תנאים כלליים

תנאים כלליים

NZ3 / Hippie Deluxe
מחירים | תנאים

תנאים כלליים לדגמי NZ3

בתוקף עד 31 במרץ 2024

ביטול ושינויים
דמי בטחון
רישיון נהיגה
כיסוי ביטוחי
איסוף והחזרה
כסאות בטיחות

חישוב ימי ההשכרה
יום ראשון ואחרון נחשבים כל אחד כיום השכרה ללא קשר לשעת האיסוף או ההחזרה.
בתקופת חג המולד ( ליציאות בין התאריכים 26 בדצמבר עד 7 בינואר)  נדרש מינימום של 14 יום לכל השכרה.
ליציאות בין התאריכים 8 בינואר 2024 עד 15 במרץ 2024 נדרש מינימום של 10 ימים לכל השכרה.
בכל שאר התאריכים המינימום להשכרה הוא 7 ימים. (כולל בתקופת חג הפסחא בין התאריכים 28 במרץ עד 2 באפריל 2024)
להשכרות שתחילתן באוקלנד וסיומן בקרייסצ'רץ' בין התאריכים 1 באוקטובר 2023 -31 במרץ 2024 נדרש מינימום של 10 ימים.
עשויים לחול שינויים במינימום הנדרש בתקופות חגים, פסטיבלים ועוד

הזמנות ותשלומים 
ההזמנה בתוקף רק לאחר אישור בכתב מהספק המקומי.
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב מסוים.
עם אישור ההזמנה נדרשת מקדמה בש"ע ל-5% מסה"כ ההזמנה, מינימום 250 דולר נ"ז.
תשלום מלא נדרש עד 65 יום לפני תאריך איסוף הרכב.
להזמנות שיבוצעו פחות מ-65 יום לפני תאריך תחילת השכירות - תשלום מלא נדרש מיידית עם אישור ההזמנה.
החיוב יבוצע בכרטיס אשראי ישראלי ויזה או מסטרכארד לפי שער דולר נ"ז מזומנים גבוה ביום התשלום. למעוניינים לשלם בהעברה בנקאית, צ'ק או מזומן או פריסת תשלומי קרדיט - יש ליצור עמנו קשר לפני מועד התשלום.
על תשלום במזומן במטבע חוץ תחול עמלת הפקדה בבנק בגובה 1%.
תשלום במזומן כפוף לחוק המזומן.
החזרים לאחר התשלום, יבוצעו לפי שער מזומנים נמוך ביום ההחזר.

ביטול הזמנה ודמי ביטול

ביטול הזמנה ייעשה בכתב בלבד ובשעות פעילות משרדי מוטורהום ישראל.
דמי הביטול מחושבים לפי הסכום הכללי של ההזמנה ללא הנחות במידה וניתנו.
במקרה של קיצור תקופת ההשכרה או שינוי תאריכי ההזמנה לעונה זולה יותר, במקרה של ביטול הזמנה יחושבו דמי הביטול לפי ההזמנה המקורית או לפי הגבוה מבין השניים.
ביטול והזמנה מחדש אפשריים רק בתוך אותה שנה קלנדרית ובכפוף לאישור מספק הרכב.
לידיעתך, ככל שמדובר בעסקת מכר מרחוק, סעיפים 14ג(ג) ו-14ה לחוק הגנת הצרכן, מאפשרים ביטול תוך 14 יום מיום ההזמנה ו-4 חודשים לאוכלוסיות מיוחדות (להלן "התקופה"). ע"פ תיקון מספר 58 לחוק הגנת הצרכן לעניין עסקת מכר מרחוק, במקרה של שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל באמצעות נותן שירות מחוץ לישראל (כגון השכרת קרוואנים בתי מלון וכדומה) באפשרותך לבחור בין החלופות הבאות:
א. ביטול הזמנה בהתאם למדיניות הביטול של נותן השירות.
ב. ביטול הזמנה על פי חוק הגנת הצרכן הישראלי לעניין עסקת מכר מרחוק תוך כדי "התקופה" בתוספת של 10% מסך כל עלות העסקה. יש להודיע לנו על כך מראש לפני ביצוע ההזמנה. למען הסר ספק, על ביטול שיבוצע מחוץ ל"תקופה" יחולו דמי הביטול הרגילים כמפורט מטה.

דמי ביטול
65 יום או יותר לפני תאריך איסוף הרכב - 5% מסה"כ ההזמנה (מינימום 250$ נ"ז)
26-64 ימים לפני תאריך איסוף הרכב - 15% מסה"כ ההזמנה (מינימום 350$ נ"ז)
10-25 ימים לפני תאריך איסוף הרכב - 25% מסה"כ ההזמנה (מינימום 500$ נ"ז) 
4-9 ימים לפני תאריך איסוף הרכב - 55% מסה"כ ההזמנה (מינימום 500$ נ"ז) 
3 ימים או פחות לפני תאריך איסוף הרכב או אי-הגעה - 100% מסה"כ ההזמנה
בכל מקרה של ביטול הזמנה ייגבו דמי טיפול בסך 100$ נ"ז בנוסף לדמי הביטול

דמי ביטול לקבוצה
לקבוצות של 4 רכבים או יותר יחולו דמי ביטול נפרדים וכן תנאים שונים.

שינוי הזמנה לפני תחילת ההשכרה
שינויים יתאפשרו רק באותה שנה קלנדרית. ניתן לבצע שינוי בהזמנה לאחר אישורה, עד 65 יום לפני יום האיסוף, בכפוף לזמינות ולאישור מהספק המקומי.
שינוי הזמנה ייחשב שינוי בתאריך האיסוף, שינוי בתאריך ההחזרה, שינוי יעד האיסוף, שינוי יעד ההחזרה, שינוי דגם/קטגוריה כולל שינוי לדגם קטן יותר, שינוי שם השוכר.
המחיר היומי אינו קבוע ועשוי להשתנות כל שבוע בכפוף להיצע וביקוש.  מחיר ההשכרה מקובע לפי המחיר ביום בו בוצעה ההזמנה. כל שינוי לאחר שההזמנה אושרה יגרור תמחור מחדש של כל ההשכרה, לפי המחיר ביום השינוי או לפי המחיר המקורי, הגבוה מבין שניהם. בנוסף יחולו דמי שינוי של 50$ נ"ז עבור כל שינוי שיבוצע עד מועד התשלום הסופי ו-95$ נ"ז עבור כל שינוי לאחר שההזמנה שולמה במלואה.
הנחות מיוחדות שניתנו בהזמנה המקורית עשויות להתבטל.
הפחתת פריטים לאחר שההזמנה שולמה במלואה, אינה מזכה בהחזר כספי.
כל בקשה לשינוי כפופה לזמינות הרכבים ולאישור בכתב ממרכז ההזמנות.
דמי הביטול נכנסים לתוקף בכל מקרה מרגע אישור ההזמנה המקורית, ללא קשר לשינויים שיבוצעו.

קיצור תקופת השכירות
במידה והודעה על שינוי בהזמנה חלה 18 ימי עבודה או פחות לפני תאריך איסוף הרכב, לא יהיה החזר כספי עבור קיצור תקופת ההשכרה והשוכר יחויב בגין כל ימי השכירות.

הארכת תקופת השכירות
שוכר המעוניין להוסיף ימים להשכרה לאחר שההשכרה כבר החלה, חייב ליצור קשר ישירות עם חברת ההשכרה המקומית ולקבל את אישורה לשינוי. הימים הנוספים יתומחרו בלי קשר למחיר המקורי בו בוצעה ההזמנה.
התשלום עבור הימים הנוספים יבוצע מיידית וישירות על ידי חברת ההשכרה המקומית בכרטיס האשראי של הלקוח.

שינוי ביעד ההחזרה 
שינוי יעד ההחזרה לאחר שתקופת השכירות החלה - כפוף לאישור ממרכז ההזמנות ועלול להיות כרוך בקנס נוסף של עד 750$ נ"ז.
על השוכר ליצור קשר ישירות עם מרכז ההזמנות של החברה המקומית לקבל את אישורם ולשלם להם ישירות.

השכרה מצטברת
ניתן לצבור ימי השכרה של מספר השכרות נפרדות ובכך להוזיל את מחיר ההשכרה. הצבירה אפשרית בתקופה של 12 חודשים בהשכרות לניו זילנד, אוסטרליה (של אותה חברה). לדוגמא: השכרה של 7 ימים והשכרה נוספת של 14 יום - תחשבנה יחד ל-21 יום (במקרה כזה היום הראשון של התקופה השניה - אינו נחשב במניין הימים). ההטבה לא ניתנת להשכרות שהסתיימו.

רשיון נהיגה
על הנהג להיות בן 21 מינימום ובעל רשיון בתוקף לפחות שנתיים.
על הרשיון להיות בתוקף לכל משך תקופת ההשכרה.
ביום קבלת הרכב יש להציג רשיון נהיגה מקורי (לא עותק ולא רשיון דיגיטלי) מתורגם לאנגלית.
על כל הנהגים יש להצטייד ברשיון הישראלי + רשיון בינלאומי באנגלית.

דמי ביטחון 
על השוכר להפקיד את דמי הבטחון ביום איסוף הרכב בתחנה:
לדגמים Hitop / Endeavour
יש להפקיד דמי ביטחון בסך 5000$ נ"ז
אם נרכש ביטוח מורחב סוג 1  - יופחתו דמי הביטחון ל-2,500$ נ"ז
אם נרכש ביטוח מורחב סוג 2- יופחתו דמי הביטחון ל-250$ נ"ז
לדגמים  Euro Camper / Euro Star / Euro Deluxe / Tourer 
יש להפקיד דמי ביטחון בסך 7500$ נ"ז
אם נרכש ביטוח מורחב סוג 1  - יופחתו דמי הביטחון ל-2,500$ נ"ז
אם נרכש ביטוח מורחב סוג 2 - יופחתו דמי הביטחון ל-250$ נ"ז
•  לדגמים Cheapa 4 / Cheapa 6 / Cheapa 2ST
יש להפקיד דמי ביטחון בסך 5000$ נ"ז
אם נרכש ביטוח מורחב סוג 1 - יופחתו דמי הביטחון ל-2500$ נ"ז
אם נרכש ביטוח מורחב סוג 2 - יופחתו דמי הביטחון ל-250$ נ"ז
•  לדגמי Cheapa Hitop/Cheapa Endeavour
יש להפקיד דמי ביטחון בסך 3500$ נ"ז 
אם נרכש ביטוח מורחב סוג 1  - יופחתו דמי הביטחון ל-1,500$ נ"ז
אם נרכש ביטוח מורחב סוג 2 - יופחתו דמי הביטחון ל-250$ נ"ז

הפקדת דמי הבטחון אפשרית בכרטיס אשראי בלבד. צ'קים או מזומן לא יתקבלו.
דמי הביטחון ימשכו בפועל מחשבון כרטיס האשראי של השוכר מיד ביום קבלת הרכב. על בעל הכרטיס היות נוכח במעמד החיוב ולחתום על הערבון.
במידה והשוכר רכש ביטוח מורחב VIP סוג 2 (או חבילת "הכל כלול") - הפקדה בכרטיס אשראי תלווה רק באישור העסקה ללא חיוב בפועל.
דמי הביטחון יוחזרו לחשבון הלקוח עד 14 ימים לאחר תום הטיול, במידה והרכב הוחזר בזמן, למקום המוסכם, ללא נזקים, נקי מבפנים, עם מכלי המים והשירותים מרוקנים ועם מכלי דלק וגז מלאים.
חברת ההשכרה זכאית להשתמש בדמי הביטחון במקרה של נזקים שייגרמו לרכב ובהתאם לגובה ההשתתפות העצמית.
רכב שיוחזר לא נקי מבפנים או עם מכלים לא מלאים (דלק, סולר, גז) - יחויב בקנס.
במידה ותנאי ההשכרה הופרו ודמי הביטחון לא מכסים את הנזק ייגבה תשלום נוסף לפי הצורך.

כרטיסי אשראי
החברה מכבדת את הכרטיסים הבאים:
• כרטיסי אשראי או כרטיסי דביט מסוג ויזה ומאסטרכרד בתוספת עמלה בגובה 2.7%
• אמריקן אקספרס יחויבו בעמלה בגובה 5.2%
החברה אינה מקבלת דיינרס או Union Pay.
העמלה אינה מוחזרת ללקוח. העמלה תיגבה רק על תשלום עבור תוספות בתחנה ולא עבור דמי הבטחון.

שינויים בשערי המטבע
חיוב והחזר בכרטיסי אשראי מתבצע בדולר ניו זילנד. החברה אינה אחראית לשינויים שעשויים להיגרם כתוצאה משינויים בשערי המטבעות או הבדלים בשערי המטבעות בעת החיוב בחברת כרטיסי האשראי בארץ.

איסוף והחזרה

העברות
עקב הקורונה, החברה לא תספק יותר שירותי הסעה.
על כל שוכר להגיע משדה התעופה לתחנה ולחזור ממנה לשדה התעופה באופן עצמאי (במונית) ועל חשבונו.
קבלת רכבים אינה אפשרית בשדה התעופה אלא בתחנות בלבד. 

צ'ק אין מוקדם - חובה
הלקוח מחויב לבצע צ'ק אין מוקדם באתר החברה מספר ימים לפני תאריך איסוף הרכב, כדי לזרז את תהליך קבלת הרכב בתחנה. במהלך הצ'ק אין המוקדם הלקוח יידרש לצפות בסרטון הבטיחות. בנוסף על הלקוח להוריד את האפליקציה החינמית.

אפליקציית Roadtrip App – חובה להורדה
על הלקוח להוריד את האפליקציה Roadtrip לאחר הזמנת הקרוואן.
האפליקציה מאפשרת ללקוח ללמוד על הקרוואן לפני ההגעה לתחנה ולהכין אותו לנסיעה.
איסוף הקרוואן בצורה מהירה בתחנה מסתמך על כך שהלקוח ראה את סרטון ההכנה לפני ההגעה. במידה והלקוח לא הוריד את האפליקציה לפני ההגעה הוא ידרש לכך בעת ההגעה.
• האפליקציה זמינה דרך חנויות האפליקציות השונות
• חשוב שהלקוח יבחר בה את הרכב המוזמן ומדינת הטיול בחלק My Profile כדי שהמידע שיוצג יותאם עבורו.
• באפליקציה יש מידע רב ושימושי כולל סרטון הדגמה על הקרוואן המוזמן וסרטוני הדרכה שונים.
• בנוסף ניתן למצוא באפליקציה מפות להורדה, הזמנת טיולים, חניונים ועוד.

איסוף והחזרת הרכב
כל יום בין השעות 15:30-08:00.
התחנות נסגרות בשעה 16:00. יש להגיע לתחנה עד שעה לפני סגירתה. 
התחנות סגורות בכריסטמס (25 בדצמבר), ערב ראש השנה האזרחי (1 בינואר 2024) וב"יום שישי הטוב" (7 באפריל 2023).
לא יינתן החזר בגין החזרה מוקדמת של הרכב לפני המועד שנקבע בחוזה, מכל סיבה שהיא.
לא יינתן החזר בגין איסוף מאוחר של הרכב מהמועד שנקבע בחוזה, מכל סיבה שהיא.
לא יינתן החזר בגין אי שימוש או אי ניצול פריטים שהושכרו.
יש להחזיר את הרכב בזמן נקי מבפנים, מכל דלק מלא, מכל גז מלא (אלא אם כן נרכש גז ראשוני), מכלי מים ושירותים מרוקנים.
רכב שלא יוחזר לפי תנאים אלו יחויב בקנס. 
החזרה מאוחרת מעבר לזמן שנקבע בחוזה עשויה לגרור קנסות כבדים. 
חשוב! בעת קבלת הרכב תתבצע הדרכה לתפעול הרכב בנוכחות נציג חברת ההשכרה. לאחר מכן יתבקש השוכר לחתום על חוזה השכירות.
זמן ההדרכה נועד לכם ולטובתכם. על מנת למנוע אי נעימויות וויכוחים בעת החזרת הרכב, מומלץ מאוד לפני החתימה על החוזה, לערוך בדיקה יסודית של הרכב מבחוץ ומבפנים (כולל הגג ותחתית הרכב) בנוכחות נציג החברה. במידה ומצאתם ליקוי, תקלה או חלק שחסר - יידעו את הנציג וציינו זאת בכתב. בדקו כי הרכב נמסר לכם נקי ולפי התנאים (דלק, גז, מים) וכי כל הציוד שהזמנתם נמצא ותקין. נצלו את הזמן על מנת לשאול שאלות ולקבל מידע: היכן הסופרמרקט הקרוב, תחנת דלק, חניון קמפינג קרוב וכדומה. עיברו על כל המערכות (חימום, מיזוג, מקרר, תנור, צינורות המים למילוי וריקון, כבל חשמל, מערכת בקרה וכדומה) וודאו כי הנכם יודעים היכן נמצא כל פריט וכיצד מפעילים אותו בטרם תצאו לדרך.

קנסות על ניקיון
על הרכב לחזור נקי מבפנים ועם מכלים ריקים. אין צורך בניקוי חיצוני של הרכב, אלא אם עקב כך לא ניתן לראות ו/או להעריך את מצבו החיצוני של הרכב.
רכב שלא יעמוד בתנאים אלו יחוייב בקנס בגובה 250$ נ"ז.
רכב שיוחזר עם מכל דלק שאינו מלא - יחויב עבור מילוי המכל.

כיסוי ביטוחי 

כיסוי ביטוחי בסיסי
למטיילים בניו זילנד אנו ממליצים לרכוש ביטוח נוסעים דרך סוכנות ביטוח בישראל.
כל הרכבים מבוטחים בביטוח מקיף בגין נזק לרכב, לרכוש ולצד שלישי.
על הנהג תחול השתתפות עצמית בסך 3500-7500$ נ"ז (תלוי דגם) לכל אירוע או תאונה בהם נגרם נזק לצד שלישי ו/או נזק לרכב המושכר. ההשתתפות העצמית תופעל בלי קשר לצד האשם באירוע, ותיגבה בסמוך למועד האירוע בתום הדיווח לחברה. בנוסף יחולו דמי טיפול נוספים בסך 75$ בכל מקרה של נזק לרכב או תביעת צד שלישי. דמי ההשתתפות העצמית יוחזרו במידה והחברה תצליח לתבוע את הוצאות התיקונים מהצד השלישי.

ביטוח מורחב – בתוספת תשלום
משולם למקסימום 50 יום עבור כל הדגמים.
קיימות שתי אפשרויות להפחית את סכום ההשתתפות העצמית.
אנו ממליצים לרכוש את אופציה 2 וליהנות משקט נפשי בזמן הטיול:
ביטוח מורחב – אופציה 1
* לכל דגמי NZ3 מלבד דגמי Cheapa - תוספת 40$ נ"ז ליום (מקסימום 2000$ נ"ז) 
ההשתתפות העצמית תופחת לעד 2,500$ נ"ז לכל אירוע.
* לדגמי Cheapa (מלבד Cheapa Hitop) - תוספת 37$ נ"ז ליום (מקסימום 1850$ נ"ז).
ההשתתפות העצמית תופחת לעד 2,500$ נ"ז לכל אירוע.
* לדגמי Cheapa Hitop/Cheapa Endeavour - תוספת 25$ נ"ז ליום (מקסימום 1250$ נ"ז).
ההשתתפות העצמית תופחת עד 1500$ נ"ז לכל אירוע.
• ביטוח מורחב VIP – אופציה 2
הפחתת ההשתתפות העצמית לאפס (בכפוף לסייגים המפורטים בתנאים)
* לכל דגמי NZ3 מלבד דגמי Cheapa - תוספת 52$ נ"ז ליום (מקסימום 2600$ נ"ז). 
* לדגמי Cheapa (מלבד Cheapa Hitop/Cheapa Endeavour)- תוספת 45$ נ"ז ליום (מקסימום 2250$ נ"ז). 
* לדגמי Cheapa Hitop/Endeavour - תוספת 33$ נ"ז ליום (מקסימום 1650$ נ"ז). 

חשוב! סייגים - לא יחול כל כיסוי ביטוחי במקרים הבאים:
על השוכר תחול אחריות מלאה לנזק שיגרם לרכבים או לצד שלישי כתוצאה מ:
• הפרה של תנאי הסכם השכירות
• הפרה או משימוש בניגוד לחוקי התנועה
• נזק כתוצאה מהזנחה, זדון  או שנגרם עקב התנהגות פזיזה (כגון ישיבה על גג הרכב), ונהיגה תחת אלכוהול/סמים
• נזק כתוצאה ממים - שקיעה ,חציית ערוצי מים/נחלים/נהרות, נסיעה על חופים, נסיעה במים מלוחים או  באזורים מוצפים במים
• אובדן או גניבה של חפצים אישיים ודברי ערך
• שימוש לא נכון בשמנים ודלקים או שימוש בדלקים מזוהמים
• נזק כתוצאה מתאונה עצמית של הרכב (אלא אם נרכשה חבילת "הכל כלול". / ובדגמי Cheapa רק אם נרכש "ביטוח התהפכות עצמית" בנוסף ל"הכל כלול")
• גנבת הרכב כתוצאה מהזנחה (כגון איבוד מפתחות הרכב או רכב שלא ננעל)
• נזק שנגרם כתוצאה משימוש בשרשראות שלג
• נזק שנגרם עקב התהפכות עצמית
• נזק שנגרם לדפנות מתרחבות, פרגולה או אוהל גג
• נזק תאונתי שנגרם לחלקו התחתון או העליון של הרכב, אלא אם נרכש חבילת "הכל כלול".
• נזק שנגרם לשמשות או צמיגים אלא אם נרכש חבילת "הכל כלול" (לא תקף בדגמי Cheapa) או שנרכשה חבילה להגנה על צמיגים ושמשות (WAP).

שירותים נוספים
שירות דרכים מורחב - 5$ נ"ז ליום, מקסימום 125$ נ"ז לכל התקופה. 
שירות זה כולל פתיחת רכב שננעל מבחוץ, החלפת מפתח רכב עד לסכום של 120$ נ"ז, סטארט לרכב, גרר חירום עד מרחק של 25 ק"מ, החלפת צמיג שהתפנצ'ר בצמיג חילופי הנמצא ברכב, הבאת דלק לרכב עד 20 ליטר, עלויות Call Out עד לסכום של 220$ נ"ז. תקלות שאינן מכאניות אינן מכוסות תחת שירות זה והשוכר יופנה לסדנת שירות לקבלת סיוע.
WAP - ביטוח נוסף לשמשות וצמיגים פלוס שירות דרכים מורחב - 10$ נ"ז ליום, מקסימום 250$ נ"ז לכל התקופה. 
שירות זה כולל נזק לשמשה אחת, שני צמיגים, פתיחת רכב שננעל מבחוץ, החלפת מפתח רכב עד לסכום של 120$ נ"ז, סטארט לרכב, גרר חירום עד מרחק של 25 ק"מ, החלפת צמיג שהתפנצ'ר בצמיג חילופי הנמצא ברכב, הבאת דלק לרכב עד 20 ליטר, עלויות Call out עד לסכום של 220$ נ"ז.
Single Vehicle Rollover Option, ביטוח התהפכות עצמית של הרכב - 7$ נ"ז ליום, מינימום 63$ נ"ז לכל התקופה.
ביטוח זה כלול בחבילת "הכל כלול" בכל דגמי NZ3 מלבד בדגמי Cheapa.
בדגמי Cheapa ניתן לרכוש ביטוח זה רק במידה ונרכשה חבילת "הכל כלול" מראש.

פרגולה חיצונית וטלוויזיה
לא תהיה אפשרות להשתמש בפרגולה חיצונית גם אם היא נותרה מותקנת בקרוואן משנים קודמות וזאת על מנת לצמצם נזקים ולחסוך בעלויות תיקון. חברת ההשכרה איננה מבטיחה קיום של פרגולה בקרוואן ואינה מספקת הנחיות לגבי שימוש בפרגולה. טלוויזיה קיימת בכל הקראוונים, עם זאת, קליטה לא מובטחת ברחבי נ"ז ולקוחות לא יפוצו על בעיות קליטה.

כסאות בטיחות
כיסא תינוק/בוסטר (חובה להזמין מראש) - 35$ נ"ז להשכרה לכל כסא.
ניתן לחבר כסא בטיחות בדגמים המיועדים לארבעה או לשישה נוסעים בלבד.
כסא תינוק מיועד לילדים מגיל 6 חודשים ועד כ-4 שנים בממוצע, שמשקלם 9-18 ק"ג או שגובהם עולה על 70 ס"מ.
כסא בוסטר מיועד לילדים בגילאים 4-8 שנים בממוצע, שמשקלם 14-26 ק"ג וגובהם אינו עולה על 140 ס"מ.
כסא בטיחות לתינוקות עד גיל חצי שנה - ניתן לחבר נגד כיוון הנסיעה, בדגמים לארבעה או שישה נוסעים בלבד,  אך חברת ההשכרה אינה מספקת כסאות בטיחות לתינוקות שגילם 6 חודשים או פחות. על השוכר לדאוג לכסא בטיחות באופן עצמאית.
האחריות על חיבור כסאות/מושבי בטיחות חלה על ההורים/המבוגר האחראי.

קנסות תנועה וחנייה
החברה תעביר ללקוח כל קנס שהתקבל מהרשויות בזמן ההשכרה - כגון קנסות תנועה, חנייה, מהירות, כבישי אגרה או כל קנס אחר. האחריות לתשלום הקנסות תחול על השוכר בתוספת של 75$ נ"ז דמי טיפול.

אחריות ותחזוקה
• השימוש בקרוואן הוא למטרת נופש וטיול בלבד. חל איסור מוחלט להשתמש ברכב למטרות אחרות, תחרויות, הסעת נוסעים או סחורות למטרות רווח או הובלה, אירועי ספורט, מבחני רכב מכל סוג או להובלת חומרים דליקים, רעילים או מסוכנים, אין להשכיר את הרכב לגורם אחר או לבצע כל פעולה אחרת המהווה עברה על החוק, או כל שימוש אחר שמנוגד לחוזה.
• אסור לנסוע באזורים בהם יש אסון טבע, מזג אויר קיצוני או בנסיבות קיצוניות אחרות.
• אין לנוע בדרכים האסורות ע"פ ההסכם (ראה סעיף הגבלות תנועה) ללא אישור מפורש בכתב מחברת ההשכרה.
• לקרוואן אסור לגרור או להוביל רכב אחר כגון סירה, קרון ניגרר, אופנוע וכדומה ללא אישור מפורש בכתב מחברת ההשכרה.
• אין להסיע כמות נוסעים מעל המותר, אין להעמיס מטען במשקל חורג ממה שלרכב מותר להסיע.
• אין לנהוג בדרכים לא סלולות או שאינן מיועדות לנהיגת כלי רכב רגיל (הקרוואן אינו רכב 4X4!).
• על השוכר לדווח לתחנת ההשכרה בכל מקרה של נזק או תקלה מכנית שנגרמו לרכב או לציוד במהלך תקופת השכירות.
• באחריות השוכר לנהוג ברכב בזהירות, לבדוק שמן מנוע, נוזלים, לחץ בצמיגים ורמת התחממות של הרכב בכל תדלוק, להקפיד למלא את סוג הדלק הנכון על פי הוראות היצרן וכן לבדוק שמנים נוזלי קירור כל 500 ק"מ. נזקים שייגרמו מהזנחה בדרך תפעול הרכב ואחזקתו הם באחריות הלקוח.
• באחריות הלקוח לוודא כי הרכב יהיה נעול כראוי.
• הלקוח יישא באחריות המלאה לכל נזק שייגרם בזמן נהיגה של נהג שאינו מורשה, כלומר ששמו לא הופיע בחוזה ההשכרה כנהג.
• הסברים על אופן אחזקת הרכב ותפעולו ניתנים בתחנת האיסוף.

שירות דרכים
חברת ההשכרה מפעילה מוקד חירום טלפוני 24 שעות ביממה 0800-234-567 לסיוע בבעיות מכאניות.
בכל בעיה הקשורה ברכב או לציוד, חובה להתקשר ולדווח למוקד השירות הטלפוני תוך 24 שעות מגילוי הבעיה, על מנת לאפשר לחברה להגיש סיוע ולהציע פתרונות, וזאת כדי שתוכלו להמשיך בטיול ללא הפרעות.
חשוב: לקוח שלא דיווח לחברה בזמן התרחשות האירוע או הנזק , לא יוכל לקבל סיוע ולא יהיה זכאי לכל פיצוי.

תיקונים/השבתת רכב
במקרים שבהם נגרם נזק לרכב שלא באשמת הלקוח, ניתן לקבל החזר הוצאות עבור תיקונים, עם הצגת קבלות בלבד.
לתיקונים קלים או להחלפת ציוד קטן במטבח אין צורך באישור מיוחד עד סכום של 100$ נ"ז.
לתיקונים מעל 100$ נ"ז - נדרש אישור מיוחד מהחברה.
כשל  או תקלה באביזרים אשר כוללים מזגן ביחידת המגורים, משאבת מים, מקלחת, שירותים, מקרר, כיריים, גריל, חייבים להיות מוערכים תחילה על ידי תחנת ההשכרה או מתקן/בעל מקצוע מורשה לפני שיאושר החזר כספי כלשהו.
החזר מותנה בכך שהלקוח יצר קשר עם חברת ההשכרה לצורך תיקון התקלה וכן בשיתוף פעולה מלא של הלקוח לשם ביצוע התיקון.  במידה והלקוח לא הודיע לחברת ההשכרה על התקלה, הלקוח לא יהיה זכאי לדרוש החזר כספי או לתבוע פיצוי.
במידה והרכב הושבת שלא באשמת הלקוח, חברת ההשכרה תשקול פיצוי כספי עבור תחבורה, ארוחות והוצאות שונות שנגרמו עקב מצב זה. במידה ונמצא כי הסיבה להשבתת הרכב היא אשמת השוכר או מעשיו, השוכר לא יהיה זכאי לדרוש פיצוי או החזר כספי כלשהו.
השוכר אינו רשאי להחליף צמיגים או שמשות ללא אישור חברת ההשכרה.
בסופי שבוע ובתקופות של חגים או באזורים נידחים עשויים לחול עיכובים במתן שירות לתקלות.

במקרה של תאונה
בכל מקרה של תאונה יש תחילה לוודא כי אין נפגעים בנפש ולהגיש סיוע במידת הצורך. במידה ויש פצועים יש לקרוא למשטרה.
אין לעזוב את מקום האירוע מבלי דיווח למשטרה ולחברת ההשכרה. יש למלא דו"ח משטרה בכתב, כולל שרטוט האירוע, שמות כל הנוסעים המעורבים באירוע, כתובותיהם, חתימה של שני הצדדים ומספר לוחית הרישוי של הרכבים המעורבים וכן פרטי עדים. אין להודות באשמה.
בכל מקרה יש להתקשר ולדווח למוקד השירות הטלפוני של חברת ההשכרה, לא יאוחר מתוך 24 שעות מזמן האירוע כולל מילוי והגשת דוח תאונה (המסמך קיים בתא הכפפות ברכב). במידה ומתאפשר יש לצלם את הנזק ואת מקום האירוע ולצרף את התמונות לדוח.

השבתת הרכב
במידה והטיול הופרע עקב תקלה שמשביתה את הרכב, מסיבה שאינה תאונה ולא תקלה שנגרמה ע"י הלקוח, למשך יותר מ-12 שעות תיקון מרגע הדיווח לחברת ההשכרה, הלקוח יהיה זכאי להחזר כספי בגובה של מקסימום המחיר היומי, עד שהתקלה תתוקן. כשל  או תקלה במערכות או באביזרים אשר כוללים מזגן ביחידת המגורים, משאבת מים, מקלחת, שירותים, מקרר, כיריים, גריל, חייבים להיות מוערכים תחילה על ידי תחנת ההשכרה או מתקן/בעל מקצוע מורשה.
החזר מותנה בכך שהלקוח יצר קשר עם חברת ההשכרה לצורך תיקון התקלה וכן בשיתוף פעולה מלא של הלקוח לשם ביצוע התיקון.  במידה והלקוח לא הודיע לחברת ההשכרה על התקלה, הלקוח לא יהיה זכאי לדרוש החזר כספי או לתבוע פיצוי.
תקלות במכשירים חשמליים כגון Wi-Fi, מכשירי ניווט וטיול, רדיו, טלוויזיה, CD או DVD, פרגולה, בקרת שיוט (קרוז קונטרול) וכו', אינם נחשבים כתקלה המשביתה את הרכב. חברת ההשכרה לא תישא באחריות לפיצוי כספי במקרים הבאים והאחריות כולה תחול על הלקוח:
• תקלה במזגנים בטמפרטורות של מעל 36 מעלות צלזיוס.
 תקלה במכשירי חימום הפועלים על חשמל על גז בטמפרטורות של מתחת ל-4 מעלות צלזיוס.
 תקלה כתוצאה מקפיאה של משאבת מים או מכלי מים בטמפרטורות מתחת ל-2 מעלות צלזיוס.

הזמנת מעבורות
מומלץ להזמין מקום לקרוואן על המעבורת לפי אורך רכב של 7.7 מטר, ללא קשר לאורך הרכב המושכר, כדי להמנע מבעיות של חוסר מקום על המעבורת.
הזמינו מוקדם ככל האפשר, במיוחד אם אתם נוסעים בשיא העונה (נובמבר עד סוף מרץ) או בקירוב לארועים מיוחדים או חגים.  כדי להזמין מקום על המעבורת יש לקבוע תאריך ושעה. במקום המיועד להכנסת לוחית הרכב רישמו "TBA", את מספר הרישוי תוכלו לספק רק בזמן הצק-אין המוקדם, אותו רצוי לבצע לפחות שעה לפני עלייתכם עם הקרוואן על המעבורת. 

רכב חילופי
הזמנת הרכב היא לקטגוריה ולא לרכב ספציפי.
במידה ומסיבה שאינה בשליטת החברה לא ניתן לספק את הרכב שהוזמן,  לחברה הזכות לתת רכב חילופי דומה או מקטגוריה גבוהה יותר (משודרג), ללא תוספת מחיר.  פעולה זו אינה הפרת חוזה ואינה מזכה את הלקוח בהחזר.
במידה והלקוח יהיה מעוניין מרצונו החופשי ברכב אחר קטן/זול יותר- הדבר יתאפשר רק על בסיס רכב פנוי. במקרה כזה הלקוח אינו זכאי להחזר כספי.
במידה ונדרש רכב חילופי עקב תאונה, והיה ולחברת ההשכרה יש רכב חילופי זמין, על השוכר להגיע בעצמו ועל חשבונו אל תחנת ההשכרה הקרובה כדי לקבל את הרכב החילופי. חברת ההשכרה רשאית להציע לשוכר שירות הבאת הרכב אל מקום הימצאו וכל ההוצאות הכרוכות בכך יחולו על השוכר.

הגבלות תנועה
חל איסור מוחלט לנהוג בדרכים שאינן סלולות, דרכי עפר או דרכים שאינן מתוחזקות כראוי.
התנועה על דרך עפר מתוחזקת היטב מותרת עד 10 ק"מ מקמפינג.
חל איסור לנוע בדרכים הבאות:
• (Skippers Road (Queenstown
 (The Crown Range Road/Cardrona Valley Road (between Arrow Junction to Cardrona
 (Ninety Mile Beach (Northland
 Bluff Road that runs between Kuatunu and Mataurangi
 Wanaka - Mt Aspiring Rd beyond exit to Treble Cone
 (The Forgotten Highway (State Highway 43 from Taumaranui to Stratford
 (North of Colville Township Waikawau Townships (Coromandel Peninsula
החברה רשאית לאסור תנועה באזורים מסוימים שמזג האוויר או תנאי הדרך הנוכחיים אינם מאפשרים נהיגה בטוחה.
לקוחות אשר יסעו בדרכים האסורות לנסיעה ללא אישור מחברת ההשכרה יהיו כפופים לקנס של 300$ עבור כל חריגה ויהיו ללא כיסוי ביטוחי. חברת ההשכרה יכולה להגביל נסיעה בכבישים מסוימים בכל זמן בהתאם לתנאי השטח.

קילומטראז'
למרות שאין הגבלה על כמות הק"מ, ההמלצה למען בטחונכם היא לא לנסוע יותר מ-250 ק"מ ביום (כ-4-5 שעות נסיעה...שזה לא מעט!). רצוי לבצע עצירות  למנוחה ולהתרעננות כל שעתיים לערך.

בעלי חיים ועישון
 עישון - חל איסור לעשן ברכב. 
 בעלי חיים - כלבי נחייה וכלבי מחמד מותרים לנסיעה בקראוונים עם אישור מראש בכתב מחברת ההשכרה בזמן ביצוע ההזמנה. תשלום חובה של 250$ נ"ז ילקח במקרה זה (מלבד בעת נסיעת כלבי נחיה). 
חברת ההשכרה רשאית לגבות קנסות לכיסוי הוצאות ניקיון במידה והרכב יחזור עם לכלוך או ריח עקב בע"ח או עישון.

כללי
המחירים והתנאים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב ספיציפי.  התמונות והמידות הן להמחשה בלבד.
הקרוואנים עשויים להיות שונים בצורתם מאלו המופיעים בפרסום.
התנאים בעברית באתר מוטורהום הם תרגום חופשי של התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית. בכל מקרה של אי התאמה או סתירה, הנוסח הקובע הינו נוסח התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית, שעליהם חותם הלקוח ביום קבלת הרכב.

חשוב לדעת:  תפקידה של מוטורהום ישראל הוא לקשר ולתווך בלבד בין השוכר לבין ספק הרכב עד לקבלת הרכב מהספק. התקשרות השוכר עם מוטורהום ישראל היא לשם יעוץ והזמנת הרכב מספק הרכב בארץ היעד בלבד. יש להדגיש כי מלבד הסכם זה, בעת לקיחת הרכב חותם השוכר על חוזה חדש מול ספק הרכב וזהו החוזה המחייב בין ספק הרכב והשוכר. עם חתימת השוכר על חוזה ההשכרה מול ספק הרכב מסתיימת אחריותה ותפקידה של מוטורהום ישראל כלפי השוכר והיא לא תהיה אחראית לכל תקלה ברכב ו/או בתיפקודו של ספק הרכב. באחריות השוכר לקרוא בעיון את התנאים הכלליים כפי שהם מופיעים באתר האינטרנט של מוטורהום ישראל טרם ביצוע ההזמנה ולוודא שהתנאים מקובלים עליו וכי בהתאם לתנאים לא חלה כל אחריות על מוטורהום ישראל. ספק הרכב הינו האחראי הבלעדי לביצועה התקין של ההזמנה. במקרה של תקלה או בעיה ברכב על השוכר לפנות ישירות לספק הרכב. במידה והשוכר לא קיבל מהספק מענה הולם לפנייתו, תנסה מוטורהום לסייע ע"י פנייה לספק, אולם אין בכך כדי להטיל אחריות כלשהיא על מוטורהום בגין אי הענות הספק.מוטורהום ישראל אינה שלוחה של ספק הרכב ולא נציגתו של ספק הרכב בישראל והיא מהווה אך ורק גורם מתווך בין הספק לשוכר. כל תפקידה הוא לייעץ לשוכר ולקשר בין הספק לשוכר וכן להעביר את הכספים שהתקבלו מהשוכר בגין השכירות לידי הספק ועל כן אינה מייצגת את הספק ואינה הכתובת לתביעות כנגד ספק הרכב. מקום השיפוט בין השוכר לספק יהיה בארץ היעד ובהתאם לחוזה שנחתם בין השוכר לספק הרכב.

קבלו הצעה