אמריקה

טיול במערב ארה"ב עם מוטורהום, "הכל עבד כמו שעון!" / משפחת סקר

חזרנו מהטיול, היה טיול מדהים. הכל עבד כמו שעון.
הקרוואן היה מצוין והתרגלנו מהר לסגנון החיים המיוחד.

נסענו בכביש 1 עד מונטריי ומשם חתכנו ליוסמיטי. ביוסמיטי טילנו שלשה ימים וראינו דב מקרוב!!! המשכנו לג'ון לייק והתעוררנו לבוקר מושלג. משם המשכנו ללאס וגאס. בילינו שני לילות ב"סירקוס סירקוס" ומשם ליוטה, הייינו יומיים בפארק ציון הלכנו ברגל, שטנו באבובים. משם המשכנו לברייס. ישנו שני לילות בקמפ-גראונד במרכז הפארק. טילנו ברגל והילדים סימו בהצלחה מסלול ריינג'ר צעיר וגם קיבלו תעודה ותג ונשבעו לשמור אמונים לפארקים של ארה"ב.

משם המשכנו דרך לייק פאוול לגרנד קניון ומשם דרך אזור האגמים לכיוון פארק עץ יהושוע שהיה פשוט מדהים. קינחנו ביומיים בדיסנילנד.
הקצב של הטיול היה מצויין. סה"כ 20 לילות בקרוואן וסה"כ 2400 מייל. הרגשנו שהיה לנו זמן לראות ולהתרשם מהמקומות ומהנופים. בלילה הראשון נפגשנו עם משפחת יהלום (שאף מטיילים בקרוואן בארה"ב), ומסתבר שאנו מכרים ותיקים...

תודה על היחס החם, העזרה בתכנון המסלול. חזרנו מהר מאוד לשיגרה וכבר חולמים על הטיול הבא...