השכרת קרוואנים בחו"ל  
top_title_left.gif (1329 bytes)
תנאים כלליים
CAD3 / Van Coversion
חשב מחיר | צור קשר | תנאים | מחירים

תנאים כלליים - קנדה 3
לדגמי CAD3

כללי
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לדגם ספציפי. כל התמונות והמידות באתר הן להמחשה בלבד. ייתכנו שינויים הנובעים מדגמים שונים באותה קטגוריה.

מינימום / מקסימום ימי השכרה
נידרש מינימום של 7 ימי השכרה. המקסימום האפשרי 40 יום.
להשכרות חד כיווניות החברה עשויה להחליט על מינימום גבוה יותר.

הזמנות ותשלומים
ההזמנה בתוקף רק לאחר אישור בכתב מהספק המקומי.
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב מסוים.
עם אישור ההזמנה נדרשת מקדמה של 500$ קנדי
תשלום מלא נדרש עד 60 יום לפני יום איסוף הרכב
במידה וההזמנה בוצעה 60 יום או פחות לפני תאריך תחילת ההשכרה, נדרש תשלום מלא מיידי עם אישור ההזמנה.
חשוב: אי תשלום במועד יגרור ביטול מיידי של ההזמנה ע"י החברה המקומית.
התשלום מבוצע בשקלים כרטיס אשראי ישראלי ויזה או מסטרכארד בתשלום אחד, לפי שער דולר קנדי מזומנים גבוה ביום התשלום.
לתשלום בהעברה בנקאית, צ'ק או מזומן או פריסת תשלומי קרדיט -יש ליצור עמנו קשר לפני מועד התשלום.
על תשלום במזומן במטבע חוץ תחול עמלת הפקדה בבנק בגובה 1%  
החזרים לאחר התשלום, יבוצעו לפי שער מזומנים נמוך ביום ההחזר.
בעת ההזמנה יש לספק פרטי כרטיס אשראי, מספר הנוסעים, פרטי הטיסות, פרטי המלון.
ציוד נוסף - ניתן לשלם בתחנה ביום האיסוף באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי.

מסים - ישולמו מראש
על מחיר ההשכרה יש להוסיף מס מקומי בהתאם ליעד ממנו אוספים את הרכב.
מחיר ההשכרה כפוף לשינויים בהתאם לעדכון  גובה המס גם לאחר שההזמנה שולמה. 

דמי ביטול
דמי הביטול הנ"ל מתייחסים להזמנה יחידנית.
לקבוצה יחולו דמי ביטול נפרדים.
בכל מקרה של ביטול השכרה חד כיוונית ייגבה קנס של 250$ + מס בנוסף לדמי הביטול המפורטים להלן:
* ביטול הזמנה 60 יום או יותר לפני יום איסוף הרכב: 10% מסה"כ עלות ההשכרה, מינימום 500$ קנדי  (המקדמה)
* ביטול הזמנה 21-49 יום לפני יום איסוף הרכב: 25% מסה"כ עלות ההשכרה,
מינימום 700 דולר קנדי
* ביטול הזמנה 11-20 יום לפני יום איסוף הרכב: 85% מסה"כ עלות ההשכרה, מינימום 1400 דולר קנדי

* ביטול הזמנה 10 ימים או
פחות לפני יום איסוף הרכב / אי הגעה: 100% - דמי ביטול מלאים

בנוסף ייגבו דמי טיפול בהזמנה בסך 50 דולר קנדי לכל רכב
לקוח שיגיע לתחנה ויסרב לקחת את הרכב אינו זכאי לשום החזר כספי
דמי הביטול נושאים מס מקומי בהתאם למיקום איסוף הרכב.
במקרה של אסון טבע או כוח עליון אחר, חברת ההשכרה תעשה ככל שבאפשרותה כדי לספק ללקוח רכב בהתאם ללוח הזמנים שלו ובהתחשב בשיבושים, אולם הלקוח לא יהיה זכאי לכל החזר כספי, גם אם ירצה לבטל את ההשכרה.
הודעת ביטול תתקבל בכתב בלבד ובשעות פעילות משרדי מוטורהום ישראל.
דמי הביטול מחושבים מסכום ההזמנה הכולל, ללא הנחות במידה וניתנו.
במקרה של קיצור תקופת ההשכרה או שינוי תאריכי ההזמנה לעונה זולה יותר, במקרה של ביטול הזמנה יחושבו דמי הביטול לפי ההזמנה המקורית או לפי הגבוה מבין השניים. ביטול והזמנה מחדש אפשריים רק בתוך אותה שנה קלנדרית ובכפוף לאישור מספק הרכב.
דמי הביטול נקבעים ע"י חברת ההשכרה בחו"ל. במקרה של ביטול הזמנה תוך 14 יום מיום ביצוע ההזמנה, יגבו דמי הביטול ישירות ע"י חברת ההשכרה בחו"ל ומוטורהום ישראל תגבה דמי טיפול עבור הייעוץ שניתן עד לביצוע ההזמנה.

שינוי הזמנה (תקף להזמנה יחידנית לא לקבוצה)
כל שינוי בהזמנה לאחר אישורה יגרור דמי טיפול של 75$ קנדי לכל שינוי.
שינויים מהותיים (כגון שינוי סוג הרכב, שינוי תאריכים, שינוי כמות הימים, שינוי ביעד האיסוף ו/או ביעד ההחזרה, שינוי שם השוכר) - כרוכים בדמי ביטול ותמחור מחדש של ההזמנה.
הפחתת מספר ימי השכרה או הפחתת כמות הקילומטרים לאחר שההזמנה שולמה במלואה אינה מזכה בהחזר כספי.

ימים ושעות פעילות התחנות
כל התחנות פתוחות בימים שני-שישי בין השעות 08:30-17:00
ובשבת בעונה (מאפריל עד סוף אוקטובר) בין השעות 08:30-16:00
כל התחנות סגורות בימי שבת מ-1 בנובמבר ועד 31 במרץ. (איסוף  on request)
בימי ראשון -
תחנות קלגרי, טורונטו והליפקס סגורות כל השנה.
תחנת ונקובר פתוחה בימי ראשון רק בין התאריכים 1 במאי עד 30 בספטמבר 2017, בין השעות 09:00-15:00
תחנת וויטהורס פתוחה בימי ראשון רק בין התאריכים 1 ביוני עד 30 בספטמבר 2017, בין השעות 09:00-15:00

* התחנות סגורות בחגים שלהלן:

חגים בקנדה -2017
1 בינואר 2017- ראש השנה האזרחי
3 בפברואר 2017 - יום המשפחה (בריטיש קולומביה -ונקובר) 
20 בפברואר 2017 - יום המשפחה (בשאר התחנות)
14 באפריל 2017 - יום שישי הטוב
22 במאי 2017- יום ויקטוריה
1 ביולי 2017- יום קנדה
7 באוגוסט 2017 - (האליפקס ובריטיש קולומביה)
4 בספטמבר 2017 - יום הפועלים
9 באוקטובר 2017- חג ההודיה
11 בנובמבר 2017 – יום הזיכרו
25 בדצמבר 2017 - כריסטמס
26 בדצמבר 2017 - בוקסינג דיי

נוהלי איסוף הרכב
ניתן לקבל את הרכב בימים שני עד שבת בין השעות 08:30-15:00
איסוף בימי שבת מ-1 בנובמבר ועד 31 במרץ אפשרי באישור מיוחד מראש בלבד.
איסוף בימי ראשון: אפשרי רק באישור מיוחד מראש בלבד, ובין השעות 08:30-13:00 (לא בכל התחנות).
על הלקוח להתקשר לתחנת האיסוף בבוקר יום האיסוף בשעה 8 בבוקר, או יום קודם, על מנת לתאם את שעת קבלת הרכב.  אין להגיע לתחנה ללא תיאום טלפוני.
יש לקחת בחשבון כי תהליך קבלת הרכב אורך בין שעה וחצי לשעתיים להסברים, חתימה על החוזה, והדרכה. התהליך יכלול הדרכה, הסברים על תפעול, בדיקת הרכב בנוכחות נציג. השוכר יקבל חוברת תפעול וכן יצויד במידע לגבי תחנת דלק קרובה וסופרמרקט קרוב לצורך הצטיידות.
אין זיכוי כספי על איסוף בתאריך מאוחר מהיום שנקבע בהזמנה.

העברות משדה התעופה לתחנה
העברות מ/אל תחנת ההשכרה כלולות בדמי ההכנה ואינן כרוכות בתשלום נוסף.
ההעברות ניתנות משדות התעופה הבינלאומיים, ממלונות שדה התעופה או ממלונות מסוימים בעיר (למעט בדאון טאון טורונטו).
בונקובר מסופקת הסעה גם מ- Canada Place Cruise Terminal
רשימת המקומות מהם מסופקת הסעה ניתנת לאחר אישור הזמנה.
הסעה לא תסופק לאחר השעה 13:00.
ללקוחות המגיעים בטיסה טרנסאטלנטית מומלץ ללון לילה ראשון במלון ולקבל את הרכב למחרת. הסעה לא תסופק ללקוחות שנוחתים ביום איסוף הרכב.
לא יינתן החזר אם הלקוח בוחר להגיע עצמאית לתחנת ההשכרה.
חשוב:  חובה על הלקוח להתקשר לתחנת האיסוף יום-יומיים לפני תאריך איסוף הרכב על מנת לתאם את ההסעה מראש. 

חשוב!
זמן ההדרכה נועד לכם ולטובתכם.
* על מנת למנוע אי נעימויות וויכוחים בעת החזרת הרכב, מומלץ מאוד לפני החתימה על החוזה, לערוך בדיקה יסודית של הרכב מבחוץ ומבפנים (כולל הגג ותחתית הרכב) בנוכחות נציג החברה.
* במידה ומצאתם ליקוי, תקלה או חלק שחסר- יידעו את הנציג וציינו זאת בכתב.
* בדקו כי הרכב נמסר לכם נקי ולפי התנאים (דלק, גז, מים) וכי כל הציוד שהזמנתם נמצא ותקין.
* נצלו את הזמן על מנת לשאול שאלות ולקבל מידע: היכן הסופרמרקט הקרוב, תחנת דלק, חניון קמפינג קרוב וכדומה.
* עיברו על כל המערכות (חימום, מיזוג, מקרר, תנור, צינורות המים למילוי וריקון, כבל חשמל, מערכת בקרה וכדומה) וודאו כי הנכם יודעים היכן נמצא כל פריט וכיצד מפעילים אותו בטרם תצאו לדרך.

נוהלי החזרת הרכב
החזרת הרכב
בימים שני עד שבת: 08:30-12:00
החזרה בימי ראשון : אפשרית רק בתחנת ונקובר באישור מראש בלבד ובין השעות 08:30-12:00
חשוב ! על השוכר להגיע בבוקר כשהורכב והנוסעים במצב מוכן להחזרה ופינוי הרכב. הרכב יוחזר עם מיכל דלק מלא, מיכל שירותים ריק, ונקי מבפנים וכשהמטען האישי ארוז. במידה והרכב לא יחזור באותו מצב, הלקוח יחויב בתשלום עבור הדלק, בדמי ניקיון , ודמי ריקון מיכל השירותים.
החברה רשאית להטיל קנסות למאחרים או ללקוחות שיגיעו ויתחילו לארוז חפצים בתחנה.
הסעה לא תסופק לאחר השעה 13:00.
החזרה מוקדמת
- לא יינתן החזר בגין החזרה מוקדמת או אי ניצול ימי השכרה.
ק"מ - לא יינתן החזר בגין ק"מ לא מנוצלים.
החזרה מאוחרת - השוכר מחויב להחזיר את הרכב בתאריך ובשעה שנקבעו בהסכם. הארכת תקופת ההשכרה אפשרית רק אם הלקוח יצר קשר מראש עם חברת ההשכרה וקיבל מהם אישור בכתב ושילם בעבור ההארכה. החזרת הרכב לאחר הזמן הנקוב בהסכם וללא אישור מוקדם תגרור קנסות כבדים של פי ארבעה מהמחיר היומי.
החזרה ביעד אחר - השוכר מחויב להחזיר את הרכב לתחנה שנקבעה בהסכם. במידה והשוכר החזיר את הרכב בתחנה אחרת על דעת עצמו, יהיה עליו לשאת בכל ההוצאות הכרוכות בהבאת הרכב או גרירתו לתחנת ההחזרה המקורית.
חפצים - חפצים שנשכחו ברכב ייתרמו לצדקה. אין אפשרות לשלוח לארץ חפצים שנשכחו ברכב.
ניקיון - על השוכר להחזיר את הרכב נקי מבפנים בכל אזורי הרכב. החברה רשאית לגבות קנס של 40$ לכל שעת עבודה בגין נקיון הרכב במידה והוחזר לא נקי + 25$ דמי ריקון מכלי מים.
עקרונית אין צורך בניקוי חיצוני, למעט החזרה בתחנת וייטהורס שם חובה להחזיר את הרכב נקי גם מבחוץ !. אלא אם כן במקרים קיצוניים בהם הרכב הוחזר כה מלוכלך עד כי אין אפשרות לבצע בדיקה שגרתית של החזרה.

טיסות חזרה
החזרת הרכב עשויה להתארך יותר מן הצפוי. משום כך מומלץ לא לקבוע את החזרה בטיסות בוקר, אלא משעות הצהרים (14:00) ואילך.

אחסון מזוודות
ניתן להשאיר מזוודות למשמרת בתחנה, באחריות הלקוח בלבד. השירות אינו אפשרי בהשכרות לכיוון אחד, אלא רק בהשכרה מעגלית בו הרכב מוחזר לאותה תחנה בה נלקח.

רשיון נהיגה/גיל הנהג
מינימום גיל הנהג - 25 שנה, ובעל דרכון ורשיון נהיגה בתוקף בזמן ההשכרה.
מומלץ להצטייד ברשיון נהיגה בינלאומי בנוסף לרשיון הישראלי.
נהג/ים נוספ/ים: ללא תשלום.
על כל הנהגים להיות נוכחים בעת קבלת הרכב בתחנה ולחתום על חוזה השכירות. רק נהגים הרשומים בחוזה ההשכרה רשאים לנהוג.
על השוכר הראשי להציג דרכון בתוקף וכרטיס אשראי בינלאומי להפקדת דמי הבטחון. (כרטיסי דביט או ATM אינם מתקבלים !)


דמי בטחון להשכרות מ-1 בינואר 2016 ועד 31 בדצמבר 2017:
ביום איסוף הרכב על הלקוח להפקיד בתחנה דמי ביטחון באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי ויזה, מסטרכארד או אמריקן אקספרס בלבד. כרטיסי דביט, כרטיסים נטענים או מזומן לא יתקבלו !
סכום דמי הבטחון יקבע בהתאם לסוג הביטוח הנרכש: במידה והשוכר לא רכש כל ביטוח מורחב דמי הבטחון יהיו 7500 דולר קנדי
במידה והשוכר רכש ביטוח מורחב CDR
או CDW דמי הביטחון יופחתו ל-750 דולר קנדי.
דמי הבטחון סוגרים את מסגרת כרטיס האשראי למשך 30 יום.
במקרה של תאונה, חברת ההשכרה רשאית להחזיק בדמי הבטחון במלואם עד שיתברר נושא האחריות לתאונה. במידה וחברת הביטוח של הרכב תיידע את חברת ההשכרה כי השוכר אינו אשם בתאונה, חברת ההשכרה תחזיר לשוכר את דמי הבטחון מיד אחרי קבלת אישור מחברת הביטוח. דמי הביטחון אינם נושאים ריבית וכפופים לשינויים והפרשי שערים בין השקל לדולר קנדי. לא יינתן החזר בגין הפרשים הנובעים משערי מט"ח הנגבים ע"י חברות האשראי.

כרטיסי אשראי
חברת ההשכרה בקנדה מכבדת כרטיסי אשראי של ויזה, מסטרכארד, אמריקן אקספרס, לצורך הפקדת דמי הבטחון. (כרטיסי דביט או ATM אינם מתקבלים)

ארועים מיוחדים
חברת ההשכרה רשאית לגבות דמי בטחון נוספים במידה והרכב הושכר בתקופת קיומו של ארוע גדול כמו פסטיבלים.
בתקופת ברנינג מן תחול תוספת תשלום של 1500 דולר+מס לכל השכרה.
על השוכר להודיע מראש עת ביצוע ההזמנה על כוונתו להשתתף באירועים כאלה ולקבל אישור מחברת ההשכרה. אי דיווח מראש ואי קבלת אישור מראש יגררו כפל קנס ושלילת כל כיסוי ביטוחי.

דלק / גז
דלק
- הרכב יסופק לשוכר עם מכל דלק מלא ועל השוכר להחזירו בסוף ההשכרה עם מכל דלק מלא. במידה והרכב חזר עם מכל דלק שאינו מלא, הלקוח יחויב לפי מחיר של 3$ לליטר עבור מילוי המכל. לא יינתן החזר בגין החזרה של דלק מעל הכמות שניתנה בעת תחילת ההשכרה.
שאר הוצאות הדלק הן על חשבון השוכר.
החברה אינה אחראית על תצרוכת הדלק של הרכב. צריכת הדלק מושפעת מגורמים רבים כגון תנאי הכביש, רוחות ומזג אויר, מהירות, אופן הנהיגה של הנהג, מצב המנוע וכו.
לא יתקבלו כל תלונות/תביעות לגבי צריכת הדלק במקרה שהלקוח שודרג לקרוואן גדול יותר.
גז- הרכב יימסר עם מכל גז מלא לשימוש הלקוח. אין צורך להחזיר את מכל הגז מלא. הוצאות גז נוספות הן על חשבון הלקוח.

אחריות על תיקונים ותחזוקה
כל הרכבים נמסרים במצב מכני מעולה ועל כן הסבירות לתקלה מכנית נמוכה ביותר. עם זאת, במקרה של תקלה טכנית ברכב, הלקוח רשאי לבצע תיקונים של עד 50$ קנדי ללא אישור מוקדם. על הוצאות של יותר מ- 50$ קנדי, יש לקבל אישור טלפוני מראש מתחנת האיסוף. תקלות במזגן, מיקרו, רדיו וקרוז קונטרול לא נחשבים תקלות מכניות ולכן לא יינתן כל פיצוי בגין אי נוחות. עם זאת במידה והלקוח תיקן מכשירים אלו במהלך תקופת ההשכרה, הוא יוכל לקבל החזר כספי על התיקון.
על מנת לקבל החזר, יש לספק קבלות מקוריות על ההוצאות בעת החזרת הקרוואן. כמו כן יש להחזיר את כל החלקים לתחנה.
על השוכר חלה אחריות לבצע בדיקת לחץ בצמיגים, נוזלי קירור ושמן בכל תדלוק.
על השוכר חלה חובת דיווח לחברת ההשכרה באופן מיידי בכל מקרה של תקלה מכנית/טכנית.
השוכר ישא באחריות בכל מקרה של כשל או בעיה עקב תפעול שגוי או הזנחה של הבדיקות השגרתיות הנדרשות.
ערכת תיקונים אינה מסופקת היות והלקוח אינו רשאי לבצע תיקונים ברכב.

שירות דרכים
החברה מספקת שירותי דרכים במקרה של תקלות או בעיות.
* בכל מקרה של תקלה או בעיה בשעות פעילות התחנות יש ליצור קשר תחילה עם תחנת ההשכרה ממנה אספתם את הרכב או לתחנת ההשכרה הקרוב למיקומכם.
* לבעיות מנוע ברכבי פורד, מוקד 24 שעות ביממה – 1-800-665-2006
* לבעיות מנוע ברכבי דודג' או קרייזלר, מוקד 24 שעות ביממה – 1-800-363-4869
* לבעיות צמיגים מחוץ לשעות פעילות התחנות – 1-888-525-8473 (השוכר אינו רשאי להחליף צמיגים בעצמו)
* לבעיות דחופות לאחר שעות פעילות התחנות – יש לפנות למוקד החירום של החברה בטלפון 1-866-535-6001 המוקד פועל בימי שני עד שישי בין השעות 21:00- 16:00, בשבת 17:00-21:00 ובימי ראשון ובחגים בין השעות 09:00-15:00
* בבעיות שאינן קשורות במנוע או ברכב – דהיינו בעיות הקשורות ב"בית" כמו מקרר, חימום, תנור, מזגן, מערכת מים- יש לפנות לתחנת ההשכרה של החברה, הקרובה למקום הימצאכם או אם זזה לאחר שעות הפעילות - למוקד החירום.
בכל מקרה של פנייה לשירותי הדרכים יש להכין מראש מספר רכב, קריאת ק"מ, מיקום מדויק וטלפון ליצירת קשר.
* גרירה וחילוץ - במידה והרכב ניתקע בבוץ או שלג יש להודיע מיד למוקד הסיוע של  הרכב וזה במידת הצורך יישלח רכב גרירה למקום המצאכם בהקדם האפשרי הניתן. יש לקחת בחשבון כי:
א. הוצאות גרירה וחילוץ אינן תמיד מכוסות  ב. קריאה לחברת גרירה פרטית/חיצונית שלא דרך מוקד הסיוע עשויה לעלות הון תועפות. ג. באזורים מבודדים ממקום ישוב השירות יהיה איטי יותר ויש להתאזר בסבלנות , בהתאם לבדיקה שתיערך במקום עד שיוחלט אם השוכר זכאי לרכב חלופי ואם לאו.  הוצאות גרירה או תיקון רכב שלא דרך מוקד הסיוע של החברה אינן מכוסות, אלא אם כן השוכר הוכיח כי פנה למוקד הסיוע (פורד, דודג ,שברולט) ואלו לא יכלו לספק את השירות.

מה לעשות במקרה של תאונה
א. בכל מקרה של תאונה וודאו קודם כל כי אין נפגעים. פצועים יש לפנות מיידית לבית חולים קרוב (אבולנס 911).
ב. יש להתקשר מיידית למשטרה
ג. יש לדווח מיידית לחברת ההשכרה ולדאוג למסור דו"ח משטרה + מספר תיק במשטרה ולמסור פרטים מלאים של צד שלישי (שמות, כתובות, טלפונים, פרטי חברת ביטוח, מספר פוליסת ביטוח, פרטי רשיון של הנהג ושל בעל הרכב, מספר לוחית של הרכב, ופרטי עדים. כמו כן יש לספק שרטוט מפורט של האירוע כולל תיאור מפורט (מיקום התאונה, תאריך ושעת האירוע, תיאור הרכב של צד שלישי, פרטים של צוותי חירום שהיו נוכחים במקום.האירוע).
ד. רצוי לצלם את מקום האירוע, ואת הנזקים שנגרמו לרכבים.
ה. יש למלא דוח תאונה בנוכחות המשטרה ולדווח לחברת הביטוח שלכם ללא דיחוי.
בכל מקרה של תאונה חברת ההשכרה רשאית להחזיק בדמי הבטחון עד שיתברר המצב מול חברות הביטוח ותיקבע אחריותו של השוכר. במידה וחברת הביטוח תודיע לחברת ההשכרה כי השוכר אינו אשם בתאונה, תחזיר חברת ההשכרה את דמי הבטחון ללקוח באופן מיידי.

כיסוי ביטוחי

ביטוח בסיסי – כלול במחיר
כל רכבי החברה מבוטחים עד מקסימום של 5 מיליון דולר כנגד תביעות צד שלישי בגין נזקי רכוש או פגיעה גופנית שנגרמו כתוצאה משימוש ברכב החברה, בהנחה שהשוכר פעל עפ החוק וע"פ הנחיות והמלצות החברה כמתחייב ע"פ התנאים הכלליים.
על השוכר חלה השתתפות עצמית של עד 7500 דולר קנדי לארוע , ההשתתפות העצמית במקרה של נזק לרכב חלה לכל ארוע בניפרד ובלי קשר אם הנזק נגרם באשמת השוכר או שלא באשמתו.
הביטוח אינו כולל כיסוי במקרה של אובדן רכוש אישי (יש לבטח בארץ בביטוח ניפרד) ולא מכסה עלויות לינה, תחבורה, ורכב חילופי במקרה של תאונה או גניבה שבעטייה מושבת הרכב.
לא יחול כל כיסוי ביטוחי במידה והשוכר הפר את תנאי הסכם השכירות.

ביטוחים נוספים בתשלום
* ביטוחים נוספים אינם תקפים להשכרות עם איסוף בוויטהורס בין התאריכים 1 בנובמבר ועד 31 במרץ
* ביטוח CDR – תוספת 25$ ליום
ביטוח זה מפחית את ההשתתפות העצמית מ-7500$ ל-750$ קנדי לארוע .
תופס במקרים של נזק תאונתי כגון התנגשות וכן במקרים של גניבה ,פריצה, נזק לשמשות. ביטוח זה מקנה לשוכר את הזכות לרכב חילופי במקרה שלא ניתן להמשיך ולנהוג ברכב השכור עקב נזק, גם אם המצב נגרם באשמת השוכר, אלא אם הנזק נגרם באופן ישיר מרשלנות, שימוש לא נכון או הפרה של תנאי ההשכרה. הרכב החילופי יסופק עי חברת ההשכרה תוך 24 שעות מרגע ההודעה של הלקוח את החברה ובתנאי שמדובר באותה נפה אזורית ממנה נלקח הרכב מלכתחילה. יוצאים מן הכלל: חברת ההשכרה לא תוציא רכבים חילופיים אל יוקון, אלסקה והטריטוריות הצפוניות.
הוצאות לינה, תחבורה, מזון וכו הן על חשבון הלקוח.
כל סכומי ההשתתפות והנזקים נושאים מס מקומי.
במידה והשוכר לא רכש מראש ביטוח CDR , חברת ההשכרה רשאית לחסום את מלוא סכום ההשתתפות העצמית בכרטיס האשראי של הלקוח (ויזה, מסטרכארד או אמקס) עד שתתברר אחריות השוכר ע"י חברת הביטוח.
* ביטוח CDR- Plus - בתוספת של 12$קנדי ליום לרוכשים ביטוח CDR ב-25$ ליום

  (סה"כ 37$ ליום)
- ביטוח זה מפחית את ההשתתפות העצמית מ-750 דולר קנדי לארוע לאפס במקרים של נזק לרכב , למעט הסייגים המפורטים בטבלה שלהלן.

להלן טבלה מפורטת של סוגי האחריות/ ההשתתפות עצמית של הלקוח:

 עם ביטוח בסיסי

עם ביטוח CDR

עם ביטוח CDR PLUS

נזק שאירע כתוצאה מהתנגשות/תאונה בין שני כלי רכב (עם דוח משטרה ודוח תאונה)

7500 CAD$

750 CAD$

0

פגע וברח / ונדליזם / גנבת רכב / שריפה

7500 CAD$

750 CAD$ 

0

נזק לצמיגים (לא כולל הוצאות גרירה)

7500 CAD$

750 CAD$ 

0

נזק לשמשות/חלונות

7500 CAD$ 

750 CAD$

0

נזק מהתנגשות/תאונה עם בעלי חיים

7500 CAD$

750 CAD$ 

0

נזק כתוצאה מהילוך אחורי (רברס)

7500 CAD$

750 CAD$ 

0

נזק כתוצאה מכוח עליון (לדוגמא ברד, שטפון, ברק וכדומה)

7500 CAD$

750 CAD$ 

0

נזק לפנים הרכב

7500 CAD$

750 CAD$ 

0

אובדן מפתחות הרכב או מפתחות שנתקעו בתוך המנעול או שנשכחו בתוך הרכב

7500 CAD$

750 CAD$ 

0

* נזק כתוצאה ממעשה בלתי חוקי, עבירה או בזדון

כל ההוצאות

כל ההוצאות

כל ההוצאות

* נזק / תאונות שנגרמות כתוצאה מנהיגה של נהג שאינו מורשה לנהוג ברכב (שאינו רשום בחוזה)

כל ההוצאות

כל ההוצאות

כל ההוצאות

* נזק כתוצאה משימוש לא נכון בדלקים ושמנים ו/או אי שמירה על רמתה נוזלים והשמנים הנדרשת

כל ההוצאות

כל ההוצאות

כל ההוצאות

* נזק כתוצאה מאי שמירה על רמת לחץ הצמיגים כנדרש

כל ההוצאות

כל ההוצאות

כל ההוצאות

* נזק כתוצאה משימוש לא נכון בבלמים או בהילוכים (שחיקת יתר והתחממות)

כל ההוצאות

כל ההוצאות

כל ההוצאות

* נזק כתוצאה מנהיגה באזורים אסורים

כל ההוצאות

כל ההוצאות

כל ההוצאות

* נזק לחלקו העליון של הרכב עקב התעלמות ממגבלות גובה

כל ההוצאות

כל ההוצאות

כל ההוצאות

* נזק כתוצאה מנהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים וכיוצב
* נזק שנגרם כתוצאה מנהיגה בדרכים מכוסות קרח או שלג
* נזק שנגרם משימוש בשרשראות שלג

כל ההוצאות

כל ההוצאות

כל ההוצאות

* הוצאות גרירה או תיקון רכב שלא דרך מוקד הסיוע של החברה אינן מכוסות, אלא אם כן השוכר הוכיח כי פנה למוקד הסיוע (פורד, דודג ,שברולט) ואלו לא יכלו לספק את השירות

לא מכוסה

לא מכוסה

לא מכוסה

* גניבה או נזק לחפצים אישיים

פגיעות גוף

לא מכוסה

לא מכוסה

לא מכוסה

 
ביטוח דרך חברה חיצונית
חברת ההשכרה לא תישא באחריות  לכיסוי ביטוחי במידה והשוכר רכש ביטוח נזקים דרך חברת ביטוח חיצונית ולא את הביטוחים המוצעים ע"י חברת ההשכרה עצמה. במקרה של נזק לרכב השכור באחריות השוכר לדאוג כי חברת הביטוח שלו תשלם את הנדרש לחברת ההשכרה.

חובת דיווח
על השוכר חלה חובת דיווח מיידית הן למשטרה והן לחברת ההשכרה, בכל מקרה של נזק או תאונה בהם מעורב צד שלישי בנפש או ברכוש.


איסורי תנועה וחנייה
במקרה של נסיעה באזורים אסורים, ללא אישור מוקדם - לא יהיה כל כיסוי ביטוחי , והאחריות כולה תחול על הלקוח.
להלן פירוט ההגבלות:
* הכניסה למכסיקו אסורה ללא יוצא מן הכלל.
* עמק המוות בארה"ב -הנסיעה ב" עמק המוות " אסורה בין התאריכים 1 במאי ועד 31 באוגוסט, בשל הטמפרטורות הגבוהות העלולות לגרום להשבתת הרכב.
* חל איסור על נסיעה וחניה בכבישים לא ציבוריים ודרכים לא סלולות
* חל איסור לחנות ללא השגחה בערים מונטריאול, קוויבק, אוטווה וניו יורק כולל מגרשי חניה בתשלום, מגרשי חניה של בתי מלון, רחובות צדדים, מרכזי קניות וכדומה.באזורים הללו מומלץ לחנות בחניוני קמפינג ולהשתמש בתחבורה ציבורית או מוניות. הלקוח ישא באחריות המלאה במקרה של גניבת רכב, פריצה לרכב, נזק לרכב שייגרם עקב אי מילוי תנאי זה וכמו כן לא יחול כל כיסוי ביטוחי במקרים אלו.
* יוקון , טריטוריות הצפוניות ואלסקה - בעיקרון נסיעה ליוקון, לטריטוריות הצפוניות, Nunavut או אלסקה מותרת עם חלק מסוגי הרכבים (לא כולל דגמי Van Conversion, Large, X-Large, Class A Luxury, Adventur4 ) רק במידה והלקוח הודיע על כך מראש לחברת ההשכרה.
הדרכים הבאות אסורות לתנועה:
יוקון:
Canol Road, North of Ross River
Aishihik Lake Road
Road between Dease Lake and Telegraph Creak
אלסקה:
*Dalton Highway (Hwy 11), between Coldfoot and Prudhoe Bay
למעט רכבים 4X4 מ-15 ביוני ועד 15 בספטמבר
* McCarthy Road, between Chitina and McCarthy
חברת ההשכרה רשאית להגביל או לאסור תנועה בדרכים נוספות עקב מצבים המסכנים את הרכב או הנוסעים כגון מזג אויר בעייתי, עבודות בכבישים, מפולות וכדומה.
לעוברים על איסורים אלה לא יחול כיסוי ביטוחי. בנוסף הלקוח ישא באחריות לכל הוצאה או נזק שייגרם כתוצאה מהפרת האיסורים הנ"ל.

רכב חילופי / שדרוג
החברה עושה כל מאמץ לספק את הרכב המוזמן. במידה ומסיבה כל שהיא שלא בשליטת החברה, הרכב המוזמן אינו זמין, החברה שומרת לעצמה את הזכות להציע לשוכר רכב חליפי או ארוך יותר עם ערך דומה או גבוה יותר, ללא תוספת מחיר.
השוכר אינו רשאי לתבוע או לקבל החזר בעבור הוצאות שנגרמו לו עקב קבלת רכב גדול/ארוך ממה שהוזמן (כגון הוצאות על מעבורות, דלק, חניונים וכדומה).
במידה והוצע לשוכר רכב חליפי מדרגה נמוכה יותר, באחריות החברה להחזיר את ההפרש במחיר בין הרכב המוזמן לרכב המוצע לפי ערכם ביום בו בוצעה ההזמנה. מדובר על מקרים נדירים במקרה של תאונות או השבתת רכב שנגרם ע"י שוכר קודם לפני תחילת ההשכרה הנוכחית.
במידה והשוכר עצמו מבקש להחליף את הרכב המוזמן לרכב קטן/קצר יותר, לא יחול כל החזר כספי.

מעבורות
הזמנה מוקדמת למעבורות מומלצת ביותר, במיוחד בעונת התיירות המבוקשת. למזמינים מראש מומלץ להזמין מקום לרכב גדול יותר ממידותיו של הרכב המוזמן, למקרה שהרכב ישודרג.
כמו כן יש לקחת בחשבון כי אורך הרכבים הינו בגדר הערכה בלבד וייתכנו דגמים שונים בכל קטגוריה .

Truck Campers
לשוכרים דגמים עם יחידה מולבשת בסגנון Truck Camper, חל איסור מוחלט לנתק את יחידת המגורים מהטנדר. למפרים יישלל כל כיסוי ביטוחי.

קנסות תנועה
השוכר אחראי לשלם אגרות כבישים וקנסות תנועה וחנייה או כל קנס אחר מצד הרשויות במהלך תקופת ההשכרה. קנסות תנועה שלא שולמו יחויבו בכרטיס אשראי של הלקוח ובתוספת דמי טיפול בסך 25$ קנדי לכל קנס. דיווח בגין גביית הקנסות יישלח לכתובת של הלקוח. הלקוחות מתבקשים לדווח לחברת ההשכרה על כל קנס או דוח שצפוי להתקבל, כדי להמנע מחיוב דמי טיפול אלה.

בעלי חיים
הסעת חיות מחמד ברכב אפשרית רק באישור מיוחד מראש ובתוספת של 100 דולר. יש לציין זאת מראש בעת ביצוע ההזמנה.

עישון
חל איסור לעשן ברכבים. למפרים צפוי קנס בסך 200 דולר.

גרירה
הגרירה אסורה.

כסאות בטיחות
קיימים שלושה סוגי כסאות בטיחות שניתן לחברם ברכבים מסדרת CAD3 :
* כסא תינוק - מיועד לתינוקות עד גיל שנה, עם הפנים הפוך לכיוון הנסיעה
* כסא בטיחות - מיועד לילדים עד 18 ק"ג ועד גיל 8 לערך
* כסא בוסטר להגבהה - מיועד לילדים עד גיל 9 במשקל מעל 18 ק"ג ושגובהם מתחת 145 ס"מ
ילדים הגבוהים מ145 ס"מ או מעל גיל 9 אינם חייבים בוסטר
האחריות לחיבור כסאות בטיחות היא על ההורים בלבד. אנשי הצוות בתחנת ההשכרה אינם רשאים לחבר כסאות בטיחות למושבים וגם לא לייעץ על אופן החיבור.
להשכרות מינואר 2017: ועד 31 באוקטובר 2017:
בדגמים Small , VC 
לא ניתן לחבר כסאות בטיחות.
בדגמים  X-Large , ClassA-30, ניתן לחבר כסא בטיחות אחד בלבד (לא בוסטר).
בדגמים Adventurer4, Medium Large
,
ניתן לחבר 2 כסאות בטיחות מכל סוג
בדגמים TC , TC-S, TC-B
ניתן לחבר שלושה כסאות בטיחות מכל סוג

חשוב - נקיטת זהירות ו אזהרות חורף
* כנגד קיפאון - נסיעה בקרוואן בתקופת החורף מותרת, אולם השוכר יהיה אחראי לכל נזק שעלול להיגרם בשל קפיאה או טמפרטורות נמוכות. כדאי לדעת כי גם בחודשי האביב והסתיו, במיוחד באזורים צפוניים - עלולה הטמפרטורה לצנוח מתחת לאפס ובכך לסכן את מערכת המים בקרוואן.
כדי למנוע קפיאת המים במכלים ובצינורות יש למלא את מכלי המים בנוזל "אנטי פריז" . תהליך זה נקרא Winterizing ולאחריו אין אפשרות להשתמש במערכת המים בקרוואן כולל מקלחת, שירותים, כיור וכיוצ"ב עד ליציאה מהאזור הקר לאזור חם יותר.
לנוסעים לאזורים צפוניים או בתקופות בהן קיימת סכנת קפיאה, מומלץ ביותר לקבל הנחיות מסודרות מתחנת האיסוף.
* כנגד התלקחות - בכל תדלוק או מילוי גז, יש להקפיד על כיבוי המנוע וכל המערכות הפועלות על גז : מקרר, מחמם מים, כיריים, תנור וכדומה.

כללי
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב מסוים. עשויים לחול שינויים בין הדגמים המופיעים בפרסום לבין הדגמים המושכרים. התמונות, המידות ושרטוטי הפנים הם להמחשה בלבד. ייתכנו שינויים הנוסעים מרכבים שונים באותה קטגוריה. לא ניתן להבטיח רכב ספיציפי או מידות ספיציפיות.
התנאים בעברית באתר מוטורהום הם תרגום חופשי של התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית.
בכל מקרה של אי התאמה או סתירה, הנוסח הקובע הינו נוסח התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית, שעליהם חותם הלקוח ביום קבלת הרכב.

חשוב לדעת: תפקידה של מוטורהום ישראל הוא לקשר ולתווך בלבד בין השוכר לבין ספק הרכב עד לקבלת הרכב מהספק. התקשרות השוכר עם מוטורהום ישראל היא לשם יעוץ והזמנת הרכב מספק הרכב בארץ היעד בלבד. יש להדגיש כי מלבד הסכם זה, בעת לקיחת הרכב חותם השוכר על חוזה חדש מול ספק הרכב וזהו החוזה המחייב בין ספק הרכב והשוכר. עם חתימת השוכר על חוזה ההשכרה מול ספק הרכב מסתיימת אחריותה ותפקידה של מוטורהום ישראל כלפי השוכר והיא לא תהיה אחראית לכל תקלה ברכב ו/או בתיפקודו של ספק הרכב. באחריות השוכר לקרוא בעיון את התנאים הכלליים כפי שהם מופיעים באתר האינטרנט של מוטורהום ישראל טרם ביצוע ההזמנה ולוודא שהתנאים מקובלים עליו וכי בהתאם לתנאים לא חלה כל אחריות על מוטורהום ישראל. ספק הרכב הינו האחראי הבלעדי לביצועה התקין של ההזמנה. במקרה של תקלה או בעיה ברכב על השוכר לפנות ישירות לספק הרכב. במידה והשוכר לא קיבל מהספק מענה הולם לפנייתו, תנסה מוטורהום לסייע ע"י פנייה לספק, אולם אין בכך כדי להטיל אחריות כלשהיא על מוטורהום בגין אי הענות הספק.מוטורהום ישראל אינה שלוחה של ספק הרכב ולא נציגתו של ספק הרכב בישראל והיא מהווה אך ורק גורם מתווך בין הספק לשוכר. כל תפקידה הוא לייעץ לשוכר ולקשר בין הספק לשוכר וכן להעביר את הכספים שהתקבלו מהשוכר בגין השכירות לידי הספק ועל כן אינה מייצגת את הספק ואינה הכתובת לתביעות כנגד ספק הרכב. מקום השיפוט בין השוכר לספק יהיה בארץ היעד ובהתאם לחוזה שנחתם בין השוכר לספק הרכב

 

דף הבית
צרו קשר
דגמי קרוואנים
מבצעים וחדשות
פגישות יעוץ
מוטורהום "טוס וסע"
שירותי תיירות
למטייל העצמאי עם רכב רגיל ומלונות
המיוחדים שלנו
תפעול ומידע כללי
מסלולי קרוואנים
מכתבי מטיילים
הצעות לטיולים
חניוני קמפינג
חנות מוטורהום
ביטוח מוטורהום
מוטורהום סרטונים
קישורים לתכנון טיול
אודותינו
קרוואנים בתקשורת
דרושים
שונות
בניית אתרים
סייברסרב