחזרה אפשריים באישור מראש בין השעות : 13:00- 11:00 בלבד, בין החודשים אפריל עד אוקטובר בלבד. מנובמבר עד מרץ כל התחנות סגורות בשבת.

* בימי ראשון ובחגים המפורטים למטה לא ניתן לקבל או להחזיר רכבים.

* לבאים בטיסות בינלאומיות מומלץ ללון לילה ראשון במלון.

 

תהליך קבלת הרכב

בעת קבלת הרכב יידרש הלקוח להציג את שובר הרכב, רשיון נהיגה לאומי מקורי ודרכון מקורי התואם את הלאום בו הוצא הרשיון. יש להציג רק מסמכים מקוריים. העתקים לא יתקבלו.

הלקוח יידרש להפקיד דמי בטחון בכרטיס אשראי בינלאומי ולחתום על חוזה ההשכרה.

יש להשאיר זמן להדרכה על הרכב ומערכותיו.

בתום התהליך יקבל השוכר הוראות תפעול בכתב, מסמכים של שירות דרכים ותחנות שירות באירופה, מדריך חניונים לאירופה.

 

חשוב! בעת קבלת הרכב 

זמן קבלת הרכב נועד לכם ולטובתכם.

·   על מנת למנוע אי נעימויות וויכוחים בעת החזרת הרכב, מומלץ מאוד לפני החתימה על החוזה,  לערוך בדיקה יסודית של הרכב מבחוץ ומבפנים (כולל הגג ותחתית הרכב) בנוכחות נציג החברה.

·   במידה ומצאתם ליקוי, תקלה או חלק שחסר- יידעו את הנציג וציינו זאת בכתב.

·   בדקו כי הרכב נמסר לכם נקי ולפי התנאים (דלק, גז, מים) וכי כל הציוד שהזמנתם נמצא 

    ותקין.

·    נצלו את הזמן על מנת לשאול שאלות ולקבל מידע: היכן הסופרמרקט הקרוב, תחנת דלק, חניון קמפינג קרוב וכדומה.

·   עיברו על כל המערכות (חימום, מיזוג, מקרר, תנור, צינורות המים למילוי וריקון, כבל חשמל,

   מערכת בקרה וכדומה) וודאו כי הנכם יודעים היכן נמצא כל פריט וכיצד מפעילים אותו בטרם

   תצאו לדרך. 


חשוב - בעת החזרת הרכב:

ללקוחות הטסים חזרה ביום החזרת הרכב, מומלץ לקבוע טיסות חזרה החל משעה 14:00 ואילך. החזרת הרכב עשויה להתארך מעבר לצפוי. כמו כן יש לקחת בחשבון זמן הגעה לשדה התעופה על מנת להיות בשדה לפחות שעתיים וחצי לפני טיסה.

לא יינתן החזר בגין החזרה מוקדמת או אי ניצול ימי השכרה.

הרכב יוחזר עם מיכל דלק מלא בכמות שניתנה, מיכלי מים ושירותים מרוקנים, ונקי מבפנים.

במידה והרכב לא יחזור באותו מצב, הלקוח יחויב בתשלום עבור הדלק, בדמי ניקיון ודמי ריקון מיכל  השירותים.
בזמן החזרת הרכב, על הנציג בתחנה לחתום על  טופס המאשר את החזרת הרכב. ללא חתימת הנציג, כל  ההוצאות יחולו על השוכר, במיוחד אם הרכב הושאר בתחנה מחוץ לשעות הפעילות.

ד"וח נזקים סופי אינו נמסר בעת ההחזרה אלא רק לאחר בדיקה קפדנית ושמאות. מסיבה זו יש להתייחס להערכת הנזק בעת ההחזרה כאל הערכה בלבד.


קנסות על איחורים
במקרה שהלקוח איחר להגיע ביום קבלת הרכב או ביום החזרת הרכב, מעבר לשעות הפעילות הרגילות של התחנות - יחול קנס של 100 אירו.  
במידה והאיחור מעל שעה וחצי - יחול קנס של  200 אירו.

 

חגים בספרד 2017 - התחנות סגורות:
2 בינואר (מלגה)

6 בינואר

28 בפברואר (מלגה)

20 במרץ (מדריד)

13 באפריל (מדריד ומלגה)

14-15 באפריל

17 באפריל (ברצלונה)

1 במאי

2 במאי (מדריד)

15 באוגוסט

11 בספטמבר (ברצלונה)

12 באוקטובר

1 בנובמבר

6 בדצמבר

8 בדצמבר

25 בדצמבר

26 בדצמבר (ברצלונה)

אחריות ותחזוקה

על השוכר לדווח מיידית לתחנת ההשכרה בכל מקרה של נזק או תקלה מכנית שנגרמו לרכב או

לציוד במהלך תקופת השכירות.

באחריות השוכר לנהוג ברכב בזהירות, לבדוק שמן מנוע, נוזלים, לחץ בצמיגים ורמת התחממות של

הרכב בכל תדלוק. נזקים שיגרמו מהזנחה בדרך תפעול הרכב ואחזקתו הם באחריות הלקוח.

הסברים על תפעול הרכב ניתנים בתחנת האיסוף.

 

שידרוג רכב

במידה ומסיבות שאינן תלויות בחברה, כמו במקרה של תאונה, רכב שהושבת מכנית או החזרה מאוחרת ע"י לקוח קודם, אין באפשרות החברה לספק את הרכב מהקטגוריה שהוזמנה- החברה זכאית לספק רכב  מקטגוריה גבוהה יותר ללא תוספת תשלום נוסף. שדרוג אינו מזכה את השוכר בפיצוי.
במידה והוצע רכב מקבוצה קטנה יותר בהסכמת הלקוח, יוחזר לו ההפרש במחירים בין השניים.


כסאות בטיחות
חברת ההשכרה מספקת כסאות בטיחות בהתאם לזמינות בתחנות, אך אינה אחראית לחיבור הכסאות לרכב. על השוכר לחבר את כסאות הבטיחות באופן עצמאי.


חשוב - נקיטת זהירות

כנגד קיפאון - במקומות בהם הטמפרטורה יורדת מתחת לאפס מעלות, בחורף בעיקר, יש סכנה של קפיאת המים במערכות הרכב השונות. על מנת למנוע זאת יש לדאוג לחימום הרכב באופן רציף וכן לדאוג לרוקן את המים מיד לאחר השימוש כדי למנוע קפיאה.
חימום הרכב מופעל אוטומטית בזמן נסיעה. בזמן חנייה יש לדאוג לחימום. על מנת שהגז לא ייגמר מהר- רצוי להפעיל את החימום על דרגה נמוכה. הסברים על השימוש ברכב במקרים אלו ניתנים ביום קבלת הרכב בתחנה ובמדריך התפעול.

כנגד התלקחות - בכל תדלוק או מילוי גז ולפני כל תחילת נסיעה, יש להקפיד על כיבוי המנוע וכל המערכות הפועלות על גז – מקרר, מחמם מים, כיריים, תנור וכדומה.

 

חנייה

ניתן להשאיר רכב פרטי בחנייה של חברת ההשכרה, באחריותו המלאה של הלקוח.

כללי
המידע והתנאים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב ספיציפי. כל התמונות והנתונים הם להמחשה בלבד. הקרוואנים עשויים להיות שונים בצורתם מאלו המופיעים בפרסום.
התנאים בעברית באתר מוטורהום הם תרגום חופשי של התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית. בכל מקרה של אי התאמה או סתירה, הנוסח הקובע הינו נוסח התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית, שעליהם חותם הלקוח ביום קבלת הרכב.

 

 

חשוב לדעת: תפקידה של מוטורהום ישראל הוא לקשר ולתווך בלבד בין השוכר לבין ספק הרכב עד לקבלת הרכב מהספק. התקשרות השוכר עם מוטורהום ישראל היא לשם יעוץ והזמנת הרכב מספק הרכב בארץ היעד בלבד. יש להדגיש כי מלבד הסכם זה, בעת לקיחת הרכב חותם השוכר על חוזה חדש מול ספק הרכב וזהו החוזה המחייב בין ספק הרכב והשוכר. עם חתימת השוכר על חוזה ההשכרה מול ספק הרכב מסתיימת אחריותה ותפקידה של מוטורהום ישראל כלפי השוכר והיא לא תהיה אחראית לכל תקלה ברכב ו/או בתיפקודו של ספק הרכב. באחריות השוכר לקרוא בעיון את התנאים הכלליים כפי שהם מופיעים באתר האינטרנט של מוטורהום ישראל טרם ביצוע ההזמנה ולוודא שהתנאים מקובלים עליו וכי בהתאם לתנאים לא חלה כל אחריות על מוטורהום ישראל. ספק הרכב הינו האחראי הבלעדי לביצועה התקין של ההזמנה. במקרה של תקלה או בעיה ברכב על השוכר לפנות ישירות לספק הרכב. במידה והשוכר לא קיבל מהספק מענה הולם לפנייתו, תנסה מוטורהום לסייע ע"י פנייה לספק, אולם אין בכך כדי להטיל אחריות כלשהיא על מוטורהום בגין אי הענות הספק.מוטורהום ישראל אינה שלוחה של ספק הרכב ולא נציגתו של ספק הרכב בישראל והיא מהווה אך ורק גורם מתווך בין הספק לשוכר. כל תפקידה הוא לייעץ לשוכר ולקשר בין הספק לשוכר וכן להעביר את הכספים שהתקבלו מהשוכר בגין השכירות לידי הספק ועל כן אינה מייצגת את הספק ואינה הכתובת לתביעות כנגד ספק הרכב. מקום השיפוט בין השוכר לספק יהיה בארץ היעד ובהתאם לחוזה שנחתם בין השוכר לספק הרכב.

דף הבית
צרו קשר
דגמי קרוואנים
מבצעים וחדשות
פגישות יעוץ
מוטורהום "טוס וסע"
שירותי תיירות
למטייל העצמאי עם רכב רגיל ומלונות
המיוחדים שלנו
תפעול ומידע כללי
מסלולי קרוואנים
מכתבי מטיילים
הצעות לטיולים
חניוני קמפינג
חנות מוטורהום
ביטוח מוטורהום
מוטורהום סרטונים
קישורים לתכנון טיול
אודותינו
קרוואנים בתקשורת
דרושים
שונות
בניית אתרים
סייברסרב