תנאים כלליים

תנאים כלליים

CAD3 / TC Truck
מחירים | תנאים

תנאים כלליים לדגמי CAD3

ביטול ושינויים
כיסוי ביטוחי
איסוף והחזרה
כסאות בטיחות

כללי
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לדגם ספציפי.
כל התמונות והמידות באתר הן להמחשה בלבד.
ייתכנו שינויים הנובעים מדגמים שונים באותה קטגוריה.

דגמים להשכרה 
להשכרות ב-2024: דגמי CAD3 הם רכבים ממודלים 2022-2024. 
מודל הרכב אינו בהכרח שנת יצור הרכב אלא התאריך בה הושכר לראשונה. (In service Date). כך למשל רכב שהושכר לראשונה ב-1 בינואר 2023 יוצר ב-2022. 

מינימום / מקסימום ימי השכרה
נידרש מינימום של 7 ימי השכרה.
להשכרות חד כיווניות החברה עשויה להחליט על מינימום גבוה יותר.

הזמנות ותשלומים
ההזמנה בתוקף רק לאחר אישור בכתב מהספק המקומי.
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב מסוים.
עם אישור ההזמנה נדרשת מקדמה של 10% מסה"כ, מינימום 500$ קנדי
תשלום מלא נדרש עד 65 יום לפני יום איסוף הרכב
במידה וההזמנה בוצעה 65 יום או פחות לפני תאריך תחילת ההשכרה, נדרש תשלום מלא מיידי עם אישור ההזמנה.
חשוב: אי תשלום במועד יגרור ביטול מיידי של ההזמנה ע"י החברה המקומית.
התשלום מבוצע בשקלים כרטיס אשראי ישראלי ויזה או מסטרכארד בתשלום אחד, לפי שער דולר קנדי מזומנים גבוה ביום התשלום.
לתשלום בהעברה בנקאית, צ'ק או פריסת תשלומי קרדיט -יש ליצור עמנו קשר לפני מועד התשלום.
החזרים לאחר התשלום, יבוצעו לפי שער מזומנים נמוך ביום ההחזר.
בעת ההזמנה יש לספק פרטי כרטיס אשראי, מספר הנוסעים, פרטי הטיסות, פרטי המלון.
ציוד נוסף - ניתן לשלם בתחנה ביום האיסוף באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי.

מסים
על מחיר ההשכרה או פריטים נוספים יש להוסיף מס מקומי בהתאם ליעד ממנו אוספים את הרכב.
מחיר ההשכרה כפוף לשינויים בהתאם לעדכון  גובה המס גם לאחר שההזמנה שולמה. 

דמי ביטול

דמי הביטול הנ"ל מתייחסים להזמנה יחידנית של פחות מ-40 לילות.
להזמנה של 40 לילות או יותר וכן להזמנה של קבוצה יחולו דמי ביטול נפרדים.

דמי ביטול 
בכל מקרה של ביטול השכרה חד כיוונית ייגבה קנס בגובה דמי ההחזר במלואם + מס בנוסף לדמי הביטול המפורטים להלן:
• ביטול הזמנה 65 יום או יותר לפני יום איסוף הרכב: 10% מסה"כ עלות ההשכרה, מינימום 500$ (המקדמה)
• ביטול הזמנה 64-35 יום לפני יום איסוף הרכב: 35% מסה"כ עלות ההשכרה
• ביטול הזמנה 34-19 יום לפני יום איסוף הרכב: 85% מסה"כ עלות ההשכרה
 ביטול הזמנה 18 יום או פחות לפני יום איסוף הרכב / אי הגעה: 100% - דמי ביטול מלאים
==============================
בכל מקרה של ביטול הזמנה ייגבו דמי טיפול בהזמנה בסך 100 דולר קנדי לכל רכב, בנוסף לדמי הביטול.
על דמי הביטול יש להוסיף מס מקומי בהתאם למיקום איסוף הרכב.
לקוח שיגיע לתחנה ויסרב לקחת את הרכב אינו זכאי לשום החזר כספי.
חברת ההשכרה לא תישא באחריות בכל מקרה של ביטול, שינוי או דחייה עקב אסון טבע או כוח עליון אחר או עקב נסיבות בלתי צפויות שהופכות את ההשכרה לבלתי אפשרית או בניגוד לחוק. הלקוח לא יהיה זכאי להחזר כספי במקרים אלה.
דמי הביטול מחושבים מסכום ההזמנה הכולל, ללא הנחות במידה וניתנו.
הודעת ביטול תתקבל בכתב בלבד ובשעות פעילות משרדי מוטורהום ישראל.
במקרה של קיצור תקופת ההשכרה או שינוי תאריכי ההזמנה לעונה זולה יותר, במקרה של ביטול הזמנה יחושבו דמי הביטול לפי ההזמנה המקורית או לפי הגבוה מבין השניים. ביטול והזמנה מחדש אפשריים רק בתוך אותה שנה קלנדרית ובכפוף לאישור מספק הרכב.
החזרים יבוצעו בשקלים ע"פ שער דולר קנדי מזומנים נמוך ביום התשלום.
לידיעתך, ככל שמדובר בעסקת מכר מרחוק, סעיפים 14ג(ג) ו-14ה לחוק הגנת הצרכן, מאפשרים ביטול תוך 14 יום מיום ההזמנה ו-4 חודשים לאוכלוסיות מיוחדות (להלן "התקופה"). ע"פ תיקון מספר 58 לחוק הגנת הצרכן לעניין עסקת מכר מרחוק, במקרה של שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל באמצעות נותן שירות מחוץ לישראל (כגון השכרת קרוואנים בתי מלון וכדומה) באפשרותך לבחור בין החלופות הבאות:
א. ביטול הזמנה בהתאם למדיניות הביטול של נותן השירות.
ב. ביטול הזמנה על פי חוק הגנת הצרכן הישראלי לעניין עסקת מכר מרחוק תוך כדי "התקופה" בתוספת של 10% מסך כל עלות העסקה. יש להודיע לנו על כך מראש לפני ביצוע ההזמנה. למען הסר ספק, על ביטול שיבוצע מחוץ ל"תקופה" יחולו דמי הביטול הרגילים כמפורט מעלה.

שינוי הזמנה (תקף להזמנה יחידנית לא לקבוצה)
שינויים יתאפשרו רק בתוך אותה שנה קלנדרית. כל שינוי בהזמנה לאחר אישורה יגרור דמי טיפול של 75$ קנדי לכל שינוי עד מועד התשלום הסופי. לאחר שההזמנה שולמה במלואה יחויב כל שינוי ב-95$ קנדי. מדובר בשינויים קלים של יום-יומיים מהתאריכים המקוריים או בשינוי בתוספות ציוד. (יש להזמין את כל התוספות הרצויות מראש בעת ביצוע ההזמנה). שינויים מהותיים (כגון שינוי סוג הרכב, שינוי תאריכים, שינוי כמות הימים, שינוי ביעד האיסוף ו/או ביעד ההחזרה, שינוי שם השוכר) – ייחשבו כביטול הזמנה ויחייבו הזמנה חדשה.
דמי הביטול נכנסים לתוקף בכל מקרה מרגע אישור ההזמנה המקורית, ללא קשר לשינויים שיבוצעו.
במקרה של קיצור תקופת ההשכרה או שינוי תאריכי ההזמנה לעונה זולה יותר או דחיית הזמנה עקב קורונה (לדוגמא מ-2020 ל-2021), במקרה של ביטול הזמנה יחושבו דמי הביטול לפי ההזמנה המקורית או לפי הגבוה מבין השניים.
שינויים / ביטול והזמנה מחדש אפשריים רק בתוך אותה שנה קלנדרית ובכפוף לאישור מספק הרכב.
הפחתת מספר ימי השכרה או הפחתת כמות הקילומטרים לאחר שההזמנה שולמה במלואה אינה מזכה בהחזר כספי.
כל שינוי כפוף לאישור בכתב ממרכז ההזמנות.

הזמנה קבוצתית
הזמנה של 4 רכבים או יותר נחשבת להזמנה קבוצתית ומחייבת דמי ביטול ותנאים שונים.
לא תתאפשר הזמנה לקבוצה ביולי-אוגוסט.
כמו כן במידה ויש בקבוצה יותר מ-20 נוסעים, חברת ההשכרה לא תוכל לספק הסעה משלה, ועל הנוסעים יהיה צורך לארגן לעצמם הסעה על חשבונם.

איסוף והחזרה

העברות

חברת ההשכרה מספקת העברות ללא תשלום  מ/אל תחנת ההשכרה ביום איסוף הקרוואן וביום החזרת הקרוואן בלבד.
ההעברות מסופקות בין השעות 08:30 בבוקר ל-1 בצהריים (13:00). לא תסופק הסעה לאחר השעה 13:00.
ההעברות ניתנות משדות התעופה הבינלאומיים, ממלונות שדה התעופה או ממלונות מסוימים במרכז העיר (חוץ מבטורונטו). רשימת המלונות תסופק לשוכר עם הוצאת השובר. לא יסופקו הסעות מתחנות רכבת או תחנות אוטובוס.
בקלגרי, ונקובר והליפקס מסופקת הסעה ממספר מצומצם של מלונות. לקוחות שלנים במלון אחר שאינו מופיע ברשימה, מתבקשים להגיע למלון הקרוב מאלו שבמופיעים ברשימה ושם לעלות על השאטל. המקומות על השאטל הם על בסיס כל המקדים זוכה.
ונקובר – לקוחות הנוחתים בשדה התעופה הבינלאומי YVR בטיסה שארכה פחות מ-6 שעות, נדרשים לקחת מונית לתחנת ההשכרה על חשבונם (במקום הסעה) ויקבלו החזר מול הצגת קבלה.
לקוחות המגיעים בטיסה טרנסאטלנטית או טיסה שארכה מעל ל-6 שעות (כולל טיסות קונקשיין) חייבים ללון לילה ראשון במלון ולקבל את הרכב למחרת. הסעה לא תסופק ללקוחות שנוחתים ביום איסוף הרכב.
לא יינתן החזר כספי אם הלקוח בוחר שלא להשתמש בהסעה אלא להגיע עצמאית לתחנת ההשכרה.
חשוב:  חובה על הלקוח להתקשר לתחנת האיסוף 3-5 ימים לפני תאריך איסוף הרכב על מנת לתאם את ההסעה מראש.  מענה קולי יינתן רק בשעות הפעילות של תחנות ההשכרה.

נוהלי איסוף הרכב

קבלת רכבים: בימים שני עד שבת בין השעות 08:30-15:00
קבלת רכב בימי ראשון: אפשרי רק בתחנת ונקובר בין החודשים מאי-ספטמבר ובאישור מראש.
לקוחות המגיעים בטיסה טרנסאטלנטית או טיסה שארכה מעל ל-6 שעות (כולל טיסות קונקשיין) חייבים ללון לילה ראשון במלון ולקבל את הרכב למחרת. לא ניתן לקבל קרוואן ביום הנחיתה של טיסה טרנסאטלנטית.
יוצא מן הכלל– לאוספים קרוואן בתחנת וויטהורס בלבד– ניתן לקבל את הקרוואן באותו יום בו הטיסה נוחתת, עד השנה 10 בלילה (22:00), בתוספת תשלום מראש של 110 דולר קנדי. במקרה לא תסופק הסעה ועל הלקוחות להגיע לתחנה באופן עצמאי ועל חשבונם. בנוסף מומלץ כי הלקוחות יעבירו את הלילה הראשון לאחר הטיסה בקמפינג קרוב לתחנה ויצאו לדרך רק למחרת.
יש לקחת בחשבון כי תהליך קבלת הרכב אורך בין שעה וחצי לשעתיים להסברים, חתימה על החוזה, והדרכה. התהליך יכלול הדרכה, הסברים על תפעול, בדיקת הרכב בנוכחות נציג. השוכר יצויד במדריך תפעול לרכב וכן  במידע לגבי תחנת דלק קרובה וסופרמרקט קרוב לצורך הצטיידות.
אין זיכוי כספי על איסוף בתאריך מאוחר מהיום שנקבע בהזמנה.
על הלקוח להתקשר לתחנת האיסוף בבוקר יום האיסוף בשעה 8 בבוקר, או יום קודם, על מנת לתאם את שעת קבלת הרכב. 
לקוחות שמגיעים לתחנה באופן עצמאי, ללא הסעה של החברה, חייבים להתקשר יום קודם ולתאם את שעת הגעתם.
אין להגיע לתחנה ללא תיאום טלפוני.
צ'ק אין מוקדם מומלץ ביותר על מנת לזרז את תהליך קבלת הרכב בתחנה.

חשוב! זמן ההדרכה נועד לכם ולטובתכם.
 על מנת למנוע אי נעימויות וויכוחים בעת החזרת הרכב, מומלץ מאוד לפני החתימה על החוזה, לערוך בדיקה יסודית של הרכב מבחוץ ומבפנים (כולל הגג ותחתית הרכב) בנוכחות נציג החברה.
 במידה ומצאתם ליקוי, תקלה או חלק שחסר- יידעו את הנציג וציינו זאת בכתב.
 בדקו כי הרכב נמסר לכם נקי ולפי התנאים (דלק, גז, מים) וכי כל הציוד שהזמנתם נמצא ותקין.
 נצלו את הזמן על מנת לשאול שאלות ולקבל מידע: היכן הסופרמרקט הקרוב, תחנת דלק, חניון קמפינג קרוב וכדומה.
 עיברו על כל המערכות (חימום, מיזוג, מקרר, תנור, צינורות המים למילוי וריקון, כבל חשמל, מערכת בקרה וכדומה) וודאו כי הנכם יודעים היכן נמצא כל פריט וכיצד מפעילים אותו בטרם תצאו לדרך.

נוהלי החזרת הרכב

החזרת רכבים בימים שני עד שבת: 08:30-11:30
החזרה בימי ראשון: אפשרית רק בתחנת ונקובר באישור מראש בלבד ובין השעות 08:30-12:00
חשוב! על השוכר להגיע בבוקר כשהורכב והנוסעים במצב מוכן להחזרה ופינוי הרכב. הרכב יוחזר עם מיכל דלק מלא, מיכל שירותים ריק, ונקי מבפנים וכשהמטען האישי ארוז. במידה והרכב לא יחזור באותו מצב, הלקוח יחויב בתשלום עבור הדלק, בדמי ניקיון, ודמי ריקון מיכל השירותים.
החברה רשאית להטיל קנסות למאחרים או ללקוחות שיגיעו ויתחילו לארוז חפצים בתחנה. גובה הקנס הצפוי הוא עד פי ארבעה יותר מהמחיר היומי.
הסעה לא תסופק לאחר השעה 13:00.
המקומות על השאטל הם על בסיס כל המקדים זוכה.
החזרה מוקדמת - לא יינתן החזר בגין החזרה מוקדמת או אי ניצול ימי השכרה.
ק"מ - לא יינתן החזר בגין ק"מ לא מנוצלים.
החזרה מאוחרת - השוכר מחויב להחזיר את הרכב בתאריך ובשעה שנקבעו בהסכם. הארכת תקופת ההשכרה אפשרית רק אם הלקוח יצר קשר מראש עם חברת ההשכרה וקיבל מהם אישור בכתב ושילם בעבור ההארכה. החזרת הרכב לאחר הזמן הנקוב בהסכם וללא אישור מוקדם תגרור קנסות כבדים של פי ארבעה מהמחיר היומי.
החזרה ביעד אחר - השוכר מחויב להחזיר את הרכב לתחנה שנקבעה בהסכם. במידה והשוכר החזיר את הרכב בתחנה אחרת על דעת עצמו, יהיה עליו לשאת בכל ההוצאות הכרוכות בהבאת הרכב או גרירתו לתחנת ההחזרה המקורית.
חפצים - חפצים שנשכחו ברכב ייתרמו לצדקה. אין אפשרות לשלוח לארץ חפצים שנשכחו ברכב.
ניקיון - על השוכר להחזיר את הרכב נקי מבפנים בכל אזורי הרכב. חברת ההשכרה רשאית לגבות קנס של 50$ לכל שעת עבודה בגין נקיון הרכב במידה והוחזר לא נקי + 35$ דמי ריקון מכלי מים.
עקרונית אין צורך בניקוי חיצוני, למעט החזרה בתחנת וייטהורס שם חובה להחזיר את הרכב נקי גם מבחוץ! אלא אם כן במקרים קיצוניים בהם הרכב הוחזר כה מלוכלך עד כי אין אפשרות לבצע בדיקה שגרתית של החזרה. ללקוחות שנוסעים לאזורים צפוניים מומלץ לעצור בדרך בתחנת שטיפת רכב לפני תום הטיול על מנת להימנע מקנסות ועיכובים בעת החזרת הרכב.
כל החיובים כפופים לביקורת האחרונה. אם השוכר חויב יותר מדי או פחות מדי, הוא ישלם לבסוף את הסכום הנכון או שיקבל החזר.

טיסות חזרה
החזרת הרכב עשויה להתארך יותר מן הצפוי. משום כך מומלץ לא לקבוע את החזרה בטיסות בוקר, אלא משעות הצהרים (14:00) ואילך.

אחסון מזוודות
ניתן להשאיר מזוודות למשמרת בתחנה, באחריות הלקוח בלבד. השירות אינו אפשרי בהשכרות לכיוון אחד, אלא רק בהשכרה מעגלית בו הרכב מוחזר לאותה תחנה בה נלקח.

ימים ושעות פעילות התחנות
בעונה (1 באפריל עד 31 באוקטובר):
כל התחנות פתוחות בימים שני-שישי בין השעות 08:30-17:00
ובשבת בין השעות 08:30-16:00
בימי ראשון:
תחנות קלגרי, אדמונטון, טורונטו, וויטהורס והליפקס סגורות כל השנה.
תחנת ונקובר פתוחה בימי ראשון רק ממאי עד ספטמבר בין השעות 09:00-15:00
בחורף:
כל התחנות סגורות בימי שבת מ-1 בנובמבר ועד 31 במרץ. (איסוף אפשרי רק באישור מיוחד)
תחנות ונקובר והליפקס סגורות מ- 24 בדצמבר 2023 עד 4 בינואר 2024 ומ-24 בדצמבר 2024 עד 1 בינואר 2025
תחנת טורונטו סגורה מ- 16 בדצמבר 2023 עד 7 בינואר 2024 ומ-16 בדצמבר 2024 עד 14 בינואר 2025
תחנות קלגרי ואדמונטון סגורות מ- 16 בדצמבר 2023 עד 7 בינואר 2024 ומ-16 בדצמבר 2024 עד 1 בינואר 2025
תחנת וויטהורס סגורה מ- 16 בדצמבר 2023 עד 7 בינואר 2024 ומ-16 בדצמבר 2024 עד 7 בינואר 2025

התחנות סגורות בחגים שלהלן:
1 בינואר 2024- ראש השנה האזרחי
19 בפברואר 2024 - יום המשפחה
29 במרץ 2024 - יום שישי הטוב
20 במאי 2024 - יום ויקטוריה
21 ביוני 2024  (וויטהורס)
1 ביולי 2024 - יום קנדה
5 באוגוסט 2024 - (האליפקס , טורונטו, ונקובר)
19 באוגוסט – (וויטהורס)
2 בספטמבר 2024 - יום הפועלים
14 באוקטובר 2024 - חג ההודיה
11 בנובמבר 2024 - יום הזיכרון
25 בדצמבר 2024 - כריסטמס
26 בדצמבר 2024 - בוקסינג דיי


רשיון נהיגה/גיל הנהג
מינימום גיל הנהג - 21 שנה, ובעל דרכון ורישיון נהיגה מקורי מארץ מגוריו בתוקף בזמן ההשכרה.
מומלץ להצטייד ברשיון נהיגה בינלאומי בנוסף לרישיון המקורי (ישראלי או אחר).
במידה והרישיון המקורי אינו באנגלית או בשפה לטינית אחרת, חובה להצטייד ברישיון בינלאומי באנגלית. רישיון בינלאומי אינו מסמך העומד בפני עצמו. כדי שיהיה לו תוקף, הוא חייב להיות מלווה ברישיון הנהיגה המקורי.
נהג/ים נוספ/ים אינם מחויבים בתשלום נוסף, אולם על כל הנהגים להיות נוכחים בעת קבלת הרכב בתחנה ולחתום על חוזה השכירות. רק נהגים הרשומים בחוזה ההשכרה רשאים לנהוג.
על השוכר הראשי להציג דרכון בתוקף וכרטיס אשראי בינלאומי להפקדת דמי הבטחון. (מזומן, כרטיסי דביט או ATM לא יתקבלו !)

דמי בטחון
על השוכר הראשי להפקיד בתחנה ביום איסוף הרכב, דמי ביטחון באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי ויזה, מסטרכארד או אמריקן אקספרס בלבד. מזומן, כרטיסי דביט, כרטיסים נטענים או מזומן לא יתקבלו !
במקרה של נזק לקרוואן המושכר, חברת ההשכרה רשאית לגבות מדמי הבטחון את גובה הנזקים בתוספת מס.
סכום דמי הבטחון יקבע בהתאם לסוג הביטוח הנרכש: במידה והשוכר לא רכש כל ביטוח מורחב דמי הבטחון יהיו 7500 דולר קנדי. במידה והשוכר רכש ביטוח מורחב CDR או CDW דמי הביטחון יופחתו ל-750 דולר קנדי. יש לדאוג למסגרת אשראי מספקת בחשבון.
דמי הבטחון סוגרים את מסגרת כרטיס האשראי ויוחזרו ללקוח בתום ההשכרה במידה והרכב חזר בזמן שנקבע, נקי, עם מכל דלק מלא, מכלי מים מרוקנים ונקיים, תקין, וללא נזקים.
במקרה של תאונה, חברת ההשכרה רשאית להחזיק בדמי הבטחון במלואם עד שיתברר נושא האחריות לתאונה. במידה וחברת הביטוח של הרכב תיידע את חברת ההשכרה כי השוכר אינו אשם בתאונה, חברת ההשכרה תחזיר לשוכר את דמי הבטחון מיד אחרי קבלת אישור מחברת הביטוח. דמי הביטחון אינם נושאים ריבית וכפופים לשינויים והפרשי שערים בין השקל לדולר קנדי. לא יינתן החזר בגין הפרשים הנובעים משערי מט"ח הנגבים ע"י חברות האשראי.

כרטיסי אשראי
חברת ההשכרה בקנדה מכבדת כרטיסי אשראי של ויזה, מסטרכארד, אמריקן אקספרס, לצורך הפקדת דמי הבטחון. (מזומן, כרטיסי דביט או ATM לא יתקבלו)

ארועים מיוחדים
חברת ההשכרה רשאית לגבות דמי בטחון נוספים במידה והרכב הושכר בתקופת קיומו של אירוע גדול כמו פסטיבלים. על השוכר להודיע מראש עת ביצוע ההזמנה על כוונתו להשתתף באירועים כאלה ולקבל אישור מחברת ההשכרה. אי דיווח מראש ואי קבלת אישור מראש יגררו קנסות כבדים ושלילת כל כיסוי ביטוחי.
ברנינג מן - כל הרכבים ממודלים CAD3 אינם מורשים לנסוע לברנינג מן! אי דיווח מראש יגרור קנס של 5000$ מינימום! וכמו כן יישלל כל כיסוי ביטוחי והשוכר יישא במלוא האחריות ובמלוא ההוצאות כגון נזקים, הוצאות ניקוי ועוד.

דלק / גז
דלק - הרכב יסופק לשוכר עם מכל דלק מלא ועל השוכר להחזירו בסוף ההשכרה עם מכל דלק מלא, או שיחויב בעת החזרת הקרוואן לפי מחיר של 3$ לליטר עבור מילוי המכל. לא יינתן החזר בגין החזרה של דלק מעל הכמות שניתנה בעת תחילת ההשכרה.
שאר הוצאות הדלק הן על חשבון השוכר.
החברה אינה אחראית על תצרוכת הדלק של הרכב. צריכת הדלק מושפעת מגורמים רבים כגון תנאי הכביש, רוחות ומזג אויר, מהירות, אופן הנהיגה של הנהג, מצב המנוע וכו.
לא יתקבלו כל תלונות/תביעות לגבי צריכת הדלק במקרה שהלקוח שודרג לקרוואן גדול יותר.
גז - הרכב יימסר עם מכל גז מלא לשימוש הלקוח. אין צורך להחזיר את מכל הגז מלא. הוצאות גז נוספות הן על חשבון הלקוח.

אחריות השוכר על תיקונים ותחזוקה
כל הרכבים נמסרים במצב מכני מעולה ועל כן הסבירות לתקלה מכנית נמוכה ביותר. עם זאת, במקרה של תקלה טכנית ברכב, הלקוח רשאי לבצע תיקונים של עד 50$ קנדי ללא אישור מוקדם. על הוצאות של יותר מ-50$ קנדי, יש לקבל אישור טלפוני מראש מתחנת האיסוף. תקלות במזגן, מיקרו, רדיו וקרוז קונטרול לא נחשבים תקלות מכניות ולכן לא יינתן כל פיצוי בגין אי נוחות. עם זאת במידה והלקוח תיקן מכשירים אלו במהלך תקופת ההשכרה, הוא יוכל לקבל החזר כספי על התיקון.
על מנת לקבל החזר, יש לספק קבלות מקוריות על ההוצאות בעת החזרת הקרוואן. כמו כן יש להחזיר את כל החלקים לתחנה.
על השוכר חלה אחריות לבצע בדיקת לחץ בצמיגים, נוזלי קירור ושמן בכל תדלוק.
על השוכר חלה חובת דיווח לחברת ההשכרה באופן מיידי בכל מקרה של תקלה מכנית/טכנית ולאפשר לחברה להגיש סיוע ופתרונות. השוכר לא יהיה זכאי לשום החזר כספי בעבור זמן אבוד או אי נוחות במידה ולא דיווח על הבעיה לחברה בזמן אמת.
השוכר ישא באחריות בכל מקרה של כשל או בעיה עקב תפעול שגוי או הזנחה של הבדיקות השגרתיות הנדרשות.
ערכת תיקונים אינה מסופקת היות והלקוח אינו רשאי לבצע תיקונים ברכב.
בחתימתו על חוזה השכירות, השוכר מביע את הסכמתו וקבלתו את תנאי ההסכם ומבין את אחריותו כצד בהסכם.

מוקד סיוע ושירות דרכים
חברת ההשכרה מספקת מוקד סיוע טלפוני מטעמה למקרה של תקלות ובעיות בטלפון 1-604-636-3057, או בקו חינם: 1-866-535-6001 (חינם בהתקשרות מטלפון קווי בצפון אמריקה בלבד). המוקד פועל מאמצע אפריל עד אמצע אוקטובר, בימים שני-שבת בין השעות 4 בבוקר עד 9 בערב, ובימי ראשון וחגים מ-6 בבוקר עד 6 בערב. מחוץ לשעות אלו יש להשאיר הודעה ונציג יחזור ללקוח בשעות הפעילות. מחוץ לתאריכים אלה, על הלקוח להתקשר לתחנת איסוף הרכב.
* בבעיות שאינן קשורות במנוע או ברכב - דהיינו בעיות הקשורות ב"בית" כמו מקרר, חימום, תנור, מזגן, מערכת מים - יש לפנות לתחנת ההשכרה של החברה, הקרובה למקום הימצאכם או אם זזה לאחר שעות הפעילות - למוקד החירום.
בכל מקרה של פנייה לשירותי הדרכים יש להכין מראש מספר רכב, קריאת ק"מ, מיקום מדויק וטלפון ליצירת קשר.
במידת הצורך יישלח רכב גרירה למקום המצאכם בהקדם האפשרי הניתן. יש לקחת בחשבון כי באזורים מבודדים ממקום ישוב השירות יהיה איטי יותר ויש להתאזר בסבלנות. בהתאם לבדיקה שתיערך במקום יוחלט אם השוכר זכאי לרכב חלופי או אם לאו.

מספר חירום נוספים:
משטרה ואמבולנס 911  (24/7)
• לבעיות מנוע ברכבי פורד, מוקד 24/7 בקנדה: 1-800-665-2006 בארה"ב: 1-800-241-3673
 לבעיות צמיגים מחוץ לשעות פעילות התחנות- בקנדה בלבד: 1-888-525-8473 (השוכר אינו רשאי להחליף צמיגים בעצמו). מוקד הצמיגים אינו פועל בניו פאונדלנד, לברדור, ניו ברונסוויק, איי הנסיך אדוארד ונובה סקוטיה.
כל מספרי הטלפון הם מספרי חינם למתקשרים מטלפון קנדי בלבד. לקוחות שיתקשרו מטלפון שאינו קנדי יחויבו ע"י החברה המפעילה.

מה לעשות במקרה של תאונה
א. בכל מקרה של תאונה וודאו קודם כל כי אין נפגעים. פצועים יש לפנות מיידית לבית חולים קרוב (אבולנס 911).
ב. יש להתקשר מיידית למשטרה
ג. יש לדווח מיידית לחברת ההשכרה ולדאוג למסור דו"ח משטרה + מספר תיק במשטרה ולמסור פרטים מלאים של צד שלישי (שמות, כתובות, טלפונים, פרטי חברת ביטוח, מספר פוליסת ביטוח, פרטי רשיון של הנהג ושל בעל הרכב, מספר לוחית של הרכב, ופרטי עדים. כמו כן יש לספק שרטוט מפורט של האירוע כולל תיאור מפורט (מיקום התאונה, תאריך ושעת האירוע, תיאור הרכב של צד שלישי, פרטים של צוותי חירום שהיו נוכחים במקום.האירוע).
ד. רצוי לצלם את מקום האירוע, ואת הנזקים שנגרמו לרכבים.
ה. יש למלא דוח תאונה בנוכחות המשטרה ולדווח לחברת הביטוח שלכם ללא דיחוי.
בכל מקרה של תאונה חברת ההשכרה רשאית להחזיק בדמי הבטחון עד שיתברר המצב מול חברות הביטוח ותיקבע אחריותו של השוכר. במידה וחברת הביטוח תודיע לחברת ההשכרה כי השוכר אינו אשם בתאונה, תחזיר חברת ההשכרה את דמי הבטחון ללקוח באופן מיידי.

כיסוי ביטוחי

ביטוח בסיסי – כלול במחיר
כל רכבי החברה מבוטחים עד מקסימום של 5 מיליון דולר כנגד תביעות צד שלישי בגין נזקי רכוש או פגיעה גופנית שנגרמו כתוצאה משימוש ברכב החברה, בהנחה שהשוכר פעל עפ החוק וע"פ הנחיות והמלצות החברה כמתחייב ע"פ התנאים הכלליים.
על השוכר חלה השתתפות עצמית בכל מקרה של נזק לרכב. ההשתתפות העצמית חלה לכל ארוע בניפרד ובלי קשר אם הנזק נגרם באשמת השוכר או שלא באשמתו.
הביטוח אינו כולל כיסוי במקרה של גניבה, אובדן או נזק לרכוש אישי וכן פגיעות גוף. על כל שוכר לבטח את עצמו מראש לפני הנסיעה בביטוח נוסעים רפואי, ביטוח מטען וכן ביטוח ספורט אתגרי (אם צריך).

ביטוחים נוספים בתשלום
ביטוחים נוספים המפורטים בסעיף זה אינם תקפים להשכרות עם איסוף בוויטהורס בין התאריכים 1 בנובמבר ועד 31 במרץ
• ביטוח CDR (מומלץ !!!) - תוספת של 40$ קנדי ליום, מינימום 280$
ביטוח זה מפחית את ההשתתפות העצמית מ-7500$ ל-750$ קנדי לאירוע.
תופס במקרים של נזק תאונתי כגון התנגשות וכן במקרים של גניבה ,פריצה, נזק לשמשות. ביטוח זה גם מקנה לשוכר את הזכות לרכב חילופי במקרה שלא ניתן להמשיך ולנהוג ברכב השכור עקב נזק, גם אם המצב נגרם באשמת השוכר, אלא אם הנזק נגרם באופן ישיר מרשלנות, שימוש לרעה, שימוש לא נכון או הפרה של תנאי ההשכרה. הרכב החילופי יסופק עי חברת ההשכרה תוך 24 שעות מרגע שהלקוח הודיע לחברה, ובתנאי שמדובר באותה נפה אזורית ממנה נלקח הרכב מלכתחילה. יוצאים מן הכלל: חברת ההשכרה לא תוציא רכבים חילופיים אל יוקון, אלסקה והטריטוריות הצפוניות, נונאווט, ניופאונדלנד ולברדור. הביטוח אינו מכסה הוצאות לינה, תחבורה, מזון וכו' ואלו יחולו על חשבון הלקוח. כל סכומי ההשתתפות והנזקים נושאים מס מקומי.
במידה והשוכר לא רכש מראש ביטוח CDR, הוא לא יהיה זכאי לרכב חילופי במקרה של השבתת רכב ועליו יהיה לשאת במלוא ההוצאות עד סכום של 7500$ במידה ויימצא לו רכב חילופי. חברת ההשכרה רשאית לחסום את מלוא סכום ההשתתפות העצמית 7500$ בכרטיס האשראי של הלקוח (ויזה, מסטרכארד או אמקס) עד שתתברר אחריות השוכר ע"י חברת הביטוח.
 ביטוח CDW (מומלץ !!!) - תוספת של 17$ קנדי ליום, מינימום 119$.
ביטוח זה אפשרי רק לרוכשים ביטוח CDR (כלומר סה"כ 57$ ליום).
ביטוח זה מפחית את ההשתתפות העצמית מ-750 דולר קנדי לארוע לאפס במקרים של נזק לרכב כמפורט בטבלה. הביטוח אינו תופס  במקרים המפורטים בסייגים.
ביטוח זה לא תקף להשכרות בוויטהורס.

להלן טבלה המפרטת את גובה האחריות/ההשתתפות העצמית של הלקוח (בדולר קנדי): 

 

 עם ביטוח

בסיסי

עם ביטוח CDR

עם ביטוח CDW

נזק שאירע כתוצאה מהתנגשות/תאונה בין שני כלי רכב (עם דוח משטרה ודוח תאונה) כולל חלק עליון ותחתון

7500$

750$

0

נזק שאירע כתוצאה מפגע וברח / ונדליזם / גנבת רכב / שריפה / פריצה לרכב

7500$

750$

0

נזק לצמיגים (לא כולל הוצאות גרירה)

7500$

750$

0

נזק לחלקי זכוכית (שמשות/חלונות וכדומה)

7500$

750$

0

נזק כתוצאה מהתנגשות/תאונה עם בעלי חיים

7500$

750$

0

נזק כתוצאה מהילוך אחורי (רברס)

7500$

750$

0

נזק לרכב מכוח עליון (ברד, שטפון, סערה)

7500$

750$

0

נזק לפנים הרכב

7500$

750$

0

אובדן מפתחות הרכב או מפתחות שנתקעו בתוך המנעול או שנשכחו בתוך הרכב

7500$

750$

0


במקרים הבאים לא יחול כיסוי ביטוחי גם עם רכישת ביטוח CDR או CDW, והלקוח יישא במלוא האחריות משפטית ופיננסית:

 נזק שנגרם עקב רשלנות של השוכר
 נזק שנגרם בזדון או עקב פעילות לא חוקית
 נזק שנגרם עקב נהיגה ברכב או תפעולו ע"י נהג בלתי מורשה - שאינו רשום בחוזה או שאין לו רישיון נהיגה בתוקף
 נזק כתוצאה משימוש לא נכון בדלקים ושמנים
 נזק כתוצאה מאי שמירה על רמתה נוזלים והשמנים הנדרשת
 נזק כתוצאה מאי שמירה על רמת לחץ הצמיגים כנדרש
 נזק כתוצאה משימוש לא נכון בבלמים או בהילוכים (שחיקת יתר והתחממות) או בכל חלק אחר של המנגנון המעביר את מקור האנרגיה מהמנוע לציר הגלגל Power train
 נזק כתוצאה מנהיגה באזורים אסורים כמפורט בתנאים
 נזק לחלקו העליון של הרכב עקב התעלמות ממגבלות גובה, תמרורים או שילוט דרכים
 נזק כתוצאה מנהיגה כאשר הפרגולה פתוחה ו/או כאשר יחידת Slide Out פתוחה
 נזק כתוצאה מנהיגה תחת השפעת אלכוהול, סמים או חומרים אחרים
 נזק כתוצאה מנהיגה בכבישים מכוסים קרח/שלג
 נזק כתוצאה משימוש בשרשראות שלג
• נזק כתוצאה מחיות מחמד
במקרה של נזקים שאינם מכוסים בביטוח ע"פ הסייגים הללו, שסכום הערכתם עולה על 2000 דולר, רכב חלופי יסופק לשוכר רק לאחר שישלם לחברת ההשכרה את מלוא גובה הנזק ע"פ הערכת הנזקים שהתקבלה. חיובים נוספים או החזרים (במידה וקיימים) יעובדו רק לאחר שנקבעה עלות התיקון בפועל.
הביטוח אינו מכסה נזקים אישיים של הנוסעים ורכושם. אנו ממליצים על רכישת ביטוח נסיעות לפני היציאה מהארץ.
* הוצאות גרירה או חילוץ שלא אורגנו ואושרו דרך חברת ההשכרה אינן מכוסות תחת ביטוח CDR או CDW, אלא אם כן הלקוח יוכיח שאכן יצר קשר עם שירות Ford והם סירבו לספק לו את השירות.
* גניבה, אובדן או נזק לחפצים אישיים וכן פגיעות גוף אינן קשורות לביטוחים אלה. על כל שוכר לבטח את עצמו בביטוח נוסעים רפואי, ביטוח מטען וכן ביטוח ספורט אתגרי (אם צריך), לפני צאתו מן הארץ. לפרטים ורכישת ביטוח נסיעות רפואי ומטען 

ביטוח דרך חברה חיצונית
חברת ההשכרה לא תישא באחריות  לכיסוי ביטוחי במידה והשוכר רכש ביטוח נזקים דרך חברת ביטוח חיצונית ולא את הביטוחים המוצעים ע"י חברת ההשכרה עצמה. השוכר מחויב לשלם לחברת ההשכרה את גובה השתתפות עצמית בכל מקרה של נזק לרכב. 

חובת דיווח
על השוכר חלה חובת דיווח מיידית הן למשטרה והן לחברת ההשכרה, בכל מקרה של נזק או תאונה בהם מעורב צד שלישי בנפש או ברכוש.

איסורי תנועה וחנייה
במקרה של נסיעה באזורים אסורים, ללא אישור מוקדם - לא יהיה כל כיסוי ביטוחי , והאחריות כולה תחול על הלקוח.
להלן פירוט ההגבלות:
 הכניסה למכסיקו אסורה ללא יוצא מן הכלל.
 עמק המוות בארה"ב - הנסיעה ב"עמק המוות" אסורה בין התאריכים 1 ביוני ועד 31 באוגוסט, בשל הטמפרטורות הגבוהות העלולות לגרום להשבתת הרכב.
 חל איסור על נסיעה וחניה בכבישים לא ציבוריים ודרכים לא סלולות
 חל איסור לחנות ללא השגחה בערים מונטריאול, קוויבק, אוטווה וניו יורק כולל מגרשי חניה בתשלום, מגרשי חניה של בתי מלון, רחובות צדדים, מרכזי קניות וכדומה. באזורים הללו מומלץ לחנות בחניוני קמפינג ולהשתמש בתחבורה ציבורית או מוניות. הלקוח ישא באחריות המלאה במקרה של גניבת רכב, פריצה לרכב, נזק לרכב שייגרם עקב אי מילוי תנאי זה וכמו כן לא יחול כל כיסוי ביטוחי במקרים אלו.
 יוקון, טריטוריות הצפוניות ואלסקה - בעיקרון נסיעה ליוקון, לטריטוריות הצפוניות, Nunavut או אלסקה מותרת עם חלק מסוגי הרכבים (לא כולל דגמי Van Conversion, Large, X-Large, ) רק במידה והלקוח הודיע על כך מראש לחברת ההשכרה.
הדרכים הבאות אסורות לתנועה:
בריטיש קולומביה:
• Hwy 20 between Anahim lake and Bella Coola אסור לתנועה לרכבים X-Large (כולל דגמי קרוואנים למוגבלים בתנועה).
•  Telegraph Creek Road - between Dease Lake and Telegraph Creek - אסורה לכל סוגי הרכב חוץ מרכבים 4X4 ודגמי- Truck Camper
יוקון:
• Canol Road (Hwy6), North of Ross River
•  Aishihik Lake Road - Canyon Creek to the north end of Aishihik Lake
אלסקה:
• Dalton Highway (Hwy 11), between Coldfoot and Prudhoe Bay
למעט רכבים 4X4 ודגמי- Truck Camper מ-15 ביוני ועד 15 בספטמבר
• McCarthy Road, between Chitina and McCarthy
•  נסיעה לLabrador או NewFoundland אינה מומלצת עם דגמי X-Large בשל תנאי דרך ירודים.
חברת ההשכרה רשאית להגביל או לאסור תנועה בדרכים נוספות עקב מצבים המסכנים את הרכב או הנוסעים כגון מזג אויר בעייתי, עבודות בכבישים, מפולות וכדומה.
לעוברים על איסורים אלה לא יחול כיסוי ביטוחי. בנוסף הלקוח ישא באחריות לכל הוצאה או נזק שייגרם כתוצאה מהפרת האיסורים הנ"ל.

road restrictions24

רכב חילופי / שדרוג
החברה עושה כל מאמץ לספק את הרכב המוזמן. במידה ומסיבה כל שהיא שלא בשליטת החברה, הרכב המוזמן אינו זמין, החברה שומרת לעצמה את הזכות להציע לשוכר רכב חליפי או ארוך יותר עם ערך דומה או גבוה יותר, ללא תוספת מחיר.
השוכר אינו רשאי לתבוע או לקבל החזר בעבור הוצאות שנגרמו לו עקב קבלת רכב גדול/ארוך ממה שהוזמן (כגון הוצאות על מעבורות, דלק, חניונים וכדומה).
במידה והוצע לשוכר רכב חליפי מדרגה נמוכה יותר, באחריות החברה להחזיר את ההפרש במחיר בין הרכב המוזמן לרכב המוצע לפי ערכם ביום בו בוצעה ההזמנה. מדובר על מקרים נדירים במקרה של תאונות או השבתת רכב שנגרם ע"י שוכר קודם לפני תחילת ההשכרה הנוכחית.
במידה והשוכר עצמו מבקש להחליף את הרכב המוזמן לרכב קטן/קצר יותר, לא יחול כל החזר כספי.

מעבורות
הזמנה מוקדמת למעבורות מומלצת ביותר, במיוחד בעונת התיירות המבוקשת. למזמינים מראש מומלץ להזמין מקום לרכב גדול יותר ממידותיו של הרכב המוזמן, למקרה שהרכב ישודרג. כמו כן יש לקחת בחשבון כי אורך הרכבים הינו בגדר הערכה בלבד וייתכנו דגמים שונים בכל קטגוריה. יש להקפיד לעמוד בכל תקנות המעבורת במסלול הספציפי, לפני העלייה למעבורת. מיכלי גז (פרופאן) חייבים להיות כבויים בעת הנסיעה בכל מעבורת.

GPS / WIFI
במידה והשוכר הזמין ושילם על GPS וברכב יש GPS מובנה, חברת ההשכרה תפעיל אותו למשך תקופת השכירות. במידה וברכב אין GPS מובנה, השוכר יקבל GPS בניפרד.
הזמנת WIFI כוללת את המכשיר בלבד. יש לרכוש חבילות נתונים בניפרד (עלויות לפי אתר הספק soliswifi.co)

Truck Campers
לשוכרים דגמים עם יחידה מולבשת בסגנון Truck Camper, חל איסור מוחלט לנתק את יחידת המגורים מהטנדר. למפרים יישלל כל כיסוי ביטוחי.

קנסות תנועה
השוכר אחראי לשלם אגרות כבישים וקנסות תנועה וחנייה או כל קנס אחר מצד הרשויות במהלך תקופת ההשכרה. קנסות תנועה שלא שולמו יחויבו בכרטיס אשראי של הלקוח ובתוספת דמי טיפול בסך 25$ קנדי לכל קנס. דיווח בגין גביית הקנסות יישלח לכתובת של הלקוח. הלקוחות מתבקשים לדווח לחברת ההשכרה על כל קנס או דוח שצפוי להתקבל, כדי להמנע מחיוב דמי טיפול אלה.

חיות מחמד
הסעת חית מחמד ברכב אפשרית רק באישור מיוחד מראש ובתוספת של 200 דולר לכל בעל חיים. יש לציין זאת מראש בעת ביצוע ההזמנה.
נזק שייגרם ע"י חית מחמד אינו מכוסה בביטוח.

עישון
חל איסור לעשן ברכבים. למפרים צפוי קנס בסך 250 דולר.

גרירה
אסור לגרור כלי רכב אחר או חפצים מאחורי הקרוואן.

חגורות בטיחות
אסור שמספר הנוסעים ברכב יעלה על מספר חגורות הבטיחות בזמן נסיעה.

כסאות בטיחות 
קיימים שלושה סוגי כסאות בטיחות שניתן לחברם ברכבים מסדרת CAD3:
• כסא תינוק עם הפנים הפוך לכיוון הנסיעה - לתינוקות עד גיל שנה במשקל עד 9 ק"ג - 80$ קנדי לכל התקופה
• כסא בטיחות - לילדים בגיל 1-4 שנים במשקל 9-30 ק"ג - 80$ קנדי לכל התקופה
• כסא בוסטר להגבהה - לילדים בגיל 4-9 שנים במשקל מעל 18 ק"ג שגובהם מתחת 145 ס"מ- 30$ קנדי לכל התקופה
ילדים במשקל מ-9 ק"ג ועד 18 ק"ג יש להעדיף ככל האפשר להושיב עם הפנים הפוך לכיוון הנסיעה.
במידה ומשקל הילד הוא מעל 18 ק"ג עליו לשבת בבוסטר.
ילדים הגבוהים מ-145 ס"מ או מעל גיל 9 אינם חייבים בוסטר.

טבלת גיל הילד וכסאות בטיחות
* האחריות לחיבור כסאות בטיחות היא על ההורים בלבד. אנשי הצוות בתחנת ההשכרה אינם רשאים לחבר כסאות בטיחות למושבים וגם לא לייעץ על אופן החיבור.
בדגמים Small ,VC לא ניתן לחבר כסאות בטיחות.
בדגם X-Large ניתן לחבר 2 כסאות בטיחות (לא בוסטר)
בדגמים Medium Large ניתן לחבר 2 כסאות בטיחות או בוסטרים
בדגמי טראק קמפר - TC, TC-S, TC-B ניתן לחבר 2 כסאות בטיחות או בוסטרים
** יש לשים לב - בדגמים Medium, Large, X-Large במקרה של חיבור כסאות בטיחות - יש צורך להנמיך את השולחן בפינת האוכל,  ואז מבוגר לא יוכל לשבת בפינת האוכל בזמן הנסיעה.

safety seats 2024

חשוב -  אזהרות חורף 
נסיעה בקרוואן בתקופת החורף מותרת בעיקרון, אולם השוכר יהיה אחראי לכל נזק שעלול להיגרם בשל קפיאה או טמפרטורות נמוכות. כדאי לדעת כי גם בחודשי האביב והסתיו, במיוחד באזורים צפוניים - עלולה הטמפרטורה לצנוח מתחת לאפס ובכך לסכן את מערכת המים בקרוואן.
כדי למנוע קפיאת המים במכלים ובצינורות יש למלא את מכלי המים בנוזל "אנטי פריז" . תהליך זה נקרא Winterizing (הכנת הקרוואן למצב חורף) ולאחריו אין אפשרות להשתמש במערכת המים בקרוואן כולל מקלחת, שירותים, כיור וכיוצ"ב עד ליציאה מהאזור הקר לאזור חם יותר.
כל רכבי החברה עוברים תהליך כזה בתקופה שמ-1 באוקטובר ועד 30 באפריל בכפוף לתחזית מזג האוויר וטמפרטורות הצפויות לזמן בו השוכר אמור לקבל את הרכב. לקוח שירצה להשתמש בכל זאת במקלחת או בשירותים או בכיורים יהיה אחראי לשפוך נוזל אנטי-פריז לאחר כל שימוש ולהקפיד שהמכלים לא יהיו מלאים ביותר מ-50% מים כדי למנוע פיצוץ הצינורות.  בנוסף הלקוח יחויב -25$ בעבור ריקון המכלים האפורים או השחורים.
על כל לקוח שנוסע בין התאריכים הנ"ל - להיות מודע למגבלות ולבקש הנחיות מפורטות בתחנת האיסוף.
טמפרטורות נמוכות מדי עשויות להשבית את פעולת מערכת החימום ברכב ומערכות נוספות ולגרום לנזק בלתי הפיך. השוכר יתבקש לחתום בתחנה על מסמך שבו הוא אחראי לכל נזק שייגרם לרכב עקב קיפאון. חברת ההשכרה רשאית לבטל את ההזמנה במידה ותחזית מזג האוויר היא למינוס 35 מעלות, מטעמי בטיחות. במקרה זה השוכר יקבל החזר מלא.

חשוב – בטרייה נטענת, מצבר, גנרטור במזג אויר קר
הבטרייה ברכב עשויה להתרוקן מהר יותר במזג אויר קר. משום כך חשוב לדאוג להתחבר מדי לילה לחשמל 110 בקמפינג ולאפשר לבטרייה לעבוד באופן רציף כדי למנוע התרוקנות. על השוכר להתכונן מראש לנסיעתו ולוודא כי יש קמפינגים זמינים מדי לילה עם חיבור לחשמל במסלול המתוכנן.
אם בקרוואן ששכרתם יש גנרטור בילט אין, כדאי לדעת שבטמפרטורות נמוכות עשוי להיות קושי עם ה"סטארט" של הגנרטור. לכן לא כדאי לסמוך רק עליו כספק חשמל 110V, ולהתחבר לחשמל בקמפינג בכל הזדמנות.

חשוב - נקיטת זהירות
כנגד התלקחות - בכל תדלוק או מילוי גז, יש להקפיד על כיבוי המנוע וכל המערכות הפועלות על גז : מקרר, מחמם מים, כיריים, תנור וכדומה.

כללי
ההזמנה היא לקטגוריה ולא לרכב מסוים. עשויים לחול שינויים בין הדגמים המופיעים בפרסום לבין הדגמים המושכרים. התמונות, המידות ושרטוטי הפנים הם להמחשה בלבד. ייתכנו שינויים הנוסעים מרכבים שונים באותה קטגוריה. לא ניתן להבטיח רכב ספיציפי או מידות ספיציפיות.
התנאים בעברית באתר מוטורהום הם תרגום חופשי של התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית. בכל מקרה של אי התאמה או סתירה, הנוסח הקובע הינו נוסח התנאים המקוריים של חברת ההשכרה המקומית, שעליהם חותם הלקוח ביום קבלת הרכב.

חשוב לדעת
תפקידה של מוטורהום ישראל הוא לקשר ולתווך בלבד בין השוכר לבין ספק הרכב עד לקבלת הרכב מהספק. התקשרות השוכר עם מוטורהום ישראל היא לשם יעוץ והזמנת הרכב מספק הרכב בארץ היעד בלבד. יש להדגיש כי מלבד הסכם זה, בעת לקיחת הרכב חותם השוכר על חוזה חדש מול ספק הרכב וזהו החוזה המחייב בין ספק הרכב והשוכר. עם חתימת השוכר על חוזה ההשכרה מול ספק הרכב מסתיימת אחריותה ותפקידה של מוטורהום ישראל כלפי השוכר והיא לא תהיה אחראית לכל תקלה ברכב ו/או בתיפקודו של ספק הרכב. באחריות השוכר לקרוא בעיון את התנאים הכלליים כפי שהם מופיעים באתר האינטרנט של מוטורהום ישראל טרם ביצוע ההזמנה ולוודא שהתנאים מקובלים עליו וכי בהתאם לתנאים לא חלה כל אחריות על מוטורהום ישראל. ספק הרכב הינו האחראי הבלעדי לביצועה התקין של ההזמנה. במקרה של תקלה או בעיה ברכב על השוכר לפנות ישירות לספק הרכב. במידה והשוכר לא קיבל מהספק מענה הולם לפנייתו, תנסה מוטורהום לסייע ע"י פנייה לספק, אולם אין בכך כדי להטיל אחריות כלשהיא על מוטורהום בגין אי הענות הספק.מוטורהום ישראל אינה שלוחה של ספק הרכב ולא נציגתו של ספק הרכב בישראל והיא מהווה אך ורק גורם מתווך בין הספק לשוכר. כל תפקידה הוא לייעץ לשוכר ולקשר בין הספק לשוכר וכן להעביר את הכספים שהתקבלו מהשוכר בגין השכירות לידי הספק ועל כן אינה מייצגת את הספק ואינה הכתובת לתביעות כנגד ספק הרכב. מקום השיפוט בין השוכר לספק יהיה בארץ היעד ובהתאם לחוזה שנחתם בין השוכר לספק הרכב.  

קבלו הצעה