תנאים כלליים

תנאים כלליים

AUS2 / Outback 4WD
מחירים | תנאים

תנאים כלליים לדגמי AUS2

בתוקף עד 31 במרץ 2024

ביטול ושינויים
כיסוי ביטוחי
איסוף והחזרה
כסאות בטיחות

חישוב ימי ההשכרה
יום ראשון ואחרון נחשבים כל אחד כיום השכרה ללא קשר לשעת האיסוף או ההחזרה.

חישוב ימי ההשכרה
יום ראשון ואחרון נחשבים כל אחד כיום השכרה ללא קשר לשעת האיסוף או ההחזרה.
לכל ההשכרות נדרש מינימום של 7 ימים.
בין התאריכים 20 בדצמבר עד 10 בינואר נדרש מינימום של 10 ימים.
מידע זה כפוף לשינויים.

השכרה לטווח ארוך
הנחה מיוחדת 8% תנתן על המחיר היומי להזמנות של 21 ימים ומעלה.

הזמנות ותשלומים
ההזמנה בתוקף רק לאחר אישור בכתב מהספק המקומי.
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב מסוים.
עם אישור ההזמנה נדרשת מקדמה  בש"ע ל-5% מסה"כ ההזמנה, מינימום 250$ אוסטרלי.
תשלום מלא נדרש עד 65 ימים לפני יום קבלת הרכב, לפי שער דולר אוסטרלי מזומנים גבוה ביום התשלום.
חבילת "הכל כלול" לתשלום מראש - יש להזמין מראש לא יאוחר ממועד התשלום הסופי.
התשלום יבוצע בכרטיס אשראי ישראלי ויזה או מסטרכארד.
לתשלום בהעברה בנקאית, צ'ק או מזומן או פריסת תשלומי קרדיט - יש ליצור עמנו קשר לפני מועד התשלום.
על תשלום במזומן במטבע חוץ תחול עמלת הפקדה בבנק בגובה 1%.
החזרים לאחר התשלום, יבוצעו לפי שער מזומנים נמוך ביום ההחזר.

דמי ביטול

ביטול הזמנה ייעשה ע"י הלקוח בכתב בלבד ובשעות פעילות משרדי מוטורהום ישראל.
דמי הביטול מחושבים לפי הסכום הכללי של ההזמנה ללא הנחות במידה וניתנו.
במקרה של קיצור תקופת ההשכרה או שינוי תאריכי ההזמנה, במקרה של ביטול הזמנה יחושבו דמי הביטול לפי ההזמנה המקורית או לפי הגבוה מבין השניים.
ביטול והזמנה מחדש אפשריים רק בתוך אותה שנה קלנדרית ובכפוף לאישור מספק הרכב.
לידיעתך, ככל שמדובר בעסקת מכר מרחוק, סעיפים 14ג(ג) ו-14ה לחוק הגנת הצרכן, מאפשרים ביטול תוך 14 יום מיום ההזמנה ו-4 חודשים לאוכלוסיות מיוחדות (להלן "התקופה"). ע"פ תיקון מספר 58 לחוק הגנת הצרכן לעניין עסקת מכר מרחוק, במקרה של שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל באמצעות נותן שירות מחוץ לישראל (כגון השכרת קרוואנים בתי מלון וכדומה) באפשרותך לבחור בין החלופות הבאות:
א. ביטול הזמנה בהתאם למדיניות הביטול של נותן השירות.
ב. ביטול הזמנה על פי חוק הגנת הצרכן הישראלי לעניין עסקת מכר מרחוק תוך כדי "התקופה" בתוספת של 10% מסך כל עלות העסקה. יש להודיע לנו על כך מראש לפני ביצוע ההזמנה. למען הסר ספק, על ביטול שיבוצע מחוץ ל"תקופה" יחולו דמי הביטול הרגילים כמפורט מטה.

דמי ביטול לקבוצה של 3 רכבים או יותר 
לקבוצות של 3 רכבים או יותר יחולו דמי ביטול נפרדים וכן תנאים שונים.

דמי ביטול 
65 יום או יותר לפני יום האיסוף - 5% מסך כל עלות ההזמנה (מינימום 250$ אוסטרלי)
26-64 ימים לפני יום האיסוף -  10% מסך כל עלות ההזמנה (מינימום 350$ אוסטרלי)
10-25 ימים לפני יום האיסוף  - 20% מסך כל עלות ההזמנה (מינימום 500$ אוסטרלי)
3-9 ימים לפני יום האיסוף - 55% מסך כל עלות ההזמנה
יומיים או פחות לפני יום איסוף הרכב או אי-הגעה - 100% מסך כל עלות ההזמנה
בכל מקרה של ביטול הזמנה ייגבו דמי טיפול בסך 100$ אוסטרלי בנוסף לדמי הביטול.

שינוי הזמנה לפני תחילת ההשכרה
שינויים יתאפשרו רק באותה שנה קלנדרית. ניתן לבצע שינוי בהזמנה לאחר אישורה, עד 65 יום לפני יום האיסוף, בכפוף לזמינות ולאישור מהספק המקומי.
שינוי הזמנה ייחשב שינוי בתאריך האיסוף, שינוי בתאריך ההחזרה, שינוי יעד האיסוף, שינוי יעד ההחזרה, שינוי דגם/קטגוריה כולל שינוי לדגם קטן יותר, שינוי שם השוכר.
המחיר היומי אינו קבוע ועשוי להשתנות כל שבוע בכפוף להיצע וביקוש. מחיר ההשכרה מקובע לפי המחיר ביום בו בוצעה ההזמנה. כל שינוי לאחר שההזמנה אושרה יגרור תמחור מחדש של כל ההשכרה, לפי המחיר ביום השינוי או לפי המחיר המקורי, הגבוה מבין שניהם. בנוסף יחולו דמי שינוי של 50$ אוס. עבור כל שינוי שיבוצע עד מועד התשלום הסופי ו-95$ אוס. עבור כל שינוי לאחר שההזמנה שולמה במלואה.
הנחות מיוחדות שניתנו בהזמנה המקורית עשויות להתבטל.
קיצור תקופת השכירות או הפחתת פריטים לאחר שההזמנה שולמה במלואה, אינה מזכה בהחזר כספי.
כל בקשה לשינוי כפופה לזמינות הרכבים ולאישור בכתב ממרכז ההזמנות.
דמי הביטול נכנסים לתוקף בכל מקרה מרגע אישור ההזמנה המקורית, ללא קשר לשינויים שיבוצעו.

שינוי ביעד ההחזרה לאחר שההשכרה החלה
שינוי יעד ההחזרה לאחר שתקופת השכירות החלה - כפוף לאישור ממרכז ההזמנות ועלול להיות כרוך בקנס נוסף של עד 750$ אוס.
על השוכר ליצור קשר ישירות עם מרכז ההזמנות של החברה המקומית בטלפון 1800-331-454, לקבל את אישורם ולשלם להם ישירות.

הארכת תקופת ההשכרה לאחר שההשכרה החלה
שוכר המעוניין להוסיף ימים להשכרה לאחר שההשכרה כבר החלה, חייב ליצור קשר ישירות עם חברת ההשכרה המקומית בטלפון 1800-331-454 ולקבל את אישורה לשינוי. הימים הנוספים יתומחרו בלי קשר למחיר המקורי בו בוצעה ההזמנה.
התשלום עבור הימים הנוספים יבוצע מיידית וישירות על ידי חברת ההשכרה המקומית בכרטיס האשראי של הלקוח.
חריגה מהתקופה המוזמנת ללא אישור תגרור קנס בגובה 150$ אוס. ליום בנוסף למחיר ההשכרה היומי.

השכרה מצטברת
ניתן לצבור ימי השכרה של מספר השכרות נפרדות ובכך להוזיל את מחיר ההשכרה. הצבירה אפשרית בתקופה של שלושה חודשים בהשכרות לניו זילנד, אוסטרליה  (של אותה חברה). לדוגמא: השכרה של 7 ימים והשכרה נוספת של 14 יום - תחשבנה יחד ל-21 יום. התנאי לצבירה הוא שעל כל ההשכרות להתבצע באותו זמן. על השכרה מצטברת חלים תנאים מיוחדים לפי תנאי החברה המשכירה. לא ניתן לצבור שילוב של השכרת רכב רגיל באוסטרליה עם השכרת קרוואן בניו זילנד.

דמי ביטחון
• ביום איסוף הרכב בתחנה, על השוכר להפקיד דמי ביטחון באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי בלבד. לא ניתן לשלם באמצעות המחאות (צ'קים) או במזומן.
דמי הביטחון עבור דגמי HiTop/Voyager הינם 5000$ אוסטרלי
דמי הביטחון עבור דגמי 4X4 הינם 8000$ אוסטרלי
דמי הבטחון עבור כל שאר דגמי AUS2 הינם 7500$ אוסטרלי
• חברת ההשכרה המקומית מכבדת כרטיסי אשראי מסוג ויזה ומאסטרכרד ואמריקן אכספרס.
דמי הבטחון נושאים ריבית במעמד החיוב של 1.21% על כרטיסי אשראי ויזה ומסטרכרד וריבית של 2.6% על כרטיסי אמריקן אקספרס. גובה הריבית עשוי להשתנות.
• דמי הבטחון יחויבו מיידית בפועל בכרטיס האשראי של הלקוח, אלא אם כן רכש ביטוח מורחב.
• על בעל הכרטיס להיות נוכח במעמד קבלת הרכב והוא זה האחראי בפני חברת ההשכרה לכל נזק שייגרם לרכב.
• על כרטיס האשראי להיות בתוקף לפחות ל-90 יום מעבר ליום החזרת הקרוואן.
 במידה והלקוח רכש ביטוח מורחב בתחנה או חבילת "הכל כלול" מראש, לא יילקחו דמי ביטחון (מלבד בדגמי 4X4) אך השוכר יידרש להשאיר את פרטי כרטיס האשראי לצורך ביטחון.
 דמי הביטחון יוחזרו לחשבון השוכר כשבועיים לאחר תום הטיול, במידה והרכב הוחזר בזמן, למקום המוסכם, ללא נזקים, נקי מבפנים, עם מכלי מים ושירותים מרוקנים ומכלי דלק/דיזל וגז מלאים.
 דמי הבטחון יוחזרו במלואם כולל הריביות על כרטיסי האשראי מסוג ויזה/מאסטר כארד. הריבית עבור חיוב בכרטיס אמריקן אקספרס לא תוחזר.
 במידה והחברה החזירה לשוכר את דמי הביטחון ולאחר מכן התגלה כי יש נזק, החברה רשאית לגבות מחדש את עלות הנזקים.
 חיוב הפיקדון והחזר פיקדון מתבצעים עי החברה המקומית בדולר אוסטרלי. יתכנו הפרשים שעשויים להיגרם כתוצאה משינויים בשערי המטבעות או מהפרשי שערים הנובעים מעמלות הנגבות באמצעות חברות האשראי. שינויים אלה אינם באחריות החברה.
 רכב שיוחזר שאינו נקי מבפנים - יחויב בקנס בסך 250$ אוסטרלי הוצאות נקיון כולל הוצאות נקיון במקרה של עישון (העישון ברכבים אסור בהחלט!).
 רכב שיוחזר עם מכלים לא מלאים (דלק, דיזל, גז) - יחויב בהוצאות מילוי מכלי הדלק והגז.
 רכב שיוחזר כאשר מכלי המים השחורים והאפורים אינם מרוקנים - יחויב בקנס בסך 125$ אוסטרלי.

כרטיסי אשראי
החברה מכבדת כרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרכרד ואמריקן אכספרס.
החיוב בכרטיס אשראי עבור דמי הבטחון נושא ריבית (ראה סעיף דמי ביטחון).

שינוי בשערי המטבע
החיוב בכרטיסי אשראי מתבצע בדולר אוסטרלי. החברה אינה אחראית לשינויים שעשויים להיגרם כתוצאה משינויים בשערי המטבעות או מהבדלים בשערים הנגבים באמצעות חברות האשראי. מוטורהום ישראל ממליצה ללקוחותיה על רכישת חבילת "הכל כלול", המפחיתה את דמי הבטחון למינימום של 250$ אוסטרלי הנלקחים בפרינט בלבד.

איסוף והחזרה

העברות
החברה אינה מספקת שירות העברות משדה התעופה אל התחנות. על הלקוחות להגיע ולחזור באופן עצמאי.

איסוף בשדה התעופה הובארט
תוספת 115$ אוסטרלי חלה על כל איסוף או החזרה בשדה התעופה של הובארט. כפוף לשינויים.

איסוף והחזרה
התחנות פתוחות 7 ימים בשבוע למעט בחגים המפורטים: יום שישי הטוב (15 באפריל), חג המולד (25 בדצמבר), ראש השנה האזרחי (1 בינואר), יום אוסטרליה (26 בינואר). חלק מהתחנות סגורות בתאריכים מסוימים וכן בימי ראשון מחוץ לעונה כמפורט בהמשך.
איסוף והחזרת רכבים אפשריים ימים ובשעות פעילות התחנות.
איסוף רכב - יש לקחת בחשבון כשעתיים לתהליך קבלת הרכב.
החזרת רכבים - יש להגיע לפחות שעה לפני שעת סגירת התחנה.
איסוף או החזרה לאחר שעות הפעילות כרוך באישור מיוחד.
החזרה מאוחרת תחויב כיום שכירות נוסף.
לא יינתן החזר בגין החזרה מוקדמת או איסוף מאוחר.
חשוב! בעת קבלת הרכב תתבצע הדרכה לתפעול הרכב בנוכחות נציג חברת ההשכרה. לאחר מכן יתבקש השוכר לחתום על חוזה השכירות.
זמן ההדרכה נועד לכם ולטובתכם. על מנת למנוע אי נעימויות וויכוחים בעת החזרת הרכב, מומלץ מאוד לפני החתימה על החוזה, לערוך בדיקה יסודית של הרכב מבחוץ ומבפנים (כולל הגג ותחתית הרכב) בנוכחות נציג החברה. במידה ומצאתם ליקוי, תקלה או חלק שחסר- יידעו את הנציג וציינו זאת בכתב. בדקו כי הרכב נמסר לכם נקי ולפי התנאים (דלק, גז, מים) וכי כל הציוד שהזמנתם נמצא ותקין. נצלו את הזמן על מנת לשאול שאלות ולקבל מידע: היכן הסופרמרקט הקרוב, תחנת דלק, חניון קמפינג קרוב וכדומה. עיברו על כל המערכות (חימום, מיזוג, מקרר, תנור, צינורות המים למילוי וריקון, כבל חשמל, מערכת בקרה וכדומה) וודאו כי הנכם יודעים היכן נמצא כל פריט וכיצד מפעילים אותו בטרם תצאו לדרך. 

צ'ק אין מוקדם - חובה
הלקוח מחויב לבצע צ'ק אין מוקדם באתר החברה כ-14 יום לפני יום איסוף הרכב, כדי לזרז את תהליך קבלת הרכב בתחנה.

אפליקציית Roadtrip App – חובה להורדה
על הלקוח להוריד את האפליקציה Roadtrip לאחר הזמנת הקרוואן.
האפליקציה מאפשרת ללקוח ללמוד על הקרוואן לפני ההגעה לתחנה ולהכין אותו לנסיעה.
איסוף הקרוואן בצורה מהירה בתחנה מסתמך על כך שהלקוח ראה את סרטון ההכנה לפני ההגעה. במידה והלקוח לא הוריד את האפליקציה לפני ההגעה הוא ידרש לכך בעת ההגעה.
* האפליקציה זמינה דרך חנויות האפליקציות השונות
* חשוב שהלקוח יבחר בה את הרכב המוזמן ומדינת הטיול בחלק My Profile כדי שהמידע שיוצג יותאם עבורו.
* באפליקציה יש מידע רב ושימושי כולל סרטון הדגמה על הקרוואן המוזמן וסרטוני הדרכה שונים.
* בנוסף ניתן למצוא באפליקציה מפות להורדה, הזמנת טיולים, חניונים ועוד.

תוספת חגים

תוספת חובה של 115$ אוסטרלי תחול על כל איסוף ו/או החזרת רכב בתאריכים הבאים בתחנות המצויינות:
8 באפריל 2023 (קיירנס, בריסביין, סידני, מלבורן, אדאלייד, דארווין, אליס ספרינגס)
9 באפריל 2023 (קיירנס, בריסביין, סידני, מלבורן)
10 באפריל 2023 (כל התחנות)
25 באפריל 2023 (יום אנזק, כל התחנות)
01 במאי 2023 (קיירנס, בריסביין, דארווין, אליס ספרינגס)
05 ביוני 2023 (ברום, פרת')
12 ביוני 2023 (סידני, מלבורן, הובארט, אדאלייד, דארווין, אליס ספרינגס)
07 ביולי 2023 (אליס ספרינגס)
28 ביולי 2023 (דארווין)
07 באוגוסט 2023 (דארווין, אליס ספרינגס)
16 באוגוסט 2023 (בריסביין)
25 בספטמבר 2023 (ברום, פרת')
02 באוקטובר 2023 (קיירנס, בריסביין, סידני, אדאלייד)
26 באוקטובר 2023 (הובארט)
07 בנובמבר 2023 (מלבורן)
26 בדצמבר 2023 (כל התחנות)
04 במרץ 2024 (ברום, פרת')
11 במרץ 2024 (מלבורן, הובארט, אדאלייד)
30 במרץ 2024 (סידני, מלבורן, אדלאייד, בריסביין, קיירנס)
31 במרץ 2024 (סידני, מלבורן, פרת', בריסביין)

חשוב: יש להגיע לתחנות לפחות שעה לפני שעת הסגירה ובכל מקרה לא יאוחר מהשעה 15:00.
איסוף והחזרה של רכבים חייב להיעשות בתחנות ההשכרה בלבד. לא ניתן לקבל רכבים או להחזירם בשדה התעופה!
לא יינתן החזר בגין החזרה מוקדמת או איסוף מאוחר.

שעות פעילות התחנות
• תחנות סידני, מלבורן, אדלייד, פרת'
מ-1 אפריל ועד 30 באפריל - פתוחות בין השעות 09:00-15:00, 7 ימים בשבוע.
מ-1 במאי ועד 31 באוגוסט - פתוחות בין השעות 09:00-15:00, ימי ראשון סגור.
מ-1 בספטמבר עד 31 במרץ - פתוחות בין השעות 09:00-15:00, 7 ימים בשבוע.
• תחנת בריסביין
מ-1 אפריל ועד 30 בספטמבר - פתוחות בין השעות 09:00-15:30, 7 ימים בשבוע.
מ-1 באוקטובר ועד 28 בפברואר - פתוח בין השעות 09:00-15:30, בימי ראשון סגור.
מ-1 במרץ עד 31 במרץ - פתוח בין השעות 09:00-15:30, 7 ימים בשבוע.
• תחנות דארווין, ברום, אליס ספרינגס
מ-1 אפריל ועד 30 באפריל - פתוחות בין השעות 09:00-15:30, סגור בימי ראשון.
מ-1 במאי עד 31 באוקטובר - פתוחות בין השעות 09:00-15:30, 7 ימים בשבוע.
מ-1 בנובמבר ועד 30 בנובמבר - פתוחות בין השעות 09:00-15:30, בימי ראשון סגור.
מ-1 בדצמבר עד 31 בדצמבר - התחנה סגורה.
• תחנת קיירנס
מ-1 אפריל ועד 30 באפריל - פתוחות בין השעות 09:00-15:30, סגור בימי ראשון.
מ-1 במאי עד 31 באוקטובר - פתוח בין השעות 09:00-15:30, 7 ימים בשבוע.
מ-1 בנובמבר עד 31 במרץ - פתוח בין השעות 09:00-15:30, בימי ראשון סגור.
• תחנת הובארט
מ-1 אפריל ועד 30 ביוני - פתוחות בין השעות 09:00-15:30, 7 ימים בשבוע.
מ-1 ביולי עד 31 באוגוסט - התחנה סגורה.
מ-1 בספטמבר עד 31 במרץ - פתוח בין השעות 09:00-15:30, 7 ימים בשבוע.
* המידע כפוף לשינויים.

החזרה מוקדמת
במידה והרכב הוחזר לפני תום תקופת ההשכרה ולא משנה מאיזו סיבה, לא יינתן כל פיצוי כספי עבור הימים שלא נוצלו.

החזרה מאוחרת
החזרה של הרכב מחוץ לשעות פעילות התחנה חייב להיעשות באישור מראש של החברה וכרוך בקנסות:
 החזרה מחוץ לשעות פעילות התחנה ללא אישור מראש – תגרור קנס בגובה 150$ אוסטרלי לכל יום השכרה, בנוסף למחיר ההשכרה היומי.
 החזרה מחוץ לשעות פעילות התחנה עם אישור מראש תגרור קנס בגובה 150$ אוסטרלי. כמו כן הלקוח יחויב לשלם תוספת ביטוח מורחב, היות והוא יהיה אחראי לרכב עד אשר יבדק על ידי צוות התחנה ביום שלמחרת.

רשיון נהיגה
על הנהג להיות בן 21 לפחות ולשאת ברשיון נהיגה לפחות שנה.
על כל מי שרוצה לנהוג להיות נוכח בתחנה ביום קבלת הרכב ולחתום על החוזה.
על כל הנהגים להציג רשיון נהיגה ישראלי בתוקף וכן רשיון בינלאומי באנגלית שהוצא באותה מדינה בה הוצא הרשיון הישראלי.

כסאות בטיחות
בדגמי הקרוואנים המיועדים לארבעה או שישה נוסעים מותר לחבר מקסימום 2 כסאות בטיחות (או שני בוסטרים).
בדגמים המיועדים לזוג (Hitop, Venturer) לא ניתן לחבר כסא בטיחות ולא בוסטר.
לפי החוק באוסטרליה כל ילד מתחת גיל 7 חייב כסא בטיחות. על כסאות הבטיחות והבוסטרים להיות בעלי תו תקן אוסטרלי ולשאת מדבקת תו תקן אוסטרלי (Australian Standards sticker for the standard AS/NZS 1754). כסאות בטיחות ובוסטרים שמגיעים מארצות אחרות אינם עומדים בתקן זה ולכן החוק אוסר להשתמש בהם באוסטרליה.
תינוקות מתחת גיל שישה חודשים (ועד 9 קילו) צריכים לשבת בכסא בטיחות נגד כיוון הנסיעה.
כסא תינוק מיועד בד"כ לילדים מגיל שישה חודשים ועד גיל 4-3 תלוי בגודל הפיזי של הילד, ובמשקל 8-18 ק"ג – אלו צריכים לשבת בכסא תינוק מותאם נגד או עם כיוון הנסיעה ועם חיבור מתאים במושב (Anchor Point).
כסא בוסטר מיועד בד"כ לילדים מגיל 4 ועד גיל 7 תלוי בגודל הפיזי של הילד, ובמשקל 14-26 ק"ג.
חברת ההשכרה מספקת כסאות בטיחות בהתאם לזמינות בתחנות ההשכרה, אך אינה אחראית לחיבור הכיסאות לרכב. על השוכר לחבר את כסאות הבטיחות באופן עצמאי. יש לחבר את כסאות הבטיחות במושבים עם הפנים בכיוון הנסיעה ולא במושבים הפונים לצידי הרכב, אך קיים מידע ספציפי לגבי כל סוג רכב.
חברת ההשכרה ממליצה לא להושיב במושבים הקדמיים ילדים מתחת לגיל 7 או מתחת למשקל 26 ק"ג ובכל מקרה ילדים מתחת גיל 4 אינם רשאים לשבת במושבים הקדמיים. כסאות בטיחות כלולים בחבילת "הכל כלול", אך יש להזמינם מראש כדי להבטיח זמינות.

דלק
אם נרכשה Express Return Pack, אין צורך להחזיר את מיכל הדלק מלא.

גז  
הרכב יימסר מראש עם מכל  גז ראשון מלא ויש להחזירו מלא.
במידה והמכל הוחזר ריק  הלקוח יחויב בעבור המילוי (כ-20-42 דולר אוסטרלי תלוי בדגם).
במידה ונרכשה Express Return Pack, אין צורך להחזיר את מיכל הגז מלא.

כיסוי ביטוחי

כיסוי ביטוחי בסיסי
למטיילים באוסטרליה אנו ממליצים לרכוש ביטוח נוסעים ומטען דרך סוכנות ביטוח בישראל.
כל הרכבים מבוטחים בביטוח מקיף בגין נזק לרכב, לרכוש צד שלישי.
על הנהג תחול השתתפות עצמית עד סך 5000-8000$ אוסטרלי לכל אירוע או תאונה בניפרד בהם נגרם נזק לצד שלישי, נזק לרכב המושכר כולל התנגשויות תאונות, נזק לחלונות ולצמיגים, הוצאות גרירה, גניבה, שריפה, השבתת הרכב ומעשי אלימות וכן הוצאות בגין אובדן ימי השכרה במקרה של השבתת הרכב או תיקון אחרי תאונה. ההשתתפות העצמית תופעל בלי קשר לצד האשם באירוע, ותיגבה בסמוך למועד האירוע בתום הדיווח לחברה. דמי ההשתתפות העצמית יוחזרו במידה והחברה תצליח לתבוע את הוצאות התיקונים מהצד השלישי. תהליך זה עלול לקחת זמן רב.
לקוח שיבחר להישאר עם הביטוח הבסיסי בלבד צריך לקחת בחשבון שעלויות נזקים לקרוואן עשויות להיות גבוהות ולהגיע עד לסכום של 7500$ אוסטרלי עבור כל אירוע (עד 8000$ אוסטרלי ברכבי שטח). חברת ההשכרה תחייב את הלקוח בגובה עלות הנזקים אוטומטית בעת החזרת הקרוואן, משום כך על הלקוח להביא זאת בחשבון ולהשאיר מספיק זמן לבדיקת הרכב ולהערכת הנזקים.
חשוב: ההשתתפות העצמית חלה לכל אירוע או תאונה בניפרד, שבהם נגרם נזק לצד שלישי, נזק לרכב המושכר כולל התנגשויות, תאונות, תאונה עצמית כגון התהפכות, נזק לחלונות ולצמיגים, הוצאות גרירה, גניבה, שריפה, פריצה או מעשה ונדילזם וכן הוצאות בגין אובדן ימי השכרה במקרה של השבתת הרכב או תיקון אחרי תאונה.

כיסוי ביטוחי מורחב – בתוספת תשלום
אנו ממליצים לרכוש את הביטוח המורחב המקיף ביותר וליהנות משקט נפשי בזמן הטיול.
הביטוח המורחב ניתן לרכישה מראש במסגרת חבילת "הכל כלול" (Inclusive Pack) שעלותה 59$ אוסטרלי ליום (או 64$ אוסטרלי ליום לדגמי 4X4). חבילה זו כוללת גם ציוד נוסף כמפורט במחירון), או לרכישה בנפרד בתחנה ביום קבלת הרכב בעלות של 48$ אוסטרלי ליום (או 53$ אוסטרלי ליום לדגמי 4X4) במקרה זה המחיר לא כולל ציוד נוסף.
הביטוח המורחב משולם למקסימום 50 יום, גם אם תקופת ההשכרה ארוכה יותר.
עם רכישת ביטוח זה על הנהג לא תחול השתתפות עצמית לכל אירוע או תאונה בנפרד שבהם נגרם נזק לצד שלישי או נזק לרכב המושכר (לא כולל הסייגים). הפחתת ההשתתפות העצמית תופסת במקרים של נזקים לצמיגים וחלונות במקרה של נזק תאונתי וכן מכסה מקרים של נזק לחלקו העליון או התחתון של הקרוואן (לא כלול בדגמי 4X4). עם רכישת ביטוח מורחב, הלקוח לא יידרש לשלם דמי ביטחון, אלא רק להשאיר בתחנה את פרטי כרטיס האשראי (מלבד בדגמי 4X4, אז יש להשאיר פקדון של 500$ אוסטרלי).
חשוב: ההשתתפות העצמית חלה לכל אירוע או תאונה בנפרד, שבהם נגרם נזק לצד שלישי, נזק לרכב המושכר כולל התנגשויות, תאונות, תאונה עצמית כגון התהפכות, נזק לחלונות ולצמיגים, הוצאות גרירה, גניבה, שריפה, פריצה או מעשה ונדילזם וכן הוצאות בגין אובדן ימי השכרה במקרה של השבתת הרכב או תיקון אחרי תאונה.

ביטוח מורחב נוסף לרכבי 4X4 
בתוספת של 275$ אוסטרלי לכל תקופת השכירות
ניתן להזמנה רק אם נרכש בנוסף ביטוח מורחב או חבילת "הכל כלול".
הביטוח כולל בנוסף:
• ביטוח מורחב עם אפס השתתפות עצמית
• כיסוי ביטוחי לחלקו העליון והתחתון של הרכב, ללא הגבלה
• הוצאות גרירה, חילוץ ושיקום הרכב לאחר תאונה מדרכי שטח שלהן ניתן אישור מיוחד ע"י חברת ההשכרה
• ק"מ ללא הגבלה

אחריות השימוש ותחזוקה
הקרוואן מיועד למטרות נופש בלבד. אין להשתמש ברכב למטרות תחרויות, הסעת סחורות או כל שימוש אחר ממטרת נופש וטיול. אין להשתמש בקרוואן לגרירה. אין להסיע בקרוואן חומרים או נוזלים מסוכנים, רעילים, דליקים, נפיצים וכדומה. אין למכור, להשכיר, להשאיל, לשעבד או למסור את הרכב או חלקים ממנו לגורם אחר.
באחריות השוכר לנהוג ברכב בזהירות, לבדוק מדי יום שמן מנוע, נוזלים, לחץ בצמיגים ורמת התחממות של הרכב בכל תדלוק. נזקים שייגרמו מהזנחה בדרך תפעול הרכב ואחזקתו הם באחריות הלקוח. במקרה שנדלקת נורית אזהרה יש להתקשר מיידית לחברת ההשכרה. כמו כן באחריות הלקוח לוודא כי הרכב יהיה נעול כראוי.

סייגים לביטוח
לא יחול כל כיסוי ביטוחי במקרים הבאים, גם עם רכישת ביטוח מורחב ועל השוכר תחול אחריות מלאה בכל מקרה של נזק שיגרם לרכבים או לצד שלישי במקרים הבאים:
• הפרה של תנאי הסכם השכירות
• כל נזק לחלקו העליון או התחתון של הרכב, אלא אם כן השוכר רכש מראש ביטוח מורחב אופציה 2 או חבילת "הכל כלול" (לרכבי 4X4  – יכוסה רק אם נרכש ביטוח מורחב/חבילת "הכל כלול" ובנוסף ביטוח מורחב מיוחד לרכבי 4X4)
• במקרה של התהפכות של רכב או תאונה עצמית אלא אם הלקוח רכש חבילת "הכל כלול"
• גרירה או חילוץ של רכבי 4X4 בדרכים שלהן נידרש אישורה של חברת ההשכרה, אלא אם כן השוכר רכש מראש ביטוח מורחב ובנוסף ביטוח מורחב לרכבי 4X4
• נזק שניגרם בשל חריגה במשקל שנושא הרכב מן הכמות המותרת ע"פ הוראות היצרן כגון הסעת כמות נוסעים החורגת מן המותר לדגם שנשכר או הסעת מטען במשקל חורג
• כל נזק כתוצאה ממים - שקיעה, חציית מים/נחלים/נהרות, נסיעה על חופים, נסיעה באזורים מוצפים, ביצות וכדומה (תקף לקראוונים רגילים)
• אובדן, גניבה או נזק של חפצים אישיים ודברי ערך של השוכר או קרוביו, אלא אם הנזק נגרם בגלל רשלנות של חברת ההשכרה. מומלץ לא להשאיר חפצי ערך ברכב וכן לרכוש ביטוח מטען בנפרד
• כל נזק שייגרם לרכב השכור או לרכב/רכוש של צד גימל כתוצאה מרשלנות, זדון או התנהגות פזיזה (כגון ישיבה או עמידה על גג הרכב, נהיגה תחת אלכוהול/סמים)
• שימוש לא נכון בשמנים ודלקים. אין להשתמש בביו דיזל, Biofuel, מים או דלקים מזוהמים ואין למלא דלק במכל המים או מים במכל הדלק
• נזק שניגרם כתוצאה משימוש לא נכון בשרשראות שלג
• החזרה, שיקום או חילוץ של רכב ששקע ,נזנח, ניתקע בכל צורה
• נהיגה ע"י נהג לא מורשה, או נהג שרשיונו פג תוקף ,הושעה או נשלל, או שלא קיבל אישור מראש ונרשם כנהג בחוזה,  או נהג שרשיונו מוגדר כנהג מתלמד או תחת תקופת מבחן
 נזק כתוצאה מהסעת כמות נוסעים החורגת מן המותר לדגם שנשכר
 הוצאות בגין מפתח רזרבי במקרים של מפתחות רכב שאבדו או נגנבו או במקרה של רכב שננעל מבפנים
 נזק שניגרם מחיבור/הוספת אביזרים שונים לרכב (בין אם סופקו ע"י חברת ההשכרה ובין אם לאו) באופן לא נכון או באופן שגרם לנזק לרכב, לאביזרים או לרכב אחר או לרכוש צד ג'
 נזק שניגרם כתוצאה מעבירה על חוקי התנועה ו/או אי ציות לתמרורים, שילוט, נהיגה בעומדת בסתירה למידות הרכב המושכר כגון מגבלות גובה רוחב ומשקל
 נזק שניגרם לרכב עקב ברד, שטפון, דליקה, סערה, ציקלון או פגעי טבע אחרים
• כל נזק שנגרם לרכב בגלל כלב/חתול של הנוסעים.

קנסות על נקיון
 רכב שיוחזר לא נקי מבפנים - יחויב בקנס בסך 299$ אוסטרלי בגין הוצאות נקיון פלוס הוצאות נקיון במקרה של עישון. העישון ברכבים אסור בהחלט!
 רכב שיוחזר כאשר מכלי המים השחורים והאפורים לא מרוקנים - יחויב בקנס בסך 125$ אוסטרלי.

קנסות תנועה וחנייה
החברה רשאית לחייב את הלקוח בדמי טיפול בסך 60$ אוסטרלי בנוסף לגובה הקנס עצמו, בגין כל קנס על מהירות, דוח חנייה או קנס בגין תאונה כולל נזק לרכוש וצד שלישי, במידה ולא דווחו לתחנה ביום ההחזרה.
המהירות המותרת לנהיגה בקרוואן זה הינה עד מקסימום 110 קמ"ש ע"פ מד מיוחד המותקן ברכב. חברת ההשכרה רשאית לגבות קנס של 300$ אוסטרלי במידה והשוכר יעבור את המהירות המותרת ויתעלם מהתראות המכשיר.

שירות דרכים
על השוכר חלה חובת דיווח בכל מקרה של תקלה או בעיה.
בכל בעיה הקשורה ברכב או לציוד, יש להתקשר ולדווח למוקד השירות הטלפוני של החברה 1300-850-805 או 61-3-8398-8880+ תוך 24 שעות מגילוי הבעיה, על מנת לאפשר לחברה להגיש סיוע ולפתור את התקלה במהלך תקופת ההשכרה. במידה והשוכר לא דיווח בזמן, החברה לא תישא באחריות לתביעה והלקוח לא יהיה זכאי לפיצוי.

במקרה של תאונה
 על הלקוח להשיג את השמות והכתובות של המעורבים בתאונה
 לעדכן את המשטרה המקומית בתאונה, ללא קשר לחומרת הנזק
 לא להודות באשמה ולא להאשים את הנהג השני
 במידת האפשר לצלם את לוחיות הרכבים המעורבים באירוע וכן את הנזקים שנגרמו
 להתקשר למוקד השירות של חברת ההשכרה - 1300-850-805 תוך מקסימום 24 שעות ולתת דיווח מפורט
 בעת החזרת הרכב על הלקוח להציג בתחנת ההשכרה דו"ח משטרה, רשיון נהיגה ותמונות שברשותו
 קבלת רכב חילופי עקב תאונה:
אין התחייבות לקבלת רכב חלופי. אספקת רכב חלופי כפופה למספר גורמים כמו זמינות, מיקום הלקוח, מי האשם בתאונה ומשך הזמן הנותר לטיול. בכל מקרה על הלקוח להגיע לתחנת ההשכרה על חשבונו או שהחברה רשאית להציע ללקוח על הבאת הרכב אליו בתשלום.
במקרה של תאונת התהפכות עצמית הלקוח יישא בכל ההוצאות הכרוכות בהחלפת רכב או הבאת הרכב אליו, בלי קשר לסוג הביטוח שנרכש.
השוכר יידרש לשלם דמי בטחון נפרדים עבור הרכב החלופי.

תיקונים
במקרים שבהם נגרם נזק לרכב שלא באשמת הלקוח, ניתן לקבל החזר הוצאות עבור תיקונים, עם הצגת קבלות בלבד. הוצאות עד סכום של 100$ אוסטרלי ללא אישור מיוחד. תיקונים מעל 100$ אוסטרלי באישור מיוחד מראש בלבד.
תיקוני צמיגים - הלקוח ישלם על עלות תיקון או החלפה של צמיגים במידה וניזוקו במהלך ההשכרה, אלא אם כן הצמיג הפגום הוחזר לתחנת החברה לבדיקה מוסמכת ונמצא כי היה פגום מלכתחילה.

הגבלות תנועה לקרוואנים וקמפרים
 חל איסור מוחלט לנהוג בדרכים שאינן סלולות, דרכי עפר או דרכים שאינן מתוחזקות כראוי (מלבד רכבי 4X4, ראו פירוט מטה).
 נהיגה בשטח כגון על חופים, חול, שבילים, שדות וכדומה אסורה בהחלט. חברת ההשכרה רשאית לגבות 300$ אוסטרלי מיידית בכרטיס האשראי של השוכר במידה וכללים אלו יופרו.
 במידה והלקוח יסע בדרכים אסורות לנסיעה או בדרכי עפר (מלבד רכבי 4X4), חברת ההשכרה תגבה תשלום של 300$ אוסטרלי במיידית על כל אחת מהפרות הכללים.
 יוצא מן הכלל - דרכי גישה המובילות לחניוני קמפינג מוכרים ומוסדרים של לא יותר מ-12 ק"מ  מהקמפינג, דרכי גישה לאטרקציות תיירותיות מרכזיות ודרכים מתוחזקות היטב ומוכרות בקנגורו איילנד (Kangaroo Island, South Australia). לכל דבר אחר נדרש אישור מיוחד מתחנת ההשכרה בתיאום מראש.
 החברה רשאית לאסור תנועה באזורים מסוימים שבהם תנאי הכביש או תנאי מזג האוויר אינם מאפשר נהיגה בטוחה ובמקרים בהם מרחקי הנסיעה אינם תואמים את אורך תקופת ההשכרה.

הגבלות תנועה לרכבי 4X4 (בנוסף לפירוט בסעיף הקודם)
רכבי 4X4 רשאים לסע בדרכים סלולות או לא סלולות עם המגבלות המפורטות.
יש לקבל אישור בכתב מחברת ההשכרה כדי לסע בדרכים האלו:
 Simpson Desert
 Strzelecki Track
 Gunbarrel Highway
 Cape York
 The Bungle Bungles
 Oodnadatta Track
 Birdsville Track
 Tanami Track
 The Plenty Highway
 Gibb River Road
 Burke Development Road from Chillagoe to Normanton
 Savannah Way from Normanton to Borroloola
 Fraser Island
 (Finke Road (between Alice Springs and Oodnadatta
 Central Arnhem Road and Arnhem Land in general
• Chambers Pillar

הנסיעה אסורה בכל מקרה בדרכים אלו:
 Canning Stock Route
 The Lost City in Litchfield Park
 the Old Gunbarrel Hwy
 The old Telegraph Track section of the road to Cape York
 (Boggy Hole (Finke Gorge National Park
• Ghan Heritage Road (from Titjikala to Finkle)
• Fraser Island
חל איסור לסע ל-Cape York  בין החודשים דצמבר למאי. בשאר חודשי השנה הנסיעה מותרת לאחר קבלת אישור בכתב מחברת ההשכרה.
החלק בכביש ל-Cape York בשם The Old Telegraph Track אסור לנסיעה בכל תקופה. עם זאת, המעקף מותר לנסיעה בהנחה שהתקבל אישור על כך בכתב מחברת ההשכרה.

כבישי אגרה במלבורן
ביציאה ובכניסה למלבורן נדרש תשלום אגרה בכבישים ראשיים. למי שמתעתד לנסוע בכבישים האלה כדאי לדעת כי חובה לרכוש מראש כרטיס: CityLink Pass המקנה נסיעה חופשית בכבישי האגרה האלה ל-24 שעות מרגע רכישתו. לרכישה יש להתקשר ל- Citylink 13-26-29 ולמסור פרטים: מספר לוחית הרישוי, סוג ושנת ייצור הרכב, תאריך הנסיעה ומספר כרטיס אשראי. את הכרטיס ניתן לרכוש בסניפי דואר מסויימים  ובתחנות הדלק Shell. פרוספקט מידע מצורף לרכב במקרים הרלוונטים.

רכב חילופי
הזמנת הרכב היא לקטגוריה ולא לרכב ספציפי. במידה ומסיבה שאינה בשליטת החברה לא ניתן לספק את הרכב שהוזמן,  לחברה הזכות לתת רכב חילופי דומה או רכב משודרג, ללא תוספת מחיר.  פעולה זו אינה הפרת חוזה ואינה מזכה את הלקוח בהחזר. במידה והלקוח יהיה מעוניין מרצונו החופשי ברכב אחר קטן/זול יותר - הדבר יתאפשר רק על בסיס רכב פנוי. במקרה כזה הלקוח אינו זכאי להחזר כספי.

מעבורות
יש להזמין מעבורת לפי אורך רכב של 7.7 מטר, ללא קשר לאורך הרכב המושכר.

עישון ובעלי חיים
עישון - חל איסור מוחלט לעשן ברכבים. המפרים צפויים לקנס בנוסף להוצאות הנקיון.
• בעלי חיים – מותר להביא עד 2 כלבים או חתולים לקרוואן. תוספת של 299$ אוסטרלי תגבה מראש לכל הזמנה עם בעל חיים. על בעלי החיים להיות רשומים, מטופלים נגד פרעושים וקשורים. בעת איסוף והחזרת הקרוואן על הלקוח לוודא שבעל החיים קשור ובליווי מבוגר מחוץ לסניף. על בעל החיים להיות נקי ויבש לפני שהוא נכנס לקרוואן. בזמן הנסיעה על בעל החיים להיות קשור בחלקו האחורי של הקרוואן כדי להמנע ממצב של הפרעה לנהג. חברת ההשכרה רשאית לגבות דמי נקיון בסך 299$ אוס. עבור כל לכלוך שמקורו בבעל החיים.

כללי
המחירים והתנאים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב ספיציפי.  התמונות והמידות הן להמחשה בלבד.
הקרוואנים עשויים להיות שונים בצורתם מאלו המופיעים בפרסום.
התנאים בעברית באתר מוטורהום הם תרגום חופשי של התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית. בכל מקרה של אי התאמה או סתירה, הנוסח הקובע הינו נוסח התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית, שעליהם חותם הלקוח ביום קבלת הרכב.

חשוב לדעת: תפקידה של מוטורהום ישראל הוא לקשר ולתווך בלבד בין השוכר לבין ספק הרכב עד לקבלת הרכב מהספק. התקשרות השוכר עם מוטורהום ישראל היא לשם יעוץ והזמנת הרכב מספק הרכב בארץ היעד בלבד. יש להדגיש כי מלבד הסכם זה, בעת לקיחת הרכב חותם השוכר על חוזה חדש מול ספק הרכב וזהו החוזה המחייב בין ספק הרכב והשוכר. עם חתימת השוכר על חוזה ההשכרה מול ספק הרכב מסתיימת אחריותה ותפקידה של מוטורהום ישראל כלפי השוכר והיא לא תהיה אחראית לכל תקלה ברכב ו/או בתיפקודו של ספק הרכב. באחריות השוכר לקרוא בעיון את התנאים הכלליים כפי שהם מופיעים באתר האינטרנט של מוטורהום ישראל טרם ביצוע ההזמנה ולוודא שהתנאים מקובלים עליו וכי בהתאם לתנאים לא חלה כל אחריות על מוטורהום ישראל. ספק הרכב הינו האחראי הבלעדי לביצועה התקין של ההזמנה. במקרה של תקלה או בעיה ברכב על השוכר לפנות ישירות לספק הרכב. במידה והשוכר לא קיבל מהספק מענה הולם לפנייתו, תנסה מוטורהום לסייע ע"י פנייה לספק, אולם אין בכך כדי להטיל אחריות כלשהיא על מוטורהום בגין אי הענות הספק.מוטורהום ישראל אינה שלוחה של ספק הרכב ולא נציגתו של ספק הרכב בישראל והיא מהווה אך ורק גורם מתווך בין הספק לשוכר. כל תפקידה הוא לייעץ לשוכר ולקשר בין הספק לשוכר וכן להעביר את הכספים שהתקבלו מהשוכר בגין השכירות לידי הספק ועל כן אינה מייצגת את הספק ואינה הכתובת לתביעות כנגד ספק הרכב. מקום השיפוט בין השוכר לספק יהיה בארץ היעד ובהתאם לחוזה שנחתם בין השוכר לספק הרכב.

קבלו הצעה