טיול בן שמונה ימים בקרוואן בשילוב מוטלים / משפחת פיס

מספר ימי הטיול: 8 ימים
אפריל 2008
התחלה וסיום בלאס ווגאס

ב-11 לאפריל יצאנו טיול של 8 ימים. שני קרוואנים: אחד עם אבא, אמא ושני ילדים (בני 9 חודשים + 3) והשני עם אבא, אמא ושלוש ילדות (בנות 8, 12 ו-15) וסבתא (בת 64). הסבתא אומנם צעירה ברוחה ונסעה איתנו בקרוואן. אבל לישון העדיפה במוטלים. כך שהיתה לנו משימה למצוא חניונים שיש קרוב אליהם מוטל. בחלק מהמקומות שמצאנו המוטל היה ממש צמוד לחניון הקרוואנים. בחלק היה במרחק 1-2 ק"מ. מה שהצריך נסיעה של 5 דקות. זה עבד ממש לא רע. הסבתא נשארה איתנו בקרוואן עד ממש לשעת השינה, וכשהלכה לישון אחת הבנות, לפי סבב, הצטרפה אליה להתפנק במלון. כך גם ירדו הלחצים בקרוואן.

המסלול שעשינו היה מעגלי מלאס וגאס. כאמור לקח לנו בערך שבוע. לדעתי זה המינימום. לעשות את זה בפחות זה יותר מדי נסיעות ופחות מדי להנות מהנופים המדהימים.

זוהי רשימת החניונים והמלונות בהם לנו וכמה אתרים מומלצים לאורך המסלול

Williams, AZ יש חניון עם מוטל ממש צמוד לחניון.
באיזור בקרנו ב - Sunset Crater volcano National monument, Walnut Canyon National Monument, Deer Farm.
בדרך לגרנד קניון עצרנו בעיר של משפחת פלינסטון. מקום קצת הזוי אבל משעשע. (הערת מוטורהום, המקום נסגר)

בגרנד קניון ישנו ב-Mather Campground וב-Yavapai lodge.
משם המשכנו לאיזור Page. שם מאד מומלץ לבקר באנטילופ קניון. צריך לקחת טיול מאורגן לשם. אנחנו לקחנו טיול מחברה בשם Antelope Slot Canyon Tours. באיזור זה ישנו ב-Wahweap.

הנקודה הבאה היתה ברייס קניון וישנו ב-Ruby's Inn. המלון ממוקם בכניסה לשמורה. יש אוטובוס שעובר במלון, בחניון וממשיך לשמורה. לצערנו האוטובוס פעיל רק בעונה, ואנחנו היינו לפני העונה.

ב-Zion ישנו ב-Zion Canyon Camp שצמודים אחד לשני, ממוקמים בכניסה לפארק וליד אוטובוס חינמי המוביל לפארק. לשמחתנו כאן האוטובוס כן היה פעיל.

סיימו בלאס וגאס. מכיוון שצריך למסור את הקרוואן מוקדם בבוקר ישנו בתוך לאס וגאס. בחניון של מלון Circus Circus שממוקם על הסטריפ.

בתקופה שבה טיילנו (אפריל) לא היה צורך להזמין מקומות מראש, פרט לגרנד קניון, אם רוצים לישון ממש בתוכו. מכיוון שהיננו 2 קרוואנים + חדר במלון העדפנו להזמין מראש או לפחות לדעת לאיזה חניון אנחנו רוצים להתקשר. השילוב של חניונים עם מלונות מוריד קצת מהספונטניות, אבל בהחלט אפשרי ומוצלח.